ďťż
Trinity Green Machine




Prince - Pią Sie 31, 2007 10:18 am
" />Mam silnik Green Machine, lecz bez naklejek. Nie wiem która to wersja GM2, GM3 czy może wersja "Pro". Nie wiem czym się różnią.
Nie wiem czy silnik jest rozbieralny, na korpusie zamiast spodziewanych śrub są zagięte blaszki. Rozbiera się go poprzez rozgięcie blaszek czy też nie dotykać tego bo silnik nie należy do rozbieralnych?
W silniku nie można ustawić kąta wyprzedzenia. Na zdjęciach widziałem że niektóre Green Machine korpus mają płaski w miejscu otworów wentylacyjnych. U mnie jest okrągły na całym obwodzie. Szczotki wymienne.

Czy po tym opisie ktoś potrafi rozpoznać która to wersja?
Jak go się rozbiera?
Jak się wymienia szczotki? Obok szczotek są jakieś śrubki...
Może ma ktoś instrukcję?

Sorry za lamerskie pytania, ale wolę zadać głupie pytanie niż przez głupotę zepsuć silnik.

EDIT 02.09.2007:

Nadal czekam na pomoc.




Prince - Wto Wrz 25, 2007 9:46 am
" />Silnik raczej nie jest rozbieralny.
Musiałem się nieźle napocić aby odgiąć te blaszki na korpusie.
A śruby które są na silniku przykręcają szczotkotrzymcze a nie jak wcześniej sądziłem całe denko silnika.

Dziękuję wszystkim za pomoc.



Tomek Massalski - Wto Wrz 25, 2007 5:57 pm
" />
">Silnik raczej nie jest rozbieralny.

Green Machine jest bez wątpienia rozbieralny.


">Na zdjęciach widziałem że niektóre Green Machine korpus mają płaski w miejscu otworów wentylacyjnych

Pogrzebałem w internecie i już w 2001 roku była na pewno wersja GM3. Miała ona spłaszczenie, o którym piszesz: http://web.archive.org/web/200106081153 ... index.html (wersja strony z sierpnia 2001).
Wersja PRO i bez są bez naklejki organoleptycznie nierozróżnialne.
Powered by WordPress, ©