ďťż
To mozliwe ?




Loip666 - Śro Sie 25, 2004 2:23 pm
" />Wiem ze moze zostane wysmiany i wogule obsmaruja mnie ale zaryzykuje i sie spytam czy mozliwe zeby silnik traxxasa trx2,5 mial 50000 tys obrotow na minute ?
This 2.5cc multi-port, rear exhaust, two-stroke engine runs on fuel blended with alcohol and nitromethane, and is capable of turning nearly 50,000rpms!
to jest na stronie traxxasa w dziale nitro w dziale t - maxx po lewej stronie obrazka z tym silnikiem




Kuba Stabiszewski - Śro Sie 25, 2004 2:38 pm
" />NIE



Gruby - Śro Sie 25, 2004 2:49 pm
" />Nie silniki spalinowe nie osiagaja az taich obrotow - wiekszosc posiada 30 000 - 40 000



Adam Jaszczurowski - Śro Sie 25, 2004 6:12 pm
" />niemozliwe dla silnika traxxasa Sirio world champion, i ten z AAC wyciagaly okolo 48000-50000




Kuba Stabiszewski - Śro Sie 25, 2004 6:13 pm
" />NO I TAKI MALY NIEZNACZNY SZCZEGOL!CENY TYCH SILNIKOW WACHAJA SIE NA POZIOMIE 700$ A tak wogle czym sie rozni technologia ACC OD ABC



promian - Śro Sie 25, 2004 8:37 pm
" />ale to wszystko nie ma sensu... po co wkrecac silnik na tak wysokie obroty? Czy MT sa od super predkosci czy od pokonywania ciezkiego terenu? Wg. mnie od tego drugiego a tu sie liczyc moment obrotowy a nie ilosc obrotow... Jakas paranoja... Na dodatek zywotnosc bedzie tragiczna i mimo, ze w technologii AAC a nie ABC jak normalny silnik Traxxasa to nie zmienia to faktu, ze silniczek dlugo nie pociagnie. Moja TruckZilla ma 23,000 obr/min a mimo to jest szybsza niz seryjny Savage co wkreca sie na prawie 40,000 obr/min!!! Obroty to nie wszystko...



Kuba Stabiszewski - Śro Sie 25, 2004 8:40 pm
" />No ale nadal nie wiem czym sie rozni ACC od ABC.



Michał Bugajski - Śro Sie 25, 2004 9:01 pm
" />ABC = Aluminum, Brass-Cylinder with Chrome-plating
ACC = prawdopodobnie Aluminum, with Chrome-plating (tylko chorm x2).... ale to moje domysly, jezeli sie mysle niech mnie ktos poprawi



Kuba Stabiszewski - Śro Sie 25, 2004 9:06 pm
" />No ale czy wiesz czy to sie rozni docieraniem czy czyms Chodzi mi o tego typu informacje.



Adam Jaszczurowski - Śro Sie 25, 2004 9:19 pm
" />AAC= aluminiowy tlok i aluminiowy cylinder pokryty chromem, powinien dawac lepsze osiagi, lepsza tolerancje na przegrzanie, i dluzsza zywotnosc w efekcie sa bardziej czule na zmiany ustawien ( niewielki blad moze spowodowac ze szybko sie zajada), ale jak komus sie udalo dobrze ustawic to zachwala ze maja niesamowita moc i sa wytrzymale ponad wszystko



promian - Czw Sie 26, 2004 8:24 am
" />ale ich cena tez jest niesamowita ponad wszystko...



Kuba Stabiszewski - Czw Sie 26, 2004 9:32 am
" />Nie dawno gosc na ebay sprzedawal silnik i ponizej bylo napisane ze cos go sportuje za dodatkowe 80$ i moc podniesie sie o nieco ponad jednego konia.Ten silnik to byl Sirio 27XXL dalej nie pamietam co byla to za odmiana.To moze byc dobre.Szczegolnie do modeli IC-10 eheheh maja te jedne z lepszych 1,6 H.P a za dodatkowe 80$ bedziesz mial jakos 2,6H.P , ale by sie wymiatalo



Adam Jaszczurowski - Czw Sie 26, 2004 11:47 am
" />to jest fizycznie niemozliwe zeby przez samo portowanie dodac 1 hp, to jest znow chwyt marketingowy, zazwyczaj portowanie dodaje bardzo niewiele mocy, tylko wygladza krzywa mocy, i polepsza ekonomie paliwa



Kuba Stabiszewski - Czw Sie 26, 2004 12:29 pm
" />A czy i tak warto takie cos zrobic??



Adam Jaszczurowski - Czw Sie 26, 2004 6:56 pm
" />o ile wiem nie jest to warte swojej ceny dla przecietnego uzytkownika, nie zauwazysz roznicy o ile nie jestes hardcorowym zawodnikiem



Tomasz Łuczyński - Pią Sie 27, 2004 4:21 pm
" />jeszcze tak o silniku traxxasa, TRX2.5R (ten co w Revo)...

Napewno nie wkreci sie na 50 000 obr, ale 40 000 to wykreci (jak nie pare obrotow wiecej)...
Mialem okazje dzis pojezdzic Revo z praktycznie dotartym silnikiem (po 5 baku) i silnik chodzi jak mala szlifierka. Slychac ze strasznie wysoko kreci. Tak na moje ucho w okolicach 40 tys. Slyszalem juz silniki na takich obrotach, wiec mniej wiecej mam porownanie. Bardzo fajny, dynamiczny silnik, ale 50 000 to nie wykreci. Mimo to dla mnie jest to jeden z najlepszych seryjnie montowanych silnikow... (szkoda ze taki maly). Do Revo nie potrzeba nic wiecej. Autko na tym silniku smiga niesamowicie (a jezdzil na paliwie do docierania Tornado 10% + Oil - takie specjalne na dotarcie).



Adam Jaszczurowski - Nie Sie 29, 2004 9:23 pm
" />niechby zrobili taka .21 albo wiekszy to byloby cos,



Tomasz Łuczyński - Pon Sie 30, 2004 6:52 am
" />jakby kots bardzo chcial to zawsze do revo moze wrzucic silnik .21 w obudowie small block - Picco .21 T-maxx...



Filonxxxl - Pon Sie 30, 2004 7:58 am
" />
">jakby kots bardzo chcial to zawsze do revo moze wrzucic silnik .21 w obudowie small block - Picco .21 T-maxx...

Albo zaszalec i kupic konwersje:

http://www.neweramodels.com/prod71_trax ... vinkt#1003

Wtedy hulaj dusza, nawet do .28 - w lekkim REVO to musialby byc szok...

Pozdrawiam



promian - Pon Sie 30, 2004 6:20 pm
" />Filonxxxl - doszly mnie sluchy, ze chcesz sprzedac swojego DD. Czy to prawda? Jesli tak to czym zostala podyktowana taka decyzja??? Ile cenisz swoj model? Czy bedziesz kupowal cos innego?



Kuba Stabiszewski - Pon Sie 30, 2004 6:24 pm
" />Cos kojarze ze Filonxxxl pare razy wspominal cos o tamiyi TXT-1...



Adam Jaszczurowski - Pon Sie 30, 2004 7:52 pm
" />hehehe a jak juz to zrobi to nie bedzie zalowal



Filonxxxl - Pon Sie 30, 2004 8:25 pm
" />
">Filonxxxl - doszly mnie sluchy, ze chcesz sprzedac swojego DD. Czy to prawda? Jesli tak to czym zostala podyktowana taka decyzja??? Ile cenisz swoj model? Czy bedziesz kupowal cos innego?

Zgadza się, klamka zapadła...
"W temacie" cen to jutro napiszę coś bliżej i będą wystawione aukcje na Allegro...

Jeśli chodzi o TXT-1 to jak najbardziej prawda, tylko muszę ją gdzieś upolować w rozsądnej cenie...

Co do motywów mojej decyzji to jest ich kilka:
1. Brak czasu na "wyprawy" ze spaliniakiem (pod oknami raczej nie da się jeździć...)
2. Doszedłem do wniosku, iż bardziej od szybkiego "wymiatania" interesuje mnie rock-crawling
3. Mam 3 letniego syna, który bardzo lubi DD dopóki nie odpalę silnika...

Pozdrawiam



promian - Wto Sie 31, 2004 6:41 pm
" />Zapodaj ceny bo moze sie znajdzie jakiegos kupca dla Ciebie.



Filonxxxl - Wto Sie 31, 2004 10:20 pm
" />Witam

Miałem dzisiaj przysłowiowe "urwanie dupy", więc tylko tak na szybko (tylko dlaczego w tym temacie ) :

Powiem tak - za samego DD z fabrycznymi serwami to jakieś 1600,-

Jeśli coś więcej to:
sam DD - 1500,- (w komplecie taniej )
Sanwa MX-3 - 400,-
serwo skrętu Hitec 645 - 150,-
części powiedzmy - 1000,-

A co do części to brakuje jednego dyfra, 2 wahaczy, 2 amorków i będzie drugi bez silnika
Zapewnia to baaaardzo długą eksploatację bez żadnych zmartwień...

Pozdrawiam
Powered by WordPress, ©