ďťż
Traxxas rustler a HPI e-firestorm




Wiktor2006 - Pią Lis 16, 2007 5:42 pm
" />Witam

Mam zamiar ze spalinówek przejść na modele elektryczne. I mam dylemat. Jaki model wybrać z wymienionych dwóch w temacie? A może poliecilibyście coś innego w tym przedziale cenowym. Dodam że nie interesują mnie bugyy.

Pozdrawiam
Wiktor




Syncro - Pią Lis 16, 2007 5:46 pm
" />
">Dodam że nie interesują mnie bugyy.
1. To czemu wybierasz pomiędzy dwoma ST?
2. O którego Rustlera chodzi?
3. Ile chcesz za podwozie MT2?



Wiktor2006 - Pią Lis 16, 2007 5:49 pm
" />
">Dodam że nie interesują mnie bugyy.
1. To czemu wybierasz pomiędzy dwoma ST?
2. O którego Rustlera chodzi?
3. Ile chcesz za podwozie MT2?

1. Bo monster truck jakoś mi nie przypadły do gustu Chociaż E-maxx mnie kręci
2. Chopdzi o rustlera xl5
3. A jesteś zainteresowany?? A schodzić z ceny nie mam ochoty bo kasy potrzebuje (chodzi o twojego posta przed edytowaniem )



Syncro - Pią Lis 16, 2007 6:06 pm
" />1. To kup E-Maxxa 2
2. Myślę, że Firestorma nikt nie mial okazji jeszcze testować, także trudno jest porownywać te dwa modele. Miałem w rękach i Rustlera i Evadera, patrzę na Firestorma i wszystkie są konstrukcyjnie podobnie zaawansowane. Powiem jedno - te wszystkie ST są bardzo mocne
Mimo tego, że jestem fanem Traxxasa to skusiłbym się na coś nowego i kupił HPI
3. Z tego co wiem to był model Robsona.
Napisz mi całą ofertę na PM, a moooże coś z tego wyjdzie.
Interesuje mnie tylko podwozie.




Gucio - Pią Lis 16, 2007 9:36 pm
" />Witam. Ja chetnie Ci zadam pytanie dlaczego przechodzisz z spalinowek na elektryki bo ja własnie kupiłem spalinke a miałem wczesniej elektrka co jest ze spalinkami sa problemowe czy jak?



Tomek Trzos - Sob Lis 17, 2007 7:26 am
" />
">Witam. Ja chetnie Ci zadam pytanie dlaczego przechodzisz z spalinowek na elektryki bo ja własnie kupiłem spalinke a miałem wczesniej elektrka co jest ze spalinkami sa problemowe czy jak?
Takie pytania to na PM.Zależy co kto lubi bo modele elektryczne baggy z porządnymi bezszczotkami jeżdżą z taką szybkością jak modele spalinowe.
Sory za OT



Jakub Żebrowski - Sob Lis 17, 2007 10:02 am
" />
">Witam. Ja chetnie Ci zadam pytanie dlaczego przechodzisz z spalinowek na elektryki bo ja własnie kupiłem spalinke a miałem wczesniej elektrka co jest ze spalinkami sa problemowe czy jak?

Tak jak napisał Tomek. Jedni wolą to drudzy tamto a jeszcze inni petrole



mac_gd - Sob Lis 17, 2007 7:29 pm
" />Ja tez sie przesiadlem ze spaliny na elektryki,

dlaczego, bo elektryki sa tansze w eksploatacji i sie MNIEJ SIE PSUJA, do spaliny trzeba posiadac wiecej funduszy ktorych ja nie posiadalem zbyt wiele dlatego sie przesiadlem na elektryki. Mialem juz spaline i po kazdej jezdzie zawsze trzeba bylo cos podlubac przy modelu. A to jakas nakretka odleciala albo cos z szarpanka było nie tak. Niektorzy ludzie za to wlasnie uwielbiaja spalinki ( ze mozna przy nich duzo dlubac )

- No i zawsze trzeba bylo dokupowac nowe czesci ktore sie popsuly a wiadomo ze to nie jest tanie prawda ?

Do spalin oczywiscie wroce bo zawsze to bedzie sie mialo tą "moc" pod palcem ale napewno nie w w tym ani przyszlym sezonie ( zarobki nie pozwalaja )

Narazie elektryki mi stykają



Wiktor Sułek - Sob Lis 17, 2007 7:47 pm
" />A czy to ze E-Firestorm ma tylny naped nie bedzie przeszkadzac w terenie? Da sie odczuc brak kontroli na brushless?



Wiktor2006 - Sob Lis 17, 2007 8:02 pm
" />
">Ja tez sie przesiadlem ze spaliny na elektryki,

dlaczego, bo elektryki sa tansze w eksploatacji i sie MNIEJ SIE PSUJA, do spaliny trzeba posiadac wiecej funduszy ktorych ja nie posiadalem zbyt wiele dlatego sie przesiadlem na elektryki. Mialem juz spaline i po kazdej jezdzie zawsze trzeba bylo cos podlubac przy modelu. A to jakas nakretka odleciala albo cos z szarpanka było nie tak. Niektorzy ludzie za to wlasnie uwielbiaja spalinki ( ze mozna przy nich duzo dlubac )

- No i zawsze trzeba bylo dokupowac nowe czesci ktore sie popsuly a wiadomo ze to nie jest tanie prawda ?

Do spalin oczywiscie wroce bo zawsze to bedzie sie mialo tą "moc" pod palcem ale napewno nie w w tym ani przyszlym sezonie ( zarobki nie pozwalaja )

Narazie elektryki mi stykają


o właśnie. Dlatego przesiadam się na elektryki Chyba kupie E-maxx-a i mam pytanie. Czy w nim można brushlessa zapodać??



Wiktor Sułek - Sob Lis 17, 2007 8:04 pm
" />Spokojnie moim zdaniem



Syncro - Sob Lis 17, 2007 8:04 pm
" />Jasne, spójrz choćby na youtube



Wiktor Sułek - Nie Lis 18, 2007 7:13 am
" />Juz ja tylko sie pojawi w slkepie to go kupuje kocham go



Jarek Poniatowski - Nie Lis 18, 2007 8:43 am
" />
">A czy to ze E-Firestorm ma tylny naped nie bedzie przeszkadzac w terenie? Da sie odczuc brak kontroli na brushless?

Po to w buggy 2wd jest sprzęgło ślizgowe i dyfer kulowy.. za dużo mocy zostanie oddane na sprzęgło i model nie pojedzie bokiem, ale tak czy siak trzeba troche palca oszczędzać nie jak w 4wd.



Wiktor Sułek - Nie Lis 18, 2007 9:41 am
" />Ale sam przyznasz, czasami korci docisnac palec szczegolnie na bezszczotce



Jakub Żebrowski - Nie Lis 18, 2007 9:44 am
" />Czasami, ale to zupełnie inna jazda niż 4wd



Rafał Kowina - Nie Lis 18, 2007 9:46 am
" />Wiecie, mnie zawsze korci żeby wcisnąć do "deski"



Wiktor Sułek - Nie Lis 18, 2007 11:12 am
" />No szczegolnie na zwirze albo piachu wtedy fajna fontanna spod kol wychodzi



Rafał Kowina - Nie Lis 18, 2007 12:03 pm
" />Najlepiej na plaży

PS: Bierz E-Firestorm'a



Wiktor Sułek - Nie Lis 18, 2007 12:17 pm
" />Popieram, E-firestorm to nowsza konstrukcja



Jarek Poniatowski - Nie Lis 18, 2007 12:27 pm
" />
">Popieram, E-firestorm to nowsza konstrukcja
CO z tego ze nowsza

Ale wkońcu ktoś musi być zadowolony/zawiedziony także bierz, będziesz eksperymentalnym nabywcą



Wiktor2006 - Nie Lis 18, 2007 1:23 pm
" />Chyba jednak nie mam ochoty być królikiem doświadczalnym... potrzebowałbym sponsora Mam ochotę na to: http://www.amainhobbies.com/product_inf ... s_id/16233 i mam pytanie. Czy to jest ten najnowszy e-maxx? Bo pisze "win Titan® 550 motors" czyli 2 silniki dobrze rozumiem??



Piotrek Skoczek - Nie Lis 18, 2007 3:21 pm
" />Cześć. W tym linku co podałeś to jest wcześniejszy e-maxx. Tak ma dwa silniki. Ten jest najnowszy http://www.traxxas.com/products/electri ... etails.htm
W 70% wodoodporny. 2 serwa na skręcie.



Wiktor Sułek - Nie Lis 18, 2007 7:17 pm
" />Czyli jak chciałbym wsadzic bezszczotke to musialbym dwie ? Czy mozna jedna? I ile on bedzie kosztowal? (zakladam ze cos kolo 1400zł)



Jarek Poniatowski - Nie Lis 18, 2007 7:29 pm
" />To nie zakładaj tylko sobie policz... a bezszczota styka jedna, mała zębatka na atak i wjo. Acha no i obowiązkowo zasilanie z 2 pakietów Więc albo hacker C50, albo MM 5700 bo ona moze pracowac na większej ilości cel niz te o wyższym Kv na V.



Wiktor Sułek - Nie Lis 18, 2007 8:19 pm
" />Jak mam sobie policzyć? Pytałem o cene, w sklepach tego nie ma jeszcze
Powered by WordPress, ©