ďťż
Traxxas - Revo - fotki




Marecki - Czw Wrz 16, 2004 10:07 pm
" />Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć Revo

Autorem zdjęć jest Porterus

(kliknij miniaturkę) :





Michał Bugajski - Pią Wrz 17, 2004 7:44 am
" />fajnie wykonane zdjecia, mozna dobrze kazdy detal prawie zobaczyc



Filonxxxl - Pią Wrz 17, 2004 4:56 pm
" />"Ty wiesz , że masz talent? Taki efekt przy tak skromnym budżecie..."

A serio to masz talent i szczęście do dobrych fotek, gratulacje.
Jakim aparatem robisz?

A co do Revo to zawsze twierdziłem, że jest SUPER przez duże S

Pozdrawiam



Marecki - Pią Wrz 17, 2004 9:21 pm
" />Revo faktycznie prezentuje się bardzo ładnie,
ale jak w każdym fabrycznym modelu pewne elementy nie budzą zaufania.
np. drążki są metalowe, ale końcówki to plastik i to bardzo cienki !
(kliknij miniaturkę) :


Myśle że w razie przywalenia w jakąś przeszkodę pierwszy pójdzie właśnie ten element .

Co do zdjęć to fotki Revo robił Porterus i o ile dobrze wyczytałem z EXIF-a to był to aparat Casio QV-R4
Zdjęcia Savaga, Ofny, Conrada itd... robiłem Canonem A70




Filonxxxl - Pią Wrz 17, 2004 9:45 pm
" />Fakt, te końcówki drążków nie wyglądają najlepiej, ale może to celowa robota czyli "coś za coś" pęka końcówka i tyle...

Są do kupienia jakieś solidniejsze

Pozdrawiam



Marecki - Pią Wrz 17, 2004 10:22 pm
" />Nie wiem czy są solidniejsze, ale faktycznie jak pękną te fabryczne
to wymienia się je tanim kosztem i jazda



Kuba Stabiszewski - Pią Wrz 17, 2004 10:24 pm
" />Jak myslicie jak sie wlozy do REVO jakis silnik typu Picco 26 to sie rozsypie



Marecki - Pią Wrz 17, 2004 11:04 pm
" />
">Jak myslicie jak sie wlozy do REVO jakis silnik typu Picco 26 to sie rozsypie

To jest pytanie do wróżki
a odpowiedź od niej to będzie wróżba z fusów !

Elementy przeniesienia napędu są przystosowane do silnika o określonych osiągach ,
jak wsadzisz mocniejszą bestie to pewnie za jakiś czas coś chrupnie,
ale nikt nie odpowie Ci kiedy i co pęknie !



Janusz Cieśliński - Sob Wrz 18, 2004 12:49 am
" />no to zacznijmy tuning REVO którego jeszcze nie mam
(wirualny narazie)

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 61119&rd=1

a czy w zestawie REVO sa zapasowe końcówki

- w moim terra tez końcówki sa plastikowe może ciut masywniejsze też ( wyglądają delikatnie ) ale trzeba sie napracować żeby je urwać ciągną sie jak "makaron" są elastyczne - może w revo podobnie ?!



Kuba - Sob Wrz 18, 2004 1:52 am
" />Aluminiowych wahaczy to bym do zadnego auta nie zakladal. Lekka kolizja i juz jest wygiety albo zlamany, plastik jest jednak bardziej elastyczny niz aluminium i amortyzuje czesc uderzenia.



Kuba Stabiszewski - Sob Wrz 18, 2004 11:50 am
" />Januszyc czy uwazasz ze gdybym wlozyl silnik jakis mocniejszy typu picco 26 to by sie rozwalia skrzynia itp



Janusz Cieśliński - Sob Wrz 18, 2004 12:22 pm
" />jeszcze nie rozbieralem REVO bo jeszcze nie przylecial do mnie ale

w terra sa plastikowe kola w skrzyni i balem sie ze niewytrzymaja silnika 4,1 - teraz uwazam ze spoko wytrzymaja nawet wiekszy silnik !!

rozbieralem skrzynie - nie ma zadnych sladow zuzycia !!!

bardziej martwilbym sie o przeguby kol przednich - z tego co widac na fotkach REVO sa chyba plastikowe i podobnej wielkosci co w terra - i tu problem - ukrecilem juz dwa - przy mocnym skrecie jak chce wyjechac z jakiegos "zawaliska" a kolo jest zablokowane dodaje gazu MOCNO i wtedy sa duze sily na przegubie skreconym na maxa no i trach

dlatego zamowilem metalowe poloski caly komplet ponad 200zeta niestety

wiec uwazam ze predzej przeguby a nie skrzynia

a pozatym z filmow z jazdy REVO widac ze mozna nim poszalec na seryjnym silniku - no chyba ze to tylko REKLAMA !
moze po szalenstwie w moim wykonaniu "usiadlby" po 5 min jazdy ??!!

pozdro



Kuba Stabiszewski - Sob Wrz 18, 2004 5:41 pm
" />Aha dzieki bo wlasnie zastanawiam sie nad kupnem REVO bo doslownie moglbym je zamowic za jakos dwa tygodnie albo wczesniej.No i wlasnie martwi mnie pare jego rzeczy w konstrukcji.Mysle tez nad LST(ale to bym mogl dopiero za jakos 2 miechy).Co byscie brali LST czy REVO??Sorry ze zasmiecam temat



Marcin Kierkus - Sob Wrz 18, 2004 7:03 pm
" />Witam.Ja także zastanawiam się nad revo:) Odnośnie jego wytrzymałości i wsadzania części alu to mam na tym polu już doświadczenie z e-maxxem.Sprawa przedstawia sie następująco.Traxxas robi w miarę wytrzymałe półosie i dopiero gdy wsadziłem hackera to poszedł mi wał napędowy idący od skrzyni biegów do dyfra.I to nie tak odrazu.Ludzie którzy mają t-maxxy i standardowe silniki śmigają na standardowych wałach nawet kilka lat.Sprawa często poruszana to aluminiowe wachacze.Dają one niesamowitą sztywność zawieszeniu.Przy uderzeniu nie łamią się ani nie wyginają, uszkodzeniu ulegają natomiast kule łączące wachacz i zwrotnicę.Wiem co mówię bo przy pełnej prędkości uderzyłem w murek betonowy jednym kołem.Przy skakaniu nie ma szans uszkodzić tych elementów.Wart założyć zwrotnice alu chociażby dlatego że łożyska wspaniale pracują w nich i koła mniej "biją".Jeśli chodzi o żekomo słabe drążki turnbuckles (ich końcówki ) to nie jest to do końca prawda że są słabe.Traxxas ten element od lat wkłada mocny i uważam że tuning nie ma sensu.Wyglądają na marne ale to pozory.Bałbym się o skrzynię biegów ale tylko w przypadku wsadzenia wszystkich wałów napędowych tuningowych.Sam tak zrobiłem i najsłabszym ogniwem okazała się skrzynia biegów w której poszły zębatki.Lepiej zostawić wały centralne seryjne i kupić na zapas.Myślę że super sprawą byłoby kupienie do revo puszek dyfrów, z doświadczenia wiem że jest to kłopotliwy element w każdym modelu.Dobrą rzeczą są także aluminiowe skid platy,te seryjne lubią pękać
Co do innych elementów typu tower shocki,bolce karoserii,zderzaki to nie uważam żeby to było bardzo potrzebne.
Sorki za przydługa wypowiedz.Mam nadzieję że komuś pomogłem



Kuba Stabiszewski - Sob Wrz 18, 2004 7:11 pm
" />A co bys bral REVO CZY LST



Adam Jaszczurowski - Sob Wrz 18, 2004 7:43 pm
" />koncowki popychaczy sa slabe, sa to uwagi uzytkownikow ze stanow, ktorzy jeszcze narzekaja na brak dostepnosci czesci, a poloski plastikowe znacznie bardziej sie wyrabiaja niz stalowe czy aluminiowe, o ile wiem w crawlerach walkowych malo kto juz jezdzi na polosiach z maxxa bo sie szybko ukrecaja, podobno z tymi od REVO nie ma takieog problemu, zreszta widac to po ich rozmiarach



Marcin Kierkus - Sob Wrz 18, 2004 9:40 pm
" />Ale zadałeś mi pytanie(trudne).Nie mam pojęcia.Ja bardzo lubię traxxasa i chyba Revo ale z drugiej strony Losi słynie ze świetnej jakości.Weż revo a za zaoszczędzoną kasę kup skid platy alu, zwrotnice alu i może coś jeszcze.Ja nie napalałbym się na silnik .26.Ten silnik traxxasa do słabch nie należy.Tak apropoo to zbyszek ma 2 wolne revo za super pieniądze:)
Zapraszam na gg:4135165
Pozdrawiam



Kuba Stabiszewski - Sob Wrz 18, 2004 10:09 pm
" />Co do silnika REVO to ma nie wiecej niz 1.5 H.P , ten w LST ma 2.75H.P eheh.Wiem ze REVO LZEJSZY ale roznica mocy jest prawie dwokrotna.



Michał Zieliński - Nie Wrz 19, 2004 3:20 pm
" />
">Co do silnika REVO to ma nie wiecej niz 1.5 H.P , ten w LST ma 2.75H.P eheh.Wiem ze REVO LZEJSZY ale roznica mocy jest prawie dwokrotna.
dokładnie. ale moz e przez to revo b edzie wytrzymalze mniejsze przeciążenia



Kuba Stabiszewski - Nie Wrz 19, 2004 3:39 pm
" />Wlasnie nie REVO MA WIECEJ PLASTIKU W SKRZYNI BIEGOW ITP A LST MA TE CZESCI PRAWIE WSZYSTKIE METALOWE.Naprzyklad zebatki jak sie nei myle w revo sa odlewane a w LST wycinane



Rafał Mikrut - Nie Wrz 19, 2004 7:32 pm
" />Witam

Może w wyborze pomogą Ci moje wrażenia po jeździe revo i lst, tak wiec:

REVO - wystarczająca moc silnika (a mam nie małe wymagania) nie ma potrzeby wkładać nic innego, bardzo dobre przyśpieszenie i pred. max (głos silnika nie bardzo pasuje do mt) znakomita praca zawieszenia, nie ma tendencji do przewracania sie w skręcie tak jak savage, ale jego waga i rozmiar dają lekkie wrażenie jazdy stadium trackiem, co wcale nie jest negatywną stroną tego modelu.

LST - jest dużo cięższe natomiast jego silnik ma na tyle mocy że przyśpiesza conajmniej tak jak revo i ma porównywalną prędkość max.
Ale wrażenie podczas jazdy jest większe (jest znacznie głośniejszy), jest bardzo stabilny bardziej niż revo, rewelacyjnie hamuje. Nie używałem jeszcze biegów L do jazdy w ciężkim terenie ale wydaje mi się że to ciekawe rozwiążanie

Obydwa te modele wypadły revelacyjnie w testach w magazynie NITRO
dwa razy 9 i 3 razy 10 na 10 możliwych punktów
Jeżeli chcesz dokładne dane z tego testu to daj znć to napisze



Adam Jaszczurowski - Nie Wrz 19, 2004 8:03 pm
" />mam ten numer :D ale zauwaz ze prowadzenie ( skrecanie) LST jest lepiej ocenione niz Revo, ktore jest podsterowne ( wedlug RCN)



Kuba Stabiszewski - Nie Wrz 19, 2004 8:05 pm
" />Super!!Jesli masz podaj numer gg bo z checia bym z Toba pogadal To twoj LST czy kogos



Rafał Mikrut - Pon Wrz 20, 2004 1:16 am
" />
">mam ten numer :D ale zauwaz ze prowadzenie ( skrecanie) LST jest lepiej ocenione niz Revo, ktore jest podsterowne ( wedlug RCN)

Tak masz racje (nie pamiętam dokładnie, ale chyba w tej katagorji revo ma 9 a lst 10 punktów), podczas skrętu rzeczywiście lepiej zachowuje się lst nie podnosi mu tylnego koła. Oczywiście mówimy o ostrym skręcie przy dość dużej prędkości.

Ale i tak uważam że revo ma bardzo dobrze dopracowane zawieszenie i w porównaniu z innymi mt np. savage, podczas skrętu zachowuje się rewelacyjnie.

A jeśli chodzi o pytanie Kuby to jest mój LST nr GG 9139795



Kuba Stabiszewski - Pon Wrz 20, 2004 5:33 am
" />Czemu sie nie pochwaliles ze masz tego potworka wczesniej Dzisiaj okolo 17:00 sie z Toba skontaktuje



Rafał Mikrut - Pon Wrz 20, 2004 6:25 am
" />Nie pochwalłem się bo to jeden z kilku moich modeli, a nie lubie się chwalić i na siłe udowadniać że .......... , zo stawie to dla innych.



Kuba Stabiszewski - Pon Wrz 20, 2004 12:59 pm
" />Chwalic sie nie w tym kontekscie.Chodzilo mi o to czemu wogle o tym nie powiedziales



cozmo - Wto Paź 05, 2004 9:20 pm
" />podaje linka do bardzo fajnego opisu revo, jest tez filmik,fotki i wszystko co trzeba
http://www.rcuniverse.com/magazine/article_display.cfm?article_id=409



promian - Wto Paź 05, 2004 9:50 pm
" />
">podaje linka do bardzo fajnego opisu revo, jest tez filmik,fotki i wszystko co trzeba

gdzie jest niby ten link???



Kuba Stabiszewski - Wto Paź 05, 2004 9:53 pm
" />Niech zgadne: CARACTION



promian - Wto Paź 05, 2004 10:59 pm
" />teraz jest... super!



cozmo - Czw Paź 07, 2004 7:33 pm
" />kolejna porcja info o revo
http://www.zonecentral.org/rcprojects/revo_01/revo01.htm
http://www.rc411.com/ tu prosze kliknac w "more" a na dole jest do sciagniecia plik o nazwie specifics-bardzo fajny opis techniczny z wykresem osiagow silnika aha i jest tez filmik o revo
http://www.maxxtraxx.com/RD_Racing_Products_Revo_Quickturn_Driveshaft.cfm



Kuba Stabiszewski - Czw Paź 07, 2004 7:43 pm
" />Łeee tam te czesci tuningowe to pikuś przy tych http://www.3racing.com.hk/options.jsp?m ... arkit=REVO



stryjk - Sob Paź 09, 2004 8:27 pm
" />To ja dorzuce fotke mojego monstera. Mam go od czwartku i ze wzgledu na pogode (ciagle pada ) nie mialem jeszcze okazji nim pojezdzic. Mam nadzieje ze w niedziele nie bedzie padac to bede mial debiucik w prowadzeniu mojego revo.





promian - Sob Paź 09, 2004 11:27 pm
" />W takim razie owocnego docierania!



Kuba Stabiszewski - Sob Paź 09, 2004 11:32 pm
" />Widac po zdjeciu ze revo w kolorze czarnym RULEZ



cozmo - Pią Paź 22, 2004 9:38 pm
" />ale on ladny i swiezy , moj to juz ma bude popekana i fegi trzeba by malowac, a do tego caly w blocie
Powered by WordPress, ©