ďťż
W co zainwestować?
Jędrzej Bieniasz - Czw Maj 11, 2006 6:08 pm " />Cóż, mam już pewną konkretniejszą kwotę (1500) i teraz zastanawiam się w co zainwestować. Na mysli na razie mam: 1) RTR Sprint 2 i do tego tuning: wymiania na carbony 2) X-Ray M18 i do tego: Motek Panther R2, M18 Power Pack tu nie chodzi mi o wybranie klasy, interesują mnie te dwie, ale chodzi mi o dobre zainwestowanie, zebym był zadowolony i nie żałował: szkoda, że nie kupiłem tego drugiego... najlepiej proszę o plusy i minusy, a może jeszcze jakieś inne propozycje? Erik Turlejski - Czw Maj 11, 2006 6:33 pm " />Ja zagłosuje na M18 i MOTEK z kilku powodów: Sprint 2 ma dużo luzow oraz niedorobek a przy mocniejszym silniki gnie się jego mocowanie m18 z mambą i motkiem nadodatek da ci maximum frajdy jeśli lubisz dużą szybkość (sugeruje zamiast powe packu i moteka zakup mamby - ciekawsza opcia i do tego pakiety GP poniewać 300- są wolniejsze a zarazem i lubią szybko padać) taka moja opinia Jędrzej Bieniasz - Czw Maj 11, 2006 6:59 pm " />ja myślałem, że na razie kupic powerpacka i miec pod zawody, a mamba to tylko będzie dodatek do zabawy. Stanisław Białowąs - Czw Maj 11, 2006 7:07 pm " />no co przecież mambą możesz do Opena iść a power packa nie polemcam bo lepiej kiuoic osbno servo regiel GM-owski i kilka 300setek no i pakieciki przynajmniej 1100 GP Jędrzej Bieniasz - Czw Maj 11, 2006 7:33 pm " />to ja mam od razu startować w openie? teoretycznie tak go przygotowuje, ale chcę bardzo fajnie odpicować M18. W przyszłości dopiero myśle o openie, a powe pack strarczy na stantdard:) Erik Turlejski - Czw Maj 11, 2006 7:38 pm " />aa jeśli mowa o standarcie-- to powiem tyle alu mocowanie starczy i jendo waażne CZESKI SILNIK (czeski POTWOR ) to podstawa a nawet kilka/kilkanascie szt .. częęęęsto padają - mowię z własnego doświadczenia przekąbinujesz z przełożeniem i trup Jędrzej Bieniasz - Czw Maj 11, 2006 7:43 pm " />to mały OT, ale kontynuując temat: skąd wziąć owego CZESKIEGO Potwora i jaki regulator do niego dobrać? jeżeli chodzi o Mambe, to mam taką na oku z TH która jest od razu z regulatorem, więc nie ma problemu. Czyli M18? Erik Turlejski - Czw Maj 11, 2006 7:47 pm " /> ">to mały OT, ale kontynuując temat: skąd wziąć owego CZESKIEGO Potwora i jaki regulator do niego dobrać? jeżeli chodzi o Mambe, to mam taką na oku z TH która jest od razu z regulatorem, więc nie ma problemu. Czyli M18? CZESKIEGO najlepiej kupić w czechac możesz też poprosić kolegów mieszkających niedaleko granicy - może kotś ci kupi Dokładniej pan Rajdus je ma a regiel to bylejaki a mamba- naprawde jeździ się super szczegolnie po ostatnim zkrecie na prostej- poczuc ten POWER gdy model w kilka chwil rozpedza sie do v-maxa i nagle zwalnia do polow ! Jędrzej Bieniasz - Czw Maj 11, 2006 7:57 pm " />tutaj kolega nawiązał, aby nie kupować power packa, to nie chce za dużo kasy wydać. Ten powe pack nie jest taki zły są w tym ekstra części, np. speed controler który normalnie kosztuje 190 zł. Jedynie co bym dokupił, to lepsze serwo czyli Hitec HS-81 najlepsza wersja EDIT: Dodam, że interesuje się zestawem do samodzielnego montażu. Mimo że RTR jest tańszy, ja wole poznac budowe mikrusa i wiedziec co z nim robić Przemek Morawski - Czw Maj 11, 2006 9:17 pm " />Jendras, będę miał do sprzedania regulator Xray XMC-180 i silnik Xray 180 czyli dokładnie to co jest w power packu. Cena będzie przystępna. Całość używana nie dłużej niż godzinę bo natychmiast przeszedłem do opena. |