ďťż
T-MAXX 3.3 Regulacja
mati92 - Nie Wrz 07, 2008 9:55 am " />Witam oddałem autko do Nowego Targu na regulacje wyregulowali mi tak ,że czasem startował ostro ale po chwili łapał muła i wogóle nie przyspieszał potem postanowiłem go dać do Krakowa było o wiele lepiej jednak to nie to samo wheelie nie robił i przyspiesza ostro ale za 1sek-2sek. lapie mula i nie przyspiesza wykrecilem troszke HSN bo temperatura jest troche za wysoka teraz gdzies waha sie w granicy 116a po chwili dochodzi do 130:/ i jeszcze gdy zatrzyam model gaśnie po chwili a żeby go odpalić musi kręcić z 5sek. z pełnym gazem aby odpalił.Proszę o pomoc i co wykrecic lub wkrecic aby mial moc w pelnym zakresie predkosci aha i wydaje mi sie ze wrzuca za wczesnie 2bieg o ile gdzies tak wkrecic srubke od skrzyni i jak ją znaleźć?Proszę o pomoc i wyrozumiałość.Pozdrawiam mati92 - Nie Wrz 07, 2008 3:03 pm " />sory za pp ale czy ktoś mi pomoże z biegiem jest wszystko ok lecz raz na jakis czas go tak dlawi i raz ma mula malego a raz leci ostro od 0 do maxa i co z ta temperatura odkrecic jeszcze HSN czy moze cos innego i wheelie mi nie robi a powinien. Carlos - Nie Wrz 07, 2008 3:47 pm " />zależy gdzie mierzysz temperaturę ja mierzyłem zaraz jak się zaczyna radiator ale wtedy rc nie miał siły i wogole nie jechał. Chore ilości dymu z wydechu i sam olej za nim. Zmieniłem taktykę zacząłem mierzyć na samym czubku głowicy http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dc2 ... 1a5d7.html ale najpierw ustawiłem go na słuch (oczywiście na wszelki wypadek nie katowałem go na początku) Pamiętaj zawsze dym z wydechu i na wolnych obrotach jak model stoi zawsze jakieś kropelki oleju ( podstaw dłoń pod wydech łatwiej zauważysz) 1 krok to HSN (oryginał to 4 obroty od zera) 2 LSN ustaw zarazie na równo z pierścieniem jak mówi producent (masz w instrukcji) 3 przepustnica 1 mm otwarcia nie mniej mati92 - Nie Wrz 07, 2008 4:26 pm " />Witam po pierwsze dzieki ,ze sie zainteresowales moim problem.Mierze termometrem od gory tak jak wkladasz klucz do swiec to ja tak mierze i mialem te 4 obroty to wtedy to sie dopiero grzal a lsn mam troche wykrecony czyli co mam wrocic do ustawien fabrycznych czy jeszcze troche odkrecic hsn lub wkrecic lsn ?Chcialbym zeby robil wheelie i sie nie grzal.A powiem Wam ,że się trochę boje regulowac sam bo w sklepie powiedzieli ,że może silnik wybuchnąć to prawda czy wałek raczej?P.S z wydechu leci dużo dymu a czasem jak odpali to strasznie pluje olejem i jeszcze co zrobic aby mial troszke wieksze obroty wkrecic minimalnie lsn? Mariusz Nowakowski - Nie Wrz 07, 2008 5:09 pm " />Polecam dokladnie przeczytac lekture http://www.system-net.pl/~paw0289/regsilnika.htm . Wszystko dokladnie tam jest opisane. Temperature mierz tak jak mierzysz ( od gory ). Silnik wybuchnac ? heh niezle doswiadczenie maja w tym sklepie... mati92 - Nie Wrz 07, 2008 5:30 pm " />chłopaki dzięki ,że mi pomagacie a teraz sobie smigalem a mu daje full gaz a on kreci tak ,że wkręca się do odcięcia tylko tyle ,że słabo wtedy przyspiesza, a teraz to już się tak zje.... ,że jak mu dam full przy starcie to kręci ogromne obroty a marnie przyspiesza teraz ide na tą stronke ale zapewne tam nie będzie odpowiedzi na to pytanie,bardzo proszę mi pomoć co mogę zrobić próbowałem wkręcać LSN i nic:/ więc wróciłem na ustawienia fabryczne czyli równo z kołnierzem i dalej to samo Carlos - Nie Wrz 07, 2008 5:41 pm " />Opiszę swój przykład Jeżeli mierzysz od góry http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e85 ... db5a0.html to temperatura w trx 3.3 sięgała w moim silniku rzędu 145- 155 stopni ale wtedy samochodzik śmigał jak marzenie wiec stwierdziłem ze trzeba więcej paliwa (HSN odkręciłem) wtedy temp spadła na 120 C max. ale samochodzik mogole nie jechał dożo dymu, Ścieszka oleju za samochodem, praktycznie nie przyspieszał po prostu był zalany wiec zmieniłem miejsce mierzenia jak opisałem wyżej (i nie tylko ja wpadłem na ten pomysł ale tez właściciel sklepu który regulował mi silniczek) i jak zarazie 5 l paliwa i zero oznak zatarcia. mati92 - Nie Wrz 07, 2008 5:44 pm " />teraz juz z temperatura nie ma problemow tylko z tym chłopaki dzięki ,że mi pomagacie a teraz sobie smigalem a mu daje full gaz a on kreci tak ,że wkręca się do odcięcia tylko tyle ,że słabo wtedy przyspiesza, a teraz to już się tak zje.... ,że jak mu dam full przy starcie to kręci ogromne obroty a marnie przyspiesza teraz ide na tą stronke ale zapewne tam nie będzie odpowiedzi na to pytanie,bardzo proszę mi pomoć co mogę zrobić próbowałem wkręcać LSN i nic:/ więc wróciłem na ustawienia fabryczne czyli równo z kołnierzem i dalej to samo Carlos - Nie Wrz 07, 2008 5:52 pm " />Sprawdź sprzęgło poślizgowe na skrzyni tak się zwie oryginalnie ( Revo®-Spec Torque-Control™ Slipper Clutch ) a oto stronka tam masz foto http://www.traxxas.com/products/nitro/m ... etails.htm dokręć mocniej ale nie przesadzaj! A ty jak mierzysz temp. i jaka masz po najdłuższej prostej? mati92 - Nie Wrz 07, 2008 5:57 pm " />a powiedz mi bo zdjecie widzialem tylko nie moglbys znalezc jakies inne zdjecie gdzie by był pokazany model cały i to Revo Slipper...coś tam tylko nie wiem czy to różnica bo ja mam t-maxxa.Bardzo Cię o to prosze bo zaczynam dostawać pier...ca z tym samochodem. Carlos - Nie Wrz 07, 2008 6:08 pm " />Zębatka ze sprzęgłem poślizgowym jest przy skrzyni i dotyka zębatkę z koszykiem sprzęgłowym która jest zamocowana na wale silnika. Napisz na karolkordel@gmail.com to dam ci fotkę od revo bo innego na biegu nie mam. Mariusz Nowakowski - Nie Wrz 07, 2008 6:09 pm " />Sprawdz tez kolcki sprzegla ( te pod zebatka atakujaca ). Jesli wszystko bedzie dobre to wroc do ustawien fabrycznych i reguluj high speed ( doplyw paliwa ). mati92 - Nie Wrz 07, 2008 9:04 pm " />co macie na mysli sprawdzic dokrecic je czy cos wiem glupie pytanie ale nie znam sie zbytnio jeszcze:P edit:witam przed chwilką dokręciłem tą srubkę na zębatce atakującej była bardzo luźno prawie ją w palcach dokręcałem dokręciłem ją do maxa myślicie że to było przyczyną? Carlos - Nie Wrz 07, 2008 9:55 pm " />Czasem to tak ma ze się odkręca Pamiętaj tylko ze to nie może być na maxa dokręcone. Sprzęgło poślizgowe chroni twoje plastikowe tryby w skrzyni i dodatkowo nie pozwala zgasnąć silnikowi podczas upadku lub innej kolizji mati92 - Pon Wrz 08, 2008 2:39 pm " />dokręciłem to wczoraj i problem zniknął jednak nadal mam problem z grzaniem się modelu dziś przynajmniej u nas leje deszcz i nie jest za ciepło a on ma temp.120-130:/ .Przeszedłem do ustawień fabrycznych czyli te 4obroty jednak odkręciłem mu jeszcze 1/4 czyli 90stopni myślicie ,że to pomoże bo teraz nie moge testowac bo leje deszcz.A możliwe że się też grzał przez to ,że miał za dużo odkręcone HSN i miał za bogatą mieszankę?Właściwie to jestem już sam zagubiony znam wszystkie regulki dot regulacji silnika jednak musze to zrozumieć bo inaczej się nie da.Proszę pomóżcie mi co mam robić żeby się nie grzał? Mariusz Nowakowski - Pon Wrz 08, 2008 2:40 pm " />Dokrec ta srube na maxa ( najlepiej na klej do srub,albo domowym sposobem na lakier do paznokci ) i pozniej odkrec pol obrotu. A co do regulacji to nikt nie powie Ci czy to cos pomoze, musisz regulowac i sprawdzac kazde ustawienie. Napewno dojdziesz do optymalnych ustawien. powodzenia zycze mati92 - Pon Wrz 08, 2008 3:32 pm " />a słuchaj możliwe ,że jak np.odkręce na 8obrotow to przestanie sie dopiero grzac?I wyczytalem w instrukcji ze temp. do 130 jest dobra to prawda?A Ty Mariusz ile masz wykrecone obrotow HSN i ile wkrecone lub wykrecone LSN? Piotr Owcarz - Pon Wrz 08, 2008 3:41 pm " />jak odkręcisz 8 obortow to się zaleje:D mati92 - Pon Wrz 08, 2008 3:51 pm " />a po czym poznac ze jest zalany ze slabo przyspiesza?A powiedzcie mi jak przesmarować łożyska i zabezpieczyc model przed woda? Mariusz Nowakowski - Pon Wrz 08, 2008 3:55 pm " />Nie wiem nie pamietam na ile zreszta ja mam zupelnie inny silnik. Jak odkrecisz za bardzo to bedzie przelany, obiawy beda takie ze albo wogole nie ruszy i bedzie gasl albo jak dasz mu w gaz nie bedzie mial mocy. mati92 - Pon Wrz 08, 2008 7:27 pm " />witam po wieczorze jezdzenia moim t-maxxem po prostej na żwirku i odkrecalem o 1/4 obrotu tak jak zalecali jezdzilem chwilke i mierzylem temp. i byla 110 ucieszylem sie jednak za chwile znow bylo 130 zaczalem jezdzic delikatnie odkrecilem 1/4 obrotu HSN przejechalem troszke a temp znowu 110 obrotow to juz mam ok 6, 6,5 to nie juz troche za duzo?Auto smiga bardzo ladnie jednak jak przyjda cieplejsze dni to bedzie pewnie o wiele bardziej sie grzal dym leci nic nie muli.Nie wiem zrąbałem gaźnik czy coś jak to sprawdzić czy nie zepsulem gaznika? neo168 - Pon Wrz 08, 2008 7:32 pm " />Siema mati92 (i wszystkim ogólnie) z kąd jesteś??Jak z Krakowa to Ci mogę pomóc wyregulować silnik też mam T-maxx 3.3 mati92 - Pon Wrz 08, 2008 7:58 pm " />siema ja jestem z Brzeska(50km.od Krakowa),a ile masz odkrecony HSN i jaka masz swiece narazie pomoz mi troszke przez neta jezeli to nic nie pomoze to umowimy sie np.pod m1. neo168 - Pon Wrz 08, 2008 8:39 pm " />jakies 6.5-7 obrotu ale to nie znaczy ze u Ciebie musi byc tyle samo.Osobiście silnik mam wyregulowany zza pomoca tej strony i naprawde dobrze hula http://www.system-net.pl/~paw0289/regsilnika.htm mati92 - Wto Wrz 09, 2008 12:33 pm " />to jak nie uda mi się wyregulować go to napisze do Ciebie.A znacie może taką świecę white bo teraz mam taka zalozona.I powiedzcie mi jak przesmarować łożyska i wyczyścić porządnie silnik nie licząc tej metody z wd-40:P mati92 - Wto Wrz 09, 2008 8:02 pm " />witam dziś o dziwo model odpalil i mial o wiele za bogata mieszanke tzn.przy starcie tendencja do gasniecia i slabe przyspieszenie i temp. w granicy 80 wiec wkrecilem 1/8 obrotu i mial 100stopni i wiele lepsze osiagi dzis w domu mu podkrecilem jeszcze 1/8obrotu i myśle ,że będzie latał.Co mogło mu odbić ,że tak nagle na drugi dzień był nie dogrzany jak wczoraj było zimniej i się grzał? Piotr Owcarz - Wto Wrz 09, 2008 8:16 pm " />Na jakim paliku ty jeździsz? Bo powiem tak miałem TRX2.5 i na BIGBANGu za każdym zbiornikiem miał inną temperaturę. mati92 - Wto Wrz 09, 2008 9:08 pm " />siim xtreme racing fuel 20% Sorki za off top ale przy okazji powiedzcie mi gdzie moge kupic do niego karoserie bo ta rozpieprzylem |