ďťż
Swiece problem
Monster-Truck - Pon Sty 30, 2006 4:24 pm " />Mam Sava 4.6 SS i mam problem ze siecami. Mam swiece OS A3 i standardowa R5 jak wkrece A3 to odpala bardzo szybko 1-2 pociagniecia ale czasami gasnie (nie jest to kwestia reg.) (silnik wchodzi na 100*) jak wkrece R5 to odpala po 10-15 pociagnieciach i nie gasnie (silnik wchodzi na 120*) i mam pytanie dlaczego na A3 gasnie jak jest to ciepła swieca? Tomasz Ostrowski - Pon Sty 30, 2006 4:49 pm " />ale w jakich okolicznościach gaśnie, jak zostawisz na jałowych czy w czasie jazdy? Koltun - Pon Sty 30, 2006 7:53 pm " />a na jakiej benzynie jezdzisz? Jakby wlał benzyne to raczej by nie odpalił Piotrek Jaroch - Pon Sty 30, 2006 7:58 pm " />Witam Mialem podobny problem. Moj gasl na niskich obrotach. Z tym problemem nie moglem sobie poradzic, probowalem roznych ustawien silnika - nic nie pomagalo, wiec zmienilem swiecej na OS NO8 i problem zniknal:). Pozdrawiam Paweł Monster-Truck - Pon Sty 30, 2006 8:32 pm " /> ">ale w jakich okolicznościach gaśnie, jak zostawisz na jałowych czy w czasie jazdy? W czasie jazdy. Do koltuna: jezdze na MT BigBang 16% Piotr Krzyżanowski - Pon Sty 30, 2006 9:23 pm " /> "> Do koltuna: jezdze na MT BigBang 16% hmmm, niedosc, ze MT, to jeszcze 16% do silnika .28 Tomasz Ostrowski - Pon Sty 30, 2006 9:36 pm " /> "> Do koltuna: jezdze na MT BigBang 16% hmmm, niedosc, ze MT, to jeszcze 16% do silnika .28 MT nie jest problemem, problemem jest tylko 16% Tomasz Ostrowski - Pon Sty 30, 2006 9:37 pm " /> ">ale w jakich okolicznościach gaśnie, jak zostawisz na jałowych czy w czasie jazdy? W czasie jazdy. to teraz zależy, czy na obrotach, czy jak zdejmiesz palec z gazu Wydaje mi się, ze to jednak kwestia regulacji Błażej Zagozda - Pon Sty 30, 2006 11:00 pm " />zastanawia mnie jedna rzecz.... skoro 90% ludków tutaj (znaczy na całym forum) udzielajacych sie jezdzi tylko rekreacyjnie to wszyscy (prawie) z uporem maniaka stosuje jakies combo z przerzutka paliwa z kosmicznymi ilosciami nitro za cene zupelnie z innej galaktyki... ludzie.... to nie zawody... nie szkoda wam kasy i silnikow?? nie mowie, zeby zaraz lac jakies pomyje no ale bez przesady.... na takim qwikfire tez pojezdzi a ma 16% oleju i jest mniejsze prawdopodobienstwo przegrzania i zatarcia na ubogiej mieszance.... a z reszta... swiata nie zbawie.... róbta co chceta.. ja i tak wiem swoje.... pozdrawiam Jaroch - Wto Sty 31, 2006 1:12 am " />Witam Jestem dokladnie tego samego zdania co Gr4N4c1K. Z tym ze ja polecam odrazu kupowac banki %l poniewaz sa znacznie tansze. Dla przykladu 2.5l big banga 16% nitro kosztuje 56 złotych, a banka 5l kosztuje 89. Widac roznice? To po co przeplacac?:D Pozdrawiam Paweł Marcin Bassara - Wto Sty 31, 2006 11:01 am " />Do Gr4N4c1K Zastanów się troche co piszesz. Skoro jak piszesz z 16% olejem jest mniejsze prawdopodobieństwo zatarcia silnika to wlej sobie na 30% oleju to wtedy wogóle nie zatrzesz silnika Po drugie duża ilość nitrometanu nie niszczy silnika tylko nasza nieumiejętność regulacji .Ale odbiegliśmy od tematu. Na 16% nitro też będzie chulal silnik ale jest w tej chwili niska temperatura używasz świecy gorącej i zimnej spróbuj od kolegi pożyczyć świece medium (unuwersalnej) OS A8 jeśli to nie pomoże znaczy że masz źle wyregulowany śilnik. Monster-Truck - Wto Sty 31, 2006 1:00 pm " />Dzisiaj pozyczylem od kolegi OS A8 i jest ok. W takim razie ta swieczka OS A3 musi byc jakas lewa:) Monster-Truck - Wto Sty 31, 2006 3:48 pm " />nie chce zakladac nowego watku wiec pisze tutaj: Czy po zalaniu silnika wd-40 jest pozniej problem z odpaleniem? Jaroch - Wto Sty 31, 2006 3:57 pm " />Witam Ja zalewam silnik Wd-40 po kazdej jezdzie i niemam zadnych problemow z odpalaniem. Piotr Krzyżanowski - Wto Sty 31, 2006 4:08 pm " />mozna lac WD-40, ale lepiej kupic After Run Oil (16zł/butelka) jest to stworzone specjalnie do silnikow modelarskich. Mozna wlewać do głowicy, jak i do gaźnika (po zdjeciu filtra paliwa) pzdr Adam Dylewski - Wto Sty 31, 2006 4:38 pm " />ja ARO leje do wężyka od paliwa dmucham tak w wężyk przy tłumiku aż olej dojdzie do gaźnika. Pozdrawiam Adam Malkavian - Wto Sty 31, 2006 5:21 pm " />Ja wlewam przez głowice, i przez gaźnik. (do gaznika leje bo mialem nieprzyjemna sytuacje - jak mialem standardowy filtr powietrza, przeciekla mi przez niego woda, nalala sie do gaznika, zardzewial, i sie zablokowal.Dlatego leje 2-3 krople do gaznika, aby nie bylo juz wiecej takich sytuacji.).Tylko zastanawia mnie jedno - czy jesli po kazdej jezdzie, bedzie sie wykrecalo swiece, w celu nalania, ARO, to czy po dluzszym czasie, to sie nie wyrobi? Tomasz Ostrowski - Wto Sty 31, 2006 5:28 pm " /> ">Ja wlewam przez głowice, i przez gaźnik. (do gaznika leje bo mialem nieprzyjemna sytuacje - jak mialem standardowy filtr powietrza, przeciekla mi przez niego woda, nalala sie do gaznika, zardzewial, i sie zablokowal.Dlatego leje 2-3 krople do gaznika, aby nie bylo juz wiecej takich sytuacji.).Tylko zastanawia mnie jedno - czy jesli po kazdej jezdzie, bedzie sie wykrecalo swiece, w celu nalania, ARO, to czy po dluzszym czasie, to sie nie wyrobi? nie, podwarunkiem że będziesz dokręcał z czuciem i nie wkręcisz krzywo świecy. Marcin Bassara - Śro Lut 01, 2006 9:07 am " />To nie jest to że świeca jest wadliwa. A3 jest świecą gorącą i raczaj dobrze się sprawuje w silnikach 2,11-2,5 ccm. Przedtem jeżdziłeś na zimnej i jest to dobra świeca ale teraz warunki się zmieniły i należało zmienić na cieplejszą.Ale dotego toszku praktyki. Co do WD40 też można używać i czasem mogą się pojawić problemy z odpalanie troszke dlyżej może to trwać.Najlepiej jest AFTEN RUN 12zł to jeszcze nie majątek. Malkavian - Śro Lut 01, 2006 3:17 pm " />A jaką świecę stosować na większe temperatury? (wiosna, lato) Michał Bugajski - Śro Lut 01, 2006 3:26 pm " /> ">A jaką świecę stosować na większe temperatury? (wiosna, lato) im cieplej tym zimniejsza.. Monster-Truck - Śro Lut 01, 2006 3:29 pm " /> ">To nie jest to że świeca jest wadliwa. A3 jest świecą gorącą i raczaj dobrze się sprawuje w silnikach 2,11-2,5 ccm. Przedtem jeżdziłeś na zimnej i jest to dobra świeca ale teraz warunki się zmieniły i należało zmienić na cieplejszą.Ale dotego toszku praktyki. Co do WD40 też można używać i czasem mogą się pojawić problemy z odpalanie troszke dlyżej może to trwać.Najlepiej jest AFTEN RUN 12zł to jeszcze nie majątek. No to w takim razie na jaka? Malkavian - Śro Lut 01, 2006 3:32 pm " />a jesli w lato bede jezdzil na A3 to co sie stanie? Marcin Bassara - Czw Lut 02, 2006 10:07 am " />W twoim przypadku raczej nic się nie stanie ale w silniku o pojemności 4ccm to troche będzie się przegrzewał trudno będzie go ustawić. Jeśli teraz dobrze chodzi na A8 to przy niej zostać.Ale do tego musicie sami dojść na krórej świecy będzie wam silnik dobrze chodził w niskich temp. około -5 i w temperaturach +20. |