ďťż
temperatura w savie 25




m.plucinski@neostrada.pl - Wto Maj 23, 2006 5:46 pm
" />co może byc przyczyną zbyt dużej temperatury na silniku
jak wyreguluje ze chodzi dobrze,ładnie się wkreca na wysokie obroty
to zaraz rośnie temperatura,i musze odkrecac HSN a jak odkręce to na wysokich obrotacz sie dławi,czy może to byc wina paliwa BB 20%
wypalone 4,5l,czy moze silnik jeszcze nie jest dotarty?




Tomasz Ostrowski - Wto Maj 23, 2006 5:59 pm
" />
">co może byc przyczyną zbyt dużej temperatury na silniku
jak wyreguluje ze chodzi dobrze,ładnie się wkreca na wysokie obroty
to zaraz rośnie temperatura,i musze odkrecac HSN a jak odkręce to na wysokich obrotacz sie dławi,czy może to byc wina paliwa BB 20%
wypalone 4,5l,czy moze silnik jeszcze nie jest dotarty?


zaraz pewnie usłyszysz że to własnie wina paliwa, ale ja tego nie powiem. U nie na BB20 nie ma problemu z regulacją

odkręć minimalnie LSN



Wojciech Forysiak - Wto Maj 23, 2006 7:16 pm
" />Możesz mieć źle dobraną świece lub nieszczelny bak, jednak nie da się ukryć, że na lepszym paliwie temperatura byla by nizsza

Pozdrawiam



XAX - Wto Maj 23, 2006 7:52 pm
" /> Wojciech Forysiak
Nie dokończa się z tym zgodzę (ale to moje zdanie). Jeżdżę na BB20% i temperatura nawet przy ostrej jeździe nie przekracza 120 stopni a wszyscy się dziwią że tak zasuwa. Wszystko zależy od regulacji

Problem może być nie w regulacji paliwa iglicą wysokich obrotów tylko w regulacji paliwa iglicą niskich obrotów. Odkręć trochę śrubę na środku przepustnicy. Przy okazji będziesz musiał trochę zwiększyć ilość powietrza i wyregulować śrubą obrotów jałowych.

Ps. Przepraszam za nazewnictwo ale jeszcze nie przyswoiłem sobie tych wszystkich skrótów (LSN, HSN i takich tam)




Tomasz Ostrowski - Wto Maj 23, 2006 8:10 pm
" />
">:arrow: Wojciech Forysiak
Nie dokończa się z tym zgodzę (ale to moje zdanie). Jeżdżę na BB20% i temperatura nawet przy ostrej jeździe nie przekracza 120 stopni a wszyscy się dziwią że tak zasuwa. Wszystko zależy od regulacji

Problem może być nie w regulacji paliwa iglicą wysokich obrotów tylko w regulacji paliwa iglicą niskich obrotów. Odkręć trochę śrubę na środku przepustnicy. Przy okazji będziesz musiał trochę zwiększyć ilość powietrza i wyregulować śrubą obrotów jałowych.

Ps. Przepraszam za nazewnictwo ale jeszcze nie przyswoiłem sobie tych wszystkich skrótów (LSN, HSN i takich tam)


LSN niskie obroty
HSN wysokie obroty
ISN bieg jałowy

u mnie temp utrzymuje sie w okolicach 100-115st.



XAX - Śro Maj 24, 2006 12:42 pm
" /> Toost

Dzieki następnym razem się poprawie



m.plucinski@neostrada.pl - Śro Maj 24, 2006 1:47 pm
" />
">Możesz mieć źle dobraną świece lub nieszczelny bak, jednak nie da się ukryć, że na lepszym paliwie temperatura byla by nizsza

Pozdrawiam


swiece mam serpenta srednia nr.6 od10*do40*



m.plucinski@neostrada.pl - Pon Maj 29, 2006 4:32 pm
" />NIE MAM JUŻ POMYSŁU NIE MOGE POZBYC SIE TEJ CENZURA TEMPERATURY ZMIENIŁEM PALIWO NA RUNNER TIME 20%,JEST TROCHE LEPIEJ JEŻDZI TROCHE DŁUŻEJ ZANIM ZŁAPIE TEMPERATURE,GAŻNIK MAM USZCZELNIONY SILIKONEM WYSOKOTEMPERATUROWYM,ALE TO NIC NIE DAŁO,NIE ŁAPIE POWIETRZA PRZEZ GAŻNIK,BO PO ODPALENIU PSIKAŁEM WODĄ W OKOLICE GAŻNIKA I NIC SIE NIE DZIAŁO JAK BY MIAŁ LEWE POWIETRZE TO BY ZGASŁ JAK BY ZASSAŁ WODE,CZY TO TYLKO KWESTIA DOBREJ REGULACJI,CZY SILNIK DO DUPY,CZY SWIECA MAM ŚREDNIĄ NR.6 PORADZCIE COŚ

1. Jeszcze jeden taki kwiatek w poście i będzie ban.
2. Nie pisz wielkimi literami. Piotrek



Tomasz Ostrowski - Pon Maj 29, 2006 5:27 pm
" />a nie masz zwyczajnie iglic w gaźniku pozatykanych?
może troche silikonu poleciało za daleko
możesz wtedy regulować w nieskończoność a mieszanka jaka była taka będzie



Błażej Zagozda - Pon Maj 29, 2006 6:22 pm
" />umyj i porzadnie wypłucz zbiornik paliwa, filtr, przewody... ciepła woda z płynem do naczyn... zostaw zbiornik z podniesiona klapka zeby wysech... przed zalozeniem do modelu przeplucz niewielka iloscia pliwa...
rozbierz gaznik na atomy... dobrze wyczysc, wymyj najlepiej ciepla woda z plynem do naczyn... wysusz... iglice i przepustnice posmaruj kropelka ARO... ustaw gaznik na fabryczne ustawienia... załoz na silnik... silikonu naprawde niewiele potrzeba...

wyposaz sie w swiece OS A5... generalnie wszyscy chyba jezdza na tych swiecach... i jest to pewien odnosnik jesli chodzi o mozliwosc zweryfikowania niepoprawnej pracy... przy tej swiecy silnik chodzi prawie idealnie na fabrycznych ustawieniach.... wystarczy tylko regulacja samym HSN'em...

mozecie sie smiac... ale nic tak nie czysci jak woda z mydlem....

dla czego zwracam uwage na umycie zbiornika... ano piaseczek lubi sie tam dostac... i jezeli mamy jakis filtr ale z gruba siatka to i tak drobnica sie przedostanie i elegancko zatyka gaznik... polecam filtr kavana z takim lejkowym wkladem z bardzo drobnej siatki albo ceramiczny z riku..

na koniec sprawdz czy masz drozny przewod cisnieniowy od tlumika to zbiornika... jesli sa jakies klopoty i nie ma dostatecznie duzego cisnienia w zbiorniku to tez moze sie mieszanka zubozyc... a im mniej paliwa z zbiorniku tym bardziej.... powodem braku cisnienia moze byc tez nieszczelny korek albo pekniecie zbiornika... przytkany otwor w tlumiku, nieszczelne polaczenie bloku silnika z kolenkiem, kolanka z tlumikiem...

pozdrawiam



m.plucinski@neostrada.pl - Pon Maj 29, 2006 7:14 pm
" />bak mam szczelny bo jak zatkam dopływ paliwa i zassam weżyk podciśnienia to trzyma dobrze czyli zostaje mycie baku i gażnika czy wystarczy jak tylko powykręcam dysze? znaczy HSN i LSN



Cycu - Wto Maj 30, 2006 1:32 pm
" />Ja mam jeszcze pytanie mój sav super jeździ ale po dłuższym czasie jazdy silnik zaczyna nie rowno chodzic a czasami nawet zacina sie na najwyższych obrotach jakbym mu zacisnol weżyk paliwa czym to może byc spowodowane




m.plucinski@neostrada.pl - Wto Maj 30, 2006 7:06 pm
" />Świeca OS-A5 gdzie ją dostane?



Tomasz Ostrowski - Wto Maj 30, 2006 8:01 pm
" />
">Ja mam jeszcze pytanie mój sav super jeździ ale po dłuższym czasie jazdy silnik zaczyna nie rowno chodzic a czasami nawet zacina sie na najwyższych obrotach jakbym mu zacisnol weżyk paliwa czym to może byc spowodowane


jeśli przerywa na wysokich obrotach to IMO mieszanka za uboga, odkręcił bym HSN



Tomasz Ostrowski - Wto Maj 30, 2006 8:02 pm
" />
">Świeca OS-A5 gdzie ją dostane?

RcBziom



m.plucinski@neostrada.pl - Nie Cze 04, 2006 5:41 pm
" />Gażnik rozebrany,wymyty,karter uszczelniony silikonem,a temperatura dalej rośnie.Jak wyreguluje HSN że śmiga elegancko to zaraz wzrasta temperatura,jak odkręce HSN równo z kołnieżem to wtedy temperatura nie rośnie,ale nie wchodzi na wysokie obroty i nie bardzo mozna pośmigać ,nie wiem jaka może być tego przyczyna,dodam że auto w czasie jazdy nie ma założonej budy,czekam na jakieś rady bo już nie mam opcji



Tomasz Ostrowski - Nie Cze 04, 2006 6:16 pm
" />
">Gażnik rozebrany,wymyty,karter uszczelniony silikonem,a temperatura dalej rośnie.Jak wyreguluje HSN że śmiga elegancko to zaraz wzrasta temperatura,jak odkręce HSN równo z kołnieżem to wtedy temperatura nie rośnie,ale nie wchodzi na wysokie obroty i nie bardzo mozna pośmigać ,nie wiem jaka może być tego przyczyna,dodam że auto w czasie jazdy nie ma założonej budy,czekam na jakieś rady bo już nie mam opcji

odkręć lekko LSN
HSN ustaw tak, żeby wchodził na obroty i się nie zalewał.



m.plucinski@neostrada.pl - Śro Cze 07, 2006 9:46 pm
" />nic to nie dało podkręciłem LSN ale to nic nie dało po chwili jazdy już łapie temperature,i zaraz musze mu odkręcić HSN i tak w kółko to samo LSN mam tak odkręcone że kopci jak trabant,jak mu skręcam to silnik nierówno pracuje i skaczą mu obroty,świece wymieniłem na zimną i to samo jest co było na średniej żadnej zmiany MOŻE JESZCZE JAKIEŚ POMYSŁY MACIE



Błażej Zagozda - Śro Cze 07, 2006 9:56 pm
" />
">ciach
MOŻE JESZCZE JAKIEŚ POMYSŁY MACIE


tak...

kup Revo....

bedziesz mial wielu swietnych doradcow....

a tak na powaznie to sprobuj umowic sie na spotkanie z kims oblatanym w temacie z Twojego regionu.... Kaszpirowskich tutaj raczej nie znajdziesz.... takich co na odleglosc lecza

pozdrawiam

A potem jest, że właściciele Revo "biją pianę" i atakują biednych posiadaczy Savage. Gratuluję i pozdrawiam. Piotrek



Tomek Kurek - Sob Cze 17, 2006 11:58 am
" />Ja uważam tak:

1.Jeżeli temperatura jest dobra i śmigasz to jest okej, ale smiga gorzej niż podpunkt 2
2.jeżeli zmniejszysz mu ilośc paliwa i śmigasz to on ci lepiej jeżdzi szybciej itp....., ale jest większa temperatura.

Smigaj tak jak smigałes czyli podpunkt 1 wyraźnie tak musi być
Może kolega chce za dużo wykszesać mocy z silnika?
Powered by WordPress, ©