ďťż
tankowanie sava 25
NoweAutko - Wto Lut 21, 2006 12:47 pm " />Witam! Mam sava 25. Zastanawiam sie do jakiego poziomu wlewa sie paliwo do baku, czy do polowy, czyli do tej ramki co łączy bak w połowie czy też do pełna??? Tak swoją drogą to ten sav jest strasznie niestabilny, przy zakrętach bardzo często koziołkuje. Piotr Krzyżanowski - Wto Lut 21, 2006 12:52 pm " />.lejesz na maxa i tyle a zeby nie byl niestabilny, to albo kupujesz specjalna rame obnizajaca srtodek ciezkosci, albo wkladasz specjalne gumki (czy jak to sie tam nazywa) do amorow, przez co skracasz skok amora, sav jest nizszy i nie wywala sie Tomasz Ostrowski - Wto Lut 21, 2006 12:57 pm " /> ">.lejesz na maxa i tyle a zeby nie byl niestabilny, to albo kupujesz specjalna rame obnizajaca srtodek ciezkosci, albo wkladasz specjalne gumki (czy jak to sie tam nazywa) do amorow, przez co skracasz skok amora, sav jest nizszy i nie wywala sie gumki do amorów i jest niższy??? Piotr Krzyżanowski - Wto Lut 21, 2006 12:59 pm " />nie wiem jak to sie nazywa, ale wszystko opisane jest tutaj: http://www.savage-central.com/modules.p ... ic&t=32248 NoweAutko - Wto Lut 21, 2006 1:01 pm " />Czyli do baku wlewam do pełna (myślałem że mogę tylko dopołowy gdyż w baku powinno być jakieś powietrze by ułatwić pompowanie paliwa ale teraaz juz będę wlewał do pełna) Odnośnie obniżenia sava to juz myslalem nad jego zamiana na MT2, ale jesli sava moge obnizyc to tak zrobie. Gdzie moge kupic takie gumki na amory, bo chyba to jest tansze niz to drugie rozwiazanie ?? Michał Olech - Wto Lut 21, 2006 1:02 pm " /> ">Gdzie moge kupic takie gumki na amory, bo chyba to jest tansze niz to drugie rozwiazanie ?? Pewnie w sklepie firmy HPI.pl, wejdź na HPI.pl, sklepy, i Wejdź do sklepu. A jak nie będzie to Rojna.pl. A jak tam nie będzie to w Polsce raczej nie kupisz Tomasz Ostrowski - Wto Lut 21, 2006 1:06 pm " /> ">Witam! Mam sava 25. Zastanawiam sie do jakiego poziomu wlewa sie paliwo do baku, czy do polowy, czyli do tej ramki co łączy bak w połowie czy też do pełna??? Tak swoją drogą to ten sav jest strasznie niestabilny, przy zakrętach bardzo często koziołkuje. lej do pełna w amortyzatorach są takie tulejki dystansowe, które można wyjąć. Obniżasz go przez to o 1cm. Możesz wstawić twardsze sprężyny, stabilizator ... albo wolniej brać zakręty to jest terenówka, nie on-road jak chcesz jeździć po równym to możesz zwyczajnie ściągnąć sprężyny opaską zaciskową, znaczy tak założyć opaskę, żeby wahacz podciągnąc do góry. Obniżasz go wtedy zmniejszając skok zawieszenia Możesz zmienić opony na niższe, wstawić regulowane górne wahacze i "położyć" koła (na zakrętach nie podwijają się wtedy tak bardzo opony). Tylko przy ustawieniu kąta kół trzeba zbieżnośc też poprawić. Przydatna jest suwmiarka NoweAutko - Wto Lut 21, 2006 1:17 pm " />Fakt faktem sav 25 jest off roadem jednak u mnie w poblizu sa raczej plaskie tereny a nie chce go niszczyć wywrotkami. Najtanszym sposobem z tych co wymieniliscie będzie ściśnięcie trochę sprężyn od amorów opaską zaciskową czymś takim: http://www.allegro.pl/item85874011_opas ... f_vat.html Tomasz Ostrowski - Wto Lut 21, 2006 1:21 pm " /> ">Fakt faktem sav 25 jest off roadem jednak u mnie w poblizu sa raczej plaskie tereny a nie chce go niszczyć wywrotkami. Najtanszym sposobem z tych co wymieniliscie będzie ściśnięcie trochę sprężyn od amorów opaską zaciskową czymś takim: http://www.allegro.pl/item85874011_opas ... f_vat.html dokładnie zaczep ją gdzieś wzgłuż sprężyny, tylko tak, zeby sie w nic nie wkręciła i już masz sava obniżonego z utwardzonym zawieszeniem. Tylko na asfalcie to opony szybko się skończą NoweAutko - Wto Lut 21, 2006 1:26 pm " />no tak też zrobie. A czy takie "skrócenie" spręzyn nie szkdozi amorkom?? I jeszcze mam jedno pytanie, czy do tego sava mozna zamontowac opony jakies do jazdy po asfalcie?? Mariusz Szopa - Wto Lut 21, 2006 1:30 pm " />Rozwiązanie, jakie podał kolega "Horus" wydaje mi się z większą kulturą techniczną. Jak widać na zdjęciach nie jest to nic innego jak odpowiedniej grubości silikonowy wężyk paliwowy. Dostaniesz go wszędzie. NoweAutko - Wto Lut 21, 2006 1:34 pm " />Rzeczywiscie Horus podał tez proste rozwiazanie i dośc praktyczne. A co do oponek, bo rzeczywiscie szkoda tych oryginalnych na asfalt, jakies tanie do sava25 do jazdy po asfalcie. Co polecacie??? Tomasz Ostrowski - Wto Lut 21, 2006 2:00 pm " /> ">Rozwiązanie, jakie podał kolega "Horus" wydaje mi się z większą kulturą techniczną. Jak widać na zdjęciach nie jest to nic innego jak odpowiedniej grubości silikonowy wężyk paliwowy. Dostaniesz go wszędzie. ja bym powiedział, że to metoda bardzo profesjonalna, ma jednak poważna wadę, nie można tego w szybki sposób tego zdemontować. co nie znaczy, że jej u siebie nie zastosuję Tomasz Ostrowski - Wto Lut 21, 2006 2:03 pm " /> ">Rzeczywiscie Horus podał tez proste rozwiazanie i dośc praktyczne. A co do oponek, bo rzeczywiscie szkoda tych oryginalnych na asfalt, jakies tanie do sava25 do jazdy po asfalcie. Co polecacie??? takie albo takie NoweAutko - Wto Lut 21, 2006 2:12 pm " />Toost dzieki za rade, te opony sa spoko, ale troche drogie chyba sie porozgladam za jakimis uzywanymi. A tak wogole to te oponki na asfalt zapewne sa znacznie mniejsze niz te co mam teraz?? Jesli tak to teoretycznie czy sav z tymi oponami pojedzie szybciej??? Tomasz Ostrowski - Wto Lut 21, 2006 2:17 pm " /> ">Toost dzieki za rade, te opony sa spoko, ale troche drogie chyba sie porozgladam za jakimis uzywanymi. A tak wogole to te oponki na asfalt zapewne sa znacznie mniejsze niz te co mam teraz?? Jesli tak to teoretycznie czy sav z tymi oponami pojedzie szybciej??? jeśli średnica opony jest mniejsza, to teoretycznie powinien pojechać wolniej ale szybciej osiągnie Vmax ROJNA - Wto Lut 21, 2006 2:23 pm " />MGT, REVO, T-MAXX oraz TNX sie nie wywracaja NoweAutko - Wto Lut 21, 2006 7:58 pm " />juz mam sawa obnizonego, efekt calkiem ciekawy, wyglada drapiezniej... Od ziemi do podwozia jest ok 2,5 - 3,0cm. Jeszcze musze jakies tansze opony na asfalt wyszukac i bede śmiagał. Piotr Krzyżanowski - Wto Lut 21, 2006 8:15 pm " />i jak obnizyles? tym sposobem co podalem czy opaska zaciskowa? NoweAutko - Wto Lut 21, 2006 8:19 pm " />w sumie to nie skorzystalem ani z tej ani z tej metody, nie miałem w domu opasek zaciskowych a i ten wężyk nie miałem skąd szybko skombinować. Zdemontowałem wszystkie amorki i zaciskalem spręzynki sznurkiem tak żeby wszystkie były równej długości. Bardzo mozolna i czasochłonna robota, ale efekt jest. Adam Jugowski - Wto Lut 21, 2006 8:20 pm " />podpinajac sie do tematu, to jaki olej jest standardowo w amorach od savaga ??? Piotr Krzyżanowski - Wto Lut 21, 2006 8:24 pm " />w instrukcji od mojego 4,6SS pisze, ze 10wt, ale mam w domu ASSO 15WT i jest 3 razy rzadszy, wiec pewnie daja w standardzie kolo 40wt Adam Jugowski - Wto Lut 21, 2006 9:32 pm " />dzieki Adam Dylewski - Wto Lut 21, 2006 9:33 pm " />o ile dobrze wiem fabrycznie jest 60wt PZDR Adam Krzysztof Antoniak - Wto Lut 21, 2006 9:53 pm " /> ">MGT, REVO, T-MAXX oraz TNX sie nie wywracaja Mój Opel też się nie przewraca Tomasz Ostrowski - Wto Lut 21, 2006 9:58 pm " /> ">MGT, REVO, T-MAXX oraz TNX sie nie wywracaja Mój Opel też się nie przewraca mój też nie Adam Dylewski - Wto Lut 21, 2006 10:05 pm " /> ">MGT, REVO, T-MAXX oraz TNX sie nie wywracaja Mój Opel też się nie przewraca mój też nie Oj żebyśce się nie zdziwli, na suchej nawierzchni jak się rozpędzi samochód (on-road do większej prędkości niż off-road) i gwałtownie skręci o 90* to każdy samochód się wywróci. PZDR Adam Tomasz Ostrowski - Wto Lut 21, 2006 10:08 pm " /> ">MGT, REVO, T-MAXX oraz TNX sie nie wywracaja Mój Opel też się nie przewraca mój też nie Oj żebyśce się nie zdziwli, na suchej nawierzchni jak się rozpędzi samochód (on-road do większej prędkości niż off-road) i gwałtownie skręci o 90* to każdy samochód się wywróci. PZDR Adam dałem za ten model 60 tyś ... chyba nie będę sprawdzał Olaf Kuziemka - Wto Lut 21, 2006 10:22 pm " />jest jeszcze jeden sposób, o którym nikt nie wspomniał, ale ja akurat go niepolecam, a mianowicie - wyjęcie po jednym amorku z każdego koła. A tak na powaznie, to najlepszy sposób to amory z regulacją sprężyn. np:HB, INTEGY, ale to koszt około 300 - 500 zł. Pozdro Piotr Krzyżanowski - Wto Lut 21, 2006 10:48 pm " /> ">MGT, REVO, T-MAXX oraz TNX sie nie wywracaja Mój Opel też się nie przewraca mój też nie Oj żebyśce się nie zdziwli, na suchej nawierzchni jak się rozpędzi samochód (on-road do większej prędkości niż off-road) i gwałtownie skręci o 90* to każdy samochód się wywróci. PZDR Adam dałem za ten model 60 tyś ... chyba nie będę sprawdzał przeplaciales Krzysztof Antoniak - Śro Lut 22, 2006 9:15 am " /> ">MGT, REVO, T-MAXX oraz TNX sie nie wywracaja Mój Opel też się nie przewraca mój też nie Oj żebyśce się nie zdziwli, na suchej nawierzchni jak się rozpędzi samochód (on-road do większej prędkości niż off-road) i gwałtownie skręci o 90* to każdy samochód się wywróci. PZDR Adam I tu właśnie wychodzi na jaw prawdza, że jeździć to trza umić ROJNA - Czw Lut 23, 2006 3:25 am " />Jakas wada fabryczna w tym Savage chyba, skoro MGT REVO MAXX TNX twoj OPEL i moj TRABANT sie nie przewracaja |