ďťż
SPRINT 2 :)




AveGirl - Pią Kwi 21, 2006 6:55 am
" />Witam

Chcialabym wiedziec co sadzicie o modelu SPRINT 2? Myslicie ze jest on dobry dla poczatkujacych? Bo ja takową jestem Jezdzilam tak rekreacyjnie przed domkiem modelem typu buggy ale nie byl on moj poprostu kolesia ktoremu moj chlopak (latający helikopterami) go naprawial (jejku ale namieszalam ) No i postanowilam kupic SPRINTA. Dzisiaj przychodzi i nie moge sie juz doczekac Tak na boku to jak to jest z ta tasma na oponach? Dobrze sie z nia driftuje? Lepsza tasma czy te specjalne opony do driftu? W sumie namawiali mnie na buggy ale mnie od malego ciagnie do sportowych wyscigowych samochodow hiehiehie no to czekam na odpowiedzi i z gory dziekuje




Jakub Banasiewicz - Pią Kwi 21, 2006 8:19 am
" />No, w końcu jakaś dziewczyna. Co do Sprinta to dobry model. Wiele osób powie, że ma napęd przenoszony paskiem i jak wpadnie mały kamyczek to już po pasku. Ja mam jednak TA-03 i jakoś jeżdże po kamieniach, a pasek jest w stanie idealnym.
Co do driftu to specjalne oponki od HPI podobno nie są najlepsze do elektryków (był gdzieś o tym temat). Jeżeli drift na taśmie to tylko PowerTape albo taśma izolacyjna. Pozostałe przezroczyste taśmy są za śliski i nawet po puszczeniu gazu model sam sunie jeszcze z pół metra.



nero93 - Pią Kwi 21, 2006 12:03 pm
" />Sprincik jest wielce ok Jak dla mnie brak tam tylko opcji regulacyjnych. Troche jednak mało. Paski spisują się świetnie. Zwłaszcza ten przedni, napinacz robi swoje. Przydałby się jeszcze napinacz tylnego paska, ale narazie nie narzekam. Nie miałem jeszcze sytuacji w której się paske rozciągnął tak, że przeskakiwał. Trudno jest wyjąć dyfer, to tak na przyszłość.



Artur Powałka - Pią Kwi 21, 2006 12:14 pm
" />Sprint 2 to bardzo dobry i udany model.

niemniej, trochę późno się pytasz o jakość modelu, który już jest w drodze

a co by było, jakby wszyscy napisali, że model jest do kitu?

Jeździłem na torze i auto się bardzo dobrze sprawuje. Jeśli chodzi o drifting, to nie mam zdania.




Arkadiusz Flejszer - Pią Kwi 21, 2006 12:25 pm
" />Również polecam,.



AveGirl - Pią Kwi 21, 2006 12:53 pm
" />o wlasnie przyszedl Kurcze no zrobil na mnie piorunujace wraznie Jest duzo wiekszy niz myslalam i fajnie zrobiony Jednak trzeba bedzie wymienic spezyny od amortyzatorow bo wydaje sie ze sa zbyt "twarde" czy cus w tym stylu Jaki olej polecacie do amortyzatorow? Bo jestem na etapie uczenia sie Jesli chodzi o stwierdzenie: No wreszcie jakas dziewczyna to trzeba pobudzic ten swiat bo modele to naprawde fajna frajda W sumie interesuje sie modelami rc dzieki mojemu chlopakowi Od dziecinstwa odstawialam lalki na bok i tylko autka mi w glowie byly Kiedys bedac na pokazach w Grodkowie na ktorych moj chlopak latal Helikiem zobaczylam takie autko i od razu mi sie oczka zaswiecily Moj chlopak juz wiedzial o co chodzi wiec zaczelismy zbierac za jakis konkretny wóz Od razu gdy zobaczylam SPRINTA wiedzialam ze ON bedzie moim pierwszym wybrankiem (jesli chodzi o autka oczywiscie ) A jesli model okazalby sie do KITU jak to pisal wczesniejszy modelarz To trudno Ale czytalam troche o nim i byly pozytywne opinie. Chcialam jednak bezposrednio zapytac ludzi doswiadczonych w kwestii SPRINTA bo widziec jazdy to nie wszystko A czy ktoryś z Was jeździ moze SPRINTEM?



GEX - Pią Kwi 21, 2006 2:46 pm
" />Dziękuje Ci Boże za tą dziewczyne !!
Co do za twardych amorków... Jezeli chodzi Ci o driift to takie własnie najlepsze Oczywiscie mozna tez zakupic jakies miekksze... Co do tasmy... Najlepiej izolacyjna Nie powiem ze nie które sa za sliskie bo tak nie jest... jak ktos nie umie kontrolowac auta to juz jego problem... A co do opon... Mysle ze swoja role dobrze spelniaja tylko Yokomo , te z plastikowmi obreczami... Slyszalem ze Hpi sie nadaja na kant du** ... Jeszcze znany i lubiany sposób to nakładki na felgi , głownie coś w stylu rurki pcv oraz z roznych innych plastikow



AveGirl - Pią Kwi 21, 2006 3:24 pm
" />Hehe dzieki Gex

I za komplement w pierwszej linijce i za dobre rady Jejku juz sie nie moge doczekac kiedy sama wypróbuje SPRINCIKA Ale jeszcze troszku musze poczekac Co sadzicie o tym silniku? http://www.rojna.pl/index.php?d=produkt&id=1417

Bedzie dobry? Z tych danych to wydaje sie calkiem przywoity cio? Moze polecacie jakis dobry regiel na poczatek? Byleby wszystko bylo ok pod ten silnik i tak dalej Co Wam bede mowic to Wy sie znacie a nie ja No to chlopcy wykazac sie pozdrawiam



GEX - Pią Kwi 21, 2006 3:36 pm
" />Nie ma za co
Silniczek przyzwoity Ale regielek do niego bedzie "troche" kosztowac... zalezy czy chcesz jedno czy dwukierunkowy A pozatym do tego silniczka przydalaby Ci sie tokarka bo innaczej długo nie pojezdzisz (chyba )



AveGirl - Pią Kwi 21, 2006 3:53 pm
" />Z cen to ja sobie zdaje sprawe Zdaje sobie tez sprawe z tego, ze przepustowosc regulatora musi byc dopasowana do wydajnosci pakietu ipoboru silnika wiec w tej kwestii jest ok. Musi byc ona wieksza zeby sie regulator nadmiernie nie grzal Jesli chodzi o ta tokarke to moj chlopak ma na to sposob Wiem z tym tez sobie mozna jakos poradzic A ze tak zapytam z ciekawosci ile masz lat? Poprostu tak zeby sie orientowac czy mam mowic na Ty czy per PAN Ah ten sprint czuje ze sie zakochalam :P:P:P



AveGirl - Pią Kwi 21, 2006 3:56 pm
" />regiel bedzie dwukierunkowy ma sie rozumiec Musze zadbac na jakis konkretny sprzet a nie ze sie popsuje po pierwszej jeździe Wiec... Lepiej zainwestowac raz a porzadnie Troszke poczekac az ta kasa sie uzbiera ale juz wiedziec ze TO jest TO



GEX - Pią Kwi 21, 2006 4:03 pm
" />Hahahha ... Pan... 14
Ja teraz kupiłem regiel firmy Mtroniks, zobaczymy jak bedzie sie sprawowal



AveGirl - Pią Kwi 21, 2006 4:10 pm
" />no to zycze Ci jaknajlepszego sprawowania regla PANIE Gex czternastolatku Nie no znasz sie na rzeczy mimo tych 14 latek Ja mam 16 i jestem tepa jak but Co widac po moich postach no ale coz... Czlowiek uczy sie cale zycie http://www.rojna.pl/index.php?d=produkt&id=328 mam na oku ten regiel jednak pisze "ograniczenie 10 zwoi" wiec co to znaczy? Moze byc do tego silnika czy nie?



AveGirl - Pią Kwi 21, 2006 4:13 pm
" />ok narazie lecem odpisze wieczorkiem albo jutro Ale piszcie co sadzicie wszyscy na temat SPRINTA i tego regla i silnika i tak dalej GEX buźka dla Ciebie :* papasie



Mateusz Jura - Pią Kwi 21, 2006 4:26 pm
" />Regiel nie nada sie poniewaz obsluguje on od 10 zwoi w gore tj nie moze byc silnik o liczbie zwoi mniejszej niz 10.

Pozdr;)



GEX - Pią Kwi 21, 2006 4:28 pm
" />silnik jest 8 zwojowy czyli potrzebujesz regiel który obsługuje takie silniki lub mniej zwojowe... Niektórzy ludzie na to nie patrza , a patrza na pobor pradu itd....
http://model-fan.com.pl/index.php?d=produkt&id=30
Ten naprzykład spokojnie obsłuzy ten silniczek



Paweł Żelazo - Pią Kwi 21, 2006 5:44 pm
" />8 zwojowy silnik będzie jak najbradziej ok jeżeli chcesz szybko zniszczyć model. Na stronie jest test Sprinta w którym aluminiowe domki gną się "już" przy 14 zwojach. Jeżeli chcesz jeździć tylko rekreacyjnie to lepsze będzie coś w style 17-19 zwoi. Natomiast jeśli myślisz o zawodach to trzeba by pomyśleć na temat HPI Saturna (do dtm 540) lub jakiegoś silnika o 27 zwojach (typu Green Machine albo Monster od TRinity).



staged - Pią Kwi 21, 2006 6:26 pm
" />witam a co do napinacza tylnego paska to mozna go nacignać. na osce na której jet zebatka takulaca od środka sa 3 ząbki którymi regójuje sie naciąg. To dopiero widac jak sie sciągbuie zębatke odbierającą. A co do kamyczków co szarpią tylny pasek kamyki tam nie wlecą. Wystraczy ziarenko pisku i po pasku tam miedzy paskiem a obudowa dyfra jest ok 1 mm luzu. Ja go ulepszylem i po prostu obciolem tylnoą obudowe dyfra ze pasek i dyfer z tyłu widać i teraz jak coś wleci to odrazu tylem wylatuje. a nie kupuj wersji drift ze wzgledu na opony boe na nich nie da sie ani szybko jeżdzić ani driftować. ale wersja drifr zawiera silnik.i jeszcze jedna sprawa jak u mnie najważniejsza idzie dojśc wysoko podniesc zawieszenie i co za tym idzie przeswit modelu to sie przydaje jak jest nie rowny asfalt. A tak ogolnie jestem zadowolony z tego modelu. ( jest bardzoe wytrzymaly na wszelkiego rodzaju wypadki itp. ) dokup se od razu zebatki na szybka jazde 35t 33 t bo na orginalnym przlozeniu jest wolny.



Jakub Banasiewicz - Pią Kwi 21, 2006 6:29 pm
" />Ja na tym etapie wtajemniczenia nie myślałbym jeszcze o 8x2. Najpierw złap podstawy na tym co masz, a dopiero wtedy niech wkroczy ciężka altyleria. Kupując Revo też rozmwyślałem jakie bajery mu dać, ale narazie konstrukcja nie wymaga zbędnych modyfikacji. Ja mając już jakieś podstawy na spalinie, dalej jakoś nie moge do końca zapanować nad moim on-road'em (a rakieta to to nie jest).

"> Ja mam 16 i jestem tepa jak but
Nie mów tak . Zobaczysz, że za kilka dni będziesz już wszystko umiała.

Ja się pochwalę, że ostatnio nauczyłem 16 letnią siostrę jeździć Revo. Ładnie sobie radziła, ale zapalać silnik jeszcze nie umie. Tak więc jutro lekcja nr II.



Dawid Głowacki - Pią Kwi 21, 2006 6:42 pm
" />Witam,
Tak jak napisali poprzednicy - na początek radzę coś standardowego, silnik Saturn na początek wydaje sie dobry, choć podejrzewam ze i on będzie zbyt mocny jak dla początkującego / ej. Na dzień dobry musisz powalczyc z amorami, bo to, co przychodzi w zestawie to jakaś porażka. Należy je uszczelnić, zalać odpowiednim olejem i do boju. Życze powodzenia!

P.S. testowałem ten model dla rc-auto (test na stronie) więc jak byłyby jakieś pytania to chętnie (w miare mozliwości) odpowiem.



Artur Powałka - Pią Kwi 21, 2006 9:57 pm
" />Satrurn, albo nawet blaszak, w żadnym wypadku nie 8x2



AveGirl - Sob Kwi 22, 2006 5:59 am
" />o dzieki. Wlasnie o to mi chodzilo



Jakub Banasiewicz - Sob Kwi 22, 2006 6:08 am
" />Czy można wiedzieć jakiego masz Sprinta: RTR, Stage D czy KIT?
Próbowałaś już jeździć?



AveGirl - Sob Kwi 22, 2006 6:25 am
" />
">Na dzień dobry musisz powalczyc z amorami, bo to, co przychodzi w zestawie to jakaś porażka. Należy je uszczelnić, zalać odpowiednim olejem i do boju

No wlasnie zauwazylam co do tych amorów A jakim olejem je zalac? Macie jakis wypróbowany dobry ?


">ostatnio nauczyłem 16 letnią siostrę jeździć Revo

Pogratulowac I Tobie i siostrze


">dokup se od razu zebatki na szybka jazde 35t 33 t bo na orginalnym przlozeniu jest wolny.

hmm moze byc cos takiego? http://www.zabawki-modele.pl/catalog/pr ... 23e7ef1d8d


">aluminiowe domki gną się "już" przy 14 zwojach

I nie da sie tego w zaden sposób uniknac bez wymiany silnika na slabszy?


">Czy można wiedzieć jakiego masz Sprinta: RTR, Stage D czy KIT?
Próbowałaś już jeździć?


Hmm... No mam dokladnie tego: http://www.hpi.pl/sklep_rcauto/product_ ... cts_id=573



AveGirl - Sob Kwi 22, 2006 6:26 am
" />aha i nie jeżdże jeszcze nie mam skompletowanego osprzetu :/ Ale ejszcze troszke i bedzie kasa na wszystko



Jakub Banasiewicz - Sob Kwi 22, 2006 7:21 am
" />
">aha i nie jeżdże jeszcze nie mam skompletowanego osprzetu :/ Ale ejszcze troszke i bedzie kasa na wszystko :)
Jak ja lubie zbierać kase ma modele. Na model RC (początkowo na heli) dozbierałem niezłą sumkę przez 3 lata. Całe szczęście, że to rodzice płacą za paliwo.



Patryk Wieczorek - Sob Kwi 22, 2006 7:36 am
" />Do nauki najlepszy będzie silnik coś w stylu blaszaka 540 lub Saturna Ten silnik który podałaś rozniesie Sprina w diabły Powiem tak: modele które startująw klasie DTM Open mają silniki 12 zwoi czyli np. 12x1 12x2 lub coś w podobie i model na dobrze dobranych przełożeniach osiąga prędkości rzędu 80km/h czyli dla początkującego wartością wręcz kosmiczna Silnik podany przez Ciebie nie jest najwyższej klasy i wydaje mi sie że bedzie miał on osiągi porównywalne do dobrej "dwunastki" Tyle teori jeśli chcesz dobry regielek to kup np. LRP lub GM'a np.http://www.hpi.pl/sklep/product_info.ph ... ts_id=4613 na początek spokojnie wystarczy nie kupuj nieznanych firm. Każdy zawodnik powie Cie że te dwie firmy są najlepsze Jaki masz pakiet ?? Co do oleju to zalej np. 45-50 WT np. http://www.rojna.pl/index.php?d=produkt&id=805 i bedzie oki Jestem pełen podziwu dla Ciebie



AveGirl - Sob Kwi 22, 2006 7:50 am
" />
">Na model RC (początkowo na heli) dozbierałem niezłą sumkę przez 3 lata

OOOOOO!! Miales (masz) helika? Moj chlopak lata helikopterkami Jaki miales model? Udalo Ci sie zrobic zawis odwrócony? Bo moj chlopak blisko jest tylko ze troche strach na elektryku. Na spaliniaku nie byloby tego problemu. Jaki masz model teraz? (autka)


">Do nauki najlepszy będzie silnik coś w stylu blaszaka 540 lub Saturna Ten silnik który podałaś rozniesie Sprina w diabły Powiem tak: modele które startująw klasie DTM Open mają silniki 12 zwoi czyli np. 12x1 12x2 lub coś w podobie i model na dobrze dobranych przełożeniach osiąga prędkości rzędu 80km/h czyli dla początkującego wartością wręcz kosmiczna Silnik podany przez Ciebie nie jest najwyższej klasy i wydaje mi sie że bedzie miał on osiągi porównywalne do dobrej "dwunastki" Tyle teori jeśli chcesz dobry regielek to kup np. LRP lub GM'a np.http://www.hpi.pl/sklep/product_info.ph ... ts_id=4613 na początek spokojnie wystarczy nie kupuj nieznanych firm. Każdy zawodnik powie Cie że te dwie firmy są najlepsze Jaki masz pakiet ?? Co do oleju to zalej np. 45-50 WT np. http://www.rojna.pl/index.php?d=produkt&id=805 i bedzie oki Jestem pełen podziwu dla Ciebie

1. Nie rozumiem w czym jest tyle podziwu dla mnie
2. Czy jak regiel ma max 75A przepustowości , to czy przy poborze silnika ok 60A nie będzie się grzał? :/
3. Musze popatrzyc za tymi silnikami



AveGirl - Sob Kwi 22, 2006 7:52 am
" />aha jeszcze jedno male pytanko Jaki jest max pobór silnika 8 i 12 zwojowego? To narazie chyba tyle:)



Jakub Banasiewicz - Sob Kwi 22, 2006 7:58 am
" />
">OOOOOO!! Miales (masz) helika? Moj chlopak lata helikopterkami Jaki miales model? Udalo Ci sie zrobic zawis odwrócony? Bo moj chlopak blisko jest tylko ze troche strach na elektryku. Na spaliniaku nie byloby tego problemu. Jaki masz model teraz? (autka)
Helika NIGDY nie miałem choć zawsze pozostaną one w moim sercu . Ale kto wie, może kiedyś będe miał śmiglaka.
Jak zbierałem na T-rexa z Hitec Optic 6 i Futabą GY410 zabrakło mi około 1000zł. Nie wytrzymałem i kupiłem TRAXXASA Revo i jestem zadowolony!



AveGirl - Sob Kwi 22, 2006 8:08 am
" />hehehe To a t-rex to juz jest konkret. Ale nie ma to jak spaliniaki. Elektrykisie psuja czesto to jest takie ryzyko zawsze w powietrzu moze sie cos stac

SA tak wogóle to jaki silnik byscie mi doradzali? Bo juz nie wiem co myslec macie jakis konkretny na mysli?



AveGirl - Sob Kwi 22, 2006 8:22 am
" />np. takie cos:

http://www.rojna.pl/index.php?d=produkt&id=1421

http://www.rojna.pl/index.php?d=produkt&id=942



staged - Sob Kwi 22, 2006 9:36 am
" />jak zalozysz taki silinki to ci sei mocowanie pokrzywi no i na bateri pojezdzisz ok 7 minut.

lepszy bedzie taki silnik:

http://www.rojna.pl/index.php?d=produkt&id=653
lub taki:

http://www.rojna.pl/index.php?d=produkt&id=677

lub taki:

http://www.hpi.pl/sklep/product_info.ph ... cts_id=574

a co do baterii to GP



Jakub Banasiewicz - Sob Kwi 22, 2006 2:29 pm
" />
">hehehe To a t-rex to juz jest konkret. Ale nie ma to jak spaliniaki. Elektrykisie psuja czesto to jest takie ryzyko zawsze w powietrzu moze sie cos stac

SA tak wogóle to jaki silnik byscie mi doradzali? Bo juz nie wiem co myslec macie jakis konkretny na mysli?


Hmmm. Elektryki są bardziej nerwowe niż spaliny i jest to oczywiste.
"W powietrzu może się coś stać" - w elektryku czujesz, że pakiet cosik już nie ciągnie, za to w spalinie jak nie dopilnujesz paliwa, to możesz zobaczyć piękny crash .



AveGirl - Nie Kwi 23, 2006 5:36 am
" />Hmm no to sie zastanowie


">w elektryku czujesz, że pakiet cosik już nie ciągnie, za to w spalinie jak nie dopilnujesz paliwa, to możesz zobaczyć piękny crash

KubiBie. Mi nie chodzi i pakiet w elektryku Chodzi wlasnie o nerwowosc helika oraz takie rozne "niefarty" bo zawsze moze Ci sie cos "odczepic" nie wiem jak to powiedziec :/ Mojemu chlopakowi czesto robila rozne jazdy w powietrzu ta ''Łolcia'' (z tego ze walkera)



AveGirl - Nie Kwi 23, 2006 6:25 am
" />Czytalam sobie przed zakupem sprinta oczywiscie test wykonany przez Dawida Głowackiego i bylo cos nie tak z amortyzatorami. Podobno nie blyo oleju w nich oraz wyciekal. Musze sie nie zgodzic jesli chodzi o moj model. W moim SPRINCIE jest olej i nie wycieka Ja mam wersje porsche (bo o wiele bardziej efektownie wyglada - moim skromnym zdaniem). Moj chlopak rozmawia z kolesiem ze sklepu sprinta na gg. Pytal sie go czy bedzie ze spoilerem od porsche czy tego drugiego. Odpowiedzial ze od porsche a dostalismy obydwa i bylam mile zaskoczona bo o wiele fajniej wyglada z tym drugim. A Wy (staged bo Ty jezdzisz nie wiem jak inni) ktory model SPRINTA posiadasz? Jaki spoiler dostales? A moze rowniez obydwa?



GEX - Nie Kwi 23, 2006 8:35 am
" />StegeD ma StageD (chyba) I jak to jego fotka w avatarze to karoseria Nissana Silvi S15



staged - Nie Kwi 23, 2006 9:20 am
" />witam ja mam wersje Staged i co do spojlera to ja dokuilem ten

http://www.hpi.pl/sklep/product_info.ph ... cts_id=496

w miniaturce obok opisu go nie mam bo tam mam stare foto jak zrobie to wrzóce na serwer. A co do amorków lepiej kup sobie od razu olej do nich. ja mailem olej ale tylko w polowie były napełnione. wersje staged kupilem bo byla w promocyjnej cenie - 20%

proponu ci jeszcze obciac dyfer jak na obrazku. to ci pozwoli uniknac zbierania sie kamieni na pasek. szczaleczka zaznaczyłem gdzie jest malo miejsca. ten z prazwej jest juz poprawiony tak jak powinien być obciety

http://img163.imageshack.us/my.php?image=dyfer5xp.jpg



AveGirl - Nie Kwi 23, 2006 11:36 am
" />hiehiehie No widzisz a ja mam zapelniony caly To do tego ''dyfru" to dobry pomysl jest Tylko czy aby nie bedzie zadnych problemow jak sie to wytnie czy nie ma to zadnej okreslonej funkcji?



AveGirl - Nie Kwi 23, 2006 1:07 pm
" />Czy przedni dyfer tez trzeba obcinac?



staged - Nie Kwi 23, 2006 2:27 pm
" />przedniego nie trzeba obcinać szczelne obudowy mialy chronic dyfer przed piaskiem i kamieniami lecz sie tak nie stalo. tam i tak nie ma śrób ani mocowań żeby to moglo osłabic konstrukcje i wytrzymaloś danego elementu.



AveGirl - Nie Kwi 23, 2006 3:12 pm
" />Dyfry obciete Z przodu tez.


">obudowy mialy chronic dyfer przed piaskiem i kamieniami lecz sie tak nie stalo



No cóż nie pomysleli Panowie Konstruktorzy...



Frog RC - Sob Maj 12, 2007 8:52 am
" />Witam
mam pytanko:
o model Sprint 2 RTR
http://www.hpi.pl/sklep/product_info.ph ... ts_id/1079

czy dobra jest w nim ta ładowarka?

czy da się go ulepszyć żeby smigał szybciej jak tak to co musze dokupić/wymienić



staged - Sob Maj 12, 2007 10:43 am
" />model dość szybko jeździ na tym przełowieniu. Ja stosuje przełożenia 87/28 (standard)/ 87/29 87/30 a co do ładowarki to jeśli to jest sieciowa ladowaraka zmień ja na inną np: dobra a w rozsądnej cenie IntelliPeak Duratrax. no i najważniejsze bateria gp albo ib
Powered by WordPress, ©