ďťż
Unikatowy model LIGHTNING GT po tuningu, ile jest wart?




Patryk Walerzak - Czw Kwi 01, 2010 7:58 pm
" />WITAM
Zamierzam sprzedać swój model LIGHTNING GT HOT BODIES zakupiony parę ładnych lat temu, po tuningu. MOdel kupiłem nowy i sam bawiłem się w przeróbki. Jest on w pełni sprawny, brakuje mu jedynie drugiego serwa skrętu, lecz celowo nie stosowałem dwóch ponieważ jedno blokowało drugie i skręcanie nie było efektywne. Nigdy nie startowałem nim w zawodach, jeździłem rekreacyjnie po łąkach, piaszczystych drogach i od czasu do czasu po torze dla modeli. Jako że straciłem juz zapał do modeli, nawet nie orientuje się ile może być teraz taki model wart. Kiedyś sporzdziłem listę częśći jakie zostały użyte i są w zestawie.

Zdjęcia:
http://images42.fotosik.pl/191/9bd1e7afc6d7cfa4.jpg
http://images37.fotosik.pl/274/a8e91cac7b5a9633.jpg
http://images48.fotosik.pl/279/8021df74a41c5c75.jpg

lista zakupionych częśći do modelu:

MOTOR WIRES WIH PLUG - kabel do pakietu
CLUTCH BELL 14T - zębatka atakująca 14-sto zebna
4 WŁOZONE I 2 NOWE ŁOŻYSKA DO CLUTCH BELL
steering Ball END - końcówki drążków kierowniczych
BLUE BIRD x2 (BMS-620MG) - serwo skrętu kupione 2 ale zostało w modelu tylko 1 i uważam że sie jeździ lepiej niz na 2 ponieważ oba serwa blokowały sie wzajemnie i nie były szybkie.
DUST PROOF COVER - gumowe osłonki na amortyzatory
STADIUM 3.5 MM F, R SHOCK SET RACING PAIR - tuningowane amortyzatory, zostały wlożone na prod a przednie powedrowały na tył, więc teraz z tyłu sa 4 sztuki
LRP BLUE FACTOR "30" - olej do amortyzatorów "30" - wlany do 4 tylnich amortyzatorów
LRP BLUE FACTOR "60" - olej do amortyzatorow "60" - wlany do przednich ,tuningowanych amortyzatorów
BALL END (L) LIGHTNING SERIES - końcowki drążków sterowniczych
AIR FILTER FOR 21 - tuningowany 2 częściowy filtr powietrza
ORGINALNY FILTR POWIETRZA - dodaje jako gratis ;]
FAIL SAVE - układ zapobiegający "ucieknięciu" modelu po stracie zasięgu
CRYSTAL SET 27.095MHz - kwarce o czestotliwości 27.095MHz "3"
CRYSTAL SET 27,145MHz - orginalne kwarce o częstotliwości 27,145MHz "4"
BODY CLIP LIGHTNING SERIES - klipsy do karoserii
FOAM BODY WASHER - podkladki pod karoserie
FUEL LINE FITING AND WASHER SET - metalowa końcówka przy gaźniku do podawnia paliwa
SHOCK REBUILD KIT LIGHTNING PRO - zestaw naprawczy do amoryzatorów obejmuący 2 metalowe tłoczki i komplet uszczelek
5X8MM SEALED BEARIG 4PSC LIGHTNING GT - łozyska
FLAT HEAD SCREW M3x15mm - śrubki o takowym rozmiarze
OLEJ DO FILTRA POWIETRZA OFNA - chyba nie trzeba tłumaczyc ;]
6,8mm BALL LIGHTNING SERIES - nakrętki do amortyzatorow
DODATKOWE HEXY
ŚWIECE DO MODELU - "3", "5" I "8"
SHOCK HOLDER PIN LIGHTNING SERIES - koncówki na które mocuje sie nowe amortyzatory
GRP MOUNT STD OFFSET WHEEL YELLOW - sportowe, pełne koła
2 NOWE NIEUŻYWANE STANDARDOWE KOŁA
1 FELGA + GĄBKA Z FELGI
4 PODKLADKI POD ŚRÓBY NA SPORTOWE KOŁA
NOWE 3 CZĘĆSIOWE SPRZĘGŁO
NOWE, TUNINGOWANE KOŁO ZAMACHOWE (FLY WHEEL) OD SAVAGE
SPOILER

W ZESTWWIE ZNAJDUJE SIE :
MODEL
APARATURA Z KWARCAMI "3" I STANDARDOWYMI "4"
BUTELKA NA PALIWO
SPRAY DO CZYSZCZENIA SILNIKA I ELEMENTÓW PLASIKOWYCH
OK. 2 LITRA PALIWA RUNNER TIME 20%
OK 2,5 LITRA PALIWA BIG BANG 16% (ŻÓŁTE, NIE CZERWONE)
ROTOSTAR 2
PAKIET DO ROTOSTARA PROFITEX 4000mAh
LADOWERKE DO PAKIETU
ORGINLNĄ GRZAŁKE
2x BATERIE DO GRZALKI Ni-Cd PANASONIC 2500mAh
PAKIET DO ODBIORNIKA Ni-MH 5 x 1,2V 1400mAh
KLUCZ DO KOŁ, ŚWIEC ITP.
INSTRUKCJE DO MODELU
POMALOWANA KAROSERIE Z OTWORAMI NA WLEW PALIWA, CHLODZĄCYM SILNIK W PRZEDNIEJ SZYBIE I NA TYLNIM ZDERZAKU BY ZMIESCIL SIE SPOILER

Oczywiście Lightning przeszedł o wiele więcej modyfikacji we własnym zakresie, o których już nawet nie pamięam

W międzyczasie wymieniłem jeszcze kilka elementów, ale nie będę ich dodawał do listy bo nie chce kłamać .
Proszę was o "wycenę modelu" - czyli ile jest teraz wart i za ile poszedłby na allegro no i kto ewentualnie chciałby, może kupić ;P
Proszę nie sugerować się zdjęciem, nie wszystko jest na nim umieszczone co jest w zestawie, jest to zdjęcie poglądowe.
Więc tak jak mówiłem, prosze o wycenę
Pozdrawiam




Andrzej Trzeciak - Pią Kwi 02, 2010 10:46 am
" />Sądzę, że 1200 zł będzie ok.

Lajt GT nie był jakoś szczególnie popularny - problem z częściami potencjalny klient może mieć.



Wiktor Sułek - Nie Kwi 04, 2010 6:20 pm
" />Z tego co widzę, to jest to lekko przerobiony Lightning Stadium Sport, nawet jeżeli był to GT, to teraz wygląda jak LSS
Tak więc z częściami nie będzie żadnego problemu.

A cena 1200 może być ciut za duża. Wrzucaj na Allegro sukcesywnie i zobaczysz, czy ktoś kupi. Zacznij od 1200 i poniżej 1000 nie schodź.
Powered by WordPress, ©