ďťż
W co zainwestować?




Jędrzej Bieniasz - Czw Maj 11, 2006 6:08 pm
" />Cóż, mam już pewną konkretniejszą kwotę (1500) i teraz zastanawiam się w co zainwestować. Na mysli na razie mam:

1) RTR Sprint 2 i do tego tuning: wymiania na carbony
2) X-Ray M18 i do tego: Motek Panther R2, M18 Power Pack

tu nie chodzi mi o wybranie klasy, interesują mnie te dwie, ale chodzi mi o dobre zainwestowanie, zebym był zadowolony i nie żałował: szkoda, że nie kupiłem tego drugiego...

najlepiej proszę o plusy i minusy, a może jeszcze jakieś inne propozycje?




Erik Turlejski - Czw Maj 11, 2006 6:33 pm
" />Ja zagłosuje na M18 i MOTEK z kilku powodów:
Sprint 2 ma dużo luzow oraz niedorobek a przy mocniejszym silniki gnie się jego mocowanie

m18 z mambą i motkiem nadodatek da ci maximum frajdy jeśli lubisz dużą szybkość (sugeruje zamiast powe packu i moteka zakup mamby - ciekawsza opcia i do tego pakiety GP poniewać 300- są wolniejsze a zarazem i lubią szybko padać)

taka moja opinia



Jędrzej Bieniasz - Czw Maj 11, 2006 6:59 pm
" />ja myślałem, że na razie kupic powerpacka i miec pod zawody, a mamba to tylko będzie dodatek do zabawy.



Stanisław Białowąs - Czw Maj 11, 2006 7:07 pm
" />no co przecież mambą możesz do Opena iść a power packa nie polemcam bo lepiej kiuoic osbno servo regiel GM-owski i kilka 300setek no i pakieciki przynajmniej 1100 GP




Jędrzej Bieniasz - Czw Maj 11, 2006 7:33 pm
" />to ja mam od razu startować w openie? teoretycznie tak go przygotowuje, ale chcę bardzo fajnie odpicować M18. W przyszłości dopiero myśle o openie, a powe pack strarczy na stantdard:)



Erik Turlejski - Czw Maj 11, 2006 7:38 pm
" />aa jeśli mowa o standarcie-- to powiem tyle alu mocowanie starczy i jendo waażne CZESKI SILNIK (czeski POTWOR ) to podstawa
a nawet kilka/kilkanascie szt .. częęęęsto padają - mowię z własnego doświadczenia przekąbinujesz z przełożeniem i trup



Jędrzej Bieniasz - Czw Maj 11, 2006 7:43 pm
" />to mały OT, ale kontynuując temat: skąd wziąć owego CZESKIEGO Potwora i jaki regulator do niego dobrać?

jeżeli chodzi o Mambe, to mam taką na oku z TH która jest od razu z regulatorem, więc nie ma problemu.

Czyli M18?



Erik Turlejski - Czw Maj 11, 2006 7:47 pm
" />
">to mały OT, ale kontynuując temat: skąd wziąć owego CZESKIEGO Potwora i jaki regulator do niego dobrać?

jeżeli chodzi o Mambe, to mam taką na oku z TH która jest od razu z regulatorem, więc nie ma problemu.

Czyli M18?


CZESKIEGO najlepiej kupić w czechac
możesz też poprosić kolegów mieszkających niedaleko granicy - może kotś ci kupi
Dokładniej pan Rajdus je ma
a regiel to bylejaki
a mamba- naprawde jeździ się super szczegolnie po ostatnim zkrecie na prostej- poczuc ten POWER gdy model w kilka chwil rozpedza sie do v-maxa i nagle zwalnia do polow !



Jędrzej Bieniasz - Czw Maj 11, 2006 7:57 pm
" />tutaj kolega nawiązał, aby nie kupować power packa, to nie chce za dużo kasy wydać. Ten powe pack nie jest taki zły są w tym ekstra części, np. speed controler który normalnie kosztuje 190 zł. Jedynie co bym dokupił, to lepsze serwo czyli Hitec HS-81 najlepsza wersja

EDIT: Dodam, że interesuje się zestawem do samodzielnego montażu. Mimo że RTR jest tańszy, ja wole poznac budowe mikrusa i wiedziec co z nim robić



Przemek Morawski - Czw Maj 11, 2006 9:17 pm
" />Jendras, będę miał do sprzedania regulator Xray XMC-180 i silnik Xray 180 czyli dokładnie to co jest w power packu. Cena będzie przystępna. Całość używana nie dłużej niż godzinę bo natychmiast przeszedłem do opena.
Powered by WordPress, ©