ďťż
Tuning Evader 'a BX




Gruby - Nie Mar 14, 2004 12:14 am
" />Jak najlepiej stunningowac ten model, zeby sie po tym tunningu nadawal na zawody, no i zeby nie bylo za drogo?

Z gory dzieki za odpowiedz




Olo - Nie Mar 14, 2004 10:41 am
" />Wymień regla na mocniejszy i wstaw pożądny silnik, jak masz panewki to włóz łożyska. Pakiet mocniejszy (ale nie NiMH) no i tyle mi przychodzi do głowy.



Robert Lubina - Nie Mar 14, 2004 12:26 pm
" />Po pierwsze: wymień wtyczki w pakietach i reglerze, po drugie: wyczyść i nasmaruj porządnie model, po trzecie: weź duuuużo czesci zapasowych na zawody....szczególnie zwrotnice, wierzyczki pdo amorki i peeelno wahaczy....



Gruby - Nie Mar 14, 2004 7:05 pm
" />O reglu juz myslalem, i mam zamiar wsadzic 12t modified z wstecznym. Nie wiem o jakie panewki chodzi, ale model ma juz lozyska w kolac - jesli o te lozyska chodzi. Aha i nie wiem jak zdjac zebatke z silnika? Thx za rady




kanon45 - Nie Mar 14, 2004 8:04 pm
" />A o jakie wtyczki chodzi????



Robert Lubina - Nie Mar 14, 2004 8:06 pm
" />pozłacane....nie tamiyowskie tylko całkiem inne....lepiej przewodzą....



Gruby - Czw Kwi 22, 2004 11:38 pm
" />Dawno mnie nie bylo, ale to dlatego ze na tydzien do Waszyngtony pojechalem, a potem na 2 tygodnie komputer padl... Ale juz jestem i mi sie pytani nazbieralo. Jaka zebatke najlepiej mozna nalozyc na silnik 20T zeby zwiekszyc predkosc samochodu( najlepiej mi dajcie linka na TH).

Czy to jest dobry Motor do modelu Buggy: http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXAVG2&P=7

Czy to dobry model na poczatek do zabawy na parkingu:
http://www.cenracing.com/cars/ct4s/ct4s.html

To na razie chyba tyle (sorka ze w tym temacie ale tak jakos to wyszlo )



Robert Lubina - Pią Kwi 23, 2004 7:13 am
" />Ten silnik co podałeś jest dobry.... Ja kupilem TEAM ORION HAVOK 11T i śmiga jak szalone....różnica ogromna gruby...warto zmienić silnik....a śmigam na tym regulatorze co był w zestawie....podobno ma ograniczenie do 20T a jak smigam na silniku 11T to sie tylko lekko grzeje....dopiero raz na 15jazd wylączył sie z przegrzania bo śmigałem po ostrym terenie..... ale ogolnie polecam... a przełożenie mam na silniku 23T a tą dużą zebatke mam 86T...przyspieszenie też ma dobre :]



Gruby - Pią Kwi 23, 2004 8:43 pm
" />A jaka zebatka bedzie dobra wlasnie do tego silnika, zeby predkosc byla wporzo, taka naprawde wypas, bo i tak musze jakas kupic do tego silnika...



norbi - Sob Kwi 24, 2004 10:54 am
" />
">pozłacane....nie tamiyowskie tylko całkiem inne....lepiej przewodzą....

maja lepsza rezystancje dokladnie



Gruby - Śro Maj 12, 2004 10:22 pm
" />Zamowilem juz czesci, oraz silnik, wszystko ma przyjsc pomiedzy 15-17 maja, wiec jak wszystko zmontuje to wam napisze jak sie autko sprawuje.
A tu wszystko co zamowilem:

LXAMF9 DuraTrax Gear Cover Set Evader ST
LXD247 DuraTrax Spur Gear 48P 78T
LXCXT0 DuraTrax Suspension Arm Front Right/Left Evader BX
LXMG03 Robinson Racing Super Light Pinion Purple 48P 26T
LXGAT5 DuraTrax Aluminum Rear Shock Tower Evader BX
LXDAK8 DuraTrax Knuckle Arm Aluminum Purple Evader BX
LXCUL9 Trinity P-94 Brush w/Terminals
LXAMU5 DuraTrax Shock Bushing Green Evader ST (4)
LXAVG2 Trinity P-94 12T Layered Double Motor
LXBDJ9 DuraTrax Heat Sink/Motor Mount Purple Evader ST

Razem z numerem produktu, ktory wystarcze wkleic do wyszukiwarki na th.com, i wyswietli sie to co zamowielm, jak ktos bardzo chce zobaczyc fotki oraz wiecej info.



Kuba - Czw Maj 13, 2004 12:02 am
" />Jakich uzywasz baterii i jakie to sa zawody? Jest podzial na jakies klasy?



Robert Lubina - Czw Maj 13, 2004 5:49 am
" />
">Zamowilem juz czesci, oraz silnik, wszystko ma przyjsc pomiedzy 15-17 maja, wiec jak wszystko zmontuje to wam napisze jak sie autko sprawuje.
A tu wszystko co zamowilem:

LXAMF9 DuraTrax Gear Cover Set Evader ST
LXD247 DuraTrax Spur Gear 48P 78T
LXCXT0 DuraTrax Suspension Arm Front Right/Left Evader BX
LXMG03 Robinson Racing Super Light Pinion Purple 48P 26T
LXGAT5 DuraTrax Aluminum Rear Shock Tower Evader BX
LXDAK8 DuraTrax Knuckle Arm Aluminum Purple Evader BX
LXCUL9 Trinity P-94 Brush w/Terminals
LXAMU5 DuraTrax Shock Bushing Green Evader ST (4)
LXAVG2 Trinity P-94 12T Layered Double Motor
LXBDJ9 DuraTrax Heat Sink/Motor Mount Purple Evader ST

Razem z numerem produktu, ktory wystarcze wkleic do wyszukiwarki na th.com, i wyswietli sie to co zamowielm, jak ktos bardzo chce zobaczyc fotki oraz wiecej info.


Ile za to wszystko dałeś????? Bo za to byś mógł drugi lepszy samochód kupić PP jak dojdzie to wszystko i zamontujesz to poślij fotke.....chcialbym zobaczyc jak to bedzie wyglądało



Adam Jaszczurowski - Czw Maj 13, 2004 10:17 am
" />hehe robinson racing, oni chyba robia najlepsze zembatki na rynku!!



Gruby - Czw Maj 13, 2004 10:28 pm
" />No wiec tak - na zawodach jeszcze nie bylem - a baterie to mam 1500 oraz 1900 NiCd.
Razem dalem 155.19$ razem z przesylka - prezent na dzien dziecka :D. Jak tylko przyjdzie i zamontuje wszystko to wrzuce tu fotke



Kuba - Pią Maj 14, 2004 11:03 am
" />Ze tak powiem, zaczoles troche ze zlej strony. Jesli zawody w twojej okolicy sa troche bardziej zorganizowane i jest podzial na klasy, to lepiej gdybys zaczol od Stock. Mialbys szanse na jakies wyniki i przy okazji bys sie cos nauczyl. W Mod startuja juz doswiadczeni zawodnicy i nie bedzie ci tam latwo, ponadto czesto dysponuja sprzetem najwyzszej kasy i twoj bugi moze byc za slaby.
Przy silniku 12T i bateriach jakie masz bedziesz mial z polowe krotsze czasy pracy, prawdopodobnie nie bedziesz mogl ukonczyc 5 minutowego wyscigu.
Wedlug mnie powinienes kupic silnik Stock, np Reedy MVP albo Trinity P2K i do tego jakies dobre baterie z wysokim napieciem, najlepiej jakies GP3300.
Szukalem na internecie "setup sheets" dla twojego modelu ale nic nie udalo mi sie znalezc. Mozesz zabaczyc jak sie ustawia inne podobne modele i zaadoptowac cos dla siebie. Na stronie http://www.teamassociated.com/racerhub/setup/0setups_offroad.htm jest kilka setupow dla ich buggi.



Gruby - Pią Maj 14, 2004 8:13 pm
" />Aha czyli rozumiem, ze w stoku nie moge miec aluminiowych czesci itp. czy roznica jest tylko w silniku?
No i na razie to modelem i tak dla frajdy bede jezdzil. No i jeszcze jedno.
Do wydania pozostalo mi okolo 200$. Wiec co byscie mi polecili kupic do tego modelu, zebym mogl w stoku pojezdzic. prosze o linki. Kuba dzieki za porade



Robert Lubina - Sob Maj 15, 2004 3:30 pm
" />
">Aha czyli rozumiem, ze w stoku nie moge miec aluminiowych czesci itp. czy roznica jest tylko w silniku?
No i na razie to modelem i tak dla frajdy bede jezdzil. No i jeszcze jedno.
Do wydania pozostalo mi okolo 200$. Wiec co byscie mi polecili kupic do tego modelu, zebym mogl w stoku pojezdzic. prosze o linki. Kuba dzieki za porade


części alu jak najbardziej możesz mieć. aż wskazane (przynajmniej jest małe prawdopodobieństwo że sie coś złamie ) ale do stocka to wystarczy zmienić na jakiś dobry silnik 27T o dużych obrotach. Kup jak możesz z 2 pakiety 3300mAh. jeszcze może oponki i felgi zapasowe. Jak jeździsz na hali to ma to bardzo duże znaczenie. Na hale powinny być bardzo miękkie tylnie opony.... to chyba tyle... ahaa jak nie masz szybkiej ładowarki to też warto zainwestować...



Gruby - Nie Maj 16, 2004 1:58 am
" />ok czy p2k2 pro bedzie dobre :
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... XAVJ2&P=ML
Aha czy sa pakiety 3000 - 3300 NiCd ( bo moge tylko takie ladowac moja ladowarka ) ??



Robert Lubina - Nie Maj 16, 2004 10:56 am
" />Silnik P2K2 byłby dobry do standardu.... a pakietów 3000-3300 NICD nie ma....NICD to max 2400mAh. Ale tą ładowarką co masz też możnaby było ładować NIMHy tylko trzeba by je kontrolować żeby się nie przegrzały...



Kuba - Nie Maj 16, 2004 3:30 pm
" />Wybor silnika i przelozen zalezy w duzym stopniu od toru, jego dlugosci i typu zakretow. Na "szybkie" tory lepiej nadaje sie Trinity Monster bo wkreca sie na wyzsze obroty i ma wiecej mocy, na "wolne" tory sa lepsze silniki typu P2K2 poniewaz maja wiekszy moment napedowy co owocuje lepszym przyspieszeniem. Od rodzaju toru zalezy tez ustawienie zawieszenia, na gladkim torze mozesz miec bardziej twarde, a na wyboistym powinno byc miekkie. Zanim jednak zaczniesz robic zakupy, jedz na ten tor i zobacz jak wyglada, porozmawiaj z ludzmi, jakie maja silniki i jak maja ustawione zawieszenie.
Do silnikow stock 27T najlepiej kupic baterie o jak najwiekszym napieciu, moga miec mniejszy czas pracy (run time). Sa one dosyc drogie ale warto miec przynajmniej jeden zestaw tylko na wyscigi.



Gruby - Nie Maj 16, 2004 5:11 pm
" />No wiec problem jest w tym, ze na zadnym torze jeszcze nie bylem, a nawet nie wiem gdzie jest jakis w Warszawie, bo tam mieszkam, to bym sie przejechal i oblooknal sytuacje. Co do ladowarki to mam ta:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... XJC34&P=ML
i na samym dole jest napisane zeby raczej nie ladowac NiMh'ow, wiec pytam czy warto sprobowac. I nie zabardzo rozumiem o co chodzi z tymi bateriami o wysokim napieci ??



Kuba - Nie Maj 16, 2004 5:32 pm
" />Ja myslalem ze ty mieszkasz i chcesz sie scigac w Stanach.
Baterie mozesz sobie poogladac np tutaj http://www.promatchracing.com/gp3300.htm
Ladowarke bym na twoim miejscu kupil jakas lepsza, taka ktora obsluguje nimh i moze ladowac je pradem 6 amperow.



Adam Jaszczurowski - Pon Maj 17, 2004 6:29 am
" />kup sobie mocarne, i szybkie serwo skretu,



Gruby - Pon Maj 17, 2004 8:32 pm
" />Serwo mam na razie ok, nie chce szybszego, bo bede mial problem z opanowaniem modelu, a teraz mysle o ladowarce i jakims NiMh'u duzym...



Gruby - Pon Maj 17, 2004 9:13 pm
" />Wrzucam fotki modelu po tunningu. Oto one:
http://emblemat1.w.interia.pl/tunning%20001.jpg
http://emblemat1.w.interia.pl/tunning%20002.jpg
http://emblemat1.w.interia.pl/tunning%20004.jpg
To co jest w czerwonym koleczku (ledwo widac) zostalo wymienione. Ale i bez tego widac:D. fotki troche zlej jakosci, ale nie mialem za wiele czasu na lepsze - sorka



Gruby - Sob Maj 29, 2004 8:04 pm
" />Zlamalem nastepna czesc przedniego zawieszenia, wiec zamowilem aluminiowe tymn razem, razem z nowymi konektorami dla baterii:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXBDK1&P=Z



Gruby - Pon Lis 29, 2004 3:37 pm
" />Sorka ze tyle postow pod rzad ale sie nikt nie udziala!!
Teraz zadam pytanie czy ten zestawik bedzie pasowal i czy sie go oplaca kupowac?
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXDDD7&P=ML

czy lepszy bedzie ten?
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXGDP6&P=ML



Kuba - Pon Lis 29, 2004 11:18 pm
" />Wedlug Novaka, ten tanszy zestaw odpowiada parametrami silnikowi szczotkowemu o 27 zwojach (stock) a ten drozszy ma osiagli zblizone do silnika modyfikowanego, 10 zwojow.
Powered by WordPress, ©