ďťż
Trophy gaśnie
roLLo - Czw Wrz 16, 2010 6:42 pm " />Witam. Od początku mojej zabawy z model Trophy 3.5 mam problem z jego regulacją. Problem dotyczy tego: Jak jeżdze modelem to po dodaniu gazu wiecej niż 50 % przepustnicy i odpuszczeniu go do pozycji neutral model gaśnie. W momencie gdy model pyrczy w miejscu i nacisne hamulec model nie gaśnie. Co moze byc przyczyną gaśnięcia silnika po odpuszczeniu przepustnicy z 50% + do pozycji neutral.?? temperatura w normie. Proszę o konkretną pomoc. Pozdrawiam roLLo. Kuba96 - Czw Wrz 16, 2010 7:55 pm " />Czy dotarłeś model, jeśli tak to musisz go wyregulować, tu masz instrukcję http://www.youtube.com/watch?v=etUJBROJRLY roLLo - Czw Wrz 16, 2010 8:33 pm " />znam ten film na pamięć :d. Silnik jest dotarty. Czyli jaki następny krok przy regulacji ?? Kuba96 - Czw Wrz 16, 2010 8:45 pm " />Pierwsza rzecz, jeśli nie masz, koniecznie kup termometr 2. Daj 1/8 lub 1/4 obrotu na iglicy średnich obrotów (w prawo), jeśli problem nie ustanie, tak samu zrób z iglicą wysokich, osiągi powinny wzrosnąć, jeśli masz termometr zmierz temperaturę, jeśli nie będzie mniej niż 100 to ok. Gdy odczujesz jakiś brak osiągów na: wysokich obrotach - o 1/8 ilgicę wysokich obrotów w prawo niskich obrotach - 1/8 na ilgicy niskich obrotów też w prawo Powinno pomóc pamiętaj o kontrolowaniu temperatury pracy silnika roLLo - Czw Wrz 16, 2010 8:58 pm " /> ">Pierwsza rzecz, jeśli nie masz, koniecznie kup termometr 2. Daj 1/8 lub 1/4 obrotu na iglicy średnich obrotów, jeśli problem nie ustanie, tak samu zrób z iglicą wysokich, W ktora strone mam dac te 1/8 lub 1.4 ?? Wojek - Czw Wrz 16, 2010 9:01 pm " />Z tego co wywnioskowalem to w prawo, chyba że się pomyliłem... Kuba96 - Pią Wrz 17, 2010 5:42 am " />Tak jak wyżej, w prawo Sory, ale jakoś tak z pospiechu zapomniałem napisać "w prawo" VlodY - Pią Wrz 17, 2010 9:10 am " />roLLo A na jakiej świecy jeździsz? Może za zimną masz;> Zimna świeca też potrafi spowodować taki efekt gaśnięcia silnika przy przyśpieszaniu. Mysle że zmiana świecy i regulacja iglicy HSN na pewno ci pomoże. Silniki Pulsar stosowane w trophy chodzą bardzo dobrze i nie ma z nimi wiekszego problemu wiec na spokojnie spróbuj wyregulować raz jeszcze tak jak kolega wcześniej mówił z termometrem. roLLo - Pią Wrz 17, 2010 2:50 pm " />świeca jakiej używam to świeca OS R5. VlodY - Pią Wrz 17, 2010 8:58 pm " /> ">świeca jakiej używam to świeca OS R5. No to wszystko jasne:) Zmień świece na OS No.8, świeca OS R5 jest za zimna! Jak nie dostaniesz OS 8 to może być SH, HPI, LRP - No. R4 I bedzie chodził jak zegarek;) Pozdrawiam Wiktor Sułek - Pią Wrz 17, 2010 9:17 pm " />SH 6 lub O.S No 8 - żaden z moich silników nie widział innych świec, niezależnie czy w lato czy w zimę i chodził elegancko roLLo - Sob Wrz 18, 2010 4:23 am " />to mówicie że to wina świecy ?? Ale sie podjarałem ze moze w koncu bedzie ładne działczył. Dzieki chłopaki. Kupię to co poleciliście i dam wam znać jak efekt. VlodY - Sob Wrz 18, 2010 12:14 pm " />Kupuj, kupuj bo sezon sie konczy;) Trzeba używać ile się da:) VlodY - Sob Wrz 18, 2010 12:19 pm " /> ">SH 6 lub O.S A8 - żaden z moich silników nie widział innych świec, niezależnie czy w lato czy w zimę i chodził elegancko Wiktor a skąd bierzesz takie os A8? Bo nigdy nie widziałem takich... I jakbyś mogł powiedz mi jaką ciepłote ma ta sh6 ona cieplejsza od sh5 czy zimniejsza? Wiktor Sułek - Sob Wrz 18, 2010 3:23 pm " />OSy biorę od Wróblika, z Riku albo z RcMonster. Co do SH nie wiem, ciepłoty świec jakoś nigdy nie miały dla mnie znaczenia. Ważniejsze było, ja której silnik jedzie najlepiej VlodY - Sob Wrz 18, 2010 3:37 pm " />Ale to chyba OS 8 a nie OS A8, są A3 i A5 innych nie ma:P Ja myslałem ze sa jeszcze A8:) Wiktor Sułek - Sob Wrz 18, 2010 3:45 pm " />Tak masz rację pomyliłem się. Chodziło o No. 8 |