walker - 2010-05-14, 07:57
Sprzedam Buicka GS California z 1968 roku
Cena 27.000zł (do negocjacji)
Samochód to prawdziwy RARYTAS dla kolekcjonera, pasjonata rasowych muscle carów.
Z taśmy produkcyjnej zjechało zaledwie 4,831 sztuk tego modelu. Dla porównania Chevroleta Chevelle SS 2dr-Coupe w 68 roku z taśm zjechało 55,309 sztuk.
Samochód sprowadzony przeze mnie do Polski w grudniu 2007 roku.
Zarejestrowany na zabytkowe tablice.
Charakterystyka samochodu:
* Silnik 5,7l V8 (350tka) o podwyższonej kompresji 10.25:1. Silnik jest w bardzo dobrym stanie, od momentu ściągnięcia do Polski i zrobieniu gruntowego przeglądu przejechałem nim ponad 15tysięcy kilometrów, nie spalił ani grama oleju, żadnej awarii. Kompresje na cylindrach na zimnym silniku sprawdzone - 10-11.
* Gaźnik czterogardzielowy Rochester Quadrajet
* Skrzynia automatyczna ST-300 - przerzuca gładko, wszystkie biegi działają, biegi przy kierownicy
* Wspomaganie kierownicy - można kręcić kierownicą jednym palcem
* Hamulce bębnowe z przodu i z tyłu. Fura hamuje jak należy, ale ze względu na moc, przydałyby mu się tarcze z przodu - posiadam nowy zestaw nawiercanych tarcz na przód do założenia.
* Elektrycznie sterowana kanapa przednia
* Klimatyzacja - dmucha, ale nie chłodzi
* Winylowy dach w bardzo dobrym stanie
* Drewniana kierownica dostępna jedynie w wersji GS
W samochodzie do tej pory zrobiłem:
* przegląd silnika, wymiana uszczelek
* remont gaźnika na nowych częściach
* wymiana amortyzatorów
* zrobiona blacharka, bagażnik, wyspawana podłoga
* lakier czerwony z palety Alfa Romeo
Co jeszcze do zrobienia:
* Trzeba położyć nowy lakier, lub zrobić poprawki tego co jest na furze. Lakiernik źle wysuszył podkład, przez co lakier popękał po wygrzaniu na słońcu.
* Wychromowanie tylniego zderzaka. Przedni też wymaga renowacji, ale posiadam drugi w lepszym stanie, więc powinno wystarczyć go wypolerować i zrobić podmianę.
* Tapicerka (stare podarte boczki zostały zdjęte, mam je na wzór do uszycia nowych), trzeba zrobić podsufitkę, wymienić gąbkę oraz materiał na kanapach, w desce rozdzielczej jest pęknięcie w jednym miejscu. Położyć wykładzinę na podłogę (mam nową, wyprofilowaną do tego modelu).
* Skleić peknięty przedni grill
* Założyć znaczki California (mam je oczywiście).
Do samochodu dokładam następujące części:
* nowa czarna wykładzina na podłogę - 600zł
* wspomniany wcześniej zestaw nawiercanych hamulców tarczowych na przód. Jest to kompletny kit, który zawiera również nową pompę, serwo, a także części do przedniego zawieszenia. Koszt tego zestawu w USA - 600$.
* nowe opony cooper 245/60/R15 Cooper Cobra Radial G/T z białymi napisami - 1600zł
* nowe felgi, wyprodukowane na zamówienie przez firmę Boyd Coddington, model Sultan. 15x7 na przód i 15x8 tył. Felgi polerowane dwuczęściowe! Koszt takich felg w USA to ponad 1000$. Są to jedyne takie felgi sprzedane do Europy!
Wszystkie te części kosztowały mnie w sumie 9 tysięcy złotych, tak więc sama fura wychodzi 18tyś zł.
Tel.: (0) 513-126-846
RadAg! - 2010-05-14, 16:03
wlasnie widzialem twoje ogloszenie na innych forach. Powiedz kto ci go malowal ze tak spierdolil robote? Zaplaciles za to?
KARLone - 2010-05-17, 17:04
sylwetka bomba, cena trochę wyższa jak ten stan, szkoda że pomalowany, bo teraz nie widać co pod lakierem było. Taki Buick to nie VW, że się maluje przed sprzedażą.