ďťż
Team Associated RC18MT i dymek z silnika




kgalik - Śro Wrz 15, 2010 1:42 pm
" />Witam was, posiadam model Team Associated RC18MT, specjalnych modyfikacji nie ma, prócz jednej - posiadam w nim zębatke na silniku(atakującą), która posiada mniej zębów.
Model stał hmm... kilka miesięcy nieużywany, po czym kilka dni temu przeczyściłem go pędzelkiem, pozdejmowałem sylikon jeszcze z zimy i postanowiłem pośmigać. Przez pierwsze dwie-trzy jazdy po domu(małe przestoje, nie osiągane duże prędkości, częste rozpędzanie się i zatrzymywanie) silnik był gorący, ale zimą też robił się tak samo gorący.
Jeżdżąc dzisiaj silnik poprostu przestał pracować, regulator obrotów działa, co sygnalizują diody znajdujące się na nim. Wyciągłem silnik, aby sprawdzić jak pracuje bez obciążenia - nie pracuje. Po zatrzymaniu się dostrzegłem dym wylatujący z małej szparki na boku silniczka. Dodam, że podczas tego dymku silnik nie był parzący, a jedynie gorący(wcześniej po dotknięciu strasznie parzyło).
Jeśli jest już po silniku, to jaki możecie mi poradzić do tego regulatora? Jest to XPS napędzany pakietem 7,4V. Poprostu seryjny pakiet RC18MT.




Michaellus - Śro Wrz 15, 2010 2:50 pm
" />Standardowy pakiet z rtr masz ni-mh 7.2V więc nie wiem jak to możesz mieć 7.4V.
Druga sprawa skoro masz mniejszy atak to silnik nie męczy się tak samo jak powinien wiec coś masz nie tak z przełożeniem napędu/ oporami toczenia. Póki nie masz silnika weź go rozkręć przesmaruj i skręć. Powinien bez silnika przejechać kilka metrów po lekkim pchnięciu go ręką. Jeżeli chodzi o silnik to silników szczotkowych jest już mało ale ponoć najlepsza szczotka to trinity micro monster. Jak ci się uda go dostać to będzie najlepszy wybór.



Gensior - Śro Wrz 15, 2010 4:54 pm
" />W 2 silnikach klasy 540, 2 klasy 550 w modelu 1:10 i 1:8 miałem identycznie tak jak u Ciebie w osiemnastce.
No i wszystkie silniki były do wymiany niestety
Powered by WordPress, ©