ďťż
Strada TC czym to tuningować, od czego pasują części ???????
LUKAS21NFS - Sob Paź 09, 2010 1:51 pm " />jakimi częściami ( chodzi o zawieszenie ) można tuningować strade tc, na jednej stronie znalazłem części, ale mało ich troche, od jakich innych podobnych modeli ????????????????????? HPI Polska - Nie Paź 10, 2010 6:03 am " />Co i po co chcesz tuningować ? STRADA to fajne rozwiązanie po wyjęciu z pudełka. Nie trzeba nic zmieniać. A jeśli szukasz konkretnego rozwiązania to napis o co chodzi? Tu znajdziesz listę części: Standard Parts Optional Parts LUKAS21NFS - Nie Paź 10, 2010 7:43 am " /> ">Co i po co chcesz tuningować ? STRADA to fajne rozwiązanie po wyjęciu z pudełka. Nie trzeba nic zmieniać. A jeśli szukasz konkretnego rozwiązania to napis o co chodzi? Tu znajdziesz listę części: Standard Parts Optional Parts bardzo fajne rozwiązanie, ale wczoraj podczas jazdy, miałem małe dachowanie bez karoseri, cały impet uderzenia poszedł na tylną wierzyczkę amortyzatorów i się rozsypała, więc chcę nabyć jakieś aluminiowe cześci, podobno pasują od TT-01 albo E10, a co bym chciał zmienić: wahacze, kieliczy, półosie, zwrotnice, układ kierowniczy no i serwo bo to seryjne jest chyba troszeczke za słabe. HPI Polska - Nie Paź 10, 2010 8:02 am " /> ">bardzo fajne rozwiązanie, ale wczoraj podczas jazdy, miałem małe dachowanie bez karoseri, cały impet uderzenia poszedł na tylną wierzyczkę amortyzatorów i się rozsypała, więc chcę nabyć jakieś aluminiowe cześci, podobno pasują od TT-01 albo E10, a co bym chciał zmienić: wahacze, kieliczy, półosie, zwrotnice, układ kierowniczy no i serwo bo to seryjne jest chyba troszeczke za słabe. Jeśli uszkodziłeś model w czasie wypadku nie oznacza to że musisz stosować tuning. Standartowe części w Stradzie spokojnie wytrzymują nawet zestawy bezszczotkowe. Taniej będzie odbudować model na typowych częściach i ciesz się z jazdy. Nie wiedze potrzeby wymiany na inne: âźwahacze, kielichy, półosie, zwrotnice, układ kierowniczyâ Serwa natomiast są uniwersalne. Dobierz właściwe do swojego stylu jazdy - szybkie lub mocne . W klasach typu Drift, Rally gdzie nie występują zbyt duże przeciążenia nie ma potrzeby stosować zbyt drogich serw. Chyba że często zdarzają się dzwony przednim zawieszeniem w betonowe krważeżniki. LUKAS21NFS - Nie Paź 10, 2010 10:04 am " />ale aluminiowe będą wytrzymalsze od plastiku, no i fajnie wygląda HerGatiox - Nie Paź 10, 2010 10:30 am " />To złap oryginalne cześci i pomaluj, skoro ci zależy na wyglądzie. LUKAS21NFS - Nie Paź 10, 2010 10:33 am " /> ">To złap oryginalne cześci i pomaluj, skoro ci zależy na wyglądzie. tak, pomaluj, ale to nadal będzie tworzywo sztuczne, czyli mało odporne na uderzenia i takie tam HerGatiox - Nie Paź 10, 2010 10:39 am " />W takim razie nie lepiej wymieniać tylko te części które uległy zniszczeniu ? Wojek - Nie Paź 10, 2010 11:08 am " />Kiedyś już była o tym dyskusja. Nie zawsze alu jest mocniejsze, bo nie może się ani trochę ugiąć więć w efekcie się łamie. Plastiki o ile uderzenie nie jest baaardzso mocne tylko się wygną i wrócą do swojego pierwotnego kształtu. Dlatego dobierając częśći warto zwrócić na to uwage, nie wszystko z alu będzie najlepszym rowiązaniem. Takie moje zdanie LUKAS21NFS - Nie Paź 10, 2010 11:16 am " /> ">Kiedyś już była o tym dyskusja. Nie zawsze alu jest mocniejsze, bo nie może się ani trochę ugiąć więć w efekcie się łamie. Plastiki o ile uderzenie nie jest baaardzso mocne tylko się wygną i wrócą do swojego pierwotnego kształtu. Dlatego dobierając częśći warto zwrócić na to uwage, nie wszystko z alu będzie najlepszym rowiązaniem. Takie moje zdanie kolega ma racje, ale nie które części mogły by być a nawet muszą być aluminiowe, w nie których modelach fabrycznie są aluminiaki Tomek Lipert - Nie Paź 10, 2010 2:17 pm " /> ">Kiedyś już była o tym dyskusja. Nie zawsze alu jest mocniejsze, bo nie może się ani trochę ugiąć więć w efekcie się łamie. Coś ci się pomieszało. Problemem alu jest właśnie to, że się gnie, a plastik po uderzeniu albo wróci do pierwotnego kształtu, albo złamie. Alu może się wygiąć, ty nie zauważysz, model będzie krzywo jeździć i nie będziesz wiedział dlaczego. HPI Polska - Pon Paź 11, 2010 5:15 am " /> ">ale aluminiowe będą wytrzymalsze od plastiku, Nie zawsze ma to sens. ">no i fajnie wygląda Za różnicę w cenie pomiędzy plastikiem i opcjami alu polecam kupić nową karoserię. To z pewnością będzie fajnie wyglądało adikx5 - Nie Paź 24, 2010 6:22 am " /> ">jakimi częściami ( chodzi o zawieszenie ) można tuningować strade tc, na jednej stronie znalazłem części, ale mało ich troche, od jakich innych podobnych modeli ????????????????????? Wracając do tematu : Części do tego modelu pasują od producentów takich jak : Himoto, HSP, Amax... Tutaj masz przydatne linki: http://www.strefahobby.pl/cat-pol-12145 ... imoto.html http://www.rcwroblik.pl/x_C_Sz2.html?PS ... &PL1=&PL2= http://www.gimmik.pl/samochody-rc-hsphi ... 33_62.html Tylko szukaj części po numerze katalogowym, bo ja kiedyś kupiłem "na wygląd", myśląc, że to to samo co potrzebuję,a część okazała się mniejsza... (inna skala) Co do tematu aluminiowych części, to polecam kupić zwrotnice, gdyż te plastikowe (w szczególności tylne) są mało wytrzymałe i po uderzeniu modelem(nawet przy nie dużej prędkości) bokiem, często zdarzało mi się je połamać. Po 2 kompletach tylnych zwrotnic kupiłem alu i mam spokój... LUKAS21NFS - Nie Paź 31, 2010 8:52 pm " /> ">jakimi częściami ( chodzi o zawieszenie ) można tuningować strade tc, na jednej stronie znalazłem części, ale mało ich troche, od jakich innych podobnych modeli ????????????????????? Wracając do tematu : Części do tego modelu pasują od producentów takich jak : Himoto, HSP, Amax... Tutaj masz przydatne linki: http://www.strefahobby.pl/cat-pol-12145 ... imoto.html http://www.rcwroblik.pl/x_C_Sz2.html?PS ... &PL1=&PL2= http://www.gimmik.pl/samochody-rc-hsphi ... 33_62.html Tylko szukaj części po numerze katalogowym, bo ja kiedyś kupiłem "na wygląd", myśląc, że to to samo co potrzebuję,a część okazała się mniejsza... (inna skala) Co do tematu aluminiowych części, to polecam kupić zwrotnice, gdyż te plastikowe (w szczególności tylne) są mało wytrzymałe i po uderzeniu modelem(nawet przy nie dużej prędkości) bokiem, często zdarzało mi się je połamać. Po 2 kompletach tylnych zwrotnic kupiłem alu i mam spokój... a poda kolega linke do tych zwrotnic aluminiowych, i jeszcze by się przydało wymienić układ kierowniczy na alu, ale gdzie taki nabyć adikx5 - Nie Paź 31, 2010 9:44 pm " /> ">a poda kolega linke do tych zwrotnic aluminiowych, i jeszcze by się przydało wymienić układ kierowniczy na alu, ale gdzie taki nabyć Ja kupowałem układ kierowniczy łącznie z obudowami dyfrów alu na ebay.com Najlepiej wpisz "hsp parts" i wyskoczy mnóstwo części. Stacek - Pon Lis 01, 2010 7:04 pm " />Ja tam bym nie wymieniał . Zwrotnice i C-Huby owszem ale nie wieżyczki ... Alu stosowane w Stradzie można ręką wygiąć , a jak zastosujesz opcjonalne z grubszego może przy wypadku urwać ci nawet osłone dyfra z całym przodem , Kolega miał podobnie . dzulo fazer - Pią Lis 05, 2010 5:11 pm " />pasują wszystkie części od ff1 a hsp ma sporo aluminiowych w swojej ofercie looknij ile na jednym obrazku jest części wszystkie alu http://allegro.pl/hsp-flying-fish-4wd-1 ... 24075.html |