ďťż
Tuning MT2




Malkavian - Wto Sty 24, 2006 5:49 pm
" />Chciałbym, abyście zaproponowali, co mogę wymienić w MT2, aby poprawiło to szybkość, oraz właściwości jezdne. Narazie zmieniłem filtr powietrza, na lepszy dwuwarstwowy. Czekam na Wasze propozycje. Pozdrawiam




Wojtek Sadowski - Wto Sty 24, 2006 5:54 pm
" />zmień zębatki na 47z odbiór i 18z Atak. wsadz silnik 18 SS zmien oponki na te: http://www.hpi.pl/sklep/product_info.ph ... cts_id=153 - tylko to do jazdy na asfalcie, wsadz skrzynię 2-biegowa



Piotrek-krk - Wto Sty 24, 2006 5:55 pm
" />Podam tu ogolnie przydatny tunning, nie koniecznie wplywajacy na szybkosc itp.

Napewno ta zebatka moze Ci sie przydac, jesli peknie Ci standardowa. Mi juz pekla, jednak nie mialem na nia kasy, ale kolejnym wydatkiem bedzie wlasnie ona:
http://www.hpi.pl/sklep/product_info.ph ... ts_id=2848

Jesli denerwuje Cie ciagle napelnianie zbiorniczka, to mozesz kupic wiekszy:
http://www.hpi.pl/sklep/product_info.ph ... cts_id=132

Napewno lepsza bedzie mialo autko przyczepnosc na malym sniegu na oponach dirt bonz. - wiem bo sprawdzilem i jezdzi lepiej.

Zeby zwiekszyc szybkosc modelu, musisz pokombinowac w zebatkach. Tylko fajnie jest jak model ma takze moc i jest zrywny.

Pozdrawiam



Malkavian - Wto Sty 24, 2006 6:06 pm
" />Myślałem nad takim rozwiazaniem:
- zebatka 13
- zbiornik 100 cm3
-opony na asfalt (wg. mnie nie oplaca sie kupowac dirt bonzow - moze sa lepsze, ale mi na teren wystarcza standardowe, a po asfalcie czesto jezdze)
-dluzsze i twardsze sprezyny
-gestszy olej w amortyzatorach
-regulowane amortyzatory (ale to na ostatnim miejscu, bo sa cholernie drogie)
i co byscie powiedzieli na lepszy hamulec? (nie wiem czy dobrze sie wyrazilem) http://www.hpi.pl/sklep/product_info.ph ... cts_id=123
Chciałem Was jeszcze spytac, jakie zadanie maja te dogbony http://www.hpi.pl/sklep/product_info.ph ... cts_id=127
I mam jeszcze jedna sprawe. Czy to jest tak ze jesli zaloze zebatke ataukujaca z mala iloscia zabkow, to bedzie mial lepsze przyspiesznie, bedzie bardziej zrywny, ale bedzie mial mniejsza predkosc maxymalna, a jak wieksza to na odwrót?




Jacek Tomczak - Śro Sty 25, 2006 6:11 pm
" />Nie wiem ci coś ci to pomoże ale ja w swojej mt2 wymieniłem tak:

-Aluminiowe wahacze przód i tyl
-Lepszy filtr powietrza
-Lepszy filtr paliwa
-Zwrotnice na aluminiowe
-To wszystko co trzyma z tyłu na aluminiowe
-Podkładki pod sprężyny w amortyzatorach na aluminiowe
-Servo skrętu na Hitec HS-645MG
-Servo gazu na jakieś lepsze
-Oponki dirt bonz
-Sprężyny w amortyzatorach
-Podwójny tłumik z tyłu

Chyba to już wszystko



Adam Dylewski - Śro Sty 25, 2006 6:15 pm
" />gdzie kupiłeś podwójny tłumik ??

Pozdrawiam Adam



Jacek Tomczak - Śro Sty 25, 2006 6:18 pm
" />Kupiłem u kolegi z forum. jak chcesz to mogę ci sprzedać odezwę się na gg



Malkavian - Śro Sty 25, 2006 8:14 pm
" />Masz jakies zdjecie? i za ile je chesz?



TL-01B - Śro Sty 25, 2006 9:03 pm
" />
">...I mam jeszcze jedna sprawe. Czy to jest tak ze jesli zaloze zebatke ataukujaca z mala iloscia zabkow, to bedzie mial lepsze przyspiesznie, bedzie bardziej zrywny, ale bedzie mial mniejsza predkosc maxymalna, a jak wieksza to na odwrót?

Oczywiście - tak.



new - Czw Sty 26, 2006 6:36 am
" />a te oponki na sfalt beda pasowaly do hpi rs4 evo3??



Krzysztof Antoniak - Czw Sty 26, 2006 9:12 am
" />
">a te oponki na sfalt beda pasowaly do hpi rs4 evo3??
Opny od MT2 nie będą pasowały do rs4



Wojtek Sadowski - Czw Sty 26, 2006 9:48 am
" />
">a te oponki na sfalt beda pasowaly do hpi rs4 evo3??
niby jakim cudem???? zastanów sie jak wepchniesz opony o szerokości prawie 6cm i wysokości 10cm do on-roada??? przecież to logiczne, że nie mają prawa się zmieścić w tym modelu



Malkavian - Czw Sty 26, 2006 9:51 am
" />Hej, a wytlumaczcie mi, jak to jest z tym hamulcem?
"> co byscie powiedzieli na lepszy hamulec? (nie wiem czy dobrze sie wyrazilem) http://www.hpi.pl/sklep/product_info.ph ... cts_id=123
Chciałem Was jeszcze spytac, jakie zadanie maja te dogbony http://www.hpi.pl/sklep/product_info.ph ... cts_id=127
oraz z tymi dogbonami. z gory dzieki. (Krzysztof Antoniak - jestes podobny do mojego brata ciotecznego tak na marginesie )



new - Czw Sty 26, 2006 9:52 am
" />ale na tyl nie wejda??



Wojtek Sadowski - Czw Sty 26, 2006 10:01 am
" />nie ma szans, powiedz mi po co Ci takie koła skoro on-road bedzie na nich kompletnie niesterowny (za wąski rozstaw kół) poza tym nie ma szans na to, żeby się zmieściły! Koła mają 5,5cm szerokosci i 10cm wysokości - wymiary mówia same za siebie - nie wejdą!



Krzysztof Antoniak - Czw Sty 26, 2006 11:08 am
" />
">Hej, a wytlumaczcie mi, jak to jest z tym hamulcem? co byscie powiedzieli na lepszy hamulec? (nie wiem czy dobrze sie wyrazilem) http://www.hpi.pl/sklep/product_info.ph ... cts_id=123
Chciałem Was jeszcze spytac, jakie zadanie maja te dogbony http://www.hpi.pl/sklep/product_info.ph ... cts_id=127
oraz z tymi dogbonami. z gory dzieki. (Krzysztof Antoniak - jestes podobny do mojego brata ciotecznego tak na marginesie )
Haulec -> ta tarcza jes wykonana z miękkigo matriału. Lepsze hamowanie ale i szybsze zużyce hamulca.
Dogbony -> Dużo wytrzymalsze. Jak miałem MT2 to problemem było to, że dogboney wybierały kubki i wylatywały :/ Tutaj nie masz tego problemu.

Podobieństwo -> ja na pewno jestem przystojniejszy



gelo - Czw Sty 26, 2006 7:38 pm
" />Poniewaz nikt nie pisze wiec ja sie troche postaralem i dam linka do czesci z alu, jednak nie wiem czy wszystkie te czesci pasuja do MT2
http://www.rcmart.com/catalog/advanced_ ... 1a&&page=1
I jeszcze jedno, moze ktos mi powiedziec co to jest:
http://www.hpi.pl/sklep/product_info.ph ... cts_id=152
Bardzo bym prosil kogos kto zna lepiej ang. o to zeby powiedzial TAK czy NIE.
P.S
Po angielsku to ja mowie tylko HALO do sluchawki
Powered by WordPress, ©