ďťż
Sprzedam Ford Taurus 3.0 St. Wagon GL gen. I '94 ... ;(
Fiskuzz - 2007-06-23, 13:26 No dobra, stało się... Jeżeli Piotrek nie zaoferuje czegoś naprawdę ciekawego odnośnie wymiany uszczelki pod głowicą (a wątpię, żeby mnie było na to stać), to będę zmuszony sprzedać byczka Zanim jednak oddam go w ręce jakiegoś jemioła na Allegro, to zapytam Was, czy ktoś nie chce go w całości na części, albo do odrestaurowania. W zasadzie do zrobienia ta uszczelka, przeguby, wymiana pompy paliwowej, uszczelnienie skrzyni biegów i klima do nabicia gazem. Z kosmetyki tylny zderzak, tylna część prawego progu, jeden wywietrznik pęknięty na desce rozdzielczej. Oczywiście jest na chodzie, normalnie jeździ, tylko bardzo trzeba pilnować temperatury silnika. Wolałbym go sprzedać całego, żeby go ktoś zrobił, bo jest naprawdę fajny, ale zobaczymy jak się sprawy potoczą. OC w Link4 do listopada. Jak by ktoś miał pytania, to zapraszam na gg, tlen (login: fiskuzz), albo telefonicznie 503 125 115. Proszę, popytajcie znajomych, czy ktoś nie jest zainteresowany oicmoh - 2007-06-23, 16:04 Wymień silnik - używkę dostaniesz spokojnie za ok. 500 zł. (silnik może być z I lub II generacji), potem tylko przekładka... i jeździć do natępnego razu Pozdrawiam Robert lotzu - 2007-06-23, 20:13 @ Fiskuzz Zapytam ostatni raz, jesteś pewien w 100 % że to uszszelka - zdiagnozował ci to ktoś? Może nie wal jeszcze deklem w łeb. Trzymaj się. lotzu Fiskuzz - 2007-06-24, 00:51 Jeżeli po 5 minutach jazdy w chłodnicy mam takie ciśnienie, że po odkręceniu korka schodzi z chłodnicy jak z odkręconej buteli coli, a w środku mam siwo od spalin, to jestem na 99% pewien. Ale nikt tego nie widział jeszcze. Robert mnie zaprasza na diagnozę, podjechałbym do niego, ale nie dojadę tam... piotrekzet - 2007-06-25, 05:52 Fiskuzz pytałem kumpla - wymiana uszczelki - ok 500 zł, planowanie głowicy ok. 100 zł. Są dwie, więc x 2.. Ale jeśli da się sprawdzić która poszła, na przykład mierząc ciśnienie na cylindrach to wystarczy zrobić jedną. Ceny za robociznę. Koszt uszczelek nieznany... Może być tak, że głowica od przodu będzie trochę tańsza, od tyłu trochę droższa, ze względu na dostępność. U kumpla są trzy warsztaty na jednym placu, jeśli jesteś zainteresowany podam Ci namiar na najtańszy. Sam w nim pracowałem |