ďťż
tl01 a klasa wrc?




Rascal - Sob Sty 17, 2009 1:25 pm
" />Witam, stalem sie wlasnie posiadaczem tl01 rtr z alledrogo.... kupionego mi prze niezawodna dziewczyne ;p
ale nie o niezawodnoc kobiet sie rozchodzi, a raczej o to czy da sie z tl-ki zrobis autko ktorym poscigam sie (w odleglejszej przyszlosci) w klasach wrc lub S2000, jesli tak to od czego zaczac, poza olozyskowaniem modelu rzecz jasna, jakies moze porady jak zwiekszyc przeswit, jak dobrac soebie silnik i regiel...

btw prosil bym raczej o tansze ale dobre rozwiazania, kobity poza niezawodnoscia sa starsznie funduszochlonne ;p




Wojciech Pabis - Sob Sty 17, 2009 1:52 pm
" />Tu masz forum o rajdach www.wawelrallyteam.pl , Na pewno ktoś Ci doradzi.
Pozdro



Adam Jugowski - Sob Sty 17, 2009 3:16 pm
" />a tu masz kolegow z Warszawy: http://rajdyrc.pl



BARDAS - Nie Sty 18, 2009 6:51 pm
" />
">Witam, stalem sie wlasnie posiadaczem tl01 rtr z alledrogo.... kupionego mi prze niezawodna dziewczyne ;p
ale nie o niezawodnoc kobiet sie rozchodzi, a raczej o to czy da sie z tl-ki zrobis autko ktorym poscigam sie (w odleglejszej przyszlosci) w klasach wrc lub S2000, jesli tak to od czego zaczac, poza olozyskowaniem modelu rzecz jasna, jakies moze porady jak zwiekszyc przeswit, jak dobrac soebie silnik i regiel...

btw prosil bym raczej o tansze ale dobre rozwiazania, kobity poza niezawodnoscia sa starsznie funduszochlonne ;p


Więc tak. Tl-ka do rajdów się nada, ale nie jest zbyt wytrzymała. Radziłbym zaopatrzyć się w trochę części zamiennych typu wahacze, zwrotnice itp.

Co do regla i silnika. W S2000 zwykle jeździ się na saturnie bądź excelu. Osobiście polecam saturny Na początku trzeba kupić kilka takich silników (nówki po 40zł) lub możesz odkupić od kogoś kto odchodzi z tej klasy a miał jeszcze kilka silników w zapasie trochę taniej. Dlaczego kilka? Wiadomo szczotki się ścierają, a saturn jest nierozbieralny, więc trzeba dać nowego co jakiś czas. Regiel który bym polecił to novak GTX, jeden z najlepszych regulatorów do tej klasy. Nie znam nikogo kto by go spalił. Cena używanego waha się w granicach 150-200zł.

Oprócz tego model trzeba trochę zabezpieczyć. Nie zaszkodzi obkleić go trochę od dołu żelazną taśmą, prześwit najlepiej na maksa w górę (w tl-ce robi się to chyba podkładkami pod amortyzatory).

To tyle ile mogę Ci powiedzieć.




luke - Nie Sty 18, 2009 8:53 pm
" />Bardas widac niemiales do czynienia z zadna impreza typu rally, na caly sezon wystarczy spokojnie jeden nowy silnik (moc silnika to sprawa drugorzedna wazniejsza jest geometria zawieszenia), regulator jesli chce sie osiagac jakies wyniki powinien byc 2 kierunkowy (novak GTX jest jednokierunkowy). Przeswit na rajdy szutrowe mozna zwiekszyc na asfalt 6-8mm spokojnie wystarczy.



Rascal - Wto Sty 20, 2009 12:57 am
" />czy moglibyscie podeslac linki do konkretnych czesci, w szczegolnosci do silnika i regulatora, ew. do jakiegos postu na ktorym jest opisane jak zwiekszyc przeswit, bo jak zrobic inerbody juz wiem, a wlasciwie to juz zaczolem robic, z koszulki plastikowej na dokumenty i pianki technicznej, regiel najlepiej jak by byl wodoodporny, z gory dzieki

ps. moze znacie kogos w koszalinie kto moglby sioe podzielic doswiadczeniami a propo wrc, lub przerobek TL01
ps2. chcialbym zeby na wszystkich forach tak uprzejmie traktowano nowicjuszy jak tu potraktowano mnie, dzieki



hamakarol - Wto Sty 20, 2009 7:43 pm
" />regiel: http://www.lrp.pl/sklep/product_info.php?cPath=227_296_976&products_id=4613
silnik:http://www.lrp.pl/sklep/product_info.php?cPath=372_972&products_id=574

TL-k nie miałem ale zrób tak odkręcasz amortyzator, i patrzysz jak nisko opada wahacz, później mierzysz odległość między otworami mocowania amora, i szukasz takiego o odpowiedniej długości. Wydaje sie że nic nie trzeba podcinać bo nic nie przeszkadza. Poprostu kup dłuższe amortyzatory bo napewno masz te plastikowe.



Mateusz Długoszewski - Wto Sty 20, 2009 8:17 pm
" />Zamiast nowego regla i silnika ze sklepu możesz kupić używany duuuużo lepszy i tańszy ... Na przykład u mnie napisz na gadu- 1149948 mam coś dla Ciebie



hamakarol - Wto Sty 20, 2009 8:37 pm
" />
">Zamiast nowego regla i silnika ze sklepu możesz kupić używany duuuużo lepszy i tańszy ... Na przykład u mnie napisz na gadu- 1149948 mam coś dla Ciebie

to napisz jaki to regiel a nie robisz jakies reklamy na forum ogólnym. Ten LRP sam się programuje jest dziecinnie prosty w użyciu, super mały, wodoodporny, dwukierunkowy. Nic lepszego nie znajdziesz do rally dla saturna i mocniejszych 17 zwojowych silników. Chyba że pan Mateusz ma regiel który spełnia te same funkcje?



Mateusz Długoszewski - Wto Sty 20, 2009 10:06 pm
" />No właśnie jeżeli zacząłbym pisać co to jest za regiel i go opisywać jaki on nie jest super to wtedy by była reklama jeżeli kolega byłby zainteresowany to niech napisze, a dowie się wszystkiego.

Pozdrawiam.



Rascal - Czw Sty 29, 2009 2:56 am
" />jeszcze pytanie o amortyzatory, jakiej dlugosci amortyzatory tam wejda, standard ma 55 mm, 60 mm wejda na pewno ale czy 65 tez?
i gdzie kupic jakies niedrogo, moze ktos z was ma cos co chcialby odsprzedac?



czaja007 - Wto Lut 03, 2009 11:15 am
" />Ściągnij amortyzator i zmierz maksymalną długość między mocowaniami. Powinno być dobrze. Ważniejsze od wysokości amorów są sprężyny i olej. Najlepiej kup jeakieś zestawy to se będziesz mógł próbować co najlepsze. Po przerobieniu wierzyczek możesz dać nawet amorki z T-MAXA.
http://www.rc-wheels.info/dane-b/index-hbx-bonzer.html

Poczytaj jeszcze na tych stronach co Ci forumowicze podali. TL-01 jest dość popularne do rally. Powodzenia...
Powered by WordPress, ©