ďťż
Świat gry




adammo - 9 sty 2010, o 20:29
" />Wszelkie sprawy związane z światem gry - kupcy , istniejące stworzenia , miasta, wygląd świata itd.




Benydt - 10 sty 2010, o 11:24
" />Można by wprowadzić możliwość wyboru damy serca. W średniowieczu rycerze wybierali sobie kobietę za w której imieniu walczyli, by bronić jej honoru. Nie miało by to takiej formy jak w wyżej wymienionej epoce, ale poprzez wykonywanie dla niej zadań dodatkowych zdobywał by jej sympatię. Oraz mógłby walczyć o jej względy z innymi postaciami. Lecz nie maiło by to wpływu na fabułę. Oczywiści było by to opcjonalne.



DarthnesS - 10 sty 2010, o 12:17
" />Pograłeś sobie trochę w Fable:Zapomniane Opowieści?
1.To nie średniowiecze.
2.Czytaj opisy fabuły i informację - przydają sie
3.To gra na telefon, a na telefonie Simsy są już od paru lat



Nomed - 10 sty 2010, o 12:58
" />Można by wprowadzić, coś w rodzaju dwóch nacji o przeciwnych poglądach. Dało by to możliwość wprowadzenia większej ilości questów. Dzięki temu gra nie nudziłaby się po pierwszym przejściu. możliwości takich nacji jest wiele np: Ludzie czystej krwi i mieszane ze zwierzętami (uważani za odszczepieńców).




Quest - 10 sty 2010, o 13:08
" />Ja proponuje stworzyć następuje rasy:

Ludzie:
Ludzie którzy nie zostali poddani mutacji na skutek promieniowania, są najbardziej rozpowszechnioną rasą w świecie Reset. Wszędzie można spotkać miasta i królestwa rozpowszechnione po całym świecie. Są biegli we wszystkich kierunkach (silą, zręczność etc.) Co sprawia jednak że nie są mistrzami w niczym. Interesują się zarówno magią jak i technologią. Dlatego człowiek jest najlepszym wyborem co do postaci wszechstronnej.

Elf:
Wysokie,smukłe i zręczne istoty. Które zostały wypędzone w głąb Lasu. Ich Elfia uroda pomaga im w nawiązywaniu kontaktów z innymi rasami niż ludzkie, jednak przez samych ludzi są znienawidzeni. Trudnią się w magii, a technologią przewaznie się nie interesują.

Reszty opisów nie będę robił bo idę na obiad więc podam same rasy...

Krasnolud
Niziołek
Gnom
Ork
Ogr
Pół/rasy



Nomed - 10 sty 2010, o 13:21
" />No to wychodzi że wszystkie rasy będą żywcem ściągnięte ze średniowiecznych gier typu D&D, a nasza fabuła opiera się niedalekiej przyszłości, w świecie który dobrze znamy, lecz będzie trochę zmodyfikowany.



Quest - 10 sty 2010, o 13:26
" />No fakt, więc należny wymyślić coś nowego.

Goroci:
Wpływ promieniowanie wpłynął na ich temperaturę ciała. Wyglądem przypominają ludzi, jednak są uodpornieni na wszystkie zimne klimaty i temperatury. Od ludzi rożni ich to że mają wydłużone uszy, i bardziej krępą budowę. Walczą swoimi zdolnościami których wyuczyli się podczas próby przetrwania. Ciskają lodowymi pociskami. Są przyjaźnie nastawieni i rozmawiają ludzkim językiem. Agresja ludzi zrzuciła na nich samotne życie.



Vialix - 10 sty 2010, o 15:33
" />Rozkład procentowy ras i stron konfliktu w grze:

76% - Byli technolodzy, którzy nie mają pojęcia o magii, ale nie mają innego wyjścia jak ją studiować i być poddanym swoim wybawicielom-magom. Niektórzy z przymusu, niektórzy czczą magów jak bogów.
11% - Magowie z Rady i z poza niej, dla których aktualny stan rzeczy jest na rękę.
6% - Technolodzy, którzy starają się buntować Magom, ale jest im naprawdę ciężko, bo nie mają możliwości żyć "po technologicznemu" oraz są nazywani bluźniercami i niewdzięcznikami nie tylko przez magów, ale jeszcze przez innych technologów.
7% - pozostałe istoty w grze, magiczne stworzenia dobre i złe, potwory, jakieś mutanty i inne brudasy.

93% świata stanowią więc tylko ludzie.

Dajcie spokój z elfami, to zbyt oklepany motyw.



bartekwszystko - 11 sty 2010, o 19:43
" />W sumie to Magów można nazwać "Nowymi Elfami" ponieważ przypominały one mityczne stworzenia bla, bla, bla.

Wprowadzić stałe staty (np: siła, mądrość, zręczność) i ruchome (np: koncentracja, i coś jeszcze ale akurat nic mi nie wbija na banie). Te drugie będą zmienne, dynamiczne, wciąż się będą zmieniać. Będą one zależne od np: temperatury, alkoholu, zapachu (np. zapach -? do koncentracja). Staty stałe można tylko podbijać, ale siła po kilku tygodniach niegrania może spaść o 20. Tak samo z inteligencją.

Notatnik w którym można sprawdzać aktywne misje (bo te misje można dezaktywować, lecz potem nie możne próbować drugi raz ich robić)

@EDIT
Ja osobiście przyciemniłbym grę o 20% ale to wasze zdanie.



Seichyn - 12 sty 2010, o 18:17
" />
">Można by wprowadzić, coś w rodzaju dwóch nacji
Są już: Technolodzy oraz Magowie.


">zwierzętami (uważani za odszczepieńców).
Zapewne będą, jak choćby kultyści innych wiar.

Bartekwszystko: Przecież należysz do ekipy. Czy Ty chociaż przejrzałeś część wątków na forum?
O statystykach postaci pisano już nie raz, zaś jeśli chodzi o "notatki", to już od jakiegoś czasu są prowadzone prace nad dziennikiem.

-----

A co ja proponuje to hmm.
Jak już chyba wspominałem, więcej miejsc do eksploatacji, czyli nie tylko miasta i ich okolice oraz obiekty przesuwalne np beczki (na przesunięcie wpływałaby siła, szybkość lub aktywacja danej misji).

PS: Liczę, że nie wyjawiłem jakoś specjalnie ważnych informacji z gry na światło dzienne.



Garfield - 12 sty 2010, o 20:40
" />Właśnie, jak będzie wyglądał dziennik? Jakieś notatki o misjach? O głównym wątku, czy o pobocznych też?



Sokole_Oko - 15 sty 2010, o 14:31
" />Jest rozwiązanie z elfami, krasnoludami etc.:
Wielki Reset pobudził do życia magiczne istoty, które dawno wyginęły bla bla bla... Tylko, że faktycznie to jest oklepane...



lukas94 - 5 lut 2010, o 13:04
" />kupiec- tajemnicza ostać z zasłoniętą tważą. Pojawiający się w jaskiniach, podziemiach, namiotach.
stworzenia- zwykłe zielone stworki lvl- od 1 do 4 (żeby było jak nabijać lvl. bosy duże ponad norme trudno pokonać.
w grze grach powinien mieć domek gdzie będzie możliwość zapisu odpoczynku.

srry za błędy ale jestem dysortografikiem.



Denny Colt - 5 lut 2010, o 13:25
" />Zauważ, że nie zawsze boss musi być duży. Może być też mały ale strasznie szybki. Chodzi o inność, oryginalność wśród innych gier.



Gelahad - 6 lut 2010, o 22:00
" />
">Jest rozwiązanie z elfami, krasnoludami etc.:
Wielki Reset pobudził do życia magiczne istoty, które dawno wyginęły bla bla bla...

coś takiego było w systemie pen & paper "Shadowrun" (tam też było coś w rodzaju resetu pojawiła się magia smoki mityczne stwory itp itd) tam elfy orki trolle i krasnale zwani byli "metaludżmi" elfy i krasnale rodzili się od normalnych matek a orki i trolle to mutanty, ale to nie forum o shadowrunie moim pomysłem jest wprowadzenie polowania dla pożywienia (regeneracja HP) i skór, przeszukiwania ruin cywilizacji w poszukiwaniu zapasów (amunicji użytecznego złomu,konserw ) ewentualnie do strony magii można by dodać jakiegoś magicznego wierzchowca a dla technologów jakiś samochód albo motocykl (ułatwiałoby to poruszanie się w większych lokacjach)



Seichyn - 8 lut 2010, o 17:03
" />Z tego co mi wiadomo to trolle i orkowie to zwykłe fantastyczne postacii (nie mutanty), ewentualnie uznawano, że orkowie pochodzą od elfów.

A dla technologów już by chyba bardziej rower pasował.



Denny Colt - 8 lut 2010, o 18:26
" />Może nie rower tylko quad:D



Gelahad - 9 lut 2010, o 22:32
" />
">Z tego co mi wiadomo to trolle i orkowie to zwykłe fantastyczne postacii (nie mutanty), ewentualnie uznawano, że orkowie pochodzą od elfów.

chodzi ci o tolkiena czy o shadowrun?
ja czytałem ksiżke o shadowrunie i tam było o jakimś orku co opowiadał że był normalnym człowiekiem aż zamienił się w to czym jest ale koniec o shadowrunie.
a jeśli chodzi o rasy w grze to możnaby stworzyć inne rasy niż ludzie lae co najwyżej jako towarzyszy. niech głowna postać byłaby już gotowa od razu, bo takie postacie są moim zdaniem lepsze.



Fouton - 9 lut 2010, o 23:56
" />Nie będzie towarzyszy i nie będzie innych ras. Było to już wałkowane.



jacex12 - 10 lut 2010, o 11:24
" />Muszę przyznać, że bardzo zaciekawił mnie ten pomysł. Czytałem wcześniej, że świat będzie ułożony z klocków, ale czy będą takie animowane obiekty jak pochodnie, jakieś małe zwierzęta (jak w chińskich) itp... Moim zdaniem wyglądało by to bardzo dobrze w grze RPG. Chciałbym jeszcze się dowiedzieć jaki klimat będzie panował w grze (jej kolorystyka, dźwięki) - np. czy będzie kolorowo czy szaro (może zależy od lokacji??). Mam nadzieję, że grafika będzie na wysokim poziomie, jak od kitajców...



GoodSkills - 14 lut 2010, o 13:43
" />Ja bym proponował RPG czasu rzeczywistego, te orki, elfy i inne trolle juz się przejadły wszystkim. Rozumiem dzikie psy/wilki, ludzie nie mieli jak się bronić i ich atakują, mogą być też jakieś dziki (wiem, że to jest śmieszne, ale w Risen wypaliło, a nawet zaciekawiło). Proponowałbym możliwość zbierania drewna, parę gałązek, i rozpalania ogniska, które pełniło by rolę ochronną oraz możliwość np: usmażenia ryby (wilki lub inne organizmy do ognia nie podejdą, można równie dobrze smażyć mięso. Możliwość spania, a co za tym idzie regeneracji HP przy ognisku). Ale ognisko można rozpalić tylko i wyłącznie np: obok namiotu/szałasu lub w jaskini. Co do środków transportu to może być to za duże ułatwienie. Jeżeli chodzi o rzeki jeziora to żeby przepłynąć trzeba zbudować tratwę (żeby zbudować tratwę trzeba np: 5 belek drzewa, sznur oraz deska wyrzeźbiona nożem na kształt wiosła.



Seichyn - 14 lut 2010, o 22:15
" />Zwierzaki prawdopodobnie będą.

Gelahad: Chodziło mi o ogólne uznawanie tych postaci w świecie fantasy, choć z Tolkien'a coś mi się kiedyś przetoczyło przez oczy (pewnie chodziło Ci o elfy jako orków).



poiuytre45 - 7 mar 2010, o 19:33
" />Proponuje włożyć do gry czas rzeczywisty. Na przykład, jak zaczynamy grę o 2 godzinie, to w grze jest noc. Niektóre questy można wykonać tylko w nocy(lub w dzień). Miasta w dzień będą tętnić życiem, a w nocy spotkać można będzie tylko strażników.
Można włożyć też polowanie ( w nocy np. bonus do celności), w dzień gorzej się poluje bo zwierzyna jest bardziej płochliwa. Ogólnie duży potencjał istnieje z tym czasem.
W grze Pokemon Gold sprawdzało się to doskonale (na przykład niektóre pokemony atakowały tylko w nocy, pamiętam że jednego można było złapać tylko we wtorek wieczorem)



dka94 - 19 cze 2010, o 15:51
" />W grze powino być dużo questow do zrobienia które będziemy wykonywać w dzień i w nocy a miasto powino być urozmaicone różnymi postaciami żeby gra nabrała fabuły nie powino być jedno miasto a wiele miast. Żeby dostać sie do miasta na początku gry powiny być zadania na utrudnienia gry. Rozmowy powiny być prowadzone w dialogach.Zbieranie różnych roślin, odpoczywanie, różne klasy postaci.
Powered by WordPress, ©