TNX ENGINE CONVERTION.46
Tomek Kurek - Sob Lis 20, 2004 2:16 pm " />Cze¶c... Lada dzien bede miał tnxa i mysle nadtym zeby gdzie¶ za 2,3miesi±ce wsadzić mocniejszy silnik co powiecie na to: http://www.neweramodels.com/cgi-bin/ite ... rt_id=2333 Michał Bugajski - Sob Lis 20, 2004 2:36 pm " />ja jakos uprzedzony jestem do duzych silnikow, wole wsadzic cos ok .25 -.28 Tomasz Łuczyński - Sob Lis 20, 2004 4:14 pm " />zdecydowanie sobie daruj wsadzanie .46 Kup dobry silnik .26-.28 i bedziesz duzo bardziej zadowolony... Michał Bugajski - Sob Lis 20, 2004 9:49 pm " /> ">zdecydowanie sobie daruj wsadzanie .46 Kup dobry silnik .26-.28 i bedziesz duzo bardziej zadowolony... mamy takie same zdanie .... Michał Zieliński - Sob Lis 20, 2004 10:01 pm " />Taki hclopak kupił sobie w płońsku terraka i niedługo bezie chchiał zmeinić slinki, jest młody i raczej nie chche nic przerabiać, jaki silnik proponujecie?? Tomasz Łuczyński - Sob Lis 20, 2004 10:14 pm " /> ">Taki hclopak kupił sobie w płońsku terraka i niedługo bezie chchiał zmeinić slinki, jest młody i raczej nie chche nic przerabiać, jaki silnik proponujecie?? jak do terra i bez przerobek to EPIC BIG BORE .18 i KONIECZNIE niech kupi i zalozy F.O.C. (forward only conversion) - pozbedzie sie wstecznego, ale wtedy model bedzie sie zbieral, nic nie bedzie slizgac... bez porwnania le[piej chodzi ... niebo a ziemia... nawet przy standardowym silniku w terra warto zalozyc FOC... promian - Nie Lis 21, 2004 9:25 am " /> ">zdecydowanie sobie daruj wsadzanie .46 Kup dobry silnik .26-.28 i bedziesz duzo bardziej zadowolony... mamy takie same zdanie .... a czym to podyktowane, ze nie jestescie po stronie duzych jednostek? Tomasz Łuczyński - Nie Lis 21, 2004 10:36 am " />Po prostu model z dobra .26-.28 bedzie mial osiagi duuuuzo lepsze niz z jakas .46 Np. takie SIRIO .27 XL MONSTER HORSEPOWER albo RB .28... Objedzie w kolko kazda .46 Tomek Kurek - Nie Lis 21, 2004 11:37 am " />Różnica cenowa miedzi sirio a tom 46 to 150$ 46 kosztuje 170$ a sirio 350$ A i co złęgo widzicie w tej 46?? Michał Zieliński - Nie Lis 21, 2004 12:02 pm " />W takiej sytułacji wolał bym zjezdzić 2x .46 niż ejdnego siro. Zalezy wszystko jak kto jeżdzi żadko i woli pręko¶ć zabujcz±, czy woli często jeżdzić i też miec moc promian - Nie Lis 21, 2004 1:08 pm " /> ">Po prostu model z dobra .26-.28 bedzie mial osiagi duuuuzo lepsze niz z jakas .46 Np. takie SIRIO .27 XL MONSTER HORSEPOWER albo RB .28... Objedzie w kolko kazda .46 po prostu *****, ze az nie milo sie robi. Wyssales z palca te info czy gdzies o tym czytales? Pls nie pisz takich ***** bo trace szacunek do Ciebie. Najwiekszy spec od MT - Tomalo - gada glupoty. Daj mi chociaz jedna .27 czy .28, ktora bedzie szybsza niz przykladowo moje .46. Tomasz Łuczyński - Nie Lis 21, 2004 1:18 pm " /> ">Po prostu model z dobra .26-.28 bedzie mial osiagi duuuuzo lepsze niz z jakas .46 Np. takie SIRIO .27 XL MONSTER HORSEPOWER albo RB .28... Objedzie w kolko kazda .46 po prostu *****, ze az nie milo sie robi. Wyssales z palca te info czy gdzies o tym czytales? Pls nie pisz takich ***** bo trace szacunek do Ciebie. Najwiekszy spec od MT - Tomalo - gada glupoty. Daj mi chociaz jedna .27 czy .28, ktora bedzie szybsza niz przykladowo moje .46. Zywotnosc sirio bedzie dluzsza niz nawet 2 x .46... Co do tych informacji to pochodza z pierwszej reki... czyli widzialem na wlasne oczy... mialem "kontakt " z truckzilla i mam z sirio .27 wiec wiem co mowie... A co do pokazania Ci co jest w stanie objechac Twoja truckzille to jak sie kiedys spotkamy to bedziesz mial do wyboru: savage z picco .26, revo z sirio .23, albo LST z sirio .27... nie mowiac juz o Giga 2 x .26 kanon45 - Nie Lis 21, 2004 1:28 pm " />Tomalo strzeż się chyba uraziłe¶ promiana bo jego savage jest z czym¶ wolniejszy . Michał Bugajski - Nie Lis 21, 2004 1:35 pm " /> ">Tomalo strzeż się chyba uraziłe¶ promiana bo jego savage jest z czym¶ wolniejszy . coz prawda w oczy chyba kole promaina, ja tez wiem jak jezdza te modele z tymi silniczkami choc nie wszystkie jeszcze widzialem ;] Tomasz Łuczyński - Nie Lis 21, 2004 1:36 pm " /> ">Tomalo strzeż się chyba uraziłe¶ promiana bo jego savage jest z czym¶ wolniejszy . Nie chodzi o zadne osobiste wycieczki w strone Promiana i jego modelu... To jest po prostu stwierdzenie faktu... kanon45 - Nie Lis 21, 2004 2:31 pm " />Wcale nie uważam tego za żadne wycieczki w strone promiana tylko fakty które denerwuj± promiana Kuba - Nie Lis 21, 2004 3:19 pm " />Czy ktos z was ma wykres przebiegu momentu napedowego i mocy dla truckzilli .46 i siro .27? Jakie obroty maksymalne ma jeden i drugi silnik? Mozliwe ze Savage promiana jest duzo ciezszy od seryjnego modelu i wtedy silnik .46 moze sobie radzic lepiej z jego modelem niz taki .27. Jednak do lekkiego modelu jakim jest TNX lepiej wsadzic silnik .27, ten model bedzie wtedy latal. Tomek Kurek - Nie Lis 21, 2004 4:41 pm " />Sprawdzcie który z tych silników bedzie najlepszy do mojego TNXA http://www.neweramodels.com/cgi-bin/ite ... rt_id=1713 http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXFWS1&P=0 http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXFRD2&P=0 http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXESC2&P=0 Michał Bugajski - Nie Lis 21, 2004 4:51 pm " />http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXESC2&P=0 ten lub XTM 24.7 http://www.hobbypeople.net/gallery/146027.asp Tomasz Łuczyński - Nie Lis 21, 2004 5:36 pm " />picco .26 outlaw albo XTM 24.7 Adam Jaszczurowski - Nie Lis 21, 2004 7:18 pm " />powiem szczerze jak wroce do bielska (szkoda ze tego wczesniej nie widzialem) to zrobie zdjecia mkrzywej mocy dla sirio, niech ktos zapewni taki wykres dla .46. Sirio wykreca o ile pamietam ponad 40K obrotow, watpie zeby .46 wyciagnela 30K. Osobiscie zgadzam sie z Tomalo. Kilka faktow: Silniki samochodowe sa robione bez pierscienia kompresyjnego, zamiast niego uzywaja stozkowego tloka, jest to mozliwe dzieki niezbyt wielkim rozmiarom tych silnikow. Wiekszy tlok i cylinder spowoduje znacznie wieksze rozszerzanie, i w efekcie silnik powinien byc albo kosmicznie ciasny jak jest zimny, albo jest luzny jak jest cieply. Silniki te nie sa robione jako samochodowe, tylko jako samolotowe lub helikopterowe ( bardzo malo odbiorco, gdyby byly robione specjalistycznie dla samochodow kosztowalyby znacznie wiecej, wiadomo wiecej sztuk= nizsza cena jednostkowa). A jak spojrzysz na towerhobbies itd, silniki tego rozmiaru rzadko kiedy wyciagaja ponad 2 HP ale to nie jest najwazniejsze. Dostajesz duzo momentu obrotowego, slaba ekonomie paliwa ( tak mi sie wydaje, w koncu jest 2 razy wiekszy silnik), i co najwazniejsze ciezsze komponenty silnika nie pozwalaja mu sie tak szybko wkrecac na obroty. Juz nawet sirio .21 postawi savage ( seryjnego) na plecach tak jak teoretycznie .46 ale juz od polowy zakresu obrotow wygra z racji wiekszego pulapu oraz lzejszych komponentow. |