ďťż
Subaru Impreza TGX-Mk.1
boss - Nie Lut 08, 2004 7:38 pm " />Mam kilka pytań: 1.Co sadzicie na temat tego modelu. 2.Czy ma ktos taki. 3.Jak go dotrzec?? 4.Jakiego paliwa najlepiej uzywac( 2,5 cm3 ). 5.Prosze o opinie na temat takiego rodzaju podwozia. Z góry dziekuje. Adam Jaszczurowski - Pon Lut 09, 2004 4:29 pm " />nie mam, ale dotrzec najlepiej tak jak radzi producent, a uzywaj paliwa w przedziale od 5%-15% nitro _marcin_ - Pią Lut 13, 2004 12:32 am " />tak sobie zerknąlme na fotkę tego podwozia i mam mieszane uczucia względem tłumika i tego odprowadzania spalin przez rurkę... osobiście takie rozwiązanie mi się nie podoba, ale to jest do zmienienia... Olo - Pią Lut 13, 2004 10:25 am " />to trzeba zmienic bo jak sie zapha to bedzie problem _marcin_ - Pią Lut 13, 2004 10:55 am " />ale sa i plusy takiego rozwiązania paliwo nie brudzi płyty podlogowej i jeszcze jedna istotna kwestia u mnie po jeżdzie przy bocznym wydechu zawsze jedna opona jest w paliwie co chyba wpływa na jej przyczepność Michał Bugajski - Pią Lut 13, 2004 11:44 am " /> ">ale sa i plusy takiego rozwiązania paliwo nie brudzi płyty podlogowej i jeszcze jedna istotna kwestia u mnie po jeżdzie przy bocznym wydechu zawsze jedna opona jest w paliwie co chyba wpływa na jej przyczepność to można założyc kawałek ruzki i spaliny wyprowadzić gdzie indziej.... moze tak jak w traktorach hehe to góry komin Olo - Pią Lut 13, 2004 12:14 pm " />gora lepiej nie probować ale można wziąść grubsza rure np.miedzianą i wyprowadzić z tyłu to sie nie zapcha i koła nie ubrudzi _marcin_ - Pią Lut 13, 2004 12:52 pm " />żadne takie odprowadzanie wydechu jakimiś wężykami nie wchodzi w grę... a po co komin?? wystarczy wylot skierowac trochę bardziej do góry i paliwo już nie będize wylatywać Mi-Mix - Pią Lut 13, 2004 2:31 pm " /> ">żadne takie odprowadzanie wydechu jakimiś wężykami nie wchodzi w grę... a po co komin?? wystarczy wylot skierowac trochę bardziej do góry i paliwo już nie będize wylatywać Ale chyba lepiej, zeby wylatywało niż zapychało wydech. boss - Pią Lut 13, 2004 3:39 pm " />u mnie paliwo mimo wszystko leci na plyte podlogowa:(. ale auto zapiernicza jak szalone.wczoraj dostalem sterowanie i serva. szkoda tylko ze snieg lezy i nie ma dobrej przyczepnosci. _marcin_ - Pią Lut 13, 2004 3:41 pm " />może problem lezy w nieszczelnościach na łaczeniu przewodu paliwowego... ja u siebie paski zaciskowe mam w każdym miejscu gdzie się da i to znacznie ograniczyło wycieki paliwa... Adam Jaszczurowski - Pią Lut 13, 2004 10:42 pm " />wedlug mnie problem polega na niedokreconych srubach mocujacych wydech, a takie rozwiazanie jest wygodne tylko ze wzgledu na estetyke, bo zabiera dosyc znaczna czesc mocy ktora silnik moze dac, zamiana tlumika,i tej gumowej rurki normalnym wydechem moze podniesc osiagi nawet o 50% w wypadku takiego silnika Mi-Mix - Pią Lut 13, 2004 10:53 pm " />Teraz jeszcze raz luknełem na obrazek i nasuwa mi się pewne pytanie. Czy dobrze jest, jak filtr powietrza jest za silnikiem? Nie lepiej jakby dostawał zimniejsze powietrze sprzed silnikia? Jak temp. powietrza w dolocie wpływa na osiągi modelarskich 2suwów? Wiem, że trochę [O/T] ale odpowiedź na to pytanie moż się przydać użytkownikom tego podwozia. _marcin_ - Pią Lut 13, 2004 10:58 pm " />masz rację mi-mix właściciel takiego autka powinien jeśli zdecydował się na wycięcie dziury w przedniej powinien przerobić łączenie filtra z gaźnikiem tak aby silnik nie zasłaniał mu dostępu do wlatującego pwietrza, a jeśli nie zdecydował się na dziurę to przynajmniej załozyć jakis kołnierz... albo najlepiej zrobić obie te rzeczy... tylko żeby kołnierz nie utrudniał powietrzu dostania się do filtra Adam Jaszczurowski - Sob Lut 14, 2004 9:13 am " />masz racje, ale tutaj to raczej nie gra roli poniewaz i tak w tym silniku jest jedno ustawienie mieszanki, dlatego i tak sie poswieca troche osiagow, dlatego mysle ze to nie gra roli w tym wypadku boss - Sob Lut 14, 2004 9:43 am " />Ada$ gdzie mozna kupic taki tlumik i wydech ktory podniesie osoagi o 50%?? _marcin_ - Sob Lut 14, 2004 10:46 am " />on nie podniesie osiągów tylko ten tłumik co jest założony tak bardzo ogranicza moc... i przy założeniu tuningowanego wydechu różnica mocy może być tak znaczna Adam Jaszczurowski - Pon Lut 16, 2004 8:07 am " />sprawdz na http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0093p?&C=GMB tu sa wydechy, mozesz wybrac wydech ktory uwydatni wysokie obroty (predkosc max) albo moment obrotowy (przyspieszenie) problem moze byc w tym ze trzeba bedzie troche nadwozie powycinac |