ďťż
Taurus 89 kombi




tajtan58 - 2007-07-17, 13:18
Witam
Może ktoś wie jaka jest fachowa nazwa gum czy tulejek które podtrzymują silnik, mocowane są zaraz za przednim kołem do podłogi.

Niestety po zaliczeniu dziury oberwały się z dwóch stron. Opuściły się (łapy?) o jakieś 10cm,
również i silnik, nie można ukręcić kierownicą.
Bardzo proszę o pomoc.

Z resztek które zostały wygląda to na gumę-tuleję z podkładkami.

Dzięki BoMBowiec ale poduszka do silnika wygląda tak:http://www.tedgum.pl/pl/katalog/FORD-USA/TAURUS/EGS/PODUSZKA-SILNIKA-PRAWA-PRZOD.html

a to wygląda mniej więcej tak:http://198.208.187.182/internet/PartImage.jsp?mfgname=ACDELCO&prodlinecd=45&acpartnbr=45G25055

Witam ponownie 21.07.07
Dzięki za zainteresowanie i podpowiedzi.
Udało mi się wczoraj wykręcić śruby i byłem pewien że dzisiaj kupie podkładki i po sprawie.
Niestety to co mają w sklepach żelaznych to podkładki z wielką dziurą a chodzi o 10mm.
Może ktoś wie gdzie tego szukać ?

Już załatwione, znajomy przywiózł mi podkładki ze szrotu nawet nie wiem od czego ale
pasują idealnie, i tak jak koledzy pisali wystarczą podkładki i jazda.
Pozdrowienia Jurek




BoMBowiec - 2007-07-17, 13:20
Podzuszka skrzyni i silnika?



oicmoh - 2007-07-17, 16:18

Witam
Może ktoś wie jaka jest fachowa nazwa gum czy tulejek które podtrzymują silnik, mocowane są zaraz za przednim kołem do podłogi.

Niestety po zaliczeniu dziury oberwały się z dwóch stron. Opuściły się (łapy?) o jakieś 10cm,
również i silnik, nie można ukręcić kierownicą.
Bardzo proszę o pomoc.

Z resztek które zostały wygląda to na gumę-tuleję z podkładkami.

Dzięki BoMBowiec ale poduszka do silnika wygląda tak:http://www.tedgum.pl/pl/katalog/FORD-USA/TAURUS/EGS/PODUSZKA-SILNIKA-PRAWA-PRZOD.html

a to wygląda mniej więcej tak:http://198.208.187.182/internet/PartImage.jsp?mfgname=ACDELCO&prodlinecd=45&acpartnbr=45G25055


To co się opuściło to sanki - jakiś spryciarz wymyślił takie mocowanie. - zewnętrzna podkładka jest "nacięta" przy wewnętrznym otworze.
Spróbuj odkręcić śruby - jeśli się zerwą to będziesz musiał wycinać "okienka w kabinie, aby wyjąć pozostałości... - opisywaliśmy ostatnio tę procedurę na forum.
Jak uda Ci się odkręcić te nieszczęsne śruby, to wuystarczy tylko dobrać zewnętrzne podkładki (duży płaszcz i mocny), sęcić (wszystkie gumy pozostały Ci na śrubach).... i do następnego razu za kilka lat

Pozdrawiam
Robert



tajtan58 - 2007-07-17, 17:51
Dzięki Robert, przeoczyłem ten temat, ale w dalszym ciągu nie wiem pod jaką nazwą szukać tych gum.




oicmoh - 2007-07-17, 18:19
Są to poduszki sanek -wg. katalogu który mam - to "Absorber" (E6DZ 5400155 B) x 2 - z autopsji wiem, że nie trzeba ich wymieniać



tajtan58 - 2007-07-17, 19:16

Są to poduszki sanek -wg. katalogu który mam - to "Absorber" (E6DZ 5400155 B) x 2 - z autopsji wiem, że nie trzeba ich wymieniać

Dzięki jutro zobaczę czy puszczą śruby.
Pozdrowienia Jurek



piotrekzet - 2007-07-19, 05:35
Najlepiej zalej śruby wd40 i zostaw na na cały dzień. Przed odkręcaniem przywal młotkiem, zalej jeszcze raz i próbuj... tylko weź dobry klucz, nie jakąś tandetę z hipermarketu, ja ostatnio "rozepchałem" nasadkę 6-kątną...



oicmoh - 2007-07-19, 07:49
Przy użyciu WD40 lub innego specyfiku pamiętaj aby "popsikać" odpowiednie miejsce śruby - nie główkę na śrubę , tylko jej początek (śruba jest dość długa - ok. 14 cm. )



Taurus_GL - 2007-07-19, 13:52

Najlepiej zalej śruby wd40 i zostaw na na cały dzień. Przed odkręcaniem przywal młotkiem, zalej jeszcze raz i próbuj... tylko weź dobry klucz, nie jakąś tandetę z hipermarketu, ja ostatnio "rozepchałem" nasadkę 6-kątną...
Śruby mocowania karoserii do ramy są dokładnie takiej samej wielkości jak Fordowski klucz do nakrętek kół więc z tym nie powinno być problemu Śruby te są zajebiście długie coś około 11cm, z czego gwint znajduje się na długości 5,5



----Co do narzędzi to mamy tutaj takie dobre klucze i nasadki "Craftsman" są naprawdę zajebiste... i drogie Jeśli dajmy na to nawet taka śrubka 10 utknie ci w nasadce to wkręcasz śrubę w imadło i po prostu młotkiem zbijasz nasadkę I wszystko jest w porzątku. A te wszystkie klucze i nasadki, zestawy z marketu po 230 elementów za 10$ to tylko rozbić o kant dupy. Te najbardziej potrzebne nasadki, których najczęściej urzywasz potrafią się rozejść nawet na śrubach od alternatora itd.
Poza tym te wszystkie tanie klucze "grzechotki" pożal się Boże. Po kilku użyciach zaczynają kręcić się w kółko albo przepuszczają w najmniej oczekiwanym momencie chyba tylko po to, żeby z całym impetem przywalić ręką w blachy podwozia aaaaaaaaargh to boli
Powered by WordPress, ©