ďťż
Tani model na zawody




Piotrek RC - Wto Lip 25, 2006 3:11 pm
" />Cześc jak widać po liczbie postow jestem nowy i mam take pytanie jakim najtanszym modelem mógłbym wystartowac w zawodach(jaki model spalinowy i elektryczny) prosze o link




HPI Polska - Wto Lip 25, 2006 3:24 pm
" />Micro - http://www.hpi.pl/sklep/index.php?cPath=46_58
http://www.hpi.pl/tlumaczenia_html/micro.htm

Sprint - http://www.hpi.pl/sklep/index.php?cPath=46_47
http://www.hpi.pl/tlumaczenia_html/sprint2.htm

3 Evo - http://www.hpi.pl/sklep/index.php?cPath=34_35
http://www.hpi.pl/tlumaczenia_html/3evo.htm



Erik Turlejski - Wto Lip 25, 2006 3:28 pm
" />lepsze mikro - http://www.sklep.rcracing.pl/oscom/cata ... 636b485732
i
http://www.sklep.rcracing.pl/oscom/cata ... 636b485732

oraz KIT
http://www.sklep.rcracing.pl/oscom/cata ... 636b485732



Michał Olech - Wto Lip 25, 2006 3:33 pm
" />Erik, czemu lepsze? Bo tam jeździsz?

Ja polecam coś w skali 1/10, jest to najpopularniejsza klasa.

Asso TC3/TC4, X-Ray T1R, Yokomo SD SSG, Tamiya TRF, Sprint...




Erik Turlejski - Wto Lip 25, 2006 3:43 pm
" />
">Erik, czemu lepsze? Bo tam jeździsz?


Lepsze mikro - od micro hpi opinia nie tylko moja, a tez innych zawodników, więcej regulaci, możliwości tuningu itp..



Michał Olech - Wto Lip 25, 2006 3:47 pm
" />
">Erik, czemu lepsze? Bo tam jeździsz?


Lepsze mikro - od micro hpi opinia nie tylko moja, a tez innych zawodników, więcej regulaci, możliwości tuningu itp..
To czemu w klasach Micro jeździ tak mało osób, i dostępne są tylko 2 modele na zawody? HPI i X-Ray.

Ja np. nie polecam klas micro, małe modele, w Nowym Sączu jak model wjechał w trawę nawet go nie było słychać.



Erik Turlejski - Wto Lip 25, 2006 4:03 pm
" />wiesz, zależy kto co woli.. o gustach się (podobno) nie dyskutuje, jedni jeźdzą "wielkimi nieporęcznymi" 1:10 a inni mlautkimi cichimi i ledwo slyszalnymi 1:18 a do tego wszyscy tłoczą się tam i jeszcze nie wiadomo co wybrać - wystarczy spojzec od drogiej strony



Wojtek Kotlorz - Wto Lip 25, 2006 4:05 pm
" />Michał poćwicz czytanie ze zrozumieniem Erik napisał ze Xray jest lepszy od Micro HPI a ty próbujesz mu udowodnić ze 1/10 jest lepsze od 1/18

Wracając do tematu.... ja ci polecam jakis używany model od zawodnika. Kupisz tanio i zazwyczaj dobrze. Może coś Z Xray'ów



Piotrek RC - Wto Lip 25, 2006 4:32 pm
" />dzięki za zainteresowanie
chodzi mi cos w skali 1:10



Piotrek RC - Wto Lip 25, 2006 4:34 pm
" />a cos jeszcze tanszego w granicach 700 zł
i elektryczny bo chyba za tyle spalin nnie kupie (mogą byc uzywane)



CrystalDragon - Wto Lip 25, 2006 5:07 pm
" />Z nowym elektrycznym w granicach 700 zł bedzie problem. Sam na początku mowiłem "model w okolicach 700 zł" a kupiłem TT-01 za 1100 ze wszystkim. Lepiej dozbierać i kupić coś lepszego.



Jakub Mazur - Wto Lip 25, 2006 9:46 pm
" />Polecam modele z firmy RCWORLD.pl

Zwlaszcza buggy Swift 2 oraz Raptor 2, oba model bardzo wysokiej jakości, spełniające przepisy. W RCWORLD zawsze pełen asortyment części zawsze dostepnych wiec nie trzeba na nie czekać miesiącami, do tego fachowe porady i pomoc techniczna.

Polecam www.rcworld.pl



Maciej Pożycki - Śro Lip 26, 2006 7:21 am
" />przepraszam za off... Lobbyści



Artur Powałka - Śro Lip 26, 2006 7:28 am
" />w nowym sezonie halowym można będzie w Top - Stocku jeździć na podwoziu Carson CE4

jest bardzo tanie: 320PLN z silnikiem i ma bardzo dużo regulacji:

- zębatki 0,6
- amortyzatory olejowe
- regulowane drążki kierownicze
- regulowany prześwit podwozia
- regulowany kąt pochylenia kół
- metalowe zębatki w dyfrach
- metalowy wał napędowy
- metalowe półośki
- metalowe wieżyczki amortyzatorów
- koła 26 mm z miękiej gumy
- BRAK karoserii
- wahacze montowane na metalowe ośki

dla porównania TT01
- zębatki 0,6
- amortyzatory cierne
- drążki kierownicze bez regulacji
- prześwit podwozia bez regulacji
- kąt pochylenia kół bez regulacji
- plastikowe zębatki w dyfrach
- PLASTIKOWY wał napędowy
- plastikowe półośki
- plastikowe wieżyczki amortyzatorów (BARDZO CZĘSTO SIĘ ŁAMIĄ)
- koła 26 mm z twardej gumy
- karoseria w zestawie
- wahacze montowane na plastikowe wypusty

jakość wykonania jest porównywalna. Precyzja i luzy też.
Do TT01 można dokupić za kilkaset złotych to, co w CE4 już jest.

do tego trzeba dołozyć (używane, z forum):
- używaną karoserię z forum (50 PLN)
- używany regulator np. Tamiya (100 PLN)
- 1 akumulator (100 PLN)
- odbiornik i nadajnik (150 PLN)
- serwo (30 PLN)
- ładowarka 50 PLN

można też kupić podróbę TL01 za około 500 PLN RTR
to może być nawet niezły pomysł, żeby mieć ją do pojeżdzenia i na części (będzie miała te dodatki, które trzeba dokupić):
- karoseria
- elektroniczny regulator z odbiornikiem
- 1 akumulator
- prosta aparatura
- serwo
- ładowarka

podsumowując:
1. podróbka TL01 za 500 PLN
2. Carson CE4, jak chcesz mieć więcej możliwości i dużo lepsze auto (320 PLN)

czyli możesz mieć nowe 1,5 auta za ok. 800 PLN.



Piotrek RC - Śro Lip 26, 2006 10:26 am
" />A co mozecie powiedziec o modelach
Samochódy spalin

http://www.allegro.pl/item115971581_spa ... 0_rtr.html

http://www.allegro.pl/item117634959_spa ... od_ss.html

http://www.allegro.pl/item116705281_bug ... azja_.html

Doradzcie który z tych nadawał by się na zawody albo jakie przeróbki trzeba zrobic by wystartował



HPI Polska - Śro Lip 26, 2006 11:00 am
" />Chłopie masz taki rozrzut zainteresowań, że trudno będzie ci doradzić.
Ogólnie najbardziej dynamicznie rozwijają się klasy modeli terenowych spalinowych, których przedstawicielem w ofercie HPI jest rodzina modeli Savage.
Ogólnie odradzam kupowanie na Allegro chyba ze sprzedawca jest ci znany lub w inny sposób zagwarantuje ci stan modelu.
Silniki, układ zawieszenia i przeniesienia napędu to newralgiczne części modelu, których stan trudno jest ocenić na oko. Najczęściej jest tak ze po zakupach na Allegro i tak szybko musisz wymienić sporo części i model kosztuje cię czasami drożej niż nowy.
Pomyśl o tym zanim podejmiesz decyzje, ale najpierw sam musisz widzieć, jakiej klasy modelu szukasz.
Elektryczny, spalinowy, terenowy, wyścigowy. ?
Nikt na forum nie podejmie za ciebie tej decyzji.
Zobacz ile tego jest – a to tylko oferta jednej firmy. - http://www.hpi.pl/index.php?lang=pl&kat=20&kat_aktywna=20



Piotrek RC - Śro Lip 26, 2006 12:40 pm
" />dobra tylko nie kazdy jest bogaczem i ma 2tys na modele firmy HPI



HPI Polska - Śro Lip 26, 2006 12:48 pm
" />Najtańszy model HPI kosztuje ok. 300 zł a nie 2000.
Chciałem ci tylko uświadomić ze musisz określić priorytety.
Ile chcesz przeznaczyć na model i w jakiej klasie.
Dopiero wówczas możesz oczekiwać rady.



Przemek Borucki - Śro Lip 26, 2006 3:39 pm
" />witam jestem nowy i wlasnie tak czytam topic. i nasowa mi sie jedno pytanie.. ile to podwozie carson ce-4 wyciagnie ? oczywiscie mowie po zmontowaniu wszystkiego do kupy z buda i akumulatorami takimi jak polecaja na stronie (7,2V)



Erik Turlejski - Śro Lip 26, 2006 4:08 pm
" />ce-4 stoc osiągnie taką prędkość, jaka jest potrzebna aby nowy zaspokoił swoje wymagania...



Przemek Borucki - Śro Lip 26, 2006 4:11 pm
" />200km/h nie no 80-90 wyciagnie na prostej ? nada sie to driftu ? chodzi o to zeby sie silniczek nie zatarl !? bo lubie tez po piasku na plaskim pojezdzic i lekkim szutrze



Maciej Pożycki - Śro Lip 26, 2006 4:15 pm
" />hmmm jak wlozysz silnik ktory kosztuje 3 moze 4 razy drozej niz samo podwozie to pojedzie te 90 o ile wytrzyma sama konstrukcja.



Erik Turlejski - Śro Lip 26, 2006 4:16 pm
" />
">hmmm jak wlozysz silnik ktory kosztuje 3 moze 4 razy drozej niz samo podwozie to pojedzie te 90 o ile wytrzyma sama konstrukcja.

konstrukcia nie wytrzyma tego, ledwo wytrzymywała, mieląc co jazdę odbior, silnik 15t venoma ktory kręcił chyba z 30k obr



Przemek Borucki - Śro Lip 26, 2006 4:27 pm
" />no a ja pytam ile pojedzie na takim seryjnym silniczku jak jest teraz ? czyt. kupuje montuje wszystko wychodze i ile mi wyciagnie ?!



Piotr Krzyżanowski - Śro Lip 26, 2006 4:37 pm
" />
">no a ja pytam ile pojedzie na takim seryjnym silniczku jak jest teraz ? czyt. kupuje montuje wszystko wychodze i ile mi wyciagnie ?!

30, moze 35km/h

ale jesli dopiero zaczynasz, to to i tak za duzo

modelu ktory jedzie 90km/h i tak nie umialbys opanowac



Przemek Borucki - Śro Lip 26, 2006 4:57 pm
" />35 to wolno strasznie.. jezdzilem juz kiedys spalinowka i calkiem niezle dawalem sobie rade.. i jezdzila szybciej niz 50km/h



Piotr Michalski - Śro Lip 26, 2006 4:58 pm
" />A czy możesz nie wcinać się komuś do tematu?



Erik Turlejski - Śro Lip 26, 2006 4:59 pm
" />30- to więcej niż myślisz MÓWIĘ, NAJPIERW SIĘ PRZEJEDZ A POTEM MÓW ZE TO WOLNO, ............................



Artur Powałka - Czw Lip 27, 2006 6:18 am
" />prędkość maksymalna zależy od wielu czynników i nie ma ŻADNEGO znaczenia. Póki co nie ma zawodów na 1/4 mili

sorry, stary, ale Ty wcale nie szukasz modelu na zawody tylko zawracasz głowę.

jak już Ci przejdą te mrzonki o 100 km/h i będziesz coś chciał naprawdę, to napisz.

podsumowując Twoje wypowiedzi do tej pory
1. model ma być TANI (racjonalne wymaganie)
2. ma istnieć możliwość startu w zawodach
3. ma być spalinowy (sprzeczne z 1)
4. ma być na tor
5. ma być na szuter (sprzeczne z 4)
6. ma być do driftu (sprzeczne z 2, 4 i 5)
7. ma być terenowy (sprzeczne z 4 i 6)
8. ma jeździć 100 km/h (sprzeczne ze wszystkim : 1,2,5,6,7,10)
9. ma być dobrej jakości (sprzeczne z 1 i 10)
10. najlepiej z allegro (sprzeczne z wieloma rzeczami)

sorry, ale to są same sprzeczne rzeczy. odmeldowywuje się, bo szkoda czasu
Powered by WordPress, ©