ďťż
Troszke problemów z reglem :)
Erik Turlejski - Sob Mar 05, 2005 10:38 pm " />hej jak już napewno wiecie dostałem już mój nowy regiel i mam problem bo jak go wlączam i naciskam gaz to zamiast do przodu jedzie do tyłu a jak zmienie revers to albo szaleje albo dalej nic....POMOCY A i jeszcze na postostoju często wydaje dziwny dzwięk ale jak pociągne troszke cyngielek to już wszystko ok.... Adam Jugowski - Sob Mar 05, 2005 10:47 pm " />PO 1 zmień opis. PO 2 UStaw regiel od nowa, a potem (jesli bedzie piszczec) wyreguluj trymetrem!!! Powinno byc ok P.S. mi piszczy w pewnym momencie regulacji gazu. Moze to jakos przestac??? dunkmaster - Sob Mar 05, 2005 10:53 pm " />zamien kable na silniku odwrotnie niz masz Erik Turlejski - Nie Mar 06, 2005 10:23 am " /> ">PO 1 zmień opis. PO 2 UStaw regiel od nowa, a potem (jesli bedzie piszczec) wyreguluj trymetrem!!! Powinno byc ok P.S. mi piszczy w pewnym momencie regulacji gazu. Moze to jakos przestac??? 1. Wykanano! 2. Ja mam regiel którego nie moge ustawiać (lub nie umiem ) 3. mi też ale zauważyłem, że tylko jak dam za mało gazu..... ">zamien kable na silniku odwrotnie niz masz A czy to mu nie zaszkodzi???? EDIT: Dziś jak jeździłem podomu przez pewien czas bylo normalnie...ale potem znów się kierunki odwróciły........nikt nie wie co moge zrobić??? GEX - Nie Mar 06, 2005 11:48 am " />Jak jezdzil poprawnie do przodu /przod do tylu /tyl i nagle znoowu jezdzil na zmiane to ja mysle ze albo zle podlaczyles regiel albo cos z regulatorem jest zwalone Erik Turlejski - Nie Mar 06, 2005 11:52 am " /> ">Jak jezdzil poprawnie do przodu /przod do tylu /tyl i nagle znoowu jezdzil na zmiane to ja mysle ze albo zle podlaczyles regiel albo cos z regulatorem jest zwalone oj coś się boje, że ta druga opcja.....ale jak to można sprawdzić??? Może ktoś inny ma jakieś pomysły?? bo podłączenie jest na 90% ok dunkmaster - Nie Mar 06, 2005 12:56 pm " />mój kumpel tez miał taki problemy jak Ty i mowię ci zamień te kable na silniku. nic przy okazji sie nie zepsuje, sprawdzic mozna a z tego co piszesz to wlasnie jest jedyne rozwiazanie GEX - Nie Mar 06, 2005 1:06 pm " />No ale jak mu juz dobrze jezdzil to raczej nie jest sprawa zlego podlaczenia kabli od silnika... Erik Turlejski - Nie Mar 06, 2005 2:45 pm " /> ">mój kumpel tez miał taki problemy jak Ty i mowię ci zamień te kable na silniku. nic przy okazji sie nie zepsuje, sprawdzic mozna a z tego co piszesz to wlasnie jest jedyne rozwiazanie Zrobiłem tak....ale jest problem bo raz jest normalnie a raz nie więc ciągle trzeba zmienaiać może jakieś inne pomysły co ?? nikt nie wie co to może być ???? GEX - Nie Mar 06, 2005 5:41 pm " />Regulator wedlug mnie Erik Turlejski - Nie Mar 06, 2005 5:47 pm " /> ">Regulator wedlug mnie OK powiecmy, że regiel to co mam teraz robić jutro napisze e-maila do pana rojny.......a co potem mam go odesłać??? tak ROJNA - Pon Mar 07, 2005 5:59 pm " />za kazdym razem jak wlaczasz regulator z seri V3, V4 lub V6 to musisz go ustawic. Ustawia sie : 1. wlacz aparature 2. wlacz regulator 3. daj pelny gaz 4. daj pelny hamulec 5. KONIEC jezeli zaraz po wlaczeni daz pierw hamulec to model bedzie jezdil do tylu. GEX - Pon Mar 07, 2005 8:40 pm " />Wiedzialem ze Pan Rojna nam wszystko wyjasni Erik Turlejski - Sob Mar 12, 2005 7:01 pm " />Też wiedziałem GEX Ale mam jeszcze jeden bo jak cofam to mam problem awięc tak : Daje na max-a wstaczny to autko jedzie powiecmy 1cm. do tylu a potem następuje takie jakby odbicie coś w stylu zgaśnięcia spaliowego (1:1) albo jakbyśmy bpróbowali taki zwykły na biegu odpalić to on tak szarpnie i staje więć musze tak powoli wolniusiętko bo wtedy dopiero jedzie normalnie.....może i nato pon Rojna odpowie |