ďťż
Tunning savaga




Monster-Truck - Sob Lis 03, 2007 7:50 pm
" />Witam!
Wraz ze zbliżającymi sie Świętami Bożego Narodzenia bede miał 800-1000zł na tunning sava... A dokladnie standardowego Sava 4.6 SS.... Co radzicie stunningowac??

Opon na razie nie chce wymianiac bo na dirt bonzach dobrze sie jezdzi...

Pozdro




Mateusz Jura - Sob Lis 03, 2007 8:26 pm
" />
">Witam!
Wraz ze zbliżającymi sie Świętami Bożego Narodzenia bede miał 800-1000zł na tunning sava... A dokladnie standardowego Sava 4.6 SS.... Co radzicie stunningowac??

Opon na razie nie chce wymianiac bo na dirt bonzach dobrze sie jezdzi...

Pozdro


Do zawodów?

Uhh, za 1000zl to ja mam nowe buggy do IC8T



Wojtek Sadowski - Sob Lis 03, 2007 11:23 pm
" />
">Witam!
Wraz ze zbliżającymi sie Świętami Bożego Narodzenia bede miał 800-1000zł na tunning sava... A dokladnie standardowego Sava 4.6 SS.... Co radzicie stunningowac??

Opon na razie nie chce wymianiac bo na dirt bonzach dobrze sie jezdzi...

Pozdro


rama LCG, kubki dyfrów alu, super sprawa... I jakaś apka może... za zagranicy to i jakiegoś spektruma dx byś wyłapał... ale pomyśl też o kołach... nie ma porównania w jakości prowadzenia modelu na bonzach a np. bow tie



Jakub Żebrowski - Sob Lis 03, 2007 11:54 pm
" />I to jeszcze na 40'stkach




Piotr Krzyżanowski - Nie Lis 04, 2007 12:21 am
" />moja propozycja:
1. Koła Proline Bow-tie/Crime Fighter seria 40
2. Serwo Sanwa ERG-VZ
3. Rama HPI Low CG
4. 2x alu kubek dyfra

koniec



Jakub Żebrowski - Nie Lis 04, 2007 10:32 am
" />Ja zamiast sanwy wstawiłbym 5955 od hitec'a



Monster-Truck - Nie Lis 04, 2007 11:09 am
" />A moze jakis silnik??

Wiec napewno rama low cg i moze jeszcze sprezyny zielone i 40wt olej do nich?? ile ml oleju miesci sie w jednym amorze??

Pozdrro



Jakub Żebrowski - Nie Lis 04, 2007 11:13 am
" />Zmierz

Silnik? Wystarczy P3 ewentualnie P6 ale musisz mieć alu kubki



Monster-Truck - Nie Lis 04, 2007 12:03 pm
" />
">Witam!
Wraz ze zbliżającymi sie Świętami Bożego Narodzenia bede miał 800-1000zł na tunning sava... A dokladnie standardowego Sava 4.6 SS.... Co radzicie stunningowac??

Opon na razie nie chce wymianiac bo na dirt bonzach dobrze sie jezdzi...

Pozdro


Do zawodów?

Uhh, za 1000zl to ja mam nowe buggy do IC8T

zapomniałem dodac ze to ma byc tunning do bashu przed domem (las kabacki) i wyjazd od czasu do czasu na tor na siekierkach...

P.S.
Czy jesli kupie ten silnik (http://www.shaft.pl/product_info.php?cP ... 7a1271446e) to bede musiał zmieniac stanadardowy wydech??

Pozdro



Tomek Trzos - Nie Lis 04, 2007 1:14 pm
" />Jeśli kupisz ten silnik nie musisz zmieniać tłumika.



Monster-Truck - Nie Lis 04, 2007 1:34 pm
" />Wiec juz prawie podjąłem decyzje...

Raczej kupie:

- rame Low CG
- zielone sprezyny + olej 40 WT (ile ml miesci sie w jednym amortyzatorze?)

Na razie nie bede kupowac silnika bo K4.6 na razie wystarcza...
To wszystko wyjdzie około 320zł..

P.S.
Zeby nie zakladac nowego tematu opisze sobie swoj dzisiejszy problem po jezdzie: Po zgaszeniu silnika chciałem go odpalic, szarpie i tu nagle sznurek od szarpanki nie chce wracac... sprobowałem pokrecic trochę kolem zamoachwym i pomogło ale tylko na chwile bo pozniej znowu sarpie i za 3 pociagnieciem znowu nie zwija.... Czy to moze byc klej do srob ktory nakladalem na sruby od szarpanki (mogł przez przypadek troche wleciec i teraz nie zawsze wraca?? moge psiknac WD-40 na miejsce łaczenia bebenka szarpanki z coover platem?)

Pozdro



Gruby - Pon Lis 05, 2007 6:27 pm
" />
">P.S.
Zeby nie zakladac nowego tematu opisze sobie swoj dzisiejszy problem po jezdzie: Po zgaszeniu silnika chciałem go odpalic, szarpie i tu nagle sznurek od szarpanki nie chce wracac... sprobowałem pokrecic trochę kolem zamoachwym i pomogło ale tylko na chwile bo pozniej znowu sarpie i za 3 pociagnieciem znowu nie zwija.... Czy to moze byc klej do srob ktory nakladalem na sruby od szarpanki (mogł przez przypadek troche wleciec i teraz nie zawsze wraca?? moge psiknac WD-40 na miejsce łaczenia bebenka szarpanki z coover platem?)


Albo jest to brud w szarpance, albo ci sie slizga one-way, bo sie olej z paliwa dostal. W jednym jak i w drugim przypadku trzeba rozebrac i sprawdzic co to jest. Jak brud to trzeba wyczyscic, a jak sie slizga, to musisz sprobowac usunac ten olej z tego bolca, ktory wchodzi w one-way i ewentualnie przeczyscic lozysko wd-40 . Ja tak robilem i pomagalo.



Monster-Truck - Pon Lis 05, 2007 6:33 pm
" />jak zdjąłem sarpanke i poruszałem na sucho to przy wracaniu był taki dzwiek jakby było kilo piachu... tylko teraz jak to wyczyscic? Od razu mowie ze nie chce zdejmowac sprezyny po poprostu jej nie włoze z powrotem

Pozdro



Jarek Poniatowski - Pon Lis 05, 2007 8:13 pm
" />innej rady jak wyjąc bęben nie ma... spoko, poradzisz sobie z tym



Monster-Truck - Wto Lis 06, 2007 3:07 pm
" />ok rozebrałem beben i zdjalem sprezyne... wszystko wyczysciłem ale jak mowiełm miałem problemy z załozeniem tej sprezyny przez co rozciałem palec dosc mocno macie moze jakies patenty zeby szybko i bezbolesnie zakladac ta sprezynę??

Pozdro



Jarek Poniatowski - Wto Lis 06, 2007 3:48 pm
" />
">ok rozebrałem beben i zdjalem sprezyne... wszystko wyczysciłem ale jak mowiełm miałem problemy z załozeniem tej sprezyny przez co rozciałem palec dosc mocno macie moze jakies patenty zeby szybko i bezbolesnie zakladac ta sprezynę??

Pozdro


Tak - robić to powoli i dokładnie... A nie pokaleczysz paluchów



krzysiek892 - Wto Lis 06, 2007 5:11 pm
" />u mnie szarpanmka nie wracała gdy przykręciłem zbyt mocno śrubki mocujące do silnika :D:D poluźniłem i pomogło lub zanieczyszczone One-way ale to już pisałes



Monster-Truck - Wto Lis 06, 2007 6:35 pm
" />Własnie tez to zauwazyłem ze jak zamocno przykrece to w ogole nie wraca wiec troche zeszlifowałem bebenek zeby własnie sie nie blokowało;]



Adam Dylewski - Śro Lis 07, 2007 5:41 pm
" />zazwyczaj to blokowanie to nie jest bębenek tylko zbyt duży pęczek.
Powered by WordPress, ©