ďťż
Tani model na zawody
Piotrek RC - Wto Lip 25, 2006 3:11 pm " />Cześc jak widać po liczbie postow jestem nowy i mam take pytanie jakim najtanszym modelem mógłbym wystartowac w zawodach(jaki model spalinowy i elektryczny) prosze o link HPI Polska - Wto Lip 25, 2006 3:24 pm " />Micro - http://www.hpi.pl/sklep/index.php?cPath=46_58 http://www.hpi.pl/tlumaczenia_html/micro.htm Sprint - http://www.hpi.pl/sklep/index.php?cPath=46_47 http://www.hpi.pl/tlumaczenia_html/sprint2.htm 3 Evo - http://www.hpi.pl/sklep/index.php?cPath=34_35 http://www.hpi.pl/tlumaczenia_html/3evo.htm Erik Turlejski - Wto Lip 25, 2006 3:28 pm " />lepsze mikro - http://www.sklep.rcracing.pl/oscom/cata ... 636b485732 i http://www.sklep.rcracing.pl/oscom/cata ... 636b485732 oraz KIT http://www.sklep.rcracing.pl/oscom/cata ... 636b485732 Michał Olech - Wto Lip 25, 2006 3:33 pm " />Erik, czemu lepsze? Bo tam jeździsz? Ja polecam coś w skali 1/10, jest to najpopularniejsza klasa. Asso TC3/TC4, X-Ray T1R, Yokomo SD SSG, Tamiya TRF, Sprint... Erik Turlejski - Wto Lip 25, 2006 3:43 pm " /> ">Erik, czemu lepsze? Bo tam jeździsz? Lepsze mikro - od micro hpi opinia nie tylko moja, a tez innych zawodników, więcej regulaci, możliwości tuningu itp.. Michał Olech - Wto Lip 25, 2006 3:47 pm " /> ">Erik, czemu lepsze? Bo tam jeździsz? Lepsze mikro - od micro hpi opinia nie tylko moja, a tez innych zawodników, więcej regulaci, możliwości tuningu itp.. To czemu w klasach Micro jeździ tak mało osób, i dostępne są tylko 2 modele na zawody? HPI i X-Ray. Ja np. nie polecam klas micro, małe modele, w Nowym Sączu jak model wjechał w trawę nawet go nie było słychać. Erik Turlejski - Wto Lip 25, 2006 4:03 pm " />wiesz, zależy kto co woli.. o gustach się (podobno) nie dyskutuje, jedni jeźdzą "wielkimi nieporęcznymi" 1:10 a inni mlautkimi cichimi i ledwo slyszalnymi 1:18 a do tego wszyscy tłoczą się tam i jeszcze nie wiadomo co wybrać - wystarczy spojzec od drogiej strony Wojtek Kotlorz - Wto Lip 25, 2006 4:05 pm " />Michał poćwicz czytanie ze zrozumieniem Erik napisał ze Xray jest lepszy od Micro HPI a ty próbujesz mu udowodnić ze 1/10 jest lepsze od 1/18 Wracając do tematu.... ja ci polecam jakis używany model od zawodnika. Kupisz tanio i zazwyczaj dobrze. Może coś Z Xray'ów Piotrek RC - Wto Lip 25, 2006 4:32 pm " />dzięki za zainteresowanie chodzi mi cos w skali 1:10 Piotrek RC - Wto Lip 25, 2006 4:34 pm " />a cos jeszcze tanszego w granicach 700 zł i elektryczny bo chyba za tyle spalin nnie kupie (mogą byc uzywane) CrystalDragon - Wto Lip 25, 2006 5:07 pm " />Z nowym elektrycznym w granicach 700 zł bedzie problem. Sam na początku mowiłem "model w okolicach 700 zł" a kupiłem TT-01 za 1100 ze wszystkim. Lepiej dozbierać i kupić coś lepszego. Jakub Mazur - Wto Lip 25, 2006 9:46 pm " />Polecam modele z firmy RCWORLD.pl Zwlaszcza buggy Swift 2 oraz Raptor 2, oba model bardzo wysokiej jakości, spełniające przepisy. W RCWORLD zawsze pełen asortyment części zawsze dostepnych wiec nie trzeba na nie czekać miesiącami, do tego fachowe porady i pomoc techniczna. Polecam www.rcworld.pl Maciej Pożycki - Śro Lip 26, 2006 7:21 am " />przepraszam za off... Lobbyści Artur Powałka - Śro Lip 26, 2006 7:28 am " />w nowym sezonie halowym można będzie w Top - Stocku jeździć na podwoziu Carson CE4 jest bardzo tanie: 320PLN z silnikiem i ma bardzo dużo regulacji: - zębatki 0,6 - amortyzatory olejowe - regulowane drążki kierownicze - regulowany prześwit podwozia - regulowany kąt pochylenia kół - metalowe zębatki w dyfrach - metalowy wał napędowy - metalowe półośki - metalowe wieżyczki amortyzatorów - koła 26 mm z miękiej gumy - BRAK karoserii - wahacze montowane na metalowe ośki dla porównania TT01 - zębatki 0,6 - amortyzatory cierne - drążki kierownicze bez regulacji - prześwit podwozia bez regulacji - kąt pochylenia kół bez regulacji - plastikowe zębatki w dyfrach - PLASTIKOWY wał napędowy - plastikowe półośki - plastikowe wieżyczki amortyzatorów (BARDZO CZĘSTO SIĘ ŁAMIĄ) - koła 26 mm z twardej gumy - karoseria w zestawie - wahacze montowane na plastikowe wypusty jakość wykonania jest porównywalna. Precyzja i luzy też. Do TT01 można dokupić za kilkaset złotych to, co w CE4 już jest. do tego trzeba dołozyć (używane, z forum): - używaną karoserię z forum (50 PLN) - używany regulator np. Tamiya (100 PLN) - 1 akumulator (100 PLN) - odbiornik i nadajnik (150 PLN) - serwo (30 PLN) - ładowarka 50 PLN można też kupić podróbę TL01 za około 500 PLN RTR to może być nawet niezły pomysł, żeby mieć ją do pojeżdzenia i na części (będzie miała te dodatki, które trzeba dokupić): - karoseria - elektroniczny regulator z odbiornikiem - 1 akumulator - prosta aparatura - serwo - ładowarka podsumowując: 1. podróbka TL01 za 500 PLN 2. Carson CE4, jak chcesz mieć więcej możliwości i dużo lepsze auto (320 PLN) czyli możesz mieć nowe 1,5 auta za ok. 800 PLN. Piotrek RC - Śro Lip 26, 2006 10:26 am " />A co mozecie powiedziec o modelach Samochódy spalin http://www.allegro.pl/item115971581_spa ... 0_rtr.html http://www.allegro.pl/item117634959_spa ... od_ss.html http://www.allegro.pl/item116705281_bug ... azja_.html Doradzcie który z tych nadawał by się na zawody albo jakie przeróbki trzeba zrobic by wystartował HPI Polska - Śro Lip 26, 2006 11:00 am " />Chłopie masz taki rozrzut zainteresowań, że trudno będzie ci doradzić. Ogólnie najbardziej dynamicznie rozwijają się klasy modeli terenowych spalinowych, których przedstawicielem w ofercie HPI jest rodzina modeli Savage. Ogólnie odradzam kupowanie na Allegro chyba ze sprzedawca jest ci znany lub w inny sposób zagwarantuje ci stan modelu. Silniki, układ zawieszenia i przeniesienia napędu to newralgiczne części modelu, których stan trudno jest ocenić na oko. Najczęściej jest tak ze po zakupach na Allegro i tak szybko musisz wymienić sporo części i model kosztuje cię czasami drożej niż nowy. Pomyśl o tym zanim podejmiesz decyzje, ale najpierw sam musisz widzieć, jakiej klasy modelu szukasz. Elektryczny, spalinowy, terenowy, wyścigowy. ? Nikt na forum nie podejmie za ciebie tej decyzji. Zobacz ile tego jest – a to tylko oferta jednej firmy. - http://www.hpi.pl/index.php?lang=pl&kat=20&kat_aktywna=20 Piotrek RC - Śro Lip 26, 2006 12:40 pm " />dobra tylko nie kazdy jest bogaczem i ma 2tys na modele firmy HPI HPI Polska - Śro Lip 26, 2006 12:48 pm " />Najtańszy model HPI kosztuje ok. 300 zł a nie 2000. Chciałem ci tylko uświadomić ze musisz określić priorytety. Ile chcesz przeznaczyć na model i w jakiej klasie. Dopiero wówczas możesz oczekiwać rady. Przemek Borucki - Śro Lip 26, 2006 3:39 pm " />witam jestem nowy i wlasnie tak czytam topic. i nasowa mi sie jedno pytanie.. ile to podwozie carson ce-4 wyciagnie ? oczywiscie mowie po zmontowaniu wszystkiego do kupy z buda i akumulatorami takimi jak polecaja na stronie (7,2V) Erik Turlejski - Śro Lip 26, 2006 4:08 pm " />ce-4 stoc osiągnie taką prędkość, jaka jest potrzebna aby nowy zaspokoił swoje wymagania... Przemek Borucki - Śro Lip 26, 2006 4:11 pm " />200km/h nie no 80-90 wyciagnie na prostej ? nada sie to driftu ? chodzi o to zeby sie silniczek nie zatarl !? bo lubie tez po piasku na plaskim pojezdzic i lekkim szutrze Maciej Pożycki - Śro Lip 26, 2006 4:15 pm " />hmmm jak wlozysz silnik ktory kosztuje 3 moze 4 razy drozej niz samo podwozie to pojedzie te 90 o ile wytrzyma sama konstrukcja. Erik Turlejski - Śro Lip 26, 2006 4:16 pm " /> ">hmmm jak wlozysz silnik ktory kosztuje 3 moze 4 razy drozej niz samo podwozie to pojedzie te 90 o ile wytrzyma sama konstrukcja. konstrukcia nie wytrzyma tego, ledwo wytrzymywała, mieląc co jazdę odbior, silnik 15t venoma ktory kręcił chyba z 30k obr Przemek Borucki - Śro Lip 26, 2006 4:27 pm " />no a ja pytam ile pojedzie na takim seryjnym silniczku jak jest teraz ? czyt. kupuje montuje wszystko wychodze i ile mi wyciagnie ?! Piotr Krzyżanowski - Śro Lip 26, 2006 4:37 pm " /> ">no a ja pytam ile pojedzie na takim seryjnym silniczku jak jest teraz ? czyt. kupuje montuje wszystko wychodze i ile mi wyciagnie ?! 30, moze 35km/h ale jesli dopiero zaczynasz, to to i tak za duzo modelu ktory jedzie 90km/h i tak nie umialbys opanowac Przemek Borucki - Śro Lip 26, 2006 4:57 pm " />35 to wolno strasznie.. jezdzilem juz kiedys spalinowka i calkiem niezle dawalem sobie rade.. i jezdzila szybciej niz 50km/h Piotr Michalski - Śro Lip 26, 2006 4:58 pm " />A czy możesz nie wcinać się komuś do tematu? Erik Turlejski - Śro Lip 26, 2006 4:59 pm " />30- to więcej niż myślisz MÓWIĘ, NAJPIERW SIĘ PRZEJEDZ A POTEM MÓW ZE TO WOLNO, ............................ Artur Powałka - Czw Lip 27, 2006 6:18 am " />prędkość maksymalna zależy od wielu czynników i nie ma ŻADNEGO znaczenia. Póki co nie ma zawodów na 1/4 mili sorry, stary, ale Ty wcale nie szukasz modelu na zawody tylko zawracasz głowę. jak już Ci przejdą te mrzonki o 100 km/h i będziesz coś chciał naprawdę, to napisz. podsumowując Twoje wypowiedzi do tej pory 1. model ma być TANI (racjonalne wymaganie) 2. ma istnieć możliwość startu w zawodach 3. ma być spalinowy (sprzeczne z 1) 4. ma być na tor 5. ma być na szuter (sprzeczne z 4) 6. ma być do driftu (sprzeczne z 2, 4 i 5) 7. ma być terenowy (sprzeczne z 4 i 6) 8. ma jeździć 100 km/h (sprzeczne ze wszystkim : 1,2,5,6,7,10) 9. ma być dobrej jakości (sprzeczne z 1 i 10) 10. najlepiej z allegro (sprzeczne z wieloma rzeczami) sorry, ale to są same sprzeczne rzeczy. odmeldowywuje się, bo szkoda czasu |