ďťż
Subaru Impreza TGX-Mk.1




boss - Nie Lut 08, 2004 7:38 pm
" />Mam kilka pytań:
1.Co sadzicie na temat tego modelu.
2.Czy ma ktos taki.
3.Jak go dotrzec??
4.Jakiego paliwa najlepiej uzywac( 2,5 cm3 ).
5.Prosze o opinie na temat takiego rodzaju podwozia.
Z góry dziekuje.




Adam Jaszczurowski - Pon Lut 09, 2004 4:29 pm
" />nie mam, ale dotrzec najlepiej tak jak radzi producent, a uzywaj paliwa w przedziale od 5%-15% nitro



_marcin_ - Pią Lut 13, 2004 12:32 am
" />tak sobie zerknąlme na fotkę tego podwozia i mam mieszane uczucia względem tłumika i tego odprowadzania spalin przez rurkę... osobiście takie rozwiązanie mi się nie podoba, ale to jest do zmienienia...





Olo - Pią Lut 13, 2004 10:25 am
" />to trzeba zmienic bo jak sie zapha to bedzie problem




_marcin_ - Pią Lut 13, 2004 10:55 am
" />ale sa i plusy takiego rozwiązania paliwo nie brudzi płyty podlogowej i jeszcze jedna istotna kwestia u mnie po jeżdzie przy bocznym wydechu zawsze jedna opona jest w paliwie co chyba wpływa na jej przyczepność



Michał Bugajski - Pią Lut 13, 2004 11:44 am
" />
">ale sa i plusy takiego rozwiązania paliwo nie brudzi płyty podlogowej i jeszcze jedna istotna kwestia u mnie po jeżdzie przy bocznym wydechu zawsze jedna opona jest w paliwie co chyba wpływa na jej przyczepność

to można założyc kawałek ruzki i spaliny wyprowadzić gdzie indziej.... moze tak jak w traktorach hehe to góry komin



Olo - Pią Lut 13, 2004 12:14 pm
" />gora lepiej nie probować ale można wziąść grubsza rure np.miedzianą i wyprowadzić z tyłu to sie nie zapcha i koła nie ubrudzi



_marcin_ - Pią Lut 13, 2004 12:52 pm
" />żadne takie odprowadzanie wydechu jakimiś wężykami nie wchodzi w grę... a po co komin?? wystarczy wylot skierowac trochę bardziej do góry i paliwo już nie będize wylatywać



Mi-Mix - Pią Lut 13, 2004 2:31 pm
" />
">żadne takie odprowadzanie wydechu jakimiś wężykami nie wchodzi w grę... a po co komin?? wystarczy wylot skierowac trochę bardziej do góry i paliwo już nie będize wylatywać
Ale chyba lepiej, zeby wylatywało niż zapychało wydech.



boss - Pią Lut 13, 2004 3:39 pm
" />u mnie paliwo mimo wszystko leci na plyte podlogowa:(.
ale auto zapiernicza jak szalone.wczoraj dostalem sterowanie i serva.
szkoda tylko ze snieg lezy i nie ma dobrej przyczepnosci.



_marcin_ - Pią Lut 13, 2004 3:41 pm
" />może problem lezy w nieszczelnościach na łaczeniu przewodu paliwowego... ja u siebie paski zaciskowe mam w każdym miejscu gdzie się da i to znacznie ograniczyło wycieki paliwa...



Adam Jaszczurowski - Pią Lut 13, 2004 10:42 pm
" />wedlug mnie problem polega na niedokreconych srubach mocujacych wydech, a takie rozwiazanie jest wygodne tylko ze wzgledu na estetyke, bo zabiera dosyc znaczna czesc mocy ktora silnik moze dac, zamiana tlumika,i tej gumowej rurki normalnym wydechem moze podniesc osiagi nawet o 50% w wypadku takiego silnika



Mi-Mix - Pią Lut 13, 2004 10:53 pm
" />Teraz jeszcze raz luknełem na obrazek i nasuwa mi się pewne pytanie. Czy dobrze jest, jak filtr powietrza jest za silnikiem? Nie lepiej jakby dostawał zimniejsze powietrze sprzed silnikia? Jak temp. powietrza w dolocie wpływa na osiągi modelarskich 2suwów?
Wiem, że trochę [O/T] ale odpowiedź na to pytanie moż się przydać użytkownikom tego podwozia.



_marcin_ - Pią Lut 13, 2004 10:58 pm
" />masz rację mi-mix właściciel takiego autka powinien jeśli zdecydował się na wycięcie dziury w przedniej powinien przerobić łączenie filtra z gaźnikiem tak aby silnik nie zasłaniał mu dostępu do wlatującego pwietrza, a jeśli nie zdecydował się na dziurę to przynajmniej załozyć jakis kołnierz... albo najlepiej zrobić obie te rzeczy... tylko żeby kołnierz nie utrudniał powietrzu dostania się do filtra



Adam Jaszczurowski - Sob Lut 14, 2004 9:13 am
" />masz racje, ale tutaj to raczej nie gra roli poniewaz i tak w tym silniku jest jedno ustawienie mieszanki, dlatego i tak sie poswieca troche osiagow, dlatego mysle ze to nie gra roli w tym wypadku



boss - Sob Lut 14, 2004 9:43 am
" />Ada$ gdzie mozna kupic taki tlumik i wydech ktory podniesie osoagi o 50%??



_marcin_ - Sob Lut 14, 2004 10:46 am
" />on nie podniesie osiągów tylko ten tłumik co jest założony tak bardzo ogranicza moc... i przy założeniu tuningowanego wydechu różnica mocy może być tak znaczna



Adam Jaszczurowski - Pon Lut 16, 2004 8:07 am
" />sprawdz na http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0093p?&C=GMB tu sa wydechy, mozesz wybrac wydech ktory uwydatni wysokie obroty (predkosc max) albo moment obrotowy (przyspieszenie) problem moze byc w tym ze trzeba bedzie troche nadwozie powycinac
Powered by WordPress, ©