ďťż
Temperatura HPI trophy 3.5
roLLo - Czw Cze 24, 2010 7:55 pm " />Witam. Mam problemy z utrzymaniem prawidłowej temp. silnika. Jak jeździć by ją utrzymywać? I jaka ona dokładnie powinna być. Z góry dziękuję. Michał Kowalski - Czw Cze 24, 2010 8:15 pm " />Kwestia regulacji silnika. Tu masz dobre wskazówki :http://prorevo.pl/regulacja.html Andrzej Trzeciak - Sob Cze 26, 2010 8:43 am " />Oczywiście sprawdziłeś działanie termometru, porównując wyniki z innymi termometrami? roLLo - Sob Cze 26, 2010 7:59 pm " />No kurze mi po kilku minutach jazdy od razu pokazuje w okolicy 135 stopni celsjusza a chyba to za duzo bo az taki dzwięk "suchy" jest. Nie jest dzwiek taki jak po odpaleniu zimnego silnika tylko taki jednolity typu yyyyyyyyyyy. Co robic ?? z gory dizęki. Aron Komorowski - Nie Cze 27, 2010 9:50 am " />Może wróć do ustawień fabrycznych silnika i wyreguluj go ponownie. Tym razem z termometrem w ręku. Albo.. z tego co wiem, to silnik się szybko grzeje gdy nie nasączy się filtra powietrza. HPI Polska - Pon Cze 28, 2010 5:22 am " />Na płycie DVD dołączonej do modelu znajdziesz film w języku polskim dotyczący regulacji silnika. Filmy są dostępne również tutaj Właściwa temperatura to przedział 110-125 st. Jeśli jest wyższa wzbogać mieszankę - zwiększ ilość paliwa. roLLo - Wto Cze 29, 2010 7:07 am " />OK wiem ze wzbogacić tylko którą srubą?? Low czy High ? vic_firth - Wto Cze 29, 2010 8:23 am " />Wykręcasz HSN (high speed needle). Filmików na ten temat na YouTube, jak i postów na forum jest jakiś milion. Pozdrawiam. kalaf5 - Wto Cze 29, 2010 8:24 am " />Oczywiście że HSN znaczy się high Jak to Ty nazwałeś. Pozdrawiam laki007 - Pon Paź 04, 2010 9:07 am " />napisz czy autko jak rozgrzane samo jedzie? bo te ciagle yyyyyyyyyyyyyyy brzmi tak jakby bylo zle ustawione IDLE(jak tak to wykrec sroble od obrotow o 1/4 zrob kolko zatrzymaj fure jak dalej bedzie samo ruszalo to ponownie wykrec o 1/4) i auto ma za wysokie obroty no i jak za goracy to mieszanka za uboga wykrec o 1/4 obrotu high idle. Moze to glupie ale wyzeruj ten jak to sie nazywa zapomnialem..... pokretlo na pistolecie to ustawienia obrotow przed ustawianiem.ja raz mialem ciagle otwarta przepustnice przez to i nie moglem wyregulowac auta hehehe. roLLo - Pon Paź 04, 2010 6:21 pm " />ok pokombinuje coś. Tylko ze jak chodzi o wykrecanie IDLE to faktycznie to potrzeba zrobić ale jest problem z tym bo nie moge ustawic takich optymalnych bo silnik mi gaśnie. Powiedziano mi w innym temacie że to wina świecy bo jest za zimna. Świeca jakiej używam to OS R5. Wg kilku osób powienienem jeździć na OS R8 bo jest cieplejsza i silnik na niskich bedzie łądnie chodził. Czy to prawda?? laki007 - Wto Paź 05, 2010 9:39 am " />wez wykrec o 1/4 low idle to ta od niskich obrotow dzieki temu auto nie bedzie gasnac i pozniej wykrec idle od obrotow do momentu az w aucie nie beda sie krecic kola w powietrzu. Powinno pomoc. A najlepiej tak jak pisalem wczesniej wroc do ustawien fabrycznych, odpal auto, rozgrzej porzadnie i napisz wtedy jak autko sie zachowuje. Wtedy ci pomozemy wyregulowac. Na ustawieniach fabrycznych auto nie powinno gasnac po rozgrzaniu, tylko dymic i pluc paliwem z wydechu co jest normalne przy tych ustawieniach. roLLo - Wto Paź 05, 2010 3:32 pm " />ok a jak z doborem ciepłoty świecy pisalem za mam R5 ale ludzie twierdza ze powinna byc R8. laki007 - Wto Paź 05, 2010 3:56 pm " /> ">ok a jak z doborem ciepłoty świecy pisalem za mam R5 ale ludzie twierdza ze powinna byc R8.. Co do swiecy to ci powiem ze jak jezdzisz na zawodach to moze musisz dbac o dobor najlepszej swiecy do warunkow, ale jezeli auto mialo r5 a ty jezdzisz bardziej rekreacyjnie to nie kombinuj ze swiecami bo i tak roznicy nie zauwazysz. Kwestia ustawienia silnika. Ja tez mam trophika i na poczatku zle ustawilem silnik spalila mi sie swieca wymienilem na taka sama jaka byla czyli R5 ustawilem w koncu silnik i ci powiem ze zap.............. az milo. Dodam ze tez ustawilem za uboga mieszanke i spalilem przez to swiece... roLLo - Wto Paź 05, 2010 5:41 pm " />ej a powiedz mi jak masz mniej wiecej od ust. podstawowych ustawione iglice HSN i LSN bo Idle to se poradze. laki007 - Śro Paź 06, 2010 5:32 am " /> ">ej a powiedz mi jak masz mniej wiecej od ust. podstawowych ustawione iglice HSN i LSN bo Idle to se poradze. HSN mam wkrecona o 2/3 obrotu, lsn wykrecona o 1/8 obrotu tak naprade LSN jest tak czula ze leciutko dotkniesz i jest inaczej. Producent pisze zeby nie ruszac LSN ale ja musialem bo nie moglem dobrze ustawic obrotow zeby rowno pracowal na luzie. Teraz mysle jest ustawiony idealnie. roLLo - Śro Paź 06, 2010 1:51 pm " />ok dzis bede miał mozliwośc sprawdzenia wiec odpale rozgrzeje tak do 110 i dam znac jak mi poszło. roLLo - Nie Paź 24, 2010 5:03 pm " />czy problem z regulacją mojego trophy 3.5 moze byc spowodowany jazdą na paliwie Model Technics Big Bang 20%?? moze inna marka pomożę vic_firth - Nie Paź 24, 2010 6:40 pm " /> ">czy problem z regulacją mojego trophy 3.5 moze byc spowodowany jazdą na paliwie Model Technics Big Bang 20%?? moze inna marka pomożę Jedni napiszą, że tak. Inni, że nie. Kup sobie litr Jets'a albo Tornado i zobaczysz na własne oczy, czy jest różnica. Pół litr masz na dokładna regulację (chyba, że załatwisz to szybciej), drugie pół na testy. Wojek - Nie Paź 24, 2010 9:39 pm " />Tylko pamiętaj że zmiana paliwa to kompletnie inne ustawienia silnika, i żebyś się nie zdziwił jak wrócisz do BB i od nowa będziesz musiał silnik ustawiać. Pozdrawiam vic_firth - Pon Paź 25, 2010 12:18 am " />Jeśli okaże się, że na lepszym paliwie silnik mu sie nie grzeje, to domyslam się , że przy nim zostanie. Zresztą co za problem, wracamy do ustawień fabrycznych, 2-3 baki i mamy ponownie ustawiony gaźnik do nowego paliwa. Wojek - Pon Paź 25, 2010 4:34 pm " />Owszem, ale tylko go informuje żeby się kolega nie zdziwił jbc A co do lepszego paliwa-według mnie ceny są dość wysoki i nie każdego stać żeby jeździć na paliwach z wyższych półek. Pozdrawiam roLLo - Śro Paź 27, 2010 5:52 pm " />Dobrze ale jesli bedzie niższa temperatura?? To wole dopłacic do paliwa niz potem kiedys do silnika. PS CZy mozliwe zeby zmiana paliwa BigBang(Model Technics) na paliwo Tornado zmniejszyła nieco temperaturę pracy silnika?? Co ile trzeba wymieniać jakies podzespoły w silniku.? Wiktor Sułek - Śro Paź 27, 2010 6:18 pm " />PS - możliwe. Korbę wymieniasz, jak ma luz. Średnio jest to 8-10L. Łożysko tylne jak hałasuje lub też ma duży luz (wał lata w każdą stronę). roLLo - Czw Paź 28, 2010 2:05 pm " />a tłoka i tulei sie nie wymienia?? chyba silnik komprechę tez kiedys traci co ?? Wiktor Sułek - Czw Paź 28, 2010 2:28 pm " />Tak ale wiąże się z tym zazwyczaj ponowna wymiana łożysk i tulei, dochodzi do tego zużycie np. wału, więc w efekcie czasami bardziej opłaca się kupić nowy silnik. |