ďťż
Test silników micro




Michał Woszczek - Pon Paź 29, 2007 1:42 am
" />Poniżej link:

http://www.one18th.com/MotorSpecs.php

Dla nie władających angielskim, podam kilka szczegółów.
Testy były prowadzone przy napięciu 5V i po piętnastu minutach jazdy, chodziło o to, żeby zmierzyć faktyczne parametry. Wiadomo, że zimny silnik będzie miał lepsze wyniki, ale zimny jest tylko przez kilka sekund;).
Testy wygrał mało znany u nas motor Raptor300, tuningowany przez ekipę one18th.

Cieszy trzecie miejsce GraupneraSpeed300, o którym napisano, że po odpowiednim tuningu można poprawić jego osiągi o jakieś 22%, natomiast porównując go ze zwycięzcą aż ciężko wyobrazić sobie jakiego to musi mieć kopa!!




Przemek Morawski - Pon Paź 29, 2007 7:49 am
" />Czy te silniki z założenia maja tak małą sprawność czy może hamownia była dla tych silników zbyt dużym obciążeniem i nie osiągały one optymalnych parametrów? Poza tym jak domyślam się rpm@sec to maks. obroty osiągnięte po określonym czasie, który jest w tym przypadku na poziomie 6-7sek. co chyba potwierdza, że ten test był odpowiednikiem umieszczenia 300-tki w modelu 1:10. A poza tym niewiele silników było przetestowanych i chyba ani jeden z nich nie jest modyfikowalny. A że Graupner w czołówce? To tylko potwierdza to o czym nasi zawodnicy mikro wiedzą od dawna



Rafał Piesio - Pon Paź 29, 2007 8:19 am
" />
">(...)
Testy wygrał mało znany u nas motor Raptor300, tuningowany przez ekipę one18th.
(...)


czyli test był w pełni obiektywny!



Michał Woszczek - Pon Paź 29, 2007 11:49 am
" />Oczywiście, że nie obiektywny, ale przynajmniej daje jako taki obraz osiągów silnika.
Powered by WordPress, ©