ďťż
Świeca czy co, silnik pada?




Wiktor Sułek - Wto Cze 23, 2009 3:50 pm
" />Hmm nie wiem co jest z moim silnikiem, ale stawiam na świecę. Po kolei:

W niedzielę model śmigał ładnie, spalił litr paliwa bez żadnych zająknięć. Dzisiaj jakoś średnio mu szło. Odpalił, jednak wogóle nie chciał złapać temperetury, pluł olejem, chodził jakby był zalany (mniej więcej tak samo jak w zimę jak jeździłem). Zrzuciłem winę na budę bo jeszcze nie mam w niej za wiele dziur i myślałem, że silnik nie ma powietrza. Jednak ze zdjętą było to samo Silnik chodził, chodził, potem jak dawałem gazu to zalewał się, zalewał aż w końcu bum z rury i gasł. Wykręciłem świecę - ok, żarzy się, ale profilaktycznie zmieniłem. Niestety znalazłem tylko OS A3 (zimowa) no ale założyłem, chodził stabilniej, nie gasł, ale to samo z temperaturą (caly czas bez budy jeździłem). Po przygazówkach itp. miał 80* to trochę mało. Przyznam, że ta świeca którą miałem dotychczas to oryginalna Axe Rossi (przeżyła docieranie i 8L jazdy), a OS A3 zła po prostu na dzisiejsze warunki (24* i okropna duchota).

Chciałbym się też Was poradzić, czy to wina świecy (na 90% moim zdaniem tak) czy niekoniecznie?

BTW: konieczna jest dziura w przedniej szybie? Nie chodzi o chłodzenie tylko o dostęp powietrza - mam dziurę na tankowanie z boku i z tyłu na radiator - sinik zaciągnie powietrze zzewnątrz czy musi strumień powietrza na filtr lecieć?




aspires - Wto Cze 23, 2009 5:33 pm
" />postaraj się założyć prawidłowa świecę oraz sprawdź czy silnik nie zasysa lewego powietrza



Carlos - Wto Cze 23, 2009 6:32 pm
" />Raczej swieca.
To ze swieca zarzy to nie wszystko, w srodku tez sa druciki i moga byc przypalone .
Mialem cos podobnego swiece ktora uzywalem byla zla i po 0,5 litra padla (w srodku byla odksztalcona) i model jezdzil jak w twoim przypadku.

a tak na marginesie w instrukcji nie masz zeby po docieraniu wymienic swiece,
no i zawszwe miej ze 3 na zapas.

Napisz jak chodzi na dobrej swiecy



Wiktor Sułek - Wto Cze 23, 2009 6:46 pm
" />W instrukcji było, żeby zmienić, ale ta latała dobrze to została

No ok, zakupie nową i napiszę. Pozdro




Artur Krizar - Wto Cze 23, 2009 7:37 pm
" />
">postaraj się założyć prawidłowa świecę oraz sprawdź czy silnik nie zasysa lewego powietrza

Jak by zasysał lewe powietrze to chyba by się przegrzewał?



Draxan - Wto Cze 23, 2009 11:16 pm
" />Wiktor, powietrze nie musi leciec na filtr, jest mu to kompletnie obojetne tak naprawde, byle by nie "calowal" sie z radiatorem. Powietrze jest potrzebne do tego zeby bez posrednio dmuchalo na radiator silnika oraz przy okazji po samym silniku, gdyz jak by na to nie patrzec silnik jest chlodzony powietrzem. Nie marudz i wycinaj dziury , buda bedzie ladna i tak do pierwszej jazdy



Wiktor Sułek - Śro Cze 24, 2009 2:09 pm
" />Hmm, a to, że wystaje radiator poza budę nie wystarczy?

No ok, wytnę, tylko reamer muszę dorwać jakiś



Piotr Owcarz - Śro Cze 24, 2009 8:37 pm
" />No raczej nie wystarcza, każdy wycina, dremel w dłoń i ładnie wytniesz. Powodzenia.



Wiktor Sułek - Wto Cze 30, 2009 9:34 pm
" />Zmieniłem świecę na SH 6 i już jest ok. Lekko trzeba było zubożyć, slinik złapał 130* ale to przez to myślę, że nie miałem jeszcze tej dziury z przodu

No ale dremel + frez 0.9mm + szlifowanko i wyszło:
http://picasaweb.google.pl/wiktor0410/B ... 9263409314

Dzięki i pozdrawiam.
Powered by WordPress, ©