ďťż
TRAXXAS REVO - Poradnik użytkownika




kanon45 - Wto Lis 02, 2004 6:53 pm
" />Chciałbym aby ten temat był czymś jak Poradnik do Savage. Prosiłbbym tutaj właścicieli revo. Wszystko co wiedzo na jego temat, Czy często ulega awarii itd. Prosiłbym także o zamieszczanie rad dla właścicieli revo
Ps. Proszę o usunięcie poprzedniego tematu!!!!

OD PROMIANA - wyjatkowo zgadzam sie na cos takiego. Malo jest poki co uzytkownikow REVO ale skoro tak ladnie prosisz to masz.




cozmo - Wto Lis 02, 2004 9:45 pm
" />nie wiem czy ci tego nie zamknom,bo jest juz troche o revo,ale ja swoje napisze dla ludzikow ktorzy jeszcze nie maja a chca kupic.bardzo szybko siadaja czesci http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXHGC0&P=7 oraz http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXHVY5&P=7 takze to trzeba kupic w zapas nawet jak sie lajtowo jezdzi.ponadto uszkodzily sie nastepujace rzeczy http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXHGG7&P=7
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... search3=Go
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... XHFR4&P=ML
ponadto wachacze i felgi. silnik trzeba czesto regulowac , ale za to dziala bardzo fajnie, ja jezdze na 20% model techniks i nie narzekam. wczesniej jezdzilem na 10% i sie troche grzal silnik .jak cos sie jeszcze bedzie dzialo to uzupelnie wypowiedz.czekam na wraznia innych ludzikow.



kanon45 - Śro Lis 03, 2004 4:52 pm
" />Promian też człowiek!!!! Dzieki promian za zgode. A co sądzicie o tuningu revo. Wydech tsais jest poprostu SUPER albo np carbonowy wydech vantage!! traxxas wypuścił też wersjie bigblock dzieki której można zamontować silnik .28 ale wtedy trzeba silnik uruchamiać za pomocą start boxa



Adam Jaszczurowski - Śro Lis 03, 2004 5:28 pm
" />dlaczego trzeba uzywac startboxa? wiekszosc silnikow ma swoje odpowiedniki z szarpanka, a prawie wszystki .28 maja wlasnie takowa




Piotr Michalski - Śro Lis 03, 2004 6:41 pm
" />Ale chodzi chyba o to, ze na szarpanke tam po prostu juz nie ma miejsc. Jezeli kupujesz konwersje do REVO na wieksze silniki to montujesz loze silnika ktore jest bardziej wysuniete do tylu, z powodu dluzszej obudowy samego silnika. Gdybys wlozyl jeszcze do niego szarpanke to moglaby ona kolidowac z kolem, i chyba dlatego mozna uzywac wiekszych silnikow tylko bez szarpanki.

P.S. Nie musi to byc starterbox do odpalania. Mozna uzyc recznego startera jak do rozkrecania silnikow samolotowych.



cozmo - Śro Lis 03, 2004 8:25 pm
" />
">... Wydech tsais jest poprostu SUPER albo np carbonowy wydech vantage!! traxxas wypuścił też wersjie bigblock dzieki której można zamontować silnik .28 ale wtedy trzeba silnik uruchamiać za pomocą start boxa jak mozesz podaj linka do tych wydechow.



Adam Jaszczurowski - Śro Lis 03, 2004 9:23 pm
" />http://www.vantageracing.com/site/flash ... efault.htm



promian - Śro Lis 03, 2004 10:43 pm
" />Jak temat bedzie popularny to sie go podwiesi. Poki co nie planuje takich akcji. Big-block w REVO?? Macie jakie linki do takich konwersji?



Adam Jaszczurowski - Śro Lis 03, 2004 11:52 pm
" />traxxas taka ma i new era



Piotr Michalski - Czw Lis 04, 2004 3:31 pm
" />
">Jak temat bedzie popularny to sie go podwiesi. Poki co nie planuje takich akcji. Big-block w REVO?? Macie jakie linki do takich konwersji?

Prosze bardzo http://forums.radiocontrolzone.com/show ... p?t=180945



Wojciech Forysiak - Czw Lis 04, 2004 3:50 pm
" />hey ja teraz se przegladalem ebay i znalazlem REVO z silnikiem 46 ale jest tylko jedna fota z zalozona buda



Michał Zieliński - Czw Lis 04, 2004 5:39 pm
" />Tylko ciekawe jak bedzie teraz jak z wyważeniem revo z tym silnkiem



cozmo - Pią Lis 05, 2004 12:47 am
" />revo na paliwie model techniks champion 20% i standartowych przelozeniach ,bez budy pojechalo 75km/h. nidlugo przyjda do mnie nowe zebatki to moze zwieksze v-max, ale i tak nie jest zle,czy ktos jeszcze miezyl osigi w revo ?



Michał Bugajski - Pią Lis 05, 2004 7:42 am
" />czym to mierzyles ta predkosc???



cozmo - Pią Lis 05, 2004 10:26 am
" />miezylem siedzac jako pasazer w samochodzie osobowym i prowadzac revo kilka metrow przed maską,dodam ze test byl krotki i nie bawilem sie za bardzo miesznką,po prostu tak jak mialem ustawione tak poszlo. temperatura silnika zaraz po wykonaniu testu wynosila 276F.



Michał Bugajski - Pią Lis 05, 2004 11:03 am
" />temp nawet oki.... ale od tego wyniku mozesz odjac kilka km/h..przeklamania licznika, np u mnie w Punto licznik przeklamuje o 8%, ale mam zalozone szersze gumy niz seria. pomiar robiony G-techem



bar2020 - Pią Lis 05, 2004 8:07 pm
" />
">...bardzo szybko siadaja czesci http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXHGC0&P=7 oraz http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXHVY5&P=7 takze to trzeba kupic w zapas nawet jak sie lajtowo jezdzi.

Wie ktoś jak takie coś kupić, albo ma rzeby odsprzedać



cozmo - Pią Lis 05, 2004 8:32 pm
" />ja niedlugo bede mial dostawe tych czesci,wiec moge sie podzielic bo wziolem na spory zapas, wlasnie wrocielm z jazdy po mojej osadzie i znowu poszla mi skrzynia, model kiedy jest daleko odemnie (ok 250m) sam potrafi wrzucic wsteczny ,nawet kiedy jade do przodu i dlatego siadaja mi tryby. nie wiem czemu tak robi -jestem nie zadowolony



Wojciech Forysiak - Pią Lis 05, 2004 9:13 pm
" />ja znam prosty sposob na wyeliminowanie tego problemu usun wsteczny i po problemie.



cozmo - Sob Lis 06, 2004 5:41 pm
" />
">ja znam prosty sposob na wyeliminowanie tego problemu usun wsteczny i po problemie. dzisiaj wlasnie tak zrobilem, bo i tak zadko go uzywam,a nie chce mi sie ciagle wymieniac tych trybow



Piotr Michalski - Sob Lis 06, 2004 5:44 pm
" />Z racji tego ze to jest jakby "poradnik" dla wlascicieli REVO, chcialbym wszystkich ostrzec przed zbyt mocnym wkrecaniem iglicy "high-speed needle". Sam mialem przykre doswiadczenie, poniewaz za mocno krecilem kiedys i musialem nadruszyc obudowe gaznika, i przy pierwszej wyrotce na plecy gaznik pelkl i trzeba bylo kupic nowy.



Adam Jaszczurowski - Pon Lis 08, 2004 11:00 pm
" />tylko ze siwy i pochec o ile pamietam robili wycinane, odlewane beda znacznie slabsze niz wycinane, a swoja droga. Aha i bez obrazy cozmo ale jezdzenie 75km/h bez budy jest conajmniej nie madre, jesli masz za duzo pieniedzy na model mozesz mi dac, uwierz mi slyszalem juz kilka opowiesci ze byla nierownosc na drodze, kierujacemu wypadl nadajnik i model poszedl sie pasc!!



cozmo - Pon Lis 08, 2004 11:18 pm
" />w moim zamierzeniu bedzie- zrobic wachacze tanie , mocne i proste,dla mnie nie ma znaczenia czy to bedzie sie swiecic,bedzie to odlew wiec polerowanie alu kazdy bedzie mogl sobie sam zrobic.dodam ze nie zamierzam na tym zarabiac, a formy do odlewu najprawdopodobniej beda wlasnoscia modelarni na jelonkach bo tam wlasnie uzyskam pomoc w zrobieniu takich form,zobaczymy co z tego wyjdzie ,zrobie dokladniejsze rozeznanie co do kosztow,narazie wyceniam to na do 200zł

no tak Adas, z bódą moze i troche bezpieczniej ,ale przy tej predkosci buda stawia duzy opor, a test wykonywalem na rowniotkim asfaldzie przy spalarni w wawie gdzie sciagaja sie duzymi samochodami.



Michał Zieliński - Wto Lis 09, 2004 3:01 pm
" />Polemizował bym na tym oporem powietrza



Marcin Kierkus - Wto Lis 09, 2004 4:01 pm
" />Jazda z budą niedość że bezpieczniejsza to można szybciej pojechać bo mniejszy współczynnik Cx czyli opór powietrza dlatego na zawodach w usa zakładają budy crowd plazer które mają najlepszy wspóczynnik oporu powietrza.



cozmo - Wto Lis 09, 2004 4:55 pm
" />wobec tego zrobie test z buda i bez budy , ale mi sie wydaje ze z buda bedzie wolniej .



kanon45 - Czw Lis 11, 2004 6:59 pm
" />Mam pytanko czy z revo można stosować normalne świece (takie jak np w savage)



Marcin Kierkus - Czw Lis 11, 2004 7:47 pm
" />Tak można tylko musisz albo rozgiąć sprężynkę albo spiłować łepek świecy aby weszła na niego sprężynka.Polecam swice os max a3 ale myślę że świece rossi też spełnią swoje zadanie.



promian - Pią Lis 12, 2004 3:55 pm
" />ten sam problem mialem w Mega-Force gdzie na swiece trzeba bylo zalozyc lepek od automatycznego iskrzenia. Po prostu rozgialem troszke koncowke i bylo ok. Tak samo zrobisz w Revo i problem rozwiazany.



cozmo - Pon Lis 15, 2004 10:21 pm
" />przestroga, nie skrecajcie za mocno tego sprzegla bezpieczenstwa co jest przy pierwszej zebatce odbierajacej. ja nieco przesadzielem i podczas ladowania przy backflipie pekl mi zabek w dyfrze.dobze ze jakos to chodzi po wyjeciu tego "okrucha" i mam pytanko:orginalne swiece z revo wytrzymuja okolo 4.5L paliwa (dwie siadly) czy to jest normalna zywotnosc swiecy?



Adam Jaszczurowski - Pon Lis 15, 2004 10:30 pm
" />obawiam sie ze slipper tylko przyspieszyl, o ile sie dowiedzialem ( bylo to na stronie traxxasa) duza partia REVO poszla z wadliwymi dyframi, zembatki byly chyba za male i sie latwo lamaly, jak teraz wymienisz, to powinno byc o niebo lepiej



cozmo - Wto Lis 16, 2004 11:33 pm
" />dzisiaj robilem kolejny test szybkosci, tym razem z budą, w jedna strone jedyne 65km/h, w droga 70km/h , takze mniej niz ostatnim razem , wiec buda nie pomaga w V-max.



promian - Śro Lis 17, 2004 9:00 am
" />
">dzisiaj robilem kolejny test szybkosci, tym razem z budą, w jedna strone jedyne 65km/h, w droga 70km/h , takze mniej niz ostatnim razem , wiec buda nie pomaga w V-max.

czym sprawdziles ta predkosc???



cozmo - Śro Lis 17, 2004 10:04 am
" />
">czym sprawdziles ta predkosc???
tak jak opisywalem kilka postow wyzej,czyli siedzac w samochodzie jako pasazer i prowadzac model kilka metrow przed maska.

do Bugiego-samochod ktorym robilem testy tez mial robione pomiary g-techem i wyniklo z tego ze te urzadzenia nadaja sie do d... , takze tamte 75km/h jest raczej prawdziwe.



Michał Bugajski - Śro Lis 17, 2004 11:43 am
" />
">
do Bugiego-samochod ktorym robilem testy tez mial robione pomiary g-techem i wyniklo z tego ze te urzadzenia nadaja sie do d... , takze tamte 75km/h jest raczej prawdziwe.


Ciekawe jest to co mowisz..... my mierzylismy chyba z 15 aut m.in Honda civic, subaru impreza, honda accord typpe R, kilka SC, Lade samare, Fiaty Punto i jakos pomiary sie zgarzaly z tymi co fabryka pisze... (oczywiscie to dotyczylo aut seryjnych,a nieweile ich tam bylo...)



cozmo - Śro Lis 17, 2004 6:29 pm
" />
">Ciekawe jest to co mowisz..... my mierzylismy chyba z 15 aut m.in Honda civic, subaru impreza, honda accord typpe R, kilka SC, Lade samare, Fiaty Punto i jakos pomiary sie zgarzaly z tymi co fabryka pisze... (oczywiscie to dotyczylo aut seryjnych,a nieweile ich tam bylo...) przeciez wczesniej pisales ze wedlug g-techa licznik w Twoim ponto zawyza o 8%. a g-tech ktorego moi koledzy uzywali pokazywal rozne wyniki.np.fiesta 1.2 do 100km/h w 9s. a nic nie bylo w niej robione



Michał Bugajski - Śro Lis 17, 2004 6:44 pm
" />
"> przeciez wczesniej pisales ze wedlug g-techa licznik w Twoim ponto zawyza o 8%. a g-tech ktorego moi koledzy uzywali pokazywal rozne wyniki.np.fiesta 1.2 do 100km/h w 9s. a nic nie bylo w niej robione

i wlasnie o to chodzi ze w kazdym aucie przeklamuje....moze cos zle ustawiliscie...

p.s
a zreszta czy to takie wazne ile model jedzie... wazne ze jezdzi...



Michał Bugajski - Czw Lis 18, 2004 2:20 pm
" />
">dzisiaj robilem kolejny test szybkosci, tym razem z budą, w jedna strone jedyne 65km/h, w droga 70km/h , takze mniej niz ostatnim razem , wiec buda nie pomaga w V-max.

ja tez dizs zrobilem tes, ale nie samochodem a radarem. i wyszlo 40mph .. wiec calkiem przyzwoice .. DD z silnikiem Ofna Hyper 8-port, pogoda deszczowa i wietrzna temp ok +6 stopni, paliwo Sidewinder 16%



promian - Czw Lis 18, 2004 5:44 pm
" />
">czym sprawdziles ta predkosc???
tak jak opisywalem kilka postow wyzej,czyli siedzac w samochodzie jako pasazer i prowadzac model kilka metrow przed maska. /[quote]

jakos ciezko mi to sobie wyobrazic, ze jedziesz prawdziwym autem powiedzmy 80km/h i prowadzisz model (jako pasazer rzecz jasna). Przy takiej predkosci chwila nieuwagi i po modelu...



Piotr Michalski - Czw Lis 18, 2004 5:49 pm
" />Moze tobie ciezko to sobie wyobrazic ale takie cos jest realne i wcalen nie musi byc takie niebezpieczne, mozna jechac obok prawdziwego samochodu.



Tomasz Łuczyński - Czw Lis 18, 2004 6:27 pm
" />
">ja tez dizs zrobilem tes, ale nie samochodem a radarem. i wyszlo 40mph .. wiec calkiem przyzwoice .. DD z silnikiem Ofna Hyper 8-port, pogoda deszczowa i wietrzna temp ok +6 stopni, paliwo Sidewinder 16%

I bardzo ladnie tak trzymac !!! wlejemy mu potem 25% i sie sprawdzi co to bedzie...



Adam Jaszczurowski - Czw Lis 18, 2004 6:33 pm
" />i sie dostroi do konca!!



Michał Bugajski - Czw Lis 18, 2004 10:14 pm
" />
">i sie dostroi do konca!!

musimy juz czeka gotowy do jazdy i na 25%



cozmo - Pią Lis 19, 2004 10:45 am
" />
">jakos ciezko mi to sobie wyobrazic, ze jedziesz prawdziwym autem powiedzmy 80km/h i prowadzisz model (jako pasazer rzecz jasna). Przy takiej predkosci chwila nieuwagi i po modelu... nie powiem ze nie ma stresu,ale przez to jest fajniej , dodam ze jak model jest dobrze wykalibrowany(zbieznosc,gaz,hamulec) to luzik, masakra to była jak jezdzilem z padnietym lozyskiem w przednim kole-niedalo sie sterowac przy wiekszej predkosci.
chce dobic do 100km/h . kupie tornado 25% i zamontuje inne zebatki,ciekawe czy sie uda.



promian - Pią Lis 19, 2004 6:23 pm
" />hehe... to dosc ekstremalne pomiary musze przyznac i sam wole sie w cos takiego nie bawic. Sprawdzony patent to radar.



lefti666 - Śro Lis 24, 2004 5:01 pm
" />nie wiecie moze jakie powinno byc przygotowanie revo do jazdy po sniegu? i moze ktos mi pomoze wyjasnic to co sie stalo mi niedawno w revo bo jezdzilem sobie 3 dzien z koleji revo po sniegu <bez rzadnych przygotowan tyle ze odbiornik byl zabezpieczony przed wilgocia> i po ok 10 minutach jazdy nie spodziewanie cos zaczelo szrpac w stojacym autku a rownej powierzchni.cos tak jakby trimer nie byl wyregulowany tyle ze mocniej <oczywiscie regulacja trimera nic nie dala>.po paru chwilach szarpania silnik gasnie tak jakby cos trzymalo przy tych szarpnieciach.po wysuszeniu nic sie nie zmienilo.acha i jeszcze jedno jak autko jest wylaczone i sie je toczy to wydaje bardzo dziwny dzwiek z okolic skrzyni biegow.ale sie rozpisalem, ale chociaz moze uda mi sie dzieki pomocy naprawic revo i znowu nim jezdzic.

moj gg 1769815 piszcie o kazdej poze dnia i nocy albo na forum. z gory dziekuje.



Tomasz Łuczyński - Śro Lis 24, 2004 5:34 pm
" />jak na moje oko to sprzeglo Ci sie wysypalo... moze strzelila sprezynka...



lefti666 - Śro Lis 24, 2004 6:15 pm
" />dzieki.no walsnie chyba sie to rozwalilo. w sprzegle w revo nie ma sprezynki.w weeken sie musze tym pobawic i wyregulowac.ale zeby sprzeglo od sniegu sie rozwalilo.a jak nalezy regulowac sprzeglo sa jakies specjalne zasady odnosnie tego?



Tomasz Łuczyński - Śro Lis 24, 2004 7:02 pm
" />
">dzieki.no walsnie chyba sie to rozwalilo. w sprzegle w revo nie ma sprezynki.w weeken sie musze tym pobawic i wyregulowac.ale zeby sprzeglo od sniegu sie rozwalilo.a jak nalezy regulowac sprzeglo sa jakies specjalne zasady odnosnie tego?

W sprzegle w Revo JEST sprezynka...
czesc nr 4146X

http://www.traxxas.com/products/nitro/r ... 20Assy.pdf

a regulacja: albo zakladasz mocniejsza sprezynke, albo odrobinke skracasz te co jest... ale na seryjnej powinno byc OK



lefti666 - Śro Lis 24, 2004 7:13 pm
" />no jest faktycznie to sorry. pomylilo mi sie bo myslalem ze sprzeglo to jest tam gdzie taki duzy tryb zaraz za sprzeglem.bo tam tez sa jakies okladziny itp.to w takim razie sprzegla sie nie reguluje ? i co to jest i do czego sluzy ta czesc przy duzym trybie ?



cozmo - Śro Lis 24, 2004 9:01 pm
" />
">.......acha i jeszcze jedno jak autko jest wylaczone i sie je toczy to wydaje bardzo dziwny dzwiek z okolic skrzyni biegow.ale sie rozpisalem, ale chociaz moze uda mi sie dzieki pomocy naprawic revo i znowu nim jezdzic.

obawiam sie najgorszego,czyli poszly Ci zeby w skrzyni od wstecznego.zeby byc pewnym mosisz ja rozebrac.radze zrobic to szybko,bo latajace szczatki po skrzyni nie pomogą tym sprawnym jeszcze zebatkom.jak by sie okazalo ze mam racje to mam zapas takich trybow i mogli bysmy ubic dil.



lefti666 - Sob Lis 27, 2004 6:51 pm
" />ha dzis po rozkreceniu revo okazalo sie ze sprzeglo jest ok. natomiast uszkodzone zostalo lozysko znajdujace sie na wale od sprzegla laczace wal z malym trybikiem. http://www.lefti605.webpark.pl/usterka.jpg lozysko krecilo sie ale bardzo ciezko wiec to chyba bedzie to <odpadla podkladka co oslaniala kulki i cos tam sie jeszcze stalo z kulkami>. sie okaze jak wymienie. czy obojetnie jakie zaloze o tym samym rozmiarze lozysko czy musi to byc lozysko od traxxasa?



cozmo - Sob Lis 27, 2004 10:00 pm
" />a ja mam doła,chociaz revo lata super-jest szybkie i dobze sie trzyma to ciagle cos w nim psoje . niemal po kazdej jezdzie cos urywam,lamie,ukrecam itp itd.ostatnio tak walnolem ze mi sie podloga zgiela,pozniej poszla taka ***** co przenosi naped na tylnie kola, dzisiaj zepsolo sie serwo i peklo to http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXHFY5&P=7 do tego po zmianie zebatki poszla znowu taka ***** w skrzyni,nie wspominajac juz o koncowkach drazkow,kotre szybko lecą. ta zabawa nie jest chyba dla ludzi o moim temperamencie-ja lubie katowac sprzety

lefti666 znajdz numer katalogowy tego lozyska to sie zobaczy czy mozna je zastapic.[/url]



lefti666 - Nie Lis 28, 2004 3:45 pm
" />musisz sobie kupic druge revo na czesci zamienne ale zeby zgiac podloge to ostro musiaes wyrznac <w co tak zaladowales ze sie az skrzywila?> numer lozysk to 4611 strasznie drogie sa bo kosztuja az 6 dolcow a w polsce widzialem ze loyska do modeli kosztuja gora 11 zl. oprocz lozyska to popsola mi sie wczesniej tez koncowka plastkikowa od maortyzatora, swiece palily mi sie jedna za druga az nie wyregulowalem silnika, ale to jak na 2 miesiace zabawy to chyba nie duzo



cozmo - Nie Lis 28, 2004 5:23 pm
" />walnolem w kraweznik przy ok 50km/h,ale to jest nic,dzisiaj zepsolem revo kolegi,nowka sztuka,wyjezdzone 700ml paliwka.znowu grany byl kraweznik.ulamal sie wachacz i felga pekla.zaczynam byc pewny tego ze szybkie modele nie sa dla mnie.
A ile paliwa wyjezdziles, bo moje revo na chwile obecnom ma ponad 10L a nie minelo jeszcze 2 miesiace jak go posiadam.swiece poszly mi 3szt.

co do lozysk to nie sa one drogie az tak,cena niecale 6$ jest za 2 sztuki , a to wychodzi po 10zl za sztuke.to lozysko spokojnie mozna zastapic.ja niedawno rozebralem u siebie sprzeglo i nasmarowalem te lozyska co Tobie poszly.



Wojciech Chmielewski - Nie Lis 28, 2004 6:00 pm
" />Czy mi sie wydaje czy te revo cie jakos nielubi



lefti666 - Pon Lis 29, 2004 2:39 pm
" />wyjezdzilem ok 7 litrow paliwa a na poczatku spalilem 4 swiece a teraz juz nie mam z tym problemu chociaz czasami mimo ze swiece jest dobra to nie pali mi sie swiatelko od startera a jak znow proboje zapalic za pol godziny to wszystko jest ok mimo ze bateria jest na full to czasami cos sie wali. ja revo jezdze glownie po tora motocrossowych polach lakach lasach zdala od kraweznikow i tobie tez tak radze zebys go nie zmasakrowal do konca



cozmo - Pon Lis 29, 2004 10:33 pm
" />ja tez zregoly jezdze po torach bmx motocros lasach no i czasem nieszczesnych ulicach i parkingach.najstraszniejsze sa te ulice , bo model szybko sie napedza a ostatnio klocki mi sie zuzyly od jezdzenia po deszczu i nie mam za efektywnego chamowania.bede mosial nabic nowe okladziny bo w TH nowe kosztuja ponad 7$-zdzierstwo.dzisiaj rozebralem swoj silnik i dalem do wgladu czesci z niego kilku osobom znajacym sie na rzeczy-ponoc silnik po tych ok 11L jest w super stanie
przypadkowo z kolegą odkrylismy jak stosunkowo latwo zwiekszyc moc silnika nie zmieniajac paliwa.kumpel zepsol tą czesc http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXHGA3&P=7
a ze ona droga to zaczelismy kombinowac i dalismy prosta rurke o wiekszej srednicy i bylismy w szoku jak po tym zabiegu model jezdzil. trodno okreslic ile mu przybylo ,ale jego model zawsze jezdzil wolniej od mojego a po tym nagle stal sie szybszy!! do tego ja zmienilem zebatke ktora powoduje zmniejszenie maksa a lepsze przyspiesznie.takze chociaz moja rorka jest wporzadku to i tak zaloze rorke o wiekszej srednicy



Marcin z Revo - Wto Lis 30, 2004 3:34 pm
" />Witam wszystkich,
chciałbym się przedstawić w innych okolicznościach ale ...
Jestem z Wawki, mam 34 latka, kupiłem "synkowi" (6 lat) Revo na prezent, właśnie je dotarłem i ... stuk puk.
Żona mówiła ...Marcin proszę, nie rozwal zanim go dziecko nie zobaczy ...
Przecież nie powiem jej że wykrakała ?
Generalnie szukam "na gwałt" części jak poniżej
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXHFZ1&P=M
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXHGF1&P=M
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXHVY5&P=0
jak by ktoś miał będę wdzięczny - jutro zamówie, ale nie wiem jak długo
trzeba czekać - marcin.kocon@snn.com.pl

Pozdrawiam
Marcin



SeQ_PL - Wto Lis 30, 2004 3:47 pm
" />Napisz do cozmo zapłacisz 50zł za przesyłke i przyjdą ci części ;_ Swoją drogą REVO dla 6latka TESZ TAK CHCE!



Wojciech Chmielewski - Wto Lis 30, 2004 4:01 pm
" />Tez bym chcial miec takiego ojca (nienarzekam na swojego). Panie Marcinie ale niech pan pomysli, jesli pan uszkodzil tego revo to co bedzie z panskim synem??



Wojciech Forysiak - Wto Lis 30, 2004 4:17 pm
" />Hmm prezent super ale mysle ze twoj synek jest jeszcze troche za maly na to aczkolwiek skoro juz go masz to dac musisz ( czy aby kupujac ten prezent nie myslales bardziej o sobie oczywisie bez urazy ) a na czesci to chwile bedziesz musial poczekac



lefti666 - Śro Gru 01, 2004 3:07 pm
" />cozmo zeby monster szybciej przyspieszal ale jechal wolniej trzeba zmienic te 2 trybiki jeden maly co jest przy sprzedle i ten duzy na takie co maja inna ilosc zebow, tak? duzo sie wtedy zmienia predkosc i przyspieszenie? trzeba wtedy zmieniac jakies ustawienia w skrzyni biegow odnosnie tego 2 biegu?



lefti666 - Czw Gru 02, 2004 5:16 pm
" />jezeli ktos inny cos wie na temat zniany zebatek i jakie beda po tym zabiegu osaigi to tez prosze o podzielenie sie tym i czy w revo trzeba cos znieniac zeby zrobil wheelie ?bo na standardowych ustawnieniach nie chce a na filmiku ze strony producenta widac jak revo robi wheelie.



Wojciech Forysiak - Czw Gru 02, 2004 5:50 pm
" />z tego co ja wiem to zeby revo robil wheelie trzeba zamienic tylne sprezyny na twardsze



cozmo - Czw Gru 02, 2004 7:18 pm
" />zeby revo lepiej sie zbieralo to wymienia sie to http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXHFR6&P=7 (40T dla lepszego kopa)lub to http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXHFU3&P=7 (14T dla lepszego kopa) a najlepiej obie te zebaty naraz dla lepszego efektu ja zakupilem tylko ta tansza i widac roznice ,ale wheeli jeszcze nie robi,a jezdze na champion 20%.oczywiscie do tego wszystkiego trzeba utwardzic zawieszenie.
i najlepiej wlac tornado 25%

dolonczam linka do strony ze zdieciami revo kolegi po wypadku z zamochodem http://www.rzepka.com.pl/rcboots/20041130.htm



lefti666 - Czw Gru 02, 2004 7:34 pm
" />czyli nie musze zmieniac 2 zebatek na raz? wystarczy ze zmienie ta wieksza i tansza? a jak zmienie trybiki to musze znieniac ustawienia wlaczania 2 biegu?



lefti666 - Sob Gru 04, 2004 2:11 pm
" />widze ze wszyscy maja strasznie duzo czasu zeby pisac na forum



cozmo - Sob Gru 04, 2004 4:07 pm
" />nie musisz zmieniac ustawien drogiego biegu,ale mozesz .tak wystarczy jak kupisz tylko ten plastikowy,a metalowy zostawisz .



lefti666 - Nie Gru 05, 2004 9:36 am
" />revo juz dziala po moim zlozeniu zmienilem tez w nim sprezyny na te twardsze co daja dodatkowo do revo. wedlug mnie te sprezyny lepiej sie zachowuja niz te stndardowe. powiedzcie mi co daje krecenie srobka low needle speed?



lefti666 - Nie Gru 05, 2004 2:44 pm
" />grrr co za gowno. wrocilem wlasnie z toru motocrossowego jezdzilem tak i w czasie jednej godziny spalilem 2 swiece w moim revo. ogolnie do revo nic nie mam ale nie moge zapanowac nad paleniem sie swiec! macie moze jakies rady?



stryjk - Nie Gru 05, 2004 7:40 pm
" />Tez bylem dzis pojezdzic. Niestety na asfaltowanym parkingu (ciagle szukam dobrego terenu w okolicy).
Bylo okolo 6stC. Musialem sie nameczyc zeby wogole odpalic silnik. Jak odpalilem to chodzil super.

Co do swiec to pierwsza spalilem tez dosc szybko, wytrzymala 8 bakow. Odkad kupilem Heavy Duty nie mam zadnych problemow ze swieca. Jakie masz ustawienia gaznika? Moze sa niewlasciwe i dlatego swiece sie tak szybko pala.

A teraz opowiem o moich problemach. Po powrocie do domu zauwazylem olej na dole obudowy od EZ-Start. Czy to normale w Revo czy mam sie bac?



Wczoraj bawilem sie w ustawianie geometrii nadwozia. I cos mi chyba nie wyszlo, bo Revo strasznie dzis sciagal na strone. Ponizej fotka potencjometru, ktorego ustawienie pozwalalo na jazde na wprost.



Pytanie do bardziej doswiadczonych uzytkownikow: Jak ustawiacie geometrie? Ja probowalem na oko i nie wyszlo. Jakich przyzadow uzywacie do tego?



lefti666 - Nie Gru 05, 2004 8:01 pm
" />co do tej pierwszej fotki to u mnie tez tak jest tyle ze troche mniej z tamtad leci.czasami tez srobki od ez start lubia sie luzowac.



cozmo - Nie Gru 05, 2004 8:18 pm
" />niestety swiece mi tez sie pala szybciej niz bym chciał. jesli idzie o olej przy ez starcie to ciekawa sprawa,ja raczej bym go rozkrecil zeby sprawdzic co jest grane. jedyny olej w poblizu to ten z silnika takze cholera go wie co to moze byc. zbieznosc ustawiam na oko.



lefti666 - Śro Gru 08, 2004 5:46 pm
" />mam pytanie. zaraz zglupieje. mam caly czas problemy z ustawieniem silnika. w sklepie mogelarskim mi powiedziano ze jezeli wkrecam srobke to zubazam mieszanke i silnik powinien chodzic chlodniej a w instrukcji od revo jest ze jak sie mieszanke ustawi na bogatsza odkrecajac srobke to bedzie silnik sie lepiej chlodzil. i kto tu ma racje?



Wojciech Forysiak - Śro Gru 08, 2004 6:26 pm
" />jak wzbogacisz mieszanke wykrecajac srobke to jest wieksze smarowanie a tym samym mniejsze tarcie czego wynikiem jest nizsza temperatura (ale wiesz nie obrazaj sie ale mysle ze to nie wymagalo konsultacji wystarczy pomyslec )



lefti666 - Śro Gru 08, 2004 6:41 pm
" />nie no wiem ja tez tak myslalem ale skoro facet prauje w takim sklepie i tak przekonujaco mowil to zaczolem sie wachac



Adam Jaszczurowski - Śro Gru 08, 2004 7:07 pm
" />z doswiadczenia juz wiem ze wiekszosc (podkreslam nie wszyscy ale wiekszosc) ludzi pracujacych w polskich sklepach modelarskich ma bardzo male pojecie o samochodach



lefti666 - Sob Gru 11, 2004 1:50 pm
" />po jezdzie po torze motocrossowym autko mi zgaslo,potem juz go nie moglem odpalic.odpalalo tylko jak swiece sie grzalo <na kilku roznych swiecach dobrych bylo tak samo> jak sie dodalo to znowu gasl. nie wiecie co sie moglo stac? czy jest mozliwosc ze sie gaznik zanieczyscil jakims piachem ?



Piotr Michalski - Sob Gru 11, 2004 2:42 pm
" />A probowales regulowac gaznik? Jak na moj wech, to jezeli gasnie na wysokich obrotach to brakuje mu paliwa w miesznace.



lefti666 - Sob Gru 11, 2004 6:47 pm
" />walsnie rozebralem revo z nadzieja ze cos z gaznikiem. wyjolem silnik i jak krece za to metalowe fly weel to jak tlok podchodzi do gory to zaczyna ciezko chodzic. oo walsnie widze tlok sie ulamal na dole.fuck



cozmo - Nie Gru 12, 2004 12:36 am
" />jak to sie tlok ulamał jestem w szoku, jak mozesz zrob foty i podeslij na maila germal@interia.pl .



Piotr Michalski - Nie Gru 12, 2004 9:03 am
" />Koniecznie zrob jakies fotosy bo to az niemozliwe! WIesz normalnie tlok na gorze powinien ciasniej chodzic, to tak na marginesie. Jak bedziesz mial fotki to przeslij jak mozesz na m-peter@wp.pl



lefti666 - Nie Gru 12, 2004 4:32 pm
" />nie mam zadnych fotek bo nie moglem wyjac tloka z silnika. ale tlok ulamal sie na dole jedna scianka moze z 2 milimetry.kawalek ten sie starl i przez niego palilem swiece jedna po drugiej. teraz to revo nie chce juz wogole prawie chodzic.z tym silnikiem od poczatku bylo cos nie tak. teraz nastawilem sie na nowy silnik bo nie duza jest roznica w cenie miedzy tlokiem i cylindrem a calym silnikiem. pomozcie mi jaki silnik bedzie najlepszy bez przerabiania revo? moze ofna albo os? silnik 2,5 to inaczej .21 ?? kazdy silnik 2,5 bedzie pasowal do revo?



Piotr Michalski - Nie Gru 12, 2004 4:35 pm
" />2,5 to nie jest .21 to jest .15. Najlepiej kup sobie O.S.Max'a .18, ktory zostal stworzony specialnie do T-maxx'a i REVO w miejsce TRX 2,5 http://forums.radiocontrolzone.com/show ... p?t=180927



stryjk - Nie Gru 12, 2004 6:29 pm
" />Szkoda ze ten silnik jest taki drogi.
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXHLV8&P=7
Mogliby sprzedawac Revo bez silnika do poskladania, to bym bral ten silnik odrazu. A tak czekam az moj wyzionie ducha, ale poki co niezle sie sprawuje, wiec w sumie nie mam co nazekac. Dzis bylo -3 stopnie i niezle nim przeoralem trawnik przy Realu. (ale bylo mycia w domu, jeszcze sie suszy)

Czytalem pare opinii o tym silniku i wszyscy byli zachwyceni. Tylko trzeba pamietac aby paliwo mialo duza zawartosc oleju. U nas jest specjalne paliwo do silnikow O.S. Ma 15% oleju synt. i 3 % rycynowego.
Mozna tez kupic adapter do np silnika Sirio .23 (New Era sprzedaje chyba taki), ale wtedy rurka, ktora idzie do reso wystaje z lewej trony tak mocno ze prawie sie styka z zawieszeniem. Jakos mi sie to zabardzo nie podoba. A firma O.S. jest znana z duzej wytrzymalosci swoich silnikow, wiec to bedzie pewnie twoj ostatni silnik do revo.



Rafał Mikrut - Nie Gru 12, 2004 7:09 pm
" />Witam

Ja doradiłbym jednak .23 Sirio, w porównaniu do OS Maxa różnica jest bardzo duża, około 1hp mocy więcej głowica turbo obroty max ok 40k.
New era sprzedaje konwersje:
http://www.neweramodels.com/cgi-bin/ite ... rt_id=2295
należy jeszcze dokupić:
http://www.neweramodels.com/cgi-bin/ite ... rt_id=2336
i można to założyć prawie tak jak seryjny wydech (nic nie wystaje).
W ten sposób można stworzyć małego potworka



stryjk - Nie Gru 12, 2004 8:07 pm
" />Z tym wystawaniem to masz racje. Pomylilo mi sie z TRINITY .28. Jest wiekszy i tanszy od O.S.a i Sirio, ale nie wiem jak wytrzymale sa silniki trinity. O.S. i Sirio to sprawdzone firmy.

Link do Trinity .28
http://h1071118.hobbyshopnow.com/produc ... d=TRI40000



stryjk - Czw Gru 16, 2004 5:00 pm
" />Marcin mozesz napisac czy ten revo mial ustawienia fabryczne, czy cos bylo pozmieniane (sprezyny, sprzeglo, przelozenie)



Marcin Kierkus - Czw Gru 16, 2004 7:09 pm
" />Mam założone twarde sprężyny które są w komplecie.Zamontowałem konwersję forward only co odciążyło skrzynię biegów(w komplecie są wałki alu) wyjąłem opti drive i micro servo.Temp silnika na wysokich 270-280F na niskich 240F-260F zależnie od pogody.Paliwo to tornado 25%.Zbierzność,kąty i wszystkie inne parametry ustawione według kierowcy fabrycznego traxxasa Steva Slaydena.



lefti666 - Pią Gru 17, 2004 3:25 pm
" />a ja znow potruje wam troche o tym silniku do revo. w towerhobbies sa juz dostepne silniki os http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXHLV8&P=7 i w zwiazku z tym mam pytanie. czy ten silnik jest na tyle dobry i warty tego zeby dac za niego 2 razy tyle niz za standardowy silnik do revo?czy sprzeglo od mojego silnika traxxasa bedzie pasowalo do tego silnika os? jezeli ten silnik kupie to moge go zalozyc bez zadych dodatkowych rzeczy do revo, nie myle sie?



Piotr Michalski - Pią Gru 17, 2004 4:03 pm
" />Ten silnik powinnien byc bardzo dobry. Po pierwsze ma wieksza pojemnosc co da wiekszy moment oraz firma tez jest dobra. Jezeli przeczytasz opis tego silnika na TH to sie dowiesz, ze wszystko pasuje ze starego silnika(nawet EZ-starter), sprzeglo tez i nie trzeba niczego innego montowac. Nawet daja kolanko do REVO.



MiloszQ - Sob Gru 18, 2004 11:07 am
" />Ja mam problem z ladowarka, ta ktora jest w komplecie, poniewaz spalila mi sie i nie wiem co zrobic....



Tomasz Łuczyński - Sob Gru 18, 2004 11:48 am
" />serwis elektroniczny, ebay, towerhobbies...



MiloszQ - Sob Gru 18, 2004 12:11 pm
" />Zanioslem do eletryka, ale jak nic nie zrobi to kolejny tydzien lub dluzej bedzie revo stalo i sie kurzylo....



cozmo - Sob Gru 18, 2004 5:39 pm
" />
">Ja mam problem z ladowarka, ta ktora jest w komplecie, poniewaz spalila mi sie i nie wiem co zrobic.... od biedy mozesz uzywac ladowarki od pakietu startowego 7,2V,miedzy tym niebieskim i startowowym jest tylko 1,2V roznicy.



MiloszQ - Sob Gru 18, 2004 7:56 pm
" />Zrobilem juz ta ladkowarke, ale chyba znowu sie zepsula, bo sie nie swieci, ale tym razem nie bylo dymu:) A JAK wymienic amory w revo, szukam w instrukcji i nic, co trzeba odkrecic, przykreci, wlac itp??????????????????

-------------------------------------------------------------------------------------
Jescze jedno, moze by ktos sie chcial zlozyc na zamowienie z TH, bo mi potrzeba kilka rzeczy????gg 4462541



Piotr Michalski - Nie Gru 19, 2004 8:55 am
" />Ale to chyba logiczne ze musisz odkrecic sruby, ktorymi amorki sa z czyms zwiazane, prawda?



MiloszQ - Pon Gru 20, 2004 12:09 am
" />sadzilem ze to bardziej skomplikowane, przed cwhila zauwazylem ze ulamal mi sie tylni wachach:((ma moze ktos taki na sprzedaz



Jola Piotrowska - Pon Gru 20, 2004 1:15 am
" />
">sadzilem ze to bardziej skomplikowane, przed cwhila zauwazylem ze ulamal mi sie tylni wachach:((ma moze ktos taki na sprzedaz

Ja mam

Pozdrawiam
Bazooka



lefti666 - Pon Gru 20, 2004 7:00 pm
" />Tak wyglada moj tlok z silnika revo po wypaleniu 6l paliwa
http://www.lefti605.webpark.pl/tlok.jpg . jak myslicie co bylo przyczyna takiego zniszczenia? silnik przy docieraniu mial klopoty z rozruchem. przez caly czas spalil rowno 10 swiec. teraz kupuje silnik os i mam pyanie czy po docieraniu trzeba rozkrecic silnik i przeczysci z ewentualnych opilkow?



Piotr Michalski - Pon Gru 20, 2004 7:03 pm
" />O kurde niezle to wyglada Sprobuj moze napisac do TRAXXAS moze ci wymienia bo to raczej wyglada mi na defekt fabryczny.



Marcin Kierkus - Pon Gru 20, 2004 11:34 pm
" />Myślę że był to defekt fabryczny ew przy delikatnej pomocy zbyt wysokiej temperatury albo niezcekania aż silnik się zagrzeje i odrazu po odpaleniu jazdy na maxa.Proponuję kupić ten silnik http://www.neweramodels.com/cgi-bin/ite ... rt_id=2286

Będziesz dużo bardziej zadwolony niż z oesa.I ta legendarna żywotność picco.(Aby zalożyć ten silnik nie potrzebujesz żadnych przeróbek,wszystko pasuje)

Pozdrawiam



MiloszQ - Wto Gru 21, 2004 11:44 pm
" />Wie ktos za ile oplaca sie kupic komplet wachaczu, cena jaka uslyszalem jest dosc wysoka 260(lub cos kolo tego), ten silnik o ktorym wspomnial marcin kierkus mozna kupic na TH??



SeQ_PL - Śro Gru 22, 2004 7:59 am
" />A sam nie raczysz poszukać?:| www.towerhobbies.com i search i wpisz nazwe tego co chcesz a cena jet ( z tego co myśle) optymalna [wachacze]



MiloszQ - Śro Gru 22, 2004 9:35 pm
" />Mam kilka problemow z moim revo:
1. Odpadlo mi to co chroni glowice(taki plastik) i peklo w jednym miejscu, uwazacie ze przykleic to, jelsli tak to czym zeby nie odpadlo??
2. Nie wiem co sie stalo, ale po upadku zgubilem 2 spinacze do karoserii naraz, mozna je kupic w jakim polskim sklepie??
3.Czasami powtarzam nie zawsze, na wolnych obrotach silnik strasznie "muli" tak jakby mu brakowalo mocy, co powininem wyregulowac???
4."Troche" poskakalem moim revo i w przenim i tylnym kole, taka czesc, ktora nazywa sie toe link (turnbuckle) wyszla troche z takiego czarnego czegos?? (sam nie wiem jak to sie nazywa jest na koncu tego przy kole), przez to, nie moge go wyregulowac tak zeby jechał prosto(chyba przez to)



Piotr Michalski - Czw Gru 23, 2004 8:23 am
" />1. Nie zawracaj sobie tym glowy, ja to zgubilem przy pierwszej ostrej jezdzie. Zamiast tego zaloz ze 4 opaski zaciskowe na glowice dla ochrony.

2. Sprobuj u Pana Rojny, moze bedzie mial. Zobacz moze tez w www.defenateam.pl beda mieli takie duze.

3. Wyreguluj low-speed needle i moze podciagnij mu troche obroty.

4. No i co w zwiazku z tym?



MiloszQ - Czw Gru 23, 2004 7:37 pm
" />jak podciagnac obroty??
a co do ostaniego punktu to istone bo na skocznie nie idzie trafic



Piotr Michalski - Czw Gru 23, 2004 7:44 pm
" />Na gazniku masz tzw. "stop screw" ona sluzy do ustalania poziomu obrotow na "luzie".

Popatrz na swoje 4 "pytanie" piszesz tylko co sie stalo ale o co chcesz spytac? Jak to naprawic czy gdzie to kupic? O co ci chodzi?



MiloszQ - Czw Gru 23, 2004 8:17 pm
" />patrze na rysunek mojego silnik ale nie ma tam stop screw,
A co do 4 punktu to cos innego jednak, to co trzyma wachacz przy podwoziu taki bolec poprostu sie wysunal i musze tam cos dac



Piotr Michalski - Czw Gru 23, 2004 9:02 pm
" />Wykrecajac ta srubke zmniejszasz obroty, wkrecajac zwiekszasz. Pamietaj zeby regulowac tylko chodzacy i bardzo dobrze, szczegolnie teraz, rozgrzanym silniku.



MiloszQ - Czw Gru 23, 2004 9:38 pm
" />
">Wykrecajac ta srubke zmniejszasz obroty, wkrecajac zwiekszasz. Pamietaj zeby regulowac tylko chodzacy i bardzo dobrze, szczegolnie teraz, rozgrzanym silniku.

ok dzieki. a co wyregulowac w low speed idle wkrecic czy wykrecic, zreszta zaraz poszukam w instrukcji



Piotr Michalski - Pią Gru 24, 2004 8:22 am
" />Teraz to juz nie wiem co chces wyregulowac bo pomieszales dwa terminy. Jest "low-speed NEEDLE" i "IDLE stop screw".



MiloszQ - Pią Gru 24, 2004 9:29 am
" />[quote="m-peter"]1\
3. Wyreguluj low-speed needle i moze podciagnij mu troche obroty.\quote]

Wiem jak podciagnac obroty, ale nie wiem co wyregulowac low speed needle, w instrukcjii jest napisane, ze trzeba scisnac przewod paliwowy i jesli nie z gasnie po 3 sekudach albo szybciej to trzeba wyregulowac, to samo jest na plycie dvd, jestes tez cos ze takie kolko wokol tej srobki low speed needle, ma byc zolte, nie wiem o co w tym chodzi bo moje jest czarne



Piotr Michalski - Pią Gru 24, 2004 9:33 am
" />Obroty podkrecasz to "idle stop screw".



MiloszQ - Sob Gru 25, 2004 1:07 am
" />
">Obroty podkrecasz to "idle stop screw".

to wiem, ale wczesniej napisales, zebym wyregulowal tez low speed idle



Piotr Michalski - Sob Gru 25, 2004 10:50 am
" />
">3. Wyreguluj low-speed needle....

Raczej nie, wiem co pisze i o czym pisze



cozmo - Śro Sty 12, 2005 9:47 pm
" />ostatnio mniej jezdze,ale i tak zdazylem cos popsoc. to cos to tylni dyfer. niby nic nadzwyczajnego ale dwa tygodnie wczesniej kolega mial te same objawy,czyli : w powietrzu kreca sie wszystkie kola,ale na drodze auto jest napedzane tylko przednimi kolami.zeby bylo smieszniej po rozebraniu dyfra u kolegi wszystko wydaje sie ok. nic nie jest popekane,ani ukruszone.



kf - Czw Sty 13, 2005 1:09 pm
" />przyjzyj sie dokladnie zebatkom(satelity i te co sa na oskach idacych do kol) w dyfrze - jaka powierzchnia sie zazebiaja, pewnie sie powyrabialy i maja luzy. Od biedy mozna dac podkladki na jakis czas starcza. A w miedzy czasie kombinuj nowe zebatki.



lefti666 - Czw Sty 13, 2005 7:23 pm
" />mialem tez podobny problem. w powietrzu kola sie wszystkie krecily ale jak lewe tylnie krecilem w jedna to drugie tak samo sie krecio a nie w przeciwna. tez rozkrecilem i wszystko bylo ok.ale wyplukalem goraca woda tylni dyfer z calego smaru jaki tylko byl wysuszylem nasmarowalem i dziala tak jak nowy.



Siwy vel Kosiarz - Pią Sty 14, 2005 8:19 am
" />
">mialem tez podobny problem. w powietrzu kola sie wszystkie krecily ale jak lewe tylnie krecilem w jedna to drugie tak samo sie krecio a nie w przeciwna. tez rozkrecilem i wszystko bylo ok.ale wyplukalem goraca woda tylni dyfer z calego smaru jaki tylko byl wysuszylem nasmarowalem i dziala tak jak nowy.
Z informacji jakie są na stronie Traxxas'a wynika że dyfry w Revo w zależności od stosowanego oleju posiadają LSD (limited slip diferential - mechanizm o tzw ograniczonym tarciu) - można właśnie to sprawdzić kręcąc kołami....
Ty wypłukując ten olej właśnie pozbyłeś się tego mechanizmu...
Siwy



Michał Bugajski - Pon Sty 17, 2005 6:17 pm
" />JasiulekWysłany: Sob Sty 15, 2005 4:50 pm

Co do dziwnie działających dyfrów tylnich jak i przednich pisze na forum traxxasa że wyszły pewne partie revo (niby starsze a w nowych też to sie dzieje czasami), które miały wadliwe dyfry - i usunięcie smaru nic nie pomoze tylko pogorszy sprawe <odczujesz to w niedługim czasie>. Co do dyfrów poprostu brakuje podkładek, a dokładnie jednej gumowej podkładki niebieskiej widocznej pod tym linkiem http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXHGF4&P=7 <zalecana też wymiana całego kubka>. Ja posiadam 2 Revo i jedno tzn stare z października ma tylko jedną tą podkładke i oczywiście wady jak mówicie te same miałem bo sam se poradziłem dajać jeszcze jedną taką podkłądke, a w drugim Revo nowszym bo ze stycznia już fabrycznie miałem 2 podkładki i z nim nie mam problemu Mam nadzieje ze troche pomogłem bo to ważna rzecz w każdym modelu. Pozdro

ubermarten Wysłany: Nie Sty 16, 2005 11:58 am
Chcecie kupić REVO? Tu jest dogłębna recenzja tego MT

http://www.rcuniverse.com/magazine/arti ... cle_id=409

ps. nie taki revo straszny jak go malują, pod wieloma względami bije na głowe inne modele

pozdro

stryjk Nie Sty 16, 2005 12:24 pm
Jest tez test w aktualnym miesieczniku Cars&Details (02/05). Jak ktos chce to moge przeskanowac te strony i wyslac mailem.
Miesiecznik jest po niemiecku.
Jest tez test LST, TNX i podobno najszybszego stadium trucka Schumacher Menace 21.

Artykul z revo jest to do pobrania:
http://w3studi.informatik.uni-stuttgart ... o_test.rar

A jak ktos chce inny to PN lub maila prosze zeby nie zasmiecac forum prosbami o artykuly.

cozmo Wysłany: Pon Sty 17, 2005 4:50 pm
zreperowalem revaka,to nie tylni dyfer mi sie zepsol,tylko peknieta felga zpowodowala ze heks zrobil sie okragly i krecil sie w feldze.dobze ze to zauwazylem zanim rozebralem pół modelu-tak jak moj kolega

opowiem jeszcze jedną małą historyjke, jezdzielm sobie zdrowo,troszke skakalem,az tu nagle silnik gasnie , no to probuje go odrazu odpalic ,a tu lipa , bo cos sie ciezko kreci.spogladam na lampke od swiecy ez star i sie nie swieci.zapadla chwila grozy-pomyslalem sobie ze swieca sie przepalila i jej kawalek wpadl do silnika i zatarl go.tak tez sie stalo z ta tylko roznica ze przepalony kawalek swiecy nie wyzadzil zadnej,najmniejszej szkody i silnik dziala dalej

Sorki ze tak wyszlo, ale ucze sie czyscic watki z niechcianej czytaj nie na temat korespondencji....jeszcze raz przepraszam



lefti666 - Wto Sty 18, 2005 6:57 pm
" />nie ja juz rozkladalem swoj dyfer i tak sa wszystkie uszczelki ktore sa potrzebne wiec mysle ze wszystko bedzie ok. a jakbym nie mial tej uszczelki to jakby sie ta sprawa pogorszyla?



Paweł W - Wto Lut 15, 2005 8:19 pm
" />Witam
Dzisiaj Smigałem revo i nagle nie da sie żadnego biegu wrzucić ani do przodu ani do tyłu więc wziołem revo do domu i okazało sie że sie poluzowała śrubka na sprzęgle i zgubiłem te czarne klocki co tam są i teraz musze kupic to http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... XHGC6&P=ML w tym poście chciałem ostrzec posiadaczy revo zeby kontrolowali tą śrubke żeby sie nie poluzowała.

Wspolczuje, ale co w zwiazku z tym? - M-peter



Tomasz Łuczyński - Wto Lut 15, 2005 9:23 pm
" />
">
RTR = Ready To Rebuild

Zgadzma sie z tym Ale tez nie zawsze tak jest, sa modele, zadko ale sa, ktore nie wymagaja odrazu rozlozenia go na czesci pierwsze i zlozenia, jedynie potraktowanie pewnych srub klejem do gwintow i tyle.



mirek_an - Pią Lut 18, 2005 7:37 am
" />
">Witam
okazało sie że sie poluzowała śrubka na sprzęgle i zgubiłem te czarne klocki co tam są i teraz musze kupic to http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... XHGC6&P=ML


Cześć - mi się tez raz to troszke poluzowało ale zauwazyłem ze sie słabo zbierał - słuchaj te okładziny sprzęgła to mozna zrobić z uszczelki - ten sam materiał co ludzie uzywają do robienia klocków do chamulców - temat był opisywany na forum (znam osoby co to dorabiały i śmigają) problem jeśli ci zniszczyło tę przylgnię.

Dodatkowo dodam ze ostatnio spaliłem sprzęgło odśrodkowe - czyli to:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXJF70&P=Z
Przyczyna - ostre dawanie w palnik po śniegu pod górę - przez dłuższy czas - dodatkowo zębatka atakująca tak się rozgrzała ze stopiła odbierającą.

Teraz zastąpiłem sprzęgło carbonowym - a kolega dał alu. zobaczymy jak się sprawdzi.

Pozdrawiam
ps. mam film z tego śmigania jak skompresuję to zapodam linka



Paweł W - Pią Lut 18, 2005 3:57 pm
" />Witam
Dzisiaj doszły mi części i już naprawiłem i jest ok.

Bugi:
a co to wznosi do poradnika



cozmo - Czw Mar 03, 2005 10:33 pm
" />a ja zakupilem sobie szarpanke do revo i po wyjeciu starego systemu rozruchowego,czyli:silnik i to co do niego bylo przytwierdzone,kabelki oraz koncowka ezstart,odchodzilem revaka o 150gram. dodam ze wczesniej wyjolem tryby i serwo od wstecznego .niestety moje kola sa znacznie ciezsze od nowych,w srodku jest sporo piachu i wilgoci ktorej nie da sie wyplenic . mam jednak plan kupic lzejsze kola i zamienic kilka stalowych czesci aluminiowymi.ciekawe ile da sie maksymalnie-rozsadnie odchodzic revo? moze ktos juz sie podejmował?



Marcin Kierkus - Pią Mar 04, 2005 12:41 am
" />Proponuję wyjąć:

-popychacze amorów i dać tytan(ew alu)

-drążki skrętne
na tytan

-pręty mocujące wachacze
na tytan

-bolce trzymające rocker arms
na alu

-korpusy amorów na teflon

mozna w ten sposob (+zdjęcie EZ) odchudzić revo o 400g

dodatkowo zdjac obudowy plastikowe serw i odbiornika

lzejsze kola(velocity proline 40 dyski+opony proline bow tie)



Siwy vel Kosiarz - Pią Mar 04, 2005 8:30 am
" />Kurna, dokładnie sprawdzilem moje Revo ale nie znalazłem tam drążków skrętnych, może Ty masz inne.....
Pozdro,
Siwy

Bugi:
i to ma byc poradnik???? zobacz w instrukcji eh....



Marcin Kierkus - Pią Mar 04, 2005 9:37 am
" />Drążek skrętny-pręt zakończony obustronnie snapem idący od ukł kierowniczego do zwrotnicy bądz od bulkheada do zwrotnicy



Siwy vel Kosiarz - Pią Mar 04, 2005 10:45 am
" />Szanowni,

Kolego Bugi, doskonale zdaję sobie sprawę, że jest to poradnik i jestem świadomy do czego służy, a Ty chyba nie załapałeś kontekstu mojego postu….
A chodzi o to, że w Revo nie ma drążków skrętnych Kolega Marcin ma na myśli drążki kierownicze. To zasadnicza różnica.
Pozdro,
Siwy

BUGI:
jak zwal tak zwal, ale kazdy wie o co chodzi



lefti666 - Pią Mar 04, 2005 1:20 pm
" />ja jeszcze widzialem numer z wyjeciam jednego serva od skretu
http://www.traxxas.com/support/pub/imag ... evo2_b.jpg o fotka z odchudzaniem revo ze strony traxxasa

Na drugi raz wklejaj tylko linka do fotki a nie fotke. m-peter



Maciej Otrocki - Śro Lip 06, 2005 5:04 am
" />Siemqa zakupiłem sobie revo przeczytałem watek ale zabardzo nie dowiedziałem się co najszczęściej sie psuje z waszych wypowiedz wynika że świece ale co jeszcze ??



cozmo - Pią Lip 08, 2005 11:43 pm
" />
">Siemqa zakupiłem sobie revo przeczytałem watek ale zabardzo nie dowiedziałem się co najszczęściej sie psuje z waszych wypowiedz wynika że świece ale co jeszcze ?? bodajze droga wypowiedz traktuje o kilku szybko psojacych sie elementach.



kamur - Pią Wrz 09, 2005 9:23 pm
" />witam
mialem problem z odpaleniem mego revo i postanowilem zaczac sprawdzanie od swiecy
wykrecilem ja i zobaczylem ze sie nie zazy wiec wymienilem na nowa
nowa niestety tez sie nie zazyla ale postanowilem ja wkrecic i zobaczyc co sie stanie i oto... silnik bez problemu zapalil
wyjalem ja wiec zeby sprawdzic czy sie zazy i niestety )) ale nie ))

czy ktos z was spotkal sie juz z czyms tkaim ze po wykreceniu swieca sie nie zarzy a w silniku bez problemu zapala ??

nawet na starterze lampka od glow plug sie nie zapala

pozdro
Kamil



Piotr Michalski - Sob Wrz 10, 2005 7:42 am
" />Jesli chcesz sprawdzic swiece przy pomocy tego startera to musisz swieca dotkanac glowicy "W powietrzu" nie ma drugiego bieguna i prad nie przeplywa.



kamur - Sob Wrz 10, 2005 10:18 pm
" />
">Jesli chcesz sprawdzic swiece przy pomocy tego startera to musisz swieca dotkanac glowicy "W powietrzu" nie ma drugiego bieguna i prad nie przeplywa.

dzieki heh w sumie logiczne przeciez dochodzi tylko jeden biegun a nie tak jak przy grzalce

wiecie moze czy mozna gdzies w PL zamowic czesci do revo lub macie jakies dobre dojscie do sciagniecia czesci ?? w razie czego prosze o kontakt na maila kamur@rotmanka.pl lub gg 35324

www.rojna.pl, troche tam jest. Piotrek



Marcin Jasiński - Wto Paź 25, 2005 10:15 am
" />Zapraszam miłośników Revo na moją stronke, co do części to posiadam mały asortyment

http://www.system-net.pl/~paw0289/tips.htm



Marcin Jasiński - Czw Paź 27, 2005 1:54 pm
" />No i mamy 3 biegową skrzynie do Revo

http://2coolrc.com/detail.aspx?ID=639

Ponadto już nie długo firma traxxas wypuszcza dyfer centralny do Revo



Piotr Krzyżanowski - Czw Paź 27, 2005 3:25 pm
" />tylko ta skrzynia kosztuje narazie 130$ wiec w porowaniu do sava gdzie skrzynia 3-biegowa kosztuje 50$ to spora roznica...

mam nadzieje ze to tylko na poczatku TAAAAKA cena



kamur - Wto Lis 01, 2005 11:17 pm
" />witam
mam problemik z moim revo a raczej z jego skrzynia
mianowicie: wymienilem zebatke biegu wstecznego i... revo zamiast jechac do tylu to jedzie do przodu a zamiast do przodu to jedzie do tylu:) tzn pisze tu o ustawieniach na aparaturce. oczywiscie nie wlacza sie tez drugi bieg
czy ktos mial taki przypadek lub wiecie co moglem pochrzanic ?? choc wydaje mi sie ze zlozylem ja dokladnie tak samo jak byla Smile

pozdrawiam i z niecierpliwoscia czekam na odp:)



Marcin Jasiński - Śro Lis 02, 2005 9:10 am
" />Sprawdź takie coś, jeżeli ten wałek od micro serva się chowa do skrzyni to ma jechać do przodu, jak wychodzi - do tyłu, mozliwe że revers 3 kanału musisz przełączyć. Co do drugiego biegu musisz odkręcić śrubkę w skrzyni kluczem 2mm tak jak pokazane na ostatnich stronach instrukcji, zacznij od 1/4 obrotu



Adrian Kopeć - Wto Lis 29, 2005 1:46 pm
" />Nie wiem czy w tym temacie można zadawać pytania odnośnie revo ale zaryzykuje ... Czy ktoś zakładał już do REVO silnik PICCO .26 ? jakie wrażenia ?

EDIT:
Dzis postanowiłem zacząc docierać moje REVO przy temp. zewnętrznej 3 C no ale nie było tak źle - wręcz przeciwnie - docieranie REVO w porownaniu do LST to kaszka z mleczkiem (jak narazie ) postanowiłem zdać się na instrukcje ... zalewam 1 zbiorniczek TORNADO 25%, swieca seryjna ... 1 proba odpalenia ... blokada - w tych silnikach to standard .. uzycie srobokretu do obrucenia kołem zamachowym ... odblokowany ... 2 proba i to samo ... nie chcąc się wiecej bawić szuszarka w dłoń ( ) i grzejemy po nagrzaniu silniczek całkiem inaczej kreci zerob blokad ...poezja... ale nie chce zapalić - problem rozwiązany szybko - wkręcamy sróbke od otwarcia przepustnicy o pol obrotu i... model odpala za 1 razem. Czas na jazde wiec jak instrukcja mowi - karoseria zdjęta, lekko dodaje gazu i puszczam i tak cały zbiorniczek. Temperatura pod koniec 1 zbiornika - maks 190 F. 2 zbiornik a przedtem chwila na ostygniece i 1/2 gaz 2sec i taka sama przerwa - temp max 230F. 3 zbiornik juz fajniejsza zabawa 1/2 gaz 3sec i krotka przerwa silniczek juz sie fajnie wkręcał na obroty temp maks 220 F. Jedyne co mnie zdziwiło to zachowanie na zakrętach troszke jest niestabilny i juz przy nieduzej predkosci tylne koło sie podnosi a przy wiekszej oba boczne i jezeli sie nie uda wyprowadzic to wiadomo co nas czeka - lot ale jest to kwestia przezwyczajenia i jezeli hamujemy skrecając i jezeli nasz model zaczyna odrywac koła to odbijamy w strone przeciwną do skretu. Wiecej juz sie nie dało wypalić bo troszke sąsiedzi się buntują że jest za głośo I to by było tyle na dzis ... uff - ale sie rozpisałem



Mariusz Nowakowski - Wto Lis 29, 2005 5:43 pm
" />Nie chce zakladac nowego tematu moze ktos tu mi odpowie na to pytanie zwiazane z mlodszym bratem revo czyli t-maxxem

Chodzi o to ze jak odpale model to zamiast stac normalnie, to on skacze do przodu ( jest nie stabilny ) Jak pojezdze tak gdzies ze 3-4min to jest wszytsko ok, jak sie zatrzyma to juz nie skacze Czy to moze byc wina obrotow ze ma za niske i tak skacze?



Piotr Michalski - Wto Lis 29, 2005 5:53 pm
" />Jest nierozgrzany i tyle.



Marcin Jasiński - Wto Lis 29, 2005 5:54 pm
" />Skrzynia biegów w Tmaxxie a dokładnie jedna zębatka ze specyficznymi pinami jest za to odpowiedzialna i nic na to nie poradzisz bez przeróbek, NIegdyś usuwałem ten problem koledze w Tmaxxie korzystając z artykułów na forum Traxxasa.



Piotr Michalski - Wto Lis 29, 2005 6:21 pm
" />To o czym mów Marcin można zlikfidować zakłądając FOC. Jednak w tym przypadku wina leży po stronie silnka. Gdy jest nierozgrzany wskakuje na nieco wyższe obroty i sprzęgło zaczyną łapać. Gdy się rozgrzeje, obroty spadają do odpowiedniej wartości i nie dodając gazu sprzęgło nie zaczyna zabierać.



Adrian Kopeć - Śro Lis 30, 2005 6:25 pm
" />jakie spręzyny macie w swoich REVO i jak zachowują sie wasze modele (REVO) na zakrętach ...



Paweł W - Śro Lis 30, 2005 6:36 pm
" />Witam
Ja w swoim revo mam te twarde sprężyny co były w zestawie przy revo i mam założone popychacze do amorów P2. Moje revo na zakrętach zachowuje sie super, jest mało wywrotne



Adrian Kopeć - Śro Lis 30, 2005 6:39 pm
" />w komplecie były 2 rodzaje twardszych ...ktore masz ... najlepiej podaj kolor ... a z przodu ?



Paweł W - Śro Lis 30, 2005 6:40 pm
" />Z przodu srebrne a z tyłu niebieskie



Adrian Kopeć - Czw Gru 01, 2005 1:22 pm
" />dziś ciąg dalszy docierania ... 2 zbiorniki ... 1 proba odpalenia przed wyjazdem na parking pod domem - zaskoczył za 1 razem ... zgaszony ... jade na parking i co ?? a cuż innego mogło by sie stać - nie chce zapalić mimo wielu prob nie udaje sie - silnik sie blokuje ... nie mam przy sobie nawet klucza do świec no wiec nie ma innego wyjscia - wracam do domu szybkie rozgrzanie suszarką ... odpala na 1 razem ... teraz postanowiłem zagrzać go troche lepiej zeby nie było problemow z odpaleniem na parkingu. Chwila prawdy... jestem na parkingu ... proba odpalenia i co ..... PALI no wiec zagrzewamy go wolną jazdą (4 zbiornik wiec jezdzimy juz na full przez chwile) wiec... jezdzimy 2sec full gaz i hamowanie... po kilku takich przejazdach temp. 255F odkrecamy troche wysokie ... po kilku rundkach temp spada do 220-230F wyjezdzam do konca zbiorniczek temp jest raczej stabilna - wacha sie w granicach 10F ale ogolnie jestem zadowolony ... poza 1 rzeczą ... nie wbija sie 2 no ale niestety wg instrukcji jeszcze na 4 zbiorniku nie powinna .. szkoda ... ALE paliwko sie konczy wiec zalewamy 5 zbiornik i teraz zaczyna sie zabawa 3 sec płynnego dodawania gazu i 2 sec na full i zaczyna wbijac sie 2 bieg ekstra brzmienie i tak w kolko przez cały zbiornik - gdy skrzynia wrzucała 2 bieg zaczynałem hamować

Na koniec jeszcze troszke podsumowania i pare słów o zawieszeniu ... więc tak : REVO jest cholernie prostym modelem do docierania poza tym ze jezeli jest zimny to sie blokuje - ale po rozgrzaniu suszarką problem znika - bardzo szybko i przyjamnie sie go dociera . Zawieszenie ... po zmianie spręzyn przednich na seryjnie zamonowane - tylne(zielone) mozel zachowuje sie na zakrętach o niebo lepiej niz przy poprzednim ustawieniu - nie jest jeszcze idealnie ale sądze że jezeli pobawie się jeszcze z ustawieniami to dojde do perfekcji ...

i to by było na tyle ... uff kolejny długi post

POZDRAWIAM



Adrian Kopeć - Pon Gru 12, 2005 7:09 pm
" />dzis po wypaleniu 7 zbiornikow (nie dzis 7 tylko wogole ) jak chcialem odpalic spalila sie swieca po powrocie do domu zdjąłem głowice gdzie zobaczyłem opiłki ... wiem ze nie jest to normalne ale czy mieliście takie przygody z TRX2,5R ?



Marcin Jasiński - Pon Gru 12, 2005 7:22 pm
" />Jak opiłki były co czasami sie może i zdarzyć - rozbierz calutki silnik i przeczyść. Jeżeli masz nie porysowany tłok i tuleje to sie nie masz o co bać



Adrian Kopeć - Pon Gru 12, 2005 7:28 pm
" />tzn wrzerow nie mam w gornej parti są takie regularne wosyc szerokie krechy ale nie wygląda mi to na coś strasznego - poprostu jest powierzchnia gładka ale widac te jakby krechy ... silnik raczej nie jest zaratry bo w sobote jezdzil jak szalony dzis chcialem odpalic to poszła swieca - dzis bede mial swiece HD wiec sproboje jutro ale mysle ze nic strasznego sie nie stanie



Paweł W - Nie Gru 18, 2005 5:46 pm
" />Witam
Mam problem z revem poniewarz nie żarzą mi sie świece mam 4 świece i tego 1 nówka i żadna sie nie żarzy jak przyłoże do głowicy. Wszystkie kabelki sprawdzałem i wszystko jest dobrze pakiet naładowałem. Jak myslicie czego to może byc przyczyna??



Adrian Kopeć - Nie Gru 18, 2005 6:07 pm
" />najprawdopodobniej zepsuty starter



Mariusz Nowakowski - Nie Gru 18, 2005 6:09 pm
" />Zobcz czy na starterze swieca sie dwie ( 2 ) lampki...



Adrian Kopeć - Nie Gru 18, 2005 6:11 pm
" />chyba logiczne ze nie swiecą 2 ... nawet jak sie spali swieca to tylko 1 swieci albo kabel nie łączy



Mariusz Nowakowski - Nie Gru 18, 2005 6:14 pm
" />
">chyba logiczne ze nie swiecą 2 ... nawet jak sie spali swieca to tylko 1 swieci albo kabel nie łączy

No jesli nie beda sie swiecic 2 tzn ze cos jest ze swieca a nie starterem?



Adrian Kopeć - Nie Gru 18, 2005 6:17 pm
" />jezeli swieca jest nowa i kabelki wporządku to poleciał starter - problem znany wsród znajomych uzytkowników REVO



Paweł W - Nie Gru 18, 2005 6:18 pm
" />Swieci jedna dioda a co w starterze mogło sie zepsuć????



Robert Lubina - Pią Gru 23, 2005 4:18 pm
" />A u mnie sie swieca dwie lampki, napiecie bez swiecy to 2,3V a jak jest swieca to spada do 0.1V . Swiece mam dobre (sprawdzalem na 3 w tym jednej nowej) i zadna nie zarzyla. Podpialem Akusa 1.2V to chodizly normalnie....zrobilem sobie grzalke tymczasowa bo dzisiaj docieram silnik takze trzeba bylo jakeis rozwiazanie zrobic.



Marcin Jasiński - Pią Gru 23, 2005 5:05 pm
" />Próbowałem Robertowi pomóc ale wygląda na to że stare wersje EZ tak widocznie mają, ja na szczęście zakupiłem sobie wersje 2 która niby nie posiada już tej wady.
Pozdrawiam



Robert Lubina - Pią Gru 23, 2005 6:43 pm
" />Tzn wcześniej bylo wszystko OK, dwa miesiace nie jeździlem i teraz jak chcialem odpalić to nie zarzylo.
ps. Juz drugi bak wypaliłem , na pierwszym temperatura była w granicach 110-130*C (głowicę miałem owiniętą) a przy drugim baku gdy daje sie gaz do połowy, temperatura była 110-120*C także chyba dobrze? Ale sa problemu z odpalaniem na poczatku ale w czasie jazdy nie gaśnie, ładnie chodzi . Moze to wina mojej grzalki samorobki?

EDIT: sprawdzalem rozne mozliwosci. Rozebralem EZ (musialem zniszczyc ta ramke wlacznika bo inaczej by nie wyszla ta plytka). Podłączyłem bez silnika sama swiece przez EZ i zazyla, ale gdy silnik podlaczalem i swiece to na swiecy jest napiecie 0,2V. Co to moze byc ? tranzystor?



Paweł W - Nie Lut 19, 2006 5:20 pm
" />Witam
Znalazłem centralny dyfer do revo http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 6018353303
pozdro



Piotr Michalski - Pon Lut 20, 2006 1:12 pm
" />Już od dość dawna jest ten dyfer na rynku, niestety cena troche odstrasza. Posiadając dojście do pewnych maszyn można taki dyferek zrobić samemu



jarecki_b12 - Pon Mar 20, 2006 12:50 pm
" />Skoro poradnik, to może ktoś poradzi. Mam problem ze zbiornikiem paliwa, a konkretnie ze szczelnością zamknięcia. Sprężyna ok, dociska mocno, ale problem jest z tą silikonową uszczelką. Dziadostwo zaczęło mi wypadać. Nic nie pomaga dokręcanie/odkręcanie tego wewnętrznego elementu mocowanego na dwie śróbki (od spodu korka). Uszczelka jest jakby za duża i wypada poprostu. Powoduje to, że mam uświnioną w paliwie całą okolicę zbiornika.
Macie jakieś patenty na to? Czy np zwykły gumowy oring nie rozpuści się w nitro? Bo silikonowe to chyba będzie ciężko dostać?

EDIT:
Udało mi się znaleźć na forum Traxxasa, że to był znany feler i wypuścili nowe o-ringi, czerwone.
Nie ma ktoś na zbyciu jednego?

Jarecki



Adrian Kopeć - Czw Mar 30, 2006 4:15 pm
" />Jakie są potrzebne częsci żeby zmienić stare REVO w REVO 3.3 tylko rama i skrzynia ?



Piotr Michalski - Czw Mar 30, 2006 4:39 pm
" />
">Jakie są potrzebne częsci żeby zmienić stare REVO w REVO 3.3 tylko rama i skrzynia ?
...i silnik (taki drobny szczegół).



Adrian Kopeć - Czw Mar 30, 2006 5:00 pm
" />chodzi mi o zawieszenie tylko te rzeczy co mowilem ?



Piotr Michalski - Czw Mar 30, 2006 7:14 pm
" />Skrzynia i rama to zawieszenie?
Revo 3.3 ma:
-inny silnik
-dłuższe podwozie
-inną skrzynie biegów
-inną cenę



Adrian Kopeć - Pią Mar 31, 2006 7:46 am
" />ok - jezeli jesteśmy już tacy dokładni to chodziło mi o zawieszenie (rama jest elementem zawieszenia) i układ napędowy bez jednostki napędowej a co z wałami między skrzynią a dyframi ?

Czyli żeby z revo starego zrobic 3.3 potrzebujemy te częsci :
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXMHP7&P=Z
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... XMHV2&P=ML

co do pierwszego linku nie jestem pewien bo to jest upgrate na centralny dyfer .. czy to wystarczy

EDIT:
różni się jeszcze felgami ale to nieważne i w standardzie ma założone trójkąty progresive 2 ... kusi mnie żeby zrobić swoje revo dłuższym tylko nie wiem co z tą skrzynią



Piotr Michalski - Pią Mar 31, 2006 12:28 pm
" />Żeby przerobić starego Reviaka potrzebujesz nowego podwozia, dłuższego wału na przód i tyle. Skrzynia jest dodatkiem tylko wtedy gdy chcesz wsadzić tylnie hamulce.



jarecki_b12 - Czw Kwi 06, 2006 4:53 pm
" />Przeprowadziłem kolejną modyfikację - FOC

Zapraszam na fotorelację

Jarecki



jarecki_b12 - Pią Kwi 07, 2006 11:03 am
" />Na traxxas.com w dziale Pit Pass pojawił się nowy poradnik do Revo: [url=http://www.traxxas.com/support/index.php?action=artikel&cat=143&id=483&artlang=en]Revo Performance Set-Up Guide (part 3)
Engine, Clutch & Drivetrain[/url]

Jarecki



Piotr Michalski - Śro Maj 10, 2006 10:10 am
" />Mała przestroga do wszystkich użytkowników Reviaków

Wczoraj postanowiłem trochę pojeździć. Nigdy nie podobało mi się w modelu zastosowanie sprężyny do powrotu gazu i niestety wczoraj odczułem skutek tej konstrukcji. Sprężyna pękła, przepustnica otworzyła się do końca i nie miało co jej cofnąć. Skutkiem tego była ucieczka modelu oraz ostro przypalone palca:P, na szczęści był to początek wczorajszej zabawy wieć rozgrzewałem model na podwórku, które jest ogrodzone.
Sposobem na wyeliminowanie tego badziewia jest przeróbka cięgien gazu. Wystarczy dać dłuższy drut o kilka cm oraz dodatkowy zacisk-ogranicznik na niego i sprężynkę od długopisu. Dodatkowe części zakładamy po przeciwnej stronie isteniejącego już zacisku-ogranicznika w kolejności: ramię serwa, sprężynka, zacisk Umożliwi to domykanie przepustnicy gdy serwo wraca do położenia neutralnego.



Jakub Banasiewicz - Wto Cze 06, 2006 4:24 pm
" />Ja na dzień dzisiejszy nie miałem problemów z tą konstrukcją, ale od początku nie wzbudza to mojego zaufania. Kilka razy mi spadła podczas zabawy modelem, naszczęście na sucho, bez zapalonego silnika.



Adrian Kopeć - Nie Cze 18, 2006 9:26 am
" />powiedzcie mi jaki olej nalać do amorów w revo bo złamałem jedną ośke i jak rozkrecilem amor to byl w nim troszke ciemny olej wiec wymienie juz olej we wszystkich ... co polecacie ? revo ma byc do skoków i innego typu katowania - wszystko tylko nie tor

pozdrawiam



Robert Lubina - Nie Cze 18, 2006 10:31 am
" />gdy jeździłem (skakałem)na seryjnym oleju też udało mi sie złamać ośkę amora, po tym wlałem olej Asso 60wt i był twardszy ale do skoków ten olej jest dobry.



Piotr Michalski - Nie Cze 18, 2006 4:50 pm
" />Moim zdaniem idealnym zestawem do bashu jest olej 50wt sprężyny zielone na przedzie i beżowe z tyłu oraz rockersy p2. Próbowałem kilku kombinacji i tak spisuje się najlepiej. Przy olejach gęstszych zawieszenie robi się trochę leniwe a przy 50 jest w sam raz. Podczas skoków w skateparku na dość spore wysokości rzędu 3, 4m model przy lądowaniu zachowuje się bardzo dobrze, żadnych zniszczeń. Jedynie ostatnio zauważyłem, że końcówki amortyzatorów mają już małe luzy, więc trzeba będzie je wymienić.



Adrian Kopeć - Śro Cze 21, 2006 10:22 am
" />No więc od wczoraj jestem szczęśliwym(?) posiadaczem revo 3,3 wiec gdy przyszło na 1 ogień poszedł demontaz aparatury poźniej opti-drive i wsteczny z serwem nastepnie spręzyny zielone na przód i srebrne albo szre (jak zwał tak zwał) na tył. Revo 3,3 ma w standardzie rockery P2 i przyznam szczeze ze lepiej sie na nich jezdzi niz na P1 ale o tym póżniej. Dziś rano wziąłem sie do docierania ... ze względu na to że to TRX a ja kocham te silniki za łatwość docierania postępowałem identycznie jak z TRXem 2,5R.
1 bak - odpalam i tu uwaga silnik jest rownie ciasny jak 2,5 ale zblokował sie tylko raz na początku ale wystarczyło obrucenie kołem zamachowym model odpalił ale zgasł odrazu. Mała korekta idel STOP screw i ponowna próba odpalenia - działa wiec 1/4 przepustnicy na 2s i hamujemy 2s temperatura podczas całego cyklu była bardzo stabilna - 90C.
2 bak - po 15 minutach stygniecia zakładamy bude 1/2 przepustnicy 2s i hamujemy 2s - temperatura stała 100C
3 bak - po 15 minutach stygniecia 1/2 przepustnicy na 3s i hamujemy 2s - temperatura stała - 105C
4 bak - bez stygniecia cała przepustnica na 2s i hamujemy 2s - temperatura stała 105C
5 bak - bez stygniecia przyspieszamy 3s i cała przepustnica 2s i hamujemy 2s - temperatura wachała sie 105-110C
6 bak to już jazda dosyć swobodna długie proste - wrzucamy 2 bieg i jest bardzo fajna zabawa

Przedłużenie Revo 3,3 o te 3cm jest strzałem w dziesiątke - model na asfalcie nie staje na 2 koła - owszem zdarza sie to na trawie ale tylko przy gwałtownym ruszaniu pozatym zawieszenie zestrojone tak jak napisałem wyżej jest dużo stabilniejsze od tego z trójkątami P1 - podczas całego procesu docierania udało mi sie go tylko raz wywrócić na zakrecie na asfalcie podczas hamowania z pełnej predkosci na skreconych kołach chociaż też nie odrazu.

To by było na tyle.

Pozdrawiam



Grzegorz Pośpiech - Sob Kwi 28, 2007 8:00 am
" />Niechciałem otwierac nowego tematu wiec napisze tu

w moim reviaku bardzo szybko konczy sie akumulator w odbiorniku, wpadłem na pomysł zeby zastapic go koszyczkiem, co myslicie o takim rozwiazaniu czy bede mogł dłuzej pojezdzic



Piotr Krzyżanowski - Sob Kwi 28, 2007 9:08 am
" />koszyczek jest beznadziejny.
kiedys porownalem koszyczek 4,8V z 2500mah i 6V z 1400mah i wlace koszyczek nie smigal dluzej, a za to ZNAACZNIE slabiej

lepiej kup nowy, porzadny pakiet 6V



Mateusz Purgał - Sob Kwi 28, 2007 10:18 am
" />
">Niechciałem otwierac nowego tematu wiec napisze tu

w moim reviaku bardzo szybko konczy sie akumulator w odbiorniku, wpadłem na pomysł zeby zastapic go koszyczkiem, co myslicie o takim rozwiazaniu czy bede mogł dłuzej pojezdzic


Najprawdopodobniej juz padl... Mozesz kupic
taki



Jędrzej Bieniasz - Sob Kwi 28, 2007 4:18 pm
" />Grzegorz takie jedno pytanie: czy po każdej jeździe odłączasz pakiet od odbiornika albo przez wyłącznik albo wyciągając kabelek z odbiornika



Adrian Kopeć - Sob Kwi 28, 2007 6:59 pm
" />po 1 ... radze sprawdzić na dobrej ładowarce ile wchodzi do pakietu
po 2 ... te serwa lubią prąd
po 3 ... na skręcie są 2 serwa więc 2 razy więcej prądu idzie - popronuje wymienić serwa na jakieś mocniejsze i lepszej foirmy bo nie znasz dnia ani godziny kiedy odmówią posłuszeństwa a napewno tak się stanie prędzej czy później i oby nie stało się w najmniej odpowiednim momencie...

Pozdrawiam



astarrot - Sob Maj 12, 2007 9:37 am
" />witam

czym sie różnią rockery p1 od reckerów p2 w revo 3.3 ???
i czy można zalożyć rockery p2 do revo 2.5 ???

czy mozna zamiast tych dwóch serw na skręcie załozyc jedno ale mocniejsze serwo????



Jakub Banasiewicz - Sob Maj 12, 2007 1:08 pm
" />1. Zmienia się charakterystyka zawieszenia.
2. Jasne, że można.
3. Ależ owszem, czemu nie.



Grzegorz Pośpiech - Sob Maj 12, 2007 1:40 pm
" />
">Grzegorz takie jedno pytanie: czy po każdej jeździe odłączasz pakiet od odbiornika albo przez wyłącznik albo wyciągając kabelek z odbiornika

wyciagam kabelek z odbiornika


">po 1 ... radze sprawdzić na dobrej ładowarce ile wchodzi do pakietu
po 2 ... te serwa lubią prąd
po 3 ... na skręcie są 2 serwa więc 2 razy więcej prądu idzie - popronuje wymienić serwa na jakieś mocniejsze i lepszej foirmy bo nie znasz dnia ani godziny kiedy odmówią posłuszeństwa a napewno tak się stanie prędzej czy później i oby nie stało się w najmniej odpowiednim momencie...



po 1 niemam takiej ładowarki
po 2 pakiet jest juz dosc stary
po 3 serwa juz sie zepsuły padły podczas jazdy model poprostu sam pojechał i wbił sie w zaspe
W planach mam serwa tower pro tylko niewiem czy to dobry wybór moze ktos mi doradzie (chodzi mi o te z allegro)



astarrot - Sob Maj 12, 2007 3:24 pm
" />jakie średnio ma spalenie revo 2.5 a jakie revo3.3???

ile mozna posmigać na jednym baku???



Gieroll - Sob Maj 12, 2007 5:06 pm
" />na baku 125 w revo 3,3 można pojeździć jakieś 15 minut do 20 minut.

Marcin: 20 minut owszem pojeździ ale stojąc w miejscu bez dodawania ani kropelki gazu

No może faktycznie 15 minut to góra, ale kto by tam liczył....



Michał Zieliński - Sob Maj 12, 2007 7:44 pm
" />



Patryk Dykas - Sob Lut 23, 2008 9:34 pm
" />Mam pytanie. Jaki olej najlepiej lać do dyferencjałów w revo?



Jakub Mazur - Nie Lut 24, 2008 1:26 pm
" />Popatrz sobie w setupy na traxxas.com.
W revo powinny być gęstsze oleje niż w innych modelach typu monster truck, ponieważ dyferencjał jest dwusatelitowy tak więc stawia mniejszy opór olejowi niż dyferencjał czterosatelitowy.
Polecam przód 30k tył 10k.



Patryk Dykas - Sob Mar 22, 2008 1:29 pm
" />Mam pytanie. Czy jak komuś padnie dyfer w revo na zawodach to jest wstanie wymienić go pomiędzy eliminacjami?



Marcin Jasiński - Sob Mar 22, 2008 4:15 pm
" />U Mnie na stronie masz opisane które śrubki sie odkręca i wyciąga dyfer i myśle że w góra 30 minut się zmieścisz. Dyfer sam od siebie nie padnie no chyba że ostro hamujesz na asfalcie, kręcisz bączki nieustannie, przy ze skoku z hopki masz wciśnięty na maksa gaz oraz nie masz oleju w dyfrze to wtedy CI dyferek odmówi posłuszeństwa



pawelkon - Czw Lip 03, 2008 12:46 am
" />Witam

Na wstepie dzieki marcin za odpowiedz na e-maila.

Jeszcze jedna rzecz mnie niepokoi a mianowicie temperatura silnika.
Jak ustawic silnik, czy dac mu na maksa w gaz, az zalapie 2 bieg i tak kilka okrazen i w tedy regulowac zeby zmnijszyc temperature do 130C.

Czy to jednak normalne ze temp skoczy przy ostrej jezdzie do 140C jak sie odpusci na chwilke to spada z powrotem do 125C-130C.

Po prostu nie wiem czy tak ustawic HSN zeby przy naprawde ostrej jezdzie nie przekraczalo 130C czy jednak taka temp powinna byc przy normalnej jezdzie?

Pozdrawiam
Pawel K.

Ps. Moj model to Revo 3.3

Z gory serdecznie dziekuje.



Andrzej Trzeciak - Czw Lip 03, 2008 7:09 am
" />Regulujemy tylko rozgrzany silniczek. Teoretycznie temperatura przy maksymalnej jeździe nie powinna przekraczać tych 125*. Jednak mój trx 3.3 dużo lepiej jeździł przy 130-135*, a spadku kompresji nie zauważyłem.

Reguluj tak koło 132* przy maksymalnej jeździe



pawelkon - Czw Lip 03, 2008 10:27 am
" />Dzieki za odpowiedz, tak zrobie.

A jakie kola polecacie?
Cena nie gra roli ale tez nie bede wykorzystywal auta do zawodow. Myslalem o kolcach, co o tym sadzicie.

Jezeli macie jakies pomysly to prosze o link do strony towerhobbies bo pewnie stamtad bede zamawial.
Aha i co jeszcze bede potrzebowal jakie felgi jakie hexy przejsciowki itp.
Najlepiej linki do tej strony ze wszystkimi potrzebnymi rzeczami.

Z gory wielkie dzieki.



Andrzej Trzeciak - Czw Lip 03, 2008 11:29 am
" />Proline Bowtie 40Seria na felgach Wabash 23mm



Dorian Karczmarzyk - Czw Lip 03, 2008 11:53 am
" />A może od tragusa ? ProLine Crime Fighter LRP M2 na felgach Velocity do tego Hexy 17mm

Wybierzesz co będziesz chciał



pawelkon - Pią Lip 04, 2008 1:02 am
" />
">A może od tragusa ? Wink ProLine Crime Fighter LRP M2 na felgach Velocity do tego Hexy 17mm

Dzieki mysle ze te beda ok.
Czy do tego cos jeszcze potrzebuje dokupic czy tylko te dwie rzeczy?

Pozdrawiam
Pawel



duke14 - Pią Lip 04, 2008 7:36 am
" />
">A może od tragusa ? Wink ProLine Crime Fighter LRP M2 na felgach Velocity do tego Hexy 17mm

Dzieki mysle ze te beda ok.
Czy do tego cos jeszcze potrzebuje dokupic czy tylko te dwie rzeczy?

Pozdrawiam
Pawel

Myślę, że zamiast tych hexów, co podał kolega Dorian z RT-X'a, to lepiej kupić te hexy: klik
Chyba, że będziesz miał jak zrobić tulejki (rodzaj nagwintowanej wewnątrz tulejki), które się będziesz wkręcać zamiast nakrętki, pomiędzy gwint ośki, a hexa, w celu zlikwidowania luzów.

Ja mam takie 17 klik
i do tego taką właśnie tulejkę. W środku jest cała przegwintowana na 5mm, na zewnątrz ma 8mm w 'plusie' (mały naddatek materiału, do dokładnego dopasowania na wiertarce)



pawelkon - Wto Lip 08, 2008 12:46 pm
" />Jakie polecacie silniki do revo szczegolnie silniki dla ktorych nic nie trzeba przerabiac w revo ?



Andrzej Trzeciak - Wto Lip 08, 2008 1:01 pm
" />Trx 3.3 i dobry wydech



Marcin Jasiński - Wto Lip 08, 2008 9:12 pm
" />Wydech Resonator od Traxxasa jak by co



pawelkon - Pią Lip 11, 2008 12:40 am
" />A co myslicie o tych silnikach:

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... XRTM2&P=ML

lub

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXVDD6&P=7

Czy jednak zostac przy 3.3 traxxas.

Aha jeszcze jedno przy czyszczeniu silnika po kazdej jezdzie zawsze w cylindrze naokolo swiecy zostaje troche syfu, obawiam sie ze jak odkrecam swiece to jakies tam brudy dostaja sie do silnika i przez to moze silnik szlag trafic.
Moze jednak lepszym rozwiazaniem jest nie odkrecac swiecy tylko lac ARO do gaznika i krecic ez-startem, co o tym myslicie ?

Pozdrawiam
Pawel



Dorian Karczmarzyk - Pią Lip 11, 2008 1:18 am
" />O.S .21TM będzie chyba za mocny do Revo .18 już stawia model na koła to co mówić o tym



Gieroll - Pią Lip 11, 2008 5:43 am
" />po pierwsze czyść z głową, wyczyść gniazdo świecy przed odkręceniem świecy, przekręć model do góry nogami w trakcie odkręcania świecy, po odkręceniu świecy, w tej samej pozycji przeczyść gniazdo ręcznikiem papierowym, i wtedy zabierz się do konserwacji. W ten sposób nic nie wpadnie ci do środka.



Marcin Jasiński - Pią Lip 11, 2008 7:37 am
" />OS 21TM jest podobny mocowo co TRX 3.3 bo to prawie identyczne pojemności i moim zdaniem nie widzę sensu wymiany silnika na większej pojemności (picco .26 itp.) i mocniejszy jeśli dopiero zaczynamy zabawę z modelem.



pawelkon - Śro Lip 23, 2008 9:25 pm
" />Witam

Wracjac do tematu kol czy te dwa rodzaje kol beda pasowac do revo 3.3 oraz czy te hexy sa do tych kol?

I ewentualnia jaka jest roznica miedzy tymi dwoma rodzajami kol?

1. http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... XTYM9&P=ML
2. http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... XTYN4&P=ML
3. http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXTSR4&P=7

Czy po zakupie kol i tych hexow cos jeszcze bede potrzebowal zeby zainstalowac w moim revo?

Pytam dlatego ze zlozylem juz zamowienie w innym sklepie w uk i powiedzieli mi ze te kola nie beda pasowac do revo, dodam ze zamawialem razem z hexami, wiec zrezygnowalem z zamowienia. Bede zamawial jednak z towerhobbies.

Powiedzcie ile czasu czekaliscie na przesylke?

Z gory dzieki
Pozdrawiam
Pawel



Marcin Jasiński - Nie Mar 22, 2009 6:09 pm
" />Nowe porady i wskazówki dla użytkowników modelu Revo pod tym linkiem http://www.system-net.pl/~paw0289/skretbak.html



duke14 - Pon Mar 23, 2009 2:42 pm
" />
">Witam

Wracjac do tematu kol czy te dwa rodzaje kol beda pasowac do revo 3.3 oraz czy te hexy sa do tych kol?

I ewentualnia jaka jest roznica miedzy tymi dwoma rodzajami kol?

1. http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... XTYM9&P=ML
2. http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... XTYN4&P=ML
3. http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXTSR4&P=7

Czy po zakupie kol i tych hexow cos jeszcze bede potrzebowal zeby zainstalowac w moim revo?

Pytam dlatego ze zlozylem juz zamowienie w innym sklepie w uk i powiedzieli mi ze te kola nie beda pasowac do revo, dodam ze zamawialem razem z hexami, wiec zrezygnowalem z zamowienia. Bede zamawial jednak z towerhobbies.

Powiedzcie ile czasu czekaliscie na przesylke?

Z gory dzieki
Pozdrawiam
Pawel


Jak chcesz mieć hex 17 w revo to musisz kupić tego rodzaju hexy, bo (jeśli dobrze mówię) oś w reviaku ma 6mm, a nie 8mm, pod które jest robiona większość hexów 17mm. Te hexy, co żeś podał w linku mają zbyt duży (jak dla revo) - 8mm otwór w środku.



Marcin Jasiński - Pon Mar 23, 2009 3:01 pm
" />Już lepiej kupić oryginalne hexy Traxxasa splined bo te z ofny mają straszne luzy na mocowaniu na ośce



duke14 - Pon Mar 23, 2009 3:07 pm
" />
">Już lepiej kupić oryginalne hexy Traxxasa splined bo te z ofny mają straszne luzy na mocowaniu na ośce

Jeśli tak, to oczywiście, że lepiej. A jak te traxxasowskie hexy mają rozwiązane mocowanie? Jest wytoczone w środku 6mm i przechodzi potem na 5mm (bo taka jak się domyślam jest średnica gwintu na axlach w revo), żeby skasować na nich luz?



Marcin Jasiński - Pon Mar 23, 2009 3:21 pm
" />Tak na ośce jest 6mm a na gwincie w hexie już 5mm



cozmo - Nie Paź 18, 2009 11:35 am
" />a ja bym chcial sie pochwalic zamontowaniem silnika trx 3.3 zamiast trx 2.5 . dodam ze zadna dodatkowa czesc nie wymagala wymiany. po prostu zdejmuje sie stary silnik a na jego miejsce wklada nowy wiekszy . wypalilem narazie ok 2 litrow(łacznie z docieraniem ) jezdze na bogatej mieszance i stpniowo zubazam . jak dojde do maksimom mozliwosci silnika to zdam relacje.
Powered by WordPress, ©