ďťż
Tl'ka a rally? kilka pytań ;)




ako1987 - Pią Gru 18, 2009 4:21 pm
" />Witam, kupiłem od kumpla tl'ke (wtedy dal około 700 zł a jezdzil moze 2 razy ) i mam kilka pytań.
1.Czy do rally lepiej zablokować dyferencjały czy je zostawić otwarte?
2.Do rally co jest wygodniejsze nadarnik drążkowy czy typu"pistolet".
3. 300zł to dużo jak na tl'ke prawie nową z aparatura i pakietami?
Co jest lepsze do rally tl czy tt?

Z góry dzięki za odpowiedź




Wyso52 - Pią Gru 18, 2009 4:49 pm
" />1Zależy , ja osobiście na szutrze śmigałem z zablokowanym.

2 Dla mnie pistolet

3 W miarę dobra cena

4 Do rally chyba lepsze jest tl , ma większy skok amorków i mniejszą możliwość wpadania kamyków.



ako1987 - Pią Gru 18, 2009 5:00 pm
" />Dzięki za szybką odpowieź
co do 4. Też mi się tak wydaje, jak ostatnio jezdzilem tt'ką po ziemi,sutrze itp może z 10 minut to potem czyściłem tt przez 2 godziny
Niedługo dam fotki tl'ki



tytus180 - Pią Gru 18, 2009 5:56 pm
" />ako1987 pochwal się potem jak się spisuje Twój model, sam ostatnio zastanawiam się nad TT-ką chciałem właśnie rally z niej zrobić (tt dlatego bo tanio, ale może sie mylę) jednak może to właśnie TL-ka bedzie lepsza... więc czekam na opinie...




Wyso52 - Pią Gru 18, 2009 6:50 pm
" />Jeżeli chciałbyś pośmigać też po domu , np na strychu jak masz czy coś to weś ttke.
Tlka jest okropnie głośna.



ako1987 - Sob Gru 19, 2009 2:03 pm
" />Tytus model jak model
jak chcesz pytać to pisz na GG:1337216(czesto niewidoczny)
mam jeszcze pytanie,ostatnio przeglądając allegro wyszukałem nawet fajny model:
http://allegro.pl/item850145008_nowosc_ ... jdowe.html
po filmach widac ze jest nawet wytrzymały ;p



tytus180 - Sob Gru 19, 2009 2:35 pm
" />chodziło mi tylko o obiektywną opinie czym lepiej się Tobie jeżdzi na tą chwilę dalej zainteresowany bardziej jestem TT-ką, i takowej szukam (nowej) a że jestem łowcą okazji, to czekam i poluję na jakąś wyprz.



ako1987 - Sob Gru 19, 2009 2:45 pm
" />Zaraz poszukam tt
Widziałem gdzies rtr za 350 zł z hakiem



tytus180 - Sob Gru 19, 2009 2:49 pm
" />poszukuje do 300 i wierze że mi się uda...



ako1987 - Sob Gru 19, 2009 2:50 pm
" />Przepraszam ale edita nei mogłem znaleść ;p
tutaj masz link do tt rtr za 390zł:
http://www.rojna.pl/index.php?p1894,ta5 ... mpul-z-rtr



tytus180 - Sob Gru 19, 2009 6:04 pm
" />Śliczne dzięki ale ta cena to netto! (jakiś chłyt maketingowy)



Adrian Lutyński - Pią Gru 25, 2009 9:09 am
" />TT jest moim zdaniem lepsza do rally. A najlepsze asso tc4 lub losi xxxs. Ale to później.



tytus180 - Pią Gru 25, 2009 8:21 pm
" />Właśnie tak! to później! narazie zakupiłem tt-01 (nowy 300zł AUDI A4 DTM) i przed chwilką skończyłem go składać faktycznie do rally to trochę tej konstrukcji brakuje (prześwit i takie tam) ale najpierw podstawy, potem mały tuning alu, a następnie bedę miał już kolejną zdobytą wiedzę która pozwoli mi iść dalej...



Adrian Lutyński - Pią Gru 25, 2009 9:15 pm
" />To żeby ci oszczędzić, daruj sobie alu, kup bdb opony, serwo, amory olejowe i ćwicz, jak ci będzie modelu mało to go zmień, ale nie ładuje w niego nic więcej. Na seryjnej TT możesz być mistrzem, bo liczy sie głównie dokładność jazdy.



tytus180 - Pią Gru 25, 2009 10:04 pm
" />no to już coś wiem... wiec zacznę od opon i amorków.... jazdy próbne przeszły pomyślnie... troszkę jednak mocy brakuje na oryginalnym silniczku, ale nad tym popracuje



ako1987 - Pią Gru 25, 2009 11:21 pm
" /> Jak masz trochę więcej pieniążków to możesz kupić zestaw bezszczotkowy, nowy do 400 zł znajdziesz
Ja również uważam ,że w tetetke nie ma co pchać kasy bo potem się obudzisz ,że za tą kase kupisz lepszy model
co do amortyzatorów to polecam olejowe alu na allegro można wyrwać komplet ze sprężynami za 50 zł
tt-01 jest bardzo uniwersalnym podwioziem, niezgodzę się też ,że tt-01 nie nadaje się do rally
Jak dorobisz innerbody(chyba tak to się zwie) to możesz czynić cuda z tetetka, kałuże,przeszkody wodno-błotne nie będą jej straszne
Pozatym do tt'etki jest więcej części zamiennych(nie biorę pod uwagę ATA bo tam to ceny są b.wyskoie)
Szukając na allegro części zamiennych do tl'ki można się wkurzyć bo rzadko one występują na tym serwisie.
Pozatym tl'ka to już stary model i stara technologia jest głośny(to chyab raczej nie przeszkadza na rajcach ),prowizoryczny ma ogromne luzy
Pozdrawiam i życze Wesołych Świąt oraz sukcesów w modelarstwie




Jakub Golonka - Sob Gru 26, 2009 12:59 pm
" />Tlka do niczego się nie nadaję.
Na twoim miejscu pozbierałbym i do rally kupił TC4.

Tak przy okazji: http://www.rajdyrc.pl/index.php?option= ... &Itemid=60
To na podstawie TC4, ale może się przydać



tytus180 - Sob Gru 26, 2009 4:57 pm
" />Założylem silnik od HPI, FIREBOLT-a 15 i oczywiście regiel inny, już zupełnie inna jazda... muszę jak najszybciej go podnieść bo jest zdecydowanie za nisko... i pytanie... jakie amorki bedą ok? tak aby podnieść na maxa?



Adrian Lutyński - Nie Gru 27, 2009 8:16 am
" />Tanią alternatywą dla wymiany amortyzatorów jest założenie dłuższych końcówek na dole, można tak sporo podnieść model. Uważaj jednak, żeby mógł on nadal dobić do ziemi, tzn żeby wciąż użyteczny był cały zakres pracy amortyzatora. Co do amorów, zamiast wydawać 60zł za dennej jakości śruty z allegro kup Tamiya TRF 42102: http://www.etamiya.com/shop/tamiya-4210 ... -8849.html
Na ebay około 42$+8-10$ wysyłka. Masz w kpl od razu długie i krótkie końcówki, są to w ogóle moim zdaniem najlepsze amory onroad.



tytus180 - Nie Gru 27, 2009 10:43 am
" />ostatnio troche popłynąłem z kasą, wiec bedę musiał to jakoś oszukać (allegro, bądz odpowiednio "tani" sklep) dzieki Panowie za te wszystkie informację... jeszcze chciałbym sie zapytać czy lepsze będą amorki 55mm czy 60mm? mogę się tylko domyślać że 60mm będą bardziej ok, tylko czy TT-ka je przyjmie bez problemów?
Powered by WordPress, ©