ďťż
Świat gry
adammo - 9 sty 2010, o 20:29 " />Wszelkie sprawy związane z światem gry - kupcy , istniejące stworzenia , miasta, wygląd świata itd. Benydt - 10 sty 2010, o 11:24 " />Można by wprowadzić możliwość wyboru damy serca. W średniowieczu rycerze wybierali sobie kobietę za w której imieniu walczyli, by bronić jej honoru. Nie miało by to takiej formy jak w wyżej wymienionej epoce, ale poprzez wykonywanie dla niej zadań dodatkowych zdobywał by jej sympatię. Oraz mógłby walczyć o jej względy z innymi postaciami. Lecz nie maiło by to wpływu na fabułę. Oczywiści było by to opcjonalne. DarthnesS - 10 sty 2010, o 12:17 " />Pograłeś sobie trochę w Fable:Zapomniane Opowieści? 1.To nie średniowiecze. 2.Czytaj opisy fabuły i informację - przydają sie 3.To gra na telefon, a na telefonie Simsy są już od paru lat Nomed - 10 sty 2010, o 12:58 " />Można by wprowadzić, coś w rodzaju dwóch nacji o przeciwnych poglądach. Dało by to możliwość wprowadzenia większej ilości questów. Dzięki temu gra nie nudziłaby się po pierwszym przejściu. możliwości takich nacji jest wiele np: Ludzie czystej krwi i mieszane ze zwierzętami (uważani za odszczepieńców). Quest - 10 sty 2010, o 13:08 " />Ja proponuje stworzyć następuje rasy: Ludzie: Ludzie którzy nie zostali poddani mutacji na skutek promieniowania, są najbardziej rozpowszechnioną rasą w świecie Reset. Wszędzie można spotkać miasta i królestwa rozpowszechnione po całym świecie. Są biegli we wszystkich kierunkach (silą, zręczność etc.) Co sprawia jednak że nie są mistrzami w niczym. Interesują się zarówno magią jak i technologią. Dlatego człowiek jest najlepszym wyborem co do postaci wszechstronnej. Elf: Wysokie,smukłe i zręczne istoty. Które zostały wypędzone w głąb Lasu. Ich Elfia uroda pomaga im w nawiązywaniu kontaktów z innymi rasami niż ludzkie, jednak przez samych ludzi są znienawidzeni. Trudnią się w magii, a technologią przewaznie się nie interesują. Reszty opisów nie będę robił bo idę na obiad więc podam same rasy... Krasnolud Niziołek Gnom Ork Ogr Pół/rasy Nomed - 10 sty 2010, o 13:21 " />No to wychodzi że wszystkie rasy będą żywcem ściągnięte ze średniowiecznych gier typu D&D, a nasza fabuła opiera się niedalekiej przyszłości, w świecie który dobrze znamy, lecz będzie trochę zmodyfikowany. Quest - 10 sty 2010, o 13:26 " />No fakt, więc należny wymyślić coś nowego. Goroci: Wpływ promieniowanie wpłynął na ich temperaturę ciała. Wyglądem przypominają ludzi, jednak są uodpornieni na wszystkie zimne klimaty i temperatury. Od ludzi rożni ich to że mają wydłużone uszy, i bardziej krępą budowę. Walczą swoimi zdolnościami których wyuczyli się podczas próby przetrwania. Ciskają lodowymi pociskami. Są przyjaźnie nastawieni i rozmawiają ludzkim językiem. Agresja ludzi zrzuciła na nich samotne życie. Vialix - 10 sty 2010, o 15:33 " />Rozkład procentowy ras i stron konfliktu w grze: 76% - Byli technolodzy, którzy nie mają pojęcia o magii, ale nie mają innego wyjścia jak ją studiować i być poddanym swoim wybawicielom-magom. Niektórzy z przymusu, niektórzy czczą magów jak bogów. 11% - Magowie z Rady i z poza niej, dla których aktualny stan rzeczy jest na rękę. 6% - Technolodzy, którzy starają się buntować Magom, ale jest im naprawdę ciężko, bo nie mają możliwości żyć "po technologicznemu" oraz są nazywani bluźniercami i niewdzięcznikami nie tylko przez magów, ale jeszcze przez innych technologów. 7% - pozostałe istoty w grze, magiczne stworzenia dobre i złe, potwory, jakieś mutanty i inne brudasy. 93% świata stanowią więc tylko ludzie. Dajcie spokój z elfami, to zbyt oklepany motyw. bartekwszystko - 11 sty 2010, o 19:43 " />W sumie to Magów można nazwać "Nowymi Elfami" ponieważ przypominały one mityczne stworzenia bla, bla, bla. Wprowadzić stałe staty (np: siła, mądrość, zręczność) i ruchome (np: koncentracja, i coś jeszcze ale akurat nic mi nie wbija na banie). Te drugie będą zmienne, dynamiczne, wciąż się będą zmieniać. Będą one zależne od np: temperatury, alkoholu, zapachu (np. zapach -? do koncentracja). Staty stałe można tylko podbijać, ale siła po kilku tygodniach niegrania może spaść o 20. Tak samo z inteligencją. Notatnik w którym można sprawdzać aktywne misje (bo te misje można dezaktywować, lecz potem nie możne próbować drugi raz ich robić) @EDIT Ja osobiście przyciemniłbym grę o 20% ale to wasze zdanie. Seichyn - 12 sty 2010, o 18:17 " /> ">Można by wprowadzić, coś w rodzaju dwóch nacji Są już: Technolodzy oraz Magowie. ">zwierzętami (uważani za odszczepieńców). Zapewne będą, jak choćby kultyści innych wiar. Bartekwszystko: Przecież należysz do ekipy. Czy Ty chociaż przejrzałeś część wątków na forum? O statystykach postaci pisano już nie raz, zaś jeśli chodzi o "notatki", to już od jakiegoś czasu są prowadzone prace nad dziennikiem. ----- A co ja proponuje to hmm. Jak już chyba wspominałem, więcej miejsc do eksploatacji, czyli nie tylko miasta i ich okolice oraz obiekty przesuwalne np beczki (na przesunięcie wpływałaby siła, szybkość lub aktywacja danej misji). PS: Liczę, że nie wyjawiłem jakoś specjalnie ważnych informacji z gry na światło dzienne. Garfield - 12 sty 2010, o 20:40 " />Właśnie, jak będzie wyglądał dziennik? Jakieś notatki o misjach? O głównym wątku, czy o pobocznych też? Sokole_Oko - 15 sty 2010, o 14:31 " />Jest rozwiązanie z elfami, krasnoludami etc.: Wielki Reset pobudził do życia magiczne istoty, które dawno wyginęły bla bla bla... Tylko, że faktycznie to jest oklepane... lukas94 - 5 lut 2010, o 13:04 " />kupiec- tajemnicza ostać z zasłoniętą tważą. Pojawiający się w jaskiniach, podziemiach, namiotach. stworzenia- zwykłe zielone stworki lvl- od 1 do 4 (żeby było jak nabijać lvl. bosy duże ponad norme trudno pokonać. w grze grach powinien mieć domek gdzie będzie możliwość zapisu odpoczynku. srry za błędy ale jestem dysortografikiem. Denny Colt - 5 lut 2010, o 13:25 " />Zauważ, że nie zawsze boss musi być duży. Może być też mały ale strasznie szybki. Chodzi o inność, oryginalność wśród innych gier. Gelahad - 6 lut 2010, o 22:00 " /> ">Jest rozwiązanie z elfami, krasnoludami etc.: Wielki Reset pobudził do życia magiczne istoty, które dawno wyginęły bla bla bla... coś takiego było w systemie pen & paper "Shadowrun" (tam też było coś w rodzaju resetu pojawiła się magia smoki mityczne stwory itp itd) tam elfy orki trolle i krasnale zwani byli "metaludżmi" elfy i krasnale rodzili się od normalnych matek a orki i trolle to mutanty, ale to nie forum o shadowrunie moim pomysłem jest wprowadzenie polowania dla pożywienia (regeneracja HP) i skór, przeszukiwania ruin cywilizacji w poszukiwaniu zapasów (amunicji użytecznego złomu,konserw ) ewentualnie do strony magii można by dodać jakiegoś magicznego wierzchowca a dla technologów jakiś samochód albo motocykl (ułatwiałoby to poruszanie się w większych lokacjach) Seichyn - 8 lut 2010, o 17:03 " />Z tego co mi wiadomo to trolle i orkowie to zwykłe fantastyczne postacii (nie mutanty), ewentualnie uznawano, że orkowie pochodzą od elfów. A dla technologów już by chyba bardziej rower pasował. Denny Colt - 8 lut 2010, o 18:26 " />Może nie rower tylko quad:D Gelahad - 9 lut 2010, o 22:32 " /> ">Z tego co mi wiadomo to trolle i orkowie to zwykłe fantastyczne postacii (nie mutanty), ewentualnie uznawano, że orkowie pochodzą od elfów. chodzi ci o tolkiena czy o shadowrun? ja czytałem ksiżke o shadowrunie i tam było o jakimś orku co opowiadał że był normalnym człowiekiem aż zamienił się w to czym jest ale koniec o shadowrunie. a jeśli chodzi o rasy w grze to możnaby stworzyć inne rasy niż ludzie lae co najwyżej jako towarzyszy. niech głowna postać byłaby już gotowa od razu, bo takie postacie są moim zdaniem lepsze. Fouton - 9 lut 2010, o 23:56 " />Nie będzie towarzyszy i nie będzie innych ras. Było to już wałkowane. jacex12 - 10 lut 2010, o 11:24 " />Muszę przyznać, że bardzo zaciekawił mnie ten pomysł. Czytałem wcześniej, że świat będzie ułożony z klocków, ale czy będą takie animowane obiekty jak pochodnie, jakieś małe zwierzęta (jak w chińskich) itp... Moim zdaniem wyglądało by to bardzo dobrze w grze RPG. Chciałbym jeszcze się dowiedzieć jaki klimat będzie panował w grze (jej kolorystyka, dźwięki) - np. czy będzie kolorowo czy szaro (może zależy od lokacji??). Mam nadzieję, że grafika będzie na wysokim poziomie, jak od kitajców... GoodSkills - 14 lut 2010, o 13:43 " />Ja bym proponował RPG czasu rzeczywistego, te orki, elfy i inne trolle juz się przejadły wszystkim. Rozumiem dzikie psy/wilki, ludzie nie mieli jak się bronić i ich atakują, mogą być też jakieś dziki (wiem, że to jest śmieszne, ale w Risen wypaliło, a nawet zaciekawiło). Proponowałbym możliwość zbierania drewna, parę gałązek, i rozpalania ogniska, które pełniło by rolę ochronną oraz możliwość np: usmażenia ryby (wilki lub inne organizmy do ognia nie podejdą, można równie dobrze smażyć mięso. Możliwość spania, a co za tym idzie regeneracji HP przy ognisku). Ale ognisko można rozpalić tylko i wyłącznie np: obok namiotu/szałasu lub w jaskini. Co do środków transportu to może być to za duże ułatwienie. Jeżeli chodzi o rzeki jeziora to żeby przepłynąć trzeba zbudować tratwę (żeby zbudować tratwę trzeba np: 5 belek drzewa, sznur oraz deska wyrzeźbiona nożem na kształt wiosła. Seichyn - 14 lut 2010, o 22:15 " />Zwierzaki prawdopodobnie będą. Gelahad: Chodziło mi o ogólne uznawanie tych postaci w świecie fantasy, choć z Tolkien'a coś mi się kiedyś przetoczyło przez oczy (pewnie chodziło Ci o elfy jako orków). poiuytre45 - 7 mar 2010, o 19:33 " />Proponuje włożyć do gry czas rzeczywisty. Na przykład, jak zaczynamy grę o 2 godzinie, to w grze jest noc. Niektóre questy można wykonać tylko w nocy(lub w dzień). Miasta w dzień będą tętnić życiem, a w nocy spotkać można będzie tylko strażników. Można włożyć też polowanie ( w nocy np. bonus do celności), w dzień gorzej się poluje bo zwierzyna jest bardziej płochliwa. Ogólnie duży potencjał istnieje z tym czasem. W grze Pokemon Gold sprawdzało się to doskonale (na przykład niektóre pokemony atakowały tylko w nocy, pamiętam że jednego można było złapać tylko we wtorek wieczorem) dka94 - 19 cze 2010, o 15:51 " />W grze powino być dużo questow do zrobienia które będziemy wykonywać w dzień i w nocy a miasto powino być urozmaicone różnymi postaciami żeby gra nabrała fabuły nie powino być jedno miasto a wiele miast. Żeby dostać sie do miasta na początku gry powiny być zadania na utrudnienia gry. Rozmowy powiny być prowadzone w dialogach.Zbieranie różnych roślin, odpoczywanie, różne klasy postaci. |