ďťż
T-15 Problem z ustawieniem/reegulacją - silnik gaśnie.
Yuri - Sob Kwi 15, 2006 5:47 pm " />Witam ! Pisze tu ggdyż pomimo wielu prośb nie mam tytułu forumowicza.... Wiec prosze nie usowac tego tematu gdyż nie bede mogł nigdzie indziej odpisać Mam problem z silnikiem T-15 z modelu HPI RS4 3EVO. Silnik jeszcze dobrze nie został dotarty, wyjeżdził jedynie na cegle 2 baki paliwa (tak jak zaleca producent). Wszystkie śrubki w gaźniku są ustawione w fabrycznej pozycji. Obecnie. Odpalenie silnika nie sprawia większych kłopotów. Na postoju silnik pracuje poprawnie, gorzej jest podczas jazdy. Kiedy dodaje lekko gazu, model jedzie, jesli dodam więcej jedzie troszeczke szybciej, jesli dodam jeszcze więcej to przyspiesza, ale wydaje z siebie dzwiek taki jak by się dławił. Następnie gaśnie. Kręciłem juz czym się tylko da, ustawiałem fabrycznie juz chyba z 10 razy. I nadal nie wiem w czym jest problem Jak tak dalej pojdzie to wypale wszystkie paliwo jakie mam na sama regulacje a i tak to nic nie da ;/ Moze ma ktoś jakis pomysł co z nim moze byc ? Pozdr. Piotrek-krk - Sob Kwi 15, 2006 6:07 pm " />Kreciles srubka od wysokich obrotow prawda? Kolega ktory ma rowniez t-15 w ogole nie mogl silnika wyregulowac. Okazalo sie, ze w dziorce w iglicy od wysokich bylo cos w stylu waty, jakis brud - model nie reagowal na regulacje. Sprawdz czy nie ma takiego problemu. Masz filtr paliwa? Nie grzeje sie? Malkavian - Sob Kwi 15, 2006 6:10 pm " />jeszcze nie robilem testow czy to dziala (czekam na uszczelki), ale mam wielkie nadzieje ze to mi wreszcie pomoze z moim problemem z tym silnikiem. trzymajcie kciuki.Moim zdaniem ten brud ograniczal dostep paliwa do gaznika, i bez znaczenia bylo czy wykrecilem na maska HSN, czy ustawilem w fabrycznej: tak samo sie grzal. Yuri - Sob Kwi 15, 2006 6:33 pm " />Ani w rurce od wysokich ani od niskich obrotów nie ma zadnego smiecia, wszystkow porządku. Nie mam filtra paliwa. Hłowica podczas "jazdy" nie grzeje się zabardzo, po wypaleniu baku moge złapać ją ręką bez obawy o poparzenie. No nic, wyjde za chwilke na balkon puku jeszcze jasno i odpale jeszcze raz, moze cos samo sie naprawiło Ma ktoś moze jakis inny pomysł co może byc nie tak ? spociak - Sob Kwi 15, 2006 6:42 pm " />Autko zalewa przekrec srubke od paliwa o 1/4 obrotu stanek - Sob Kwi 15, 2006 6:53 pm " />Miałem identyczny problem.Po 2 baczkach takze nie mogłem ustawić.Na poczatku było wszystko ok,a potem ni z tad ni z owad zaczeło sie rozregulowywac.U mnie pomogło wykręcenie sruby od wysokich obrotów.Tobie radze jeszcze raz wykręcic i przedmuchac.Tylko pamiętaj ,zeby niepodkręcac składu mieszanki za mocno.Obserwój dym wydobywajacy sie z tłumika. Pozdrawiam. Yuri - Sob Kwi 15, 2006 7:11 pm " />Siedziałem na balkonie z latarką w zębach ale poradziłem sobie, szkoda tylko ze tak pozno wpadlem na to co napisał Stanek Jednak nie mogłem obserwować dymu i tego co wydobywa się z rury - juz jest zbyt ciemno Ale jutro zaraz po wielkanocnym sniadanku ruszam sprawdzic czy w terenie zachowuje siętak samo jak na cegle. Juz prawie wszystko jest idealnie, tyle ze jesli otwierając przepustnice gdzies w 70% wszystko jest w porządku jesli natomiast pozniej otworze ją w 100% model traci nagle obroty i silnik gasnie po chwili gasnie, jesli nie przymknę przepustnicy. Ale to moze wyjdzie przy kolejnych regulacjach - juz w terenie. A co zrobiłem : Wykręcięłm śrubki od niskich i wysokich obrotów, przedmuchałem tam w środku sprężonym powietrzem (takie z puszki do czyszczenia np komputerów z kurzu). Nastepnie wkręciłęm śrubki na maksa i odkreciłem ponownie do fabrycznych ustawień. I uwaga, zalałem gaźnik oraz silnik ARO ! Pozniej wyczyściłem kręcąc roto z przyłożoną szmatką do głowicy(bez świecy). Przykręciłem świece, zapompowałem paliwo i odpaliłe, i problem zniknał Pozdrawiam ! Ps. Jesli przy mniejwięcej fabrycznych ustawieniach jesli model dobrze rozpędza się do otworzenia przepustnicy w 70% a przy większym "otworze" dzieje siętak jak u mnie(oczywiście w sytuacji kiedy model wisi w powietrzu i kręci bez zadnego oporu) to jest problem ,to proszę o wzmiankę stanek - Sob Kwi 15, 2006 7:43 pm " />Jezeli od 0 do maxa gdzies przy 70% ci gasnie to ja bym stawiał na mieszanke.Tylko jutro pamietaj o dymie podkrecajac srubke od wysokich obrotów.Jeszcze powiedz na jakim paliwie jezdzisz??? Yuri - Sob Kwi 15, 2006 8:44 pm " />Big Bang 20% A od 0 do 70% wszystko jest ok tylko od 70% w góre zaczynają się problemy. ale moze to jest spowodowane tym, ze model wisi w powietrzu i ma za wielkie obroty juz przy 70% przepustnicy. Jak ustawiałem za dnia to jak juz te kręcenie dawało jakikolwiek efekt to z rury olej nieco leciał. Pozdrawiam. Piotrek-krk - Nie Kwi 16, 2006 7:25 am " />Yuri od ostatniego czasu mam ten sam problem. Wjechalem w wielka kaluze i zgasl. Po odpaleniu dziwnie sie zachowywal, poza tym na polu bylo bardzo zimno wiec lekko zmienilem ustawienia. Chyba niepotrzebnie, teraz musze szukac punktu w ktorym sie znajdowalem . Musisz ustawic mieszanke od wysokich obrotow. Raczej trzeba odkrecic lekko srubke ( jak w moim przypadku ). Zobacz tez czy sie nie grzeje. Moj przy 0-70% przepustnicy jedzie ok, dodam wiecej to dlawi sie i szybko gasnie, lub czasami tez sie dlawi od 0-70. Powodzenia Yuri - Nie Kwi 16, 2006 7:37 am " />Zrobie tk jak mowisz, ale to po śniadaniu dopiero Ja mam chyba dosyć osobliwy silnik, bo on nigdy sie nie przegrzewał Zawsze złapać głowice w reke. Piotrek-krk - Nie Kwi 16, 2006 9:39 am " />Czyli moze jednak trzeba dokrecic HSN. Proponuje abys dal ta standardowa swiece od HPI - ta jest dobra na ta pogode. Odpal i daj mu sie zagrzac tak ( 1min ). Pozniej zobacz jak na wysokich obrotach sie zachowuje. Jesli gasnie a silnik jest zimny to sprobuj dokrecic - to zimno nie jest dobrym wyznacznikiem, poniewaz nie mial sie nawet kiedy na wysokich super zagrzac, ale jak jest bardzo zimny to raczej trzeba sprobowac dokrecic. Jesli to nic nie da no do w odwrotna strone!! Pozdrawiam Artur Warszawa - Sob Lip 01, 2006 8:48 pm " />Witam, odgżebałem trupa bo jestem nowym użytkownikiem i nie mogę napisać nowego tematu - nie wiedzieć czemu - Mam problem z moim silnikiem T15 czy jakoś tak, chodzi o to, że jak go odpalę to pochodzi z 15 sekund i gaśnie... na początku myślałem, że nie dostaje paliwa, ale jak mu cały czas pompuje to tez gaśnie....nie wiem co mogło się stać. Genrelanie problem się zaczął po tym jak rozłożyłem samochód na części i go później złożyłem. Nie weim co się dzieje..jakby się dławił....moc też stracił...czytałem na forum aby sprawdzić czy może nie jest zatarty, ale podobno zatarte nie palą a mój pali od ręki tylko gaśnie po 10 - 15 sekundach nawet dodając gazu...co to moze być?? Proszę o pomoc bo chcę pośmigać )) Bartek Koźbielak - Nie Lip 02, 2006 12:15 pm " />a jaki to model jaki starter jakie paliwo? sproboj jeszcz tak trzymaj na full gaz i zobacz czy bedzie dalej chodzil jesli tak to cos jest z kolem zamachowym lub sprzeglem sprawdz i powiedz mi bo ja tak samo mialem odpalil na full gazie a jak powoli puszczalem zdechł a jak dałem go na ziemie z pelnym gazem tez zdechł Tomasz Ostrowski - Nie Lip 02, 2006 6:27 pm " /> ">Witam, odgżebałem trupa bo jestem nowym użytkownikiem i nie mogę napisać nowego tematu - nie wiedzieć czemu - Mam problem z moim silnikiem T15 czy jakoś tak, chodzi o to, że jak go odpalę to pochodzi z 15 sekund i gaśnie... na początku myślałem, że nie dostaje paliwa, ale jak mu cały czas pompuje to tez gaśnie....nie wiem co mogło się stać. Genrelanie problem się zaczął po tym jak rozłożyłem samochód na części i go później złożyłem. Nie weim co się dzieje..jakby się dławił....moc też stracił...czytałem na forum aby sprawdzić czy może nie jest zatarty, ale podobno zatarte nie palą a mój pali od ręki tylko gaśnie po 10 - 15 sekundach nawet dodając gazu...co to moze być?? Proszę o pomoc bo chcę pośmigać )) jak gaśnie ja na jałowych to trzeba LSN wyregulować jak obroty stopniowo maleją i potem gaśnie to rzeba ja trochę wkręcić jak tuż przed zgaśnięciem rosną to trzeba ją odkręcić Artur Warszawa - Pon Lip 03, 2006 6:50 pm " />Wielkei dzięki !! wcześniej też próbowałem regulacji, ale to nic nei dawało:) Po twojej odpowiedzi jednak próbowałem aż do skutku i już smigam ponownie dzięki i pzdr Tomasz Ostrowski - Pon Lip 03, 2006 6:58 pm " />a gdzie jeździsz i jaki to model? Artur Warszawa - Pon Lip 03, 2006 10:12 pm " />Na razie to jeżdzę po garażu podziemnym w bloku i na Rosoła, ale to już niedługo bo otwierają już nową nitkę i nie będzie można śmigać. A mój model to jakaś kopia czegoś, chyba carsona. Zakupiłem za 400 zł nówke sztukę na allegro więc chyba się opłacało do nauki A jest jakiś tor w Wawie do pośmigania?? Pzdrawiam Tomasz Ostrowski - Wto Lip 04, 2006 7:55 am " />no właśnie nie ma ostatnio jeździłem na parkingu w Blue City na ostatnim piętrze po kostce, ale raz że piach i kamyki blokowały co chwila zębatki, a dwa po niecałej godzinie jazdy oponki się przetarły Artur Warszawa - Wto Lip 04, 2006 7:35 pm " />A tak z innej beczki...dotarłem silnik na 5% nitro, w sumie zrobiłem już jakieś 7 baków. Zmieniać paliwo już teraz czy mogę je wyjeździć do końca i wtedy zakupić jakieś 16% lepszej firmy (zostało mi około 1,3 litra). Jakie firmy są w miare dobre w rozsądnej cenie? Pozdrawiam Tomasz Dolata - Wto Lip 04, 2006 7:41 pm " /> ">A tak z innej beczki...dotarłem silnik na 5% nitro, w sumie zrobiłem już jakieś 7 baków. Zmieniać paliwo już teraz czy mogę je wyjeździć do końca i wtedy zakupić jakieś 16% lepszej firmy (zostało mi około 1,3 litra). Jakie firmy są w miare dobre w rozsądnej cenie? Pozdrawiam Dobrych paliw nie ma w dobrych cenach Liderzy to Runner Time i Tornado. Artur Warszawa - Wto Lip 04, 2006 7:49 pm " /> ">A tak z innej beczki...dotarłem silnik na 5% nitro, w sumie zrobiłem już jakieś 7 baków. Zmieniać paliwo już teraz czy mogę je wyjeździć do końca i wtedy zakupić jakieś 16% lepszej firmy (zostało mi około 1,3 litra). Jakie firmy są w miare dobre w rozsądnej cenie? Pozdrawiam Dobrych paliw nie ma w dobrych cenach Liderzy to Runner Time i Tornado. Tego się obawiałem Mogę jeszcze to co mam wyjeżdzić czy np kupić już jakieś 20% i mieszać, czy jak? Tomasz Ostrowski - Wto Lip 04, 2006 8:39 pm " />nic nie mieszaj kup zwyczajne BB16% 2.5L i będziesz śmigał jak złoto po tych 5% będziesz musiał na nowo wyregulować silnik i tyle dziura w budzie musi być wycięta bo się będzie grzał Artur Warszawa - Wto Lip 04, 2006 8:50 pm " /> ">dziura w budzie musi być wycięta bo się będzie grzał Z dwóch stron czy tylko z przodu wystarczy ?? Tomasz Dolata - Wto Lip 04, 2006 8:53 pm " /> ">dziura w budzie musi być wycięta bo się będzie grzał Z dwóch stron czy tylko z przodu wystarczy ?? z dwoch lepiej, jest przeplyw powietrza... Tomasz Ostrowski - Wto Lip 04, 2006 8:56 pm " />zalezy jaka buda w mojej BMW w tylnej szybie była dziura, w przedniej też, poszerzyłem ją tylko. Problemy z grzaniem silnika skończyły sie dopiero jak wyciąłem boczną szybę od strony silnika. Teraz nawet przy ostrej jeździe mam niecałe 90st i będę musiał tę boczną szybe trochę zakleić. |