ďťż
Trx3.3 i Virus?




Andrzej Trzeciak - Sob Gru 15, 2007 5:16 pm
" />Wpadłem na genialny(?) plan. Chce włożyć trx3.3 do Virusa. Silnik bedzie przepisowy. Doradzcie mi czy warto czy lepiej włozyc jakies .21?




Jakub Żebrowski - Nie Gru 16, 2007 10:15 pm
" />Tak naprawdę pierwszy na to wpadł Rafał Iłendo. I jak się okazało TRX nie lubi długich prostych



Piotrek Zawierucha - Nie Gru 16, 2007 10:35 pm
" />
">Tak naprawdę pierwszy na to wpadł Rafał Iłendo. I jak się okazało TRX nie lubi długich prostych

Dlaczego mój lubi dopiero ma powera i lapie cuga



Michał Bugajski - Pon Gru 17, 2007 8:31 am
" />
">Wpadłem na genialny(?) plan. Chce włożyć trx3.3 do Virusa. Silnik bedzie przepisowy. Doradzcie mi czy warto czy lepiej włozyc jakies .21?

trx 3.3 to nie .21 i nie bedzie przepisowy




Jakub Żebrowski - Pon Gru 17, 2007 12:12 pm
" />Czemu nie będzie?

1. Silnik.

Model może posiadać jeden silnik spalinowy, dowolny o pojemności skokowej max. 3,5 ccm.



Michał Bugajski - Pon Gru 17, 2007 1:07 pm
" />
">Czemu nie będzie?

1. Silnik.

Model może posiadać jeden silnik spalinowy, dowolny o pojemności skokowej max. 3,5 ccm.


w IC-8Buggy jezdzi sie tylko na .21 bynajmniej w Polsce



Marek Byrczak - Pon Gru 17, 2007 1:34 pm
" />Co nie oznacza, że TRX 3.3 nie może być w tej klasie Michale. Przepis mówi jedynie o maksymalnej pojemności.



Bartek Koźbielak - Pon Gru 17, 2007 2:33 pm
" />Myśle że się to nieopłaca spójrz;)
http://allegro.pl/item285527765_silnik_ ... alny_.html



Michał Bugajski - Pon Gru 17, 2007 2:36 pm
" />
">Co nie oznacza, że TRX 3.3 nie może być w tej klasie Michale. Przepis mówi jedynie o maksymalnej pojemności.

to wiem, napisałem jak jest u nas ze kazdy smiga na .21, choc niektorzy tez jezdzili na wiekszych silnikach, wieksze baki mieli niz dopuszczone 125ml, coż nie ma u nas kontroli technicznych..



Jakub Żebrowski - Pon Gru 17, 2007 3:11 pm
" />Chciałbym żeby po rozdzieleniu klas była wprowadzona kontrola.
Choćby 1 raz przed zawodami.



Mateusz Jura - Pon Gru 17, 2007 3:31 pm
" />
">Chciałbym żeby po rozdzieleniu klas była wprowadzona kontrola.
Choćby 1 raz przed zawodami.


A ja chcialbym złota kaczke na łańcuszku Na razie nie ma nawet podziału klas, i nie wiadomo kiedy będzie, więc...

Myślę że powinnismy postawic tutaj przede wszystkim na własną uczciwośc.[/code]



Jakub Żebrowski - Pon Gru 17, 2007 3:42 pm
" />Tylko nie którzy nie potrafią być uczciwi...

Jest zresztą tak jak p. Matukin mi powiedział. Podział klas zależy od organizatorów. A że jak zrobią wszystkie to im się zwraca to robią wszystkie



Marek Byrczak - Pon Gru 17, 2007 4:27 pm
" />W Kłodzku podczas EMP była kontrola i zdyskwalifikowano jednego kolegę z tego co pamiętam.



Jakub Żebrowski - Pon Gru 17, 2007 4:31 pm
" />Kto był sędzią?



Marek Byrczak - Pon Gru 17, 2007 5:32 pm
" />Marek Kusiakiewicz, wspomagany jeszcze 2 innymi panami (nazwisk nie pamiętam).

Co do dyskwalifikacji, mogę się mylic. Być może nic takiego nie miało miejsca. Choć powinno, bo kolega miał za duży silnik - Force .26 i prawdopodobnie za duży bak też.



Andrzej Trzeciak - Sob Sty 19, 2008 6:41 pm
" />Temat powraca. Moge mieć za psie pieniadze trx3.3(Junior ). I wegług przelicznika 3,3cm szesc to 0,2013cala szesc. Czyli wychodzi ze jest przepisowy. Hmm jak sądzicie dopuszczą mnie czy nie?



Jakub Żebrowski - Sob Sty 19, 2008 7:08 pm
" />Sam sobie odpowiedziałeś



Adam Jaszczurowski - Sob Sty 19, 2008 11:37 pm
" />przepisowy on jest (ponizej 3.5ccm) ale problem w tym ze silniki typu .18, .20 to sa medium block, czyli pomiedzy 2.5ccm, a 3.5ccm, i problem w tym ze przewaznie pomimo ze moga miec moc podobna do slabszych .21, to maja znacznie mniejszy moment obrotowy (nadrabiaja obrotami), dlatego osobiscie bym odradzal montowanie silnika innego niz 3.5 w buggy,



Rafał Iłendo - Nie Sty 20, 2008 8:28 am
" />a ja bym nawet polecił. Trx 3.3 na startboxa i atakujaca zebatka 13 odbiór 46-48. Przy takich przełozeniach model będzie niesamowicie przyśpieszał i ma spokojnie szanse na walke z cudnymi .21 Przy okazji zakladaj odrazu allu klocki sprzęgła i kupuj startbox-a.



Adam Jaszczurowski - Nie Sty 20, 2008 6:29 pm
" />ale mowisz tak bo probowales?? Akurat TRX3.3 nie mialem w buggy, ale mialem przez jakis czas hyper 8 port (.21 ale raczej ma slaby moment, za to niezle obroty) i pomimo ze mialem zalozone przelozenie 12/46 i 12/48 to przyspieszenie nie bylo dobre. Po przesiadce na silnik z lepszym dolem od razu widac roznice.



Rafał Iłendo - Nie Sty 20, 2008 7:45 pm
" />ha widzisz miałem równiez hypera. Mówie bo jestem świadom. Jp-1 przy trx 3.3 to podstawa na zawody i przejedz się takim modelem to zmienisz zdanie - wiem co mówie.



Adam Jaszczurowski - Nie Sty 20, 2008 7:59 pm
" />akurat nie probowalem trx w buggy, i nie neguje w 100% tylko mam powazne watpliwosci, ale jesli mowisz ze probowales i dziala to nie zamierzam sie klucic
Powered by WordPress, ©