ďťż
Troszke problemów z reglem :)




Erik Turlejski - Sob Mar 05, 2005 10:38 pm
" />hej jak już napewno wiecie dostałem już mój nowy regiel i mam problem bo jak go wlączam i naciskam gaz to zamiast do przodu jedzie do tyłu a jak zmienie revers to albo szaleje albo dalej nic....POMOCY

A i jeszcze na postostoju często wydaje dziwny dzwięk ale jak pociągne troszke cyngielek to już wszystko ok....




Adam Jugowski - Sob Mar 05, 2005 10:47 pm
" />PO 1 zmień opis.
PO 2 UStaw regiel od nowa, a potem (jesli bedzie piszczec) wyreguluj trymetrem!!!
Powinno byc ok
P.S. mi piszczy w pewnym momencie regulacji gazu. Moze to jakos przestac???



dunkmaster - Sob Mar 05, 2005 10:53 pm
" />zamien kable na silniku odwrotnie niz masz



Erik Turlejski - Nie Mar 06, 2005 10:23 am
" />
">PO 1 zmień opis.
PO 2 UStaw regiel od nowa, a potem (jesli bedzie piszczec) wyreguluj trymetrem!!!
Powinno byc ok
P.S. mi piszczy w pewnym momencie regulacji gazu. Moze to jakos przestac???


1. Wykanano!
2. Ja mam regiel którego nie moge ustawiać (lub nie umiem )
3. mi też ale zauważyłem, że tylko jak dam za mało gazu.....

">zamien kable na silniku odwrotnie niz masz

A czy to mu nie zaszkodzi????

EDIT:
Dziś jak jeździłem podomu przez pewien czas bylo normalnie...ale potem znów się kierunki odwróciły........nikt nie wie co moge zrobić???




GEX - Nie Mar 06, 2005 11:48 am
" />Jak jezdzil poprawnie do przodu /przod do tylu /tyl i nagle znoowu jezdzil na zmiane to ja mysle ze albo zle podlaczyles regiel albo cos z regulatorem jest zwalone



Erik Turlejski - Nie Mar 06, 2005 11:52 am
" />
">Jak jezdzil poprawnie do przodu /przod do tylu /tyl i nagle znoowu jezdzil na zmiane to ja mysle ze albo zle podlaczyles regiel albo cos z regulatorem jest zwalone

oj coś się boje, że ta druga opcja.....ale jak to można sprawdzić???
Może ktoś inny ma jakieś pomysły??
bo podłączenie jest na 90% ok



dunkmaster - Nie Mar 06, 2005 12:56 pm
" />mój kumpel tez miał taki problemy jak Ty i mowię ci zamień te kable na silniku. nic przy okazji sie nie zepsuje, sprawdzic mozna a z tego co piszesz to wlasnie jest jedyne rozwiazanie



GEX - Nie Mar 06, 2005 1:06 pm
" />No ale jak mu juz dobrze jezdzil to raczej nie jest sprawa zlego podlaczenia kabli od silnika...



Erik Turlejski - Nie Mar 06, 2005 2:45 pm
" />
">mój kumpel tez miał taki problemy jak Ty i mowię ci zamień te kable na silniku. nic przy okazji sie nie zepsuje, sprawdzic mozna a z tego co piszesz to wlasnie jest jedyne rozwiazanie

Zrobiłem tak....ale jest problem bo raz jest normalnie a raz nie więc ciągle trzeba zmienaiać może jakieś inne pomysły co ??
nikt nie wie co to może być ????



GEX - Nie Mar 06, 2005 5:41 pm
" />Regulator wedlug mnie



Erik Turlejski - Nie Mar 06, 2005 5:47 pm
" />
">Regulator wedlug mnie

OK powiecmy, że regiel to co mam teraz robić jutro napisze e-maila do pana rojny.......a co potem mam go odesłać??? tak



ROJNA - Pon Mar 07, 2005 5:59 pm
" />za kazdym razem jak wlaczasz regulator z seri V3, V4 lub V6 to musisz go ustawic.
Ustawia sie :
1. wlacz aparature
2. wlacz regulator
3. daj pelny gaz
4. daj pelny hamulec
5. KONIEC

jezeli zaraz po wlaczeni daz pierw hamulec to model bedzie jezdil do tylu.



GEX - Pon Mar 07, 2005 8:40 pm
" />Wiedzialem ze Pan Rojna nam wszystko wyjasni



Erik Turlejski - Sob Mar 12, 2005 7:01 pm
" />Też wiedziałem GEX
Ale mam jeszcze jeden bo jak cofam to mam problem awięc tak :
Daje na max-a wstaczny to autko jedzie powiecmy 1cm. do tylu a potem następuje takie jakby odbicie coś w stylu zgaśnięcia spaliowego (1:1)
albo jakbyśmy bpróbowali taki zwykły na biegu odpalić to on tak szarpnie i staje więć musze tak powoli wolniusiętko bo wtedy dopiero jedzie normalnie.....może i nato pon Rojna odpowie
Powered by WordPress, ©