ďťż
Trophy gaśnie




roLLo - Czw Wrz 16, 2010 6:42 pm
" />Witam. Od początku mojej zabawy z model Trophy 3.5 mam problem z jego regulacją. Problem dotyczy tego:
Jak jeżdze modelem to po dodaniu gazu wiecej niż 50 % przepustnicy i odpuszczeniu go do pozycji neutral model gaśnie.
W momencie gdy model pyrczy w miejscu i nacisne hamulec model nie gaśnie. Co moze byc przyczyną gaśnięcia silnika po odpuszczeniu przepustnicy z 50% + do pozycji neutral.??
temperatura w normie.

Proszę o konkretną pomoc.

Pozdrawiam roLLo.




Kuba96 - Czw Wrz 16, 2010 7:55 pm
" />Czy dotarłeś model, jeśli tak to musisz go wyregulować, tu masz instrukcję http://www.youtube.com/watch?v=etUJBROJRLY



roLLo - Czw Wrz 16, 2010 8:33 pm
" />znam ten film na pamięć :d. Silnik jest dotarty. Czyli jaki następny krok przy regulacji ??



Kuba96 - Czw Wrz 16, 2010 8:45 pm
" />Pierwsza rzecz, jeśli nie masz, koniecznie kup termometr
2. Daj 1/8 lub 1/4 obrotu na iglicy średnich obrotów (w prawo), jeśli problem nie ustanie, tak samu zrób z iglicą wysokich, osiągi powinny wzrosnąć, jeśli masz termometr zmierz temperaturę, jeśli nie będzie mniej niż 100 to ok. Gdy odczujesz jakiś brak osiągów na:
wysokich obrotach - o 1/8 ilgicę wysokich obrotów w prawo
niskich obrotach - 1/8 na ilgicy niskich obrotów też w prawo
Powinno pomóc
pamiętaj o kontrolowaniu temperatury pracy silnika




roLLo - Czw Wrz 16, 2010 8:58 pm
" />
">Pierwsza rzecz, jeśli nie masz, koniecznie kup termometr
2. Daj 1/8 lub 1/4 obrotu na iglicy średnich obrotów, jeśli problem nie ustanie, tak samu zrób z iglicą wysokich,


W ktora strone mam dac te 1/8 lub 1.4 ??



Wojek - Czw Wrz 16, 2010 9:01 pm
" />Z tego co wywnioskowalem to w prawo, chyba że się pomyliłem...



Kuba96 - Pią Wrz 17, 2010 5:42 am
" />Tak jak wyżej, w prawo
Sory, ale jakoś tak z pospiechu zapomniałem napisać "w prawo"



VlodY - Pią Wrz 17, 2010 9:10 am
" />roLLo A na jakiej świecy jeździsz? Może za zimną masz;> Zimna świeca też potrafi spowodować taki efekt gaśnięcia silnika przy przyśpieszaniu. Mysle że zmiana świecy i regulacja iglicy HSN na pewno ci pomoże. Silniki Pulsar stosowane w trophy chodzą bardzo dobrze i nie ma z nimi wiekszego problemu wiec na spokojnie spróbuj wyregulować raz jeszcze tak jak kolega wcześniej mówił z termometrem.



roLLo - Pią Wrz 17, 2010 2:50 pm
" />świeca jakiej używam to świeca OS R5.



VlodY - Pią Wrz 17, 2010 8:58 pm
" />
">świeca jakiej używam to świeca OS R5.

No to wszystko jasne:) Zmień świece na OS No.8, świeca OS R5 jest za zimna! Jak nie dostaniesz OS 8 to może być SH, HPI, LRP - No. R4 I bedzie chodził jak zegarek;)

Pozdrawiam



Wiktor Sułek - Pią Wrz 17, 2010 9:17 pm
" />SH 6 lub O.S No 8 - żaden z moich silników nie widział innych świec, niezależnie czy w lato czy w zimę i chodził elegancko



roLLo - Sob Wrz 18, 2010 4:23 am
" />to mówicie że to wina świecy ?? Ale sie podjarałem ze moze w koncu bedzie ładne działczył.
Dzieki chłopaki. Kupię to co poleciliście i dam wam znać jak efekt.



VlodY - Sob Wrz 18, 2010 12:14 pm
" />Kupuj, kupuj bo sezon sie konczy;) Trzeba używać ile się da:)



VlodY - Sob Wrz 18, 2010 12:19 pm
" />
">SH 6 lub O.S A8 - żaden z moich silników nie widział innych świec, niezależnie czy w lato czy w zimę i chodził elegancko

Wiktor a skąd bierzesz takie os A8? Bo nigdy nie widziałem takich... I jakbyś mogł powiedz mi jaką ciepłote ma ta sh6 ona cieplejsza od sh5 czy zimniejsza?



Wiktor Sułek - Sob Wrz 18, 2010 3:23 pm
" />OSy biorę od Wróblika, z Riku albo z RcMonster.
Co do SH nie wiem, ciepłoty świec jakoś nigdy nie miały dla mnie znaczenia. Ważniejsze było, ja której silnik jedzie najlepiej



VlodY - Sob Wrz 18, 2010 3:37 pm
" />Ale to chyba OS 8 a nie OS A8, są A3 i A5 innych nie ma:P Ja myslałem ze sa jeszcze A8:)



Wiktor Sułek - Sob Wrz 18, 2010 3:45 pm
" />Tak masz rację pomyliłem się.
Chodziło o No. 8
Powered by WordPress, ©