ďťż
tlumik wlasny projekt..
norbi - Pon Sty 19, 2004 8:47 pm " />jak wczesniej pisal...z czego najlepiej go zrobic? albo kupie jakas rure renozansowa od 3.5ccm i przerobie? da rade? oplaca sie? nie strace czasu? _marcin_ - Wto Sty 20, 2004 2:36 pm " />moje odczucie jest takie że te lotnicze rury rezonansowe sa długie i cienkie... więc raczej ta koncepcja moim zdaniem odpada.... Adam Jaszczurowski - Wto Sty 20, 2004 4:22 pm " />jak chcesz mam na sprzedaz wydech rure rezonansowa i kolektor (albo nawet dwa ) mozemy sie dogadac co do ceny, byl troche uzywany ale nie widac sladow, tyle tylko ze ten przypecz do rurki cisnieniowej jest przymocowany preparatem costam weld, do spawania na zimno i sie trzyma, chcialbym za to okolo 60 pln za rure rezonansowa i dwa kolektory, i dodatkowe 15 za gumke laczaca (oryginalna silikonowa CVEC) Bolque - Czw Kwi 01, 2004 10:50 am " />Wiem ze nie jestem weteranem tak jak Wy ale wydaje mi sie ze moge sluzyc ciekawa rada. Z tego co wiem wydech w dwusowach to bardzo wazna sprawa( podejrzewam ze to nic nowego dla was) . Rzecz w tym z jakiego powodu. Tłumik musi byc tak skonstruowany aby zawieral w sobie element (komore podcisnieniowa) ktory bedzie WYCIAGAL spaliny co powoduje lepsze zasysanie. Poniewaz moja wiedza teoretyczna jest jako taka natomiast wiedza na temat dostępnych materiałow modelarskich kiepska(dopiero zaczynam). To staram sie rozwiazywac problemy samodzielnie. Otóż istnieje program do badania i symulowania przepływów : TascFlow . Szczerze go polecam, gdyz świetnie sie do tego nadaje. Obecnie korzystam z niego aby właśnie zaprojektowac tłumik do silnika ktorym dysponuje : GS11x Kyosho. Adam Jaszczurowski - Pią Kwi 02, 2004 9:35 am " />to nie jest do konca tak wydech wyciaga najpierw ale pozniej wtlacza paliwo ktore wydostalo sie do wydechu spowrotem do komory, kiedy juz porty doltowe sa zamkniete Bolque - Pią Kwi 02, 2004 4:15 pm " />Ada$ masz racje. Ale musisz sie zgodzic, ze jednemu i drugiemu zdecydowanie dobrze sluzy komora podcisnieniowa tlumika. Adam Jaszczurowski - Pią Kwi 02, 2004 7:13 pm " />z tym sie w pelni zgadzam, ale jest bardzo wazny jej rozmiar ksztalt calej rury itd |