ďťż
To moj ostatni post przed zakupem
Maciejz82 - Sob Gru 17, 2005 3:14 pm " />To juz moj ostatni post przed podjecie decyzji. Moge z reka na sercu powiedziec ze czytam codziennie dziesiatki postow na forum i mam juz niemaly metlik w glowie. Wiadomo kazdy chwali swoje autko i trudno o obiektywna odpowiedz. Dopiero zaczynam moja przygode ze spalinowkami, interesuje mnie auto monsterek, stosunek ceny do jakosci, tylko i wylacznie do jazdy amatorskiej. Z tych bardziej znanych wybieral bym z : 1) T- MAXX 2) SAVAGE 3.5 3( TNX (dla mnie wada: brak wstecznego) Poradzcie cos ktore by sie nadal najbardziej,. Whitestock_Crisis - Sob Gru 17, 2005 4:00 pm " />Savage 3.5 najniższa cena, a jak już czytałem, chcesz autka do zabawy pod domem, więc za taką cene zabawa bedzie przednia a dostajesz za to dobry model gotowy do jazdy, przedstawicielstwo w polsce, częsci pod nosem. Co do tamiy'i TNX, to jest bardzo dobre autko, z silnikiem rodem od os. max - jego najwieksza zaleta, niestety autko ma dość słabe zawieszenie, brak ważnego dla Ciebie wstecznego i jest drogie. Co do T-maxx'a - to dobre autko, ale niestety dość stare i nie wolne od wad. Dobry silnik, wsteczny - wydaje się szafa gra, ale jak koledzy pisali ma kilka wad już nie bede ich kolejny raz wymieniał. Jestem za Savage bo jako bedziesz jako początkujący szybko potrzebował części, bo wiadomo, tu sie stuknie tam sie stuknie zawsze sie coś może złamać. W wypadku savage'a wszystkie części masz na miejscu, dużo na allegro w atrakcyjnych cenach, a z traxxasem i TNX'em z częściami są problemy, bo trzeba czekać na przesyłki z bóg wie kąd. Polecam Savaga, taka jest moja opinia. Jacek Tomczak - Sob Gru 17, 2005 4:05 pm " />Ja na twoim miejscu wybrałbym savaga 3,5: 1.)jest do niego bardzo dużo części w Polsce (prawie wszystkie a jak nie ma to hpi ci zamówi) 2.)Jest to model sprawdzony ma go dużo osób Whitestock_Crisis - Sob Gru 17, 2005 4:09 pm " />chciałem dodać, że savage 3,5 ma zamontowane wszystkie upgrady dostępne dotychczas do modeli savage. mamy 2 opinie za savage, czekam na kogoś kto się nie zgodzi Maciejz82 - Sob Gru 17, 2005 4:43 pm " />A gdzie mozna wyrwac najtaniej tego savage 3.5, wiecie moze?? Paweł Rzedzicki - Sob Gru 17, 2005 4:59 pm " /> ">chciałem dodać, że savage 3,5 ma zamontowane wszystkie upgrady dostępne dotychczas do modeli savage. mamy 2 opinie za savage, czekam na kogoś kto się nie zgodzi Z tym ze Sav 35 to najlepszy wybor to sie zgodze, ale upgrady to tylko dyfry, servo saver i poprawiona dwojka(to nie upgrade tylko fabryka sama sie poprawila ) Natomiast wszystkie upgrady - wzmocnione czesci, hamulec, regulowana wahacze itp trza dokupic. A kupuj tylko w www.rcbziom.pl !!! Wlasciciel Adam Tuz to najbardziej wporzo koles handlujacy modelami HPI. Whitestock_Crisis - Sob Gru 17, 2005 5:00 pm " /> ">chciałem dodać, że savage 3,5 ma zamontowane wszystkie upgrady dostępne dotychczas do modeli savage. mamy 2 opinie za savage, czekam na kogoś kto się nie zgodzi Z tym ze Sav 35 to najlepszy wybor to sie zgodze, ale upgrady to tylko dyfry, servo saver i poprawiona dwojka(to nie upgrade tylko fabryka sama sie poprawila ) Natomiast wszystkie upgrady - wzmocnione czesci, hamulec, regulowana wahacze itp trza dokupic. co dyfry, serwo saver nowy filtr powietrza to mało? w sumie to kosztowałoby ok 400 zł. To czego brakuje to juz luksusy Maciejz82 - Sob Gru 17, 2005 5:03 pm " />Rozumiem ze upgradowac w miare potrzeb do jazdy amatorskiej kupujac autko RTR chyba nie musze nic wymieniac. Sprawdzalem ceny nowek i wyszlo mi razem z wysylka: 1) SAVAGE 3.5 1600zl 2) T-maxx 1400zl Z tego co piszecie to lepszym wyborem dla mnie bylby Savage choc jest drozszy o 200zl, w t-maxxie wiecej rzeczy wymaga wymiany. Czy sie myle?? Whitestock_Crisis - Sob Gru 17, 2005 5:09 pm " />wybierz savage, taka moja rada. w t-maxie bedziesz musiał dokonac kilku zmian, żeby rozwiazaniami dorównał savage'owi. W sumie ich cena byłaby wtedy podbna a savage ma wsteczny i jest bardziej przyjazny uzytkownikowi mi się wydaje. Ale wybór należy do Ciebie. Ja bym kupił avage'a. _Konrad_ - Sob Gru 17, 2005 5:35 pm " />wszyscy doradzają sava , a ja miałem T-Maxxa i wiem że sava .21 ( ten sam silnik co w 3.5 ) czesałem jak chciałem , nie miał szans ani na przyspieszenie ani na prędkość mimo większej pojemności silnika , fakt że TRX jest dość wymagający , trudniejszy w regulacji od silnika w savie , ale jak już się go wyreguluje to jest potęga , ja T-Maxxem wypaliłem ok 6-7 l bez żadnej powaznej usterki , osobiście polecam T-maxxa , ma świetny rozrusznik , rewelacyjny silnik i małą mase , czego chcieć więcej ?? też miałem dylemat przed kupnem ale potem byłem szczęsliwy że wybrałem ten a nie inny model Maciejz82 - Sob Gru 17, 2005 6:37 pm " />Konrad a co powiesz o stuningowanym t-maxxie?? Jest do wziecia za jakies 1350 czyli za tyle samo co moge miec nowke. Z tym ze ten stuningowany neie ma biegu wstecznego i ma silnik RB. Co radzisz?? _Konrad_ - Sob Gru 17, 2005 8:09 pm " />brak wstecznego powoduje zmniejszenie masy wirującej , przez co model nieco lepiej przyspiesza , co do tuningu , to zależy w jaki sposób został zrobiony , nie sztuka wsadzić silnik rb trzeba zadbać o układ przeniesienia napędu ( ośki , przekładnie , dyfry ) te elemęty są narażone na uszkodzenie w przypadku zamontowania silnika dużo mocniejszego od serii , napisz dokładnie jaki to silnik i co oprucz niego zostało wymienione wtedy postaram się odpowiedzieć na Twoje pytanie czy warto Pozdrawiam. Maciejz82 - Sob Gru 17, 2005 8:12 pm " />Konrad tu masz linka do tego t-maxxa: http://www.rcauto.pl/forum/viewtopic.ph ... light=1500 On ma silnik z tego co sie orientuje to slabszy troche, ponizej link do silnika: http://cgi.ebay.com/NEW-RB-C12-novaross ... dZViewItem Dzieki za odpowiedz _Konrad_ - Sob Gru 17, 2005 8:23 pm " />osobiście wolałbym model z silnikiem TRX , ten to .12 czyli ma mniejszą pojemność , ten silnik może pracować b. ładnie , bo silniki rb maja dobre osiągi , ale bierz pod uwagę że jeśli tak mały silnik ma mieć dużą moc to musi być bardzo wysilony , a im bardziej wysilony silnik tym krótsza jego żywotność , pozatym EZ-start jest naprawdę bardzo praktyczny a szarpanka niekoniecznie ( złe doświadczenia z Ofny Ultra LX Comp. ) , co do tuningu to faktycznie ma sporo dodatków ( bardziej lub mniej praktycznych ) , ja osobiście zainwestował bym w nówkę , do tej pory tak postępowałem i dobrze na tym wychodziłem ( miałem 2 spalinki i obydwie praktycznie bezawaryjne ) jak masz model od początku , wiesz co "przeszedł" dbasz od początku i model się odwdzięcza , reasumując jestem za nówką-sztuką Maciejz82 - Sob Gru 17, 2005 8:28 pm " />Konrad dziekuje za odpowiedz, wydaje mi sie ze masz racje. Co nowka to nowka.Lokknij na ta oferte z allegro, wprawdzie zakonczona ale mysle ze jescze aktualna: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=75417923 Autko warte grzechu?>>?? _Konrad_ - Sob Gru 17, 2005 8:35 pm " />ten model nie wygląda na nowy , mój po wyjęciu z pudła miał koła jak z plastiku ( aż się świeciły dowód : http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=61905 ) w tym modelu nie ma gumowego korka zasłaniającego kwarc - to taki drobiazg który może jednak sugerować że model jeździł , moim zdaniem to używany model za cenę nowego - niewarto , ale to moje zdanie decyzja należy do Ciebie. Maciejz82 - Sob Gru 17, 2005 8:40 pm " />w koncu otrzymaloem obiektywna odpowiedz bo nie ukrywam ze sie na ten model czailem. Jak juz kupic to najlepiej nowke, a ty wiesz moze gdzie mozna drowac nowego t-maxxa w podobnej cenie?>? _Konrad_ - Sob Gru 17, 2005 8:45 pm " />tylko trochę drożej 2 tygodnie i go masz napisz do mnie na maila kon90@op.pl whispers - Nie Gru 18, 2005 2:55 pm " />A teraz jest promocja w modeli HPI, kupując za 1500zł dostajesz model HPI MICRO RS4 gratis! Więc kupując Sava dostajesz mikrusa gratis Gruby - Nie Gru 18, 2005 4:03 pm " />sprzedajesz mikrusa i ci sie troche zwraca z ceny Savage'a , a co do tego T-maxxa, to jest napisane ze silnik raz odpalony - sprzedaje go Porterus - kupowalem u niego pare rzeczy i moge go polecic, opis jest zgodny z przedmiotem Maciejz82 - Nie Gru 18, 2005 7:05 pm " />Najgorsze jest to ze im wiecej czytam tym mniej wiem. Teraz sie naczytalem o MT2 jako autko dla poczatkujacych i cene ma dobra bo ok 1350. Tylko jak to sie ma np do slynnego T-maxxa czy tez savage 3.5. Jezeli chodzi o predkosci maxymalne to chyba MT2 przoduje. Adrian Kopeć - Nie Gru 18, 2005 7:07 pm " />jezeli chodzi ci o prędkość maksymalną to kup sobie torowke ... Maciejz82 - Nie Gru 18, 2005 7:10 pm " />nie nie ja torowki nie chce, tak tylko przytoczylem dane ktore gdzies wyczytalem . Interesuje mnie autko off road zebym mogl sobie w terenie pojedzic. Sklanial bym sie ku autku nowemu, wiadomo zawsze lepiej miec od podszewki i chcialbym sie zmiescic w 1500 za RTR. Mariusz Nowakowski - Nie Gru 18, 2005 7:19 pm " />Jesli zalezy Ci zeby wydac jak naj mniej to kup sobie Savage 3,5, wtedy sprzedaz Micro i model wyjdzie Cie jakies 1300zl Tomasz Ostrowski - Nie Gru 18, 2005 7:21 pm " /> ">nie nie ja torowki nie chce, tak tylko przytoczylem dane ktore gdzies wyczytalem . Interesuje mnie autko off road zebym mogl sobie w terenie pojedzic. Sklanial bym sie ku autku nowemu, wiadomo zawsze lepiej miec od podszewki i chcialbym sie zmiescic w 1500 za RTR. jeśli chcesz dobrego off-roada za rozsądne pieniądze to bierz sava 3.5. Do spokojnej jazdy jest idealny, jeśli będziesz chciał śmigać wyczynowo to dołożysz do niego kilka stówek i będzie szybszy i bardziej wytrzymały (głównie chodzi o układ przeniesienia napędu). Modernizację możesz zacząć jak wyrobią się seryjne części, a do tego czasu zdążysz się już troche nauczyć jeździć. Maciejz82 - Nie Gru 18, 2005 7:25 pm " />widze ze w wiekszosci polecacie sava 3.5, a o co chodzi z ta promocja na jakies mini autko. Gdzie moge kupic tego savage w rozsadnej cenie?? Adrian Kopeć - Nie Gru 18, 2005 7:32 pm " />www.hpi.pl a przy zakupie powyzej 1500 zł dostajesz model w skali 1:18 za darmo HPI RS4 MICRO Mariusz Nowakowski - Nie Gru 18, 2005 7:33 pm " />Savage mozesz kupic na www.rcbziom.pl/sklep Tylko ze nie dostaniesz micro Maciejz82 - Nie Gru 18, 2005 7:53 pm " />A tak szczerze zawezajac moje poszukwiania do 3 modeli ktory jest najbardziej uniwersalny (wytrzymaly, z dobrym silnikiem i dobry dla poczatkujacego uzytkownika) 1) T-MAXX 2) SAVAGE 25 3) SAVAGE 3.5 Tomasz Ostrowski - Nie Gru 18, 2005 8:02 pm " /> ">A tak szczerze zawezajac moje poszukwiania do 3 modeli ktory jest najbardziej uniwersalny (wytrzymaly, z dobrym silnikiem i dobry dla poczatkujacego uzytkownika) 1) T-MAXX 2) SAVAGE 25 3) SAVAGE 3.5 różnica między 2 a 3 to tylko silnik i roto zamiast szarpanki Maciejz82 - Nie Gru 18, 2005 8:10 pm " />to chyba silnik ma lepszy savage 25 tak??? A roto ktory model ma?? I tak wogole to ktore polecacie autko. Piotr Michalski - Nie Gru 18, 2005 8:16 pm " /> ">to chyba silnik ma lepszy savage 25 tak??? A roto ktory model ma?? I tak wogole to ktore polecacie autko. A nie możesz poczytać opisu na stronie sklepu? Masz dwa tematy a w nich multum odpowiedzi ale dalej nie możesz nic zdecydować. Może teraz sam troche usiądziesz, porównasz wszystkie dane, ceny, zobaczysz, który Ci się bardziej spodoba i wtedy się zdecydujesz. Jeśli dalej będziesz ciągnąć ten temat to zapewniam Cię, że pojawi się jeszcze minimum 5 modeli, których nie brałeś pod uwagę. Reasumując-wybieraj sam, bo tyle ile osób na forum tyle odpowiedzi co wybrać. Tomasz Ostrowski - Nie Gru 18, 2005 8:37 pm " /> ">to chyba silnik ma lepszy savage 25 tak??? A roto ktory model ma?? I tak wogole to ktore polecacie autko. sav 25 ma silnik 4.1ccm o mocy 2.5 KM, rozruch roto (co znaczy, że musisz dokupić pakiet 50zł i ładowarkę 50-150zł), bak bez pompki (nieco bardziej skomplikowany rozruch) i przełożenie 14x49 sav 3.5 ma silnik 3.5ccm o mocy 2.3KM rozruch szarpanką, bak z pompką (troche łatwiej) i przełożenie 14x52 (dlatego wolniejszy jest). Reszta to to samo. ja przerobiłem szarpankę na roto (ok 60zł) bo mam roto od RS4. Wszystkie dodatkowe fanty już miałem, a szarpać mi się nie chce. Maciejz82 - Nie Gru 18, 2005 8:49 pm " />toast dzieki za odpowedzi. Jest prawda ze im wiecej tu sie dowiaduje tym mniej wiem bo ciagle powstaja nowe pytania. Sav 3.5 czy 25. Fajnie jest miec Roto, 25 jest troche drozszy ale szybszy. Czyli pewnie w cenie 25 kupie juz revo. Poszukam jakis ciekawych ofert, generalnie Savy z tego co czytam sa wytrzymale na uszkodzenia. A pytanie 3.5 czy 25 czy warto doplacac do modelu 25?? Tomasz Ostrowski - Nie Gru 18, 2005 9:00 pm " /> ">toast dzieki za odpowedzi. Jest prawda ze im wiecej tu sie dowiaduje tym mniej wiem bo ciagle powstaja nowe pytania. Sav 3.5 czy 25. Fajnie jest miec Roto, 25 jest troche drozszy ale szybszy. Czyli pewnie w cenie 25 kupie juz revo. Poszukam jakis ciekawych ofert, generalnie Savy z tego co czytam sa wytrzymale na uszkodzenia. A pytanie 3.5 czy 25 czy warto doplacac do modelu 25?? wytrzymałe??? dziś na torze jeden sav latał w poprzek toru na wysokosci 2m, spadał po przeleceniu może 3, może 4 m na koła i jechał dalej, buda już oczywiście była mocno popękana, ale nie wiem czy to dzisiejszy efekt. Drugi kolega wyleciał z toru i przywalił w metalową (chyba) ławeczkę, na której leżały płyty chodnikowe, jedna z płyt odleciała z pół metra. Sav oczywiście pojechał dalej ... różnice między 25 a 3.5 wypisałem Ci wyżej sav 3.5 kosztuje ok. 1600, sav 25 ok. 1870zł. ja do swojego dokupiłem zębatkę odbierającą 49, ale jakoś mi się założyć nie chce. Jak założę, to bedę miał przełożenie 14x49 (sav 25 ma 15x49) zobaczę wtedy ile odstaje od sava 25. narazie na krętym torze to wilekiej różnicy nie widać. Co do revo to jest już duzo droższy (zdaje się ponad 2tyś) i widziałem jak po lądowaniu za hopkiem na Siekierkach jedno koło odpadło ... ale jeździ o wiele lepiej i szybciej niż sav, lepiej trzyma się podłoża. Paweł Rzedzicki - Pon Gru 19, 2005 7:04 am " /> ">chciałem dodać, że savage 3,5 ma zamontowane wszystkie upgrady dostępne dotychczas do modeli savage. mamy 2 opinie za savage, czekam na kogoś kto się nie zgodzi Z tym ze Sav 35 to najlepszy wybor to sie zgodze, ale upgrady to tylko dyfry, servo saver i poprawiona dwojka(to nie upgrade tylko fabryka sama sie poprawila ) Natomiast wszystkie upgrady - wzmocnione czesci, hamulec, regulowana wahacze itp trza dokupic. co dyfry, serwo saver nowy filtr powietrza to mało? w sumie to kosztowałoby ok 400 zł. To czego brakuje to juz luksusy Dyfry to jakies 70 zl, servo saver 55 wiec nie pitol!!!! |