ďťż
Titan12 w E-Revo




optimus - Śro Sie 06, 2008 6:54 am
" />Witam

Zamówiliśmy z kumplem sobie E-Revo w stoku silniki 2x Titan 12. Zgodnie z instrukcjia dalismy 2x po 7 cellek. pojezdzilismy ze 3 razy na treningowym czyli 50% mocy poczym przestawilismy na normalny tryb 100% mocy i w obu modelach padly oba silniki ( łacznie 4 Titany) w jednym po 7min w drugim po 8 min. Wydaje się to dośc śmieszna zważywszy na to że ten model jest markowy, chwalony i w dodatko 100% stock. No i przydała by sie porada dlaczegop tak się stało? obawiam sie ze kupno kolejnych silników szakończy sie tym samym. Wiec trzeba najpier ustalić przyczynę. Będę bardzo wdzieczny za jakies rady..




Adrian Lutyński - Śro Sie 06, 2008 7:43 am
" />Przyczyny są 2:
1.Nie ważne że to rtr, temperaturę pracy silnika trzeba i tak kontrolować, powyżej pewnego poziomu zrobić przerwę i dać mu ochłonąć. Dołożyć radiator, wentylator itd. Więc jest to zwykły brak ostrożności. Musiałeś im ostro dać w kość, bo np titany z emaxxa bez większego problemu znoszą temperatury po 100stopni Jak założysz inny silnik i będziesz go katował, to też go zabijesz
2. Poza wszystkim innym tytany są słabymi silnikami o słabej sprawności i słabych magnesach Więc dając mocne 7 cel odprowadzają ciepła jak mała farelka Zmień na inne silniki, magnetic mannheim kyosho bardzo chwalili. Ew inne silniki rozbieralne na ten zakres napięć. A potem BL.



optimus - Śro Sie 06, 2008 7:51 am
" />O katowaniu to nawet niema co mówić bo pojezdzilem 7minut na drodze żwirowej i troche na asfalcie. Aku to Intele 4600



Adrian Lutyński - Śro Sie 06, 2008 7:57 am
" />Jaka temperatura powietrza? Generalnie 4600mAh nonstop jazdy zagotuje ci każdy silnik szczotkowy bez b.dobrego chłodzenia latem. A w emaxx np silnik jes tak wysoko, że nie ma żadnego przepływu powietrza i siedzi w szklarniowych warunkach.
Poza zakupem termometru polecam znaleźć silniki rozbieralne o jak najwyższej sprawności, seryjne są wciąż na 8v czy już 16??




optimus - Śro Sie 06, 2008 8:30 am
" />no temperatura powietrza nie byla za wysoka. Bylo bardzo pochmurno i wiał ostry wiatr słońca nie było wogole także to napewno nie warunki atmosferyczne...

te silniki sa na 14,4v ale traxxas zapewnia ze na 16,8 bedzia gało...



Adrian Lutyński - Śro Sie 06, 2008 8:51 am
" />Czyli to są silniki z maxxa raczej, więc mają 21 zwoi. Musiałeś mieć pecha lub za ostro im dałeś w kość od razu na dotarciu. Tak czy tak, zmiana, u mnie fabryka wytrzymala, ale moze poszukaj czegos lepszego na to napięcie.



optimus - Śro Sie 06, 2008 9:11 am
" />A niema sposobu zeby je naprawić?? tam poszly tylko szczotki szkoda wirnika bo jest dobry....

A co proponujesz za silnik tylko błagam nie drogi... bo już mnie to strasznie irytuje w tych modelach cały czas wywalam na nie kase i wogóle nie jezdze to już mnie dobija.... wkoncu z kumplem stwierdzilismy że sie wyprujemy na te E-Revo a tu to samo...ehhh

Dobra to jak możesz podrzuć jakiś śilnik takżebym nie musial regla wymieniać:)



Adrian Lutyński - Śro Sie 06, 2008 9:13 am
" />To nie bedzie proste w tym kraju Nie wiem gdzie kupic u nas takie silniki, mozna spróbować na HPI od savage, tak to sie wiecej nie rozgladalem za bardzo. Cena i tak bedzie zla, zobacz czy nie masz czegos na allegro...



optimus - Śro Sie 06, 2008 9:40 am
" />no może być z USA sciągne sobie. Tylko żeby regliel to wytrzymal...



Adrian Lutyński - Śro Sie 06, 2008 10:01 am
" />Szukaj więc Kyosho Magnetic Mayheim, np http://www.rcuniverse.com/product_guide ... ine_id=828
choć na 14 celach wiele chłodniej nie będzie, będzie za to na pewno mocniej.

Jeśli masz ciut więcej kasy i zostajesz w szczotce to:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXWR55

Będzie chłodniej i mocniej.



Michał Bugajski - Śro Sie 06, 2008 10:20 am
" />Kajman, wczoraj smigałem ok 10 min E-revo - zupełna seria i po jezdzie na torze, caly czas na maxa, silniki były letnie, zas pakiety dość ciepłe (orion 2400).

p.s.
kusi mnie E-revo



Adrian Lutyński - Śro Sie 06, 2008 10:23 am
" />No wiec konfrontacja 10min na 2400 i 10 min na 4600 mowi cos o katowaniu auta



optimus - Śro Sie 06, 2008 10:30 am
" />Ciekawe ile ten Monster MAXX ma obrotów???

a ten Magnetic to wygląda jakby miał trzpień mniejszej srednicy niż Titan... czy to możliwe czy złudzenie. Kiedys tak się zrobiłem na silnikach wlasnie na srednicy trzpienia a niby oba były tej samej klasy....



Adrian Lutyński - Śro Sie 06, 2008 10:33 am
" />Złudzenie. A oborty rzecz względna,. titany nie mają swoich które podaje producent



optimus - Śro Sie 06, 2008 10:52 am
" />I magnetic i monster podołaja temu napieciu??? 14 cell czy trzeba będzie zrobic redukcjię??



Adrian Lutyński - Śro Sie 06, 2008 11:41 am
" />Magnetic chodzi na 7 cel, daje radę 12-14,ale juz się ciut grzeje, za to osiągi są potęga. Ale to jest tania opcja.
Monster jest na 12 bez problemu, wiec 14 dźwignie jak należy.
Powered by WordPress, ©