ďťż
Wspomaganie




brolcio - 2008-05-06, 21:05
Po ostaniej naprawie zawieszenia skończyły się u mnie problemy ze wspomaganiem - układ kierowniczy ciężko pracował i czasami generował nieciekawe dzwięki. Problem wynikał z uszkodzonego łożyska McPhersona - cala kolumna w związku z tym ciężko się obracała co powodowało dodatkowe spore obciążenie pompy wspomagania. Po założeniu nowych łożysk w kolumnie wspomaganie pracuje bezproblemowo.




taurus - 2008-06-30, 05:55
Zgadza sie. Czasami nawet problemy ze wspomaganiem i jego dziwnymi dzwiekami moga byc przez uszkodzone koncowki drazkow kierowniczych czy nawet zuzyte sworznie.



brolcio - 2008-06-30, 16:26
Wymieniłem ostatnio też pompę - bo ciekła. Miałem upapraną w ATF-ie komorę silnika - sama pompa jednak działała bezproblemowo i cicho.



taurus - 2008-10-19, 15:48
Witajcie!

Pytanie do znawcow ukladow kierowniczych: czy da sie w naszych Taurusach wymienic jedna (prawa) strone drazka kierowniczego? Kiedy mam auto na podnosniku z prawej strony, z kolem kompletnie w gorze czuje jak drazek chodzi w jedna i w druga strone. Wiem, ze nowy drazek da sie przykrecic, ale czy to zalatwi sprawe...?
Pozdrowionka od jelonka!




piotrekzet - 2008-10-23, 07:06
Masz na myśli końcówkę drążka? Da się. Na drążku jest nakrętka kontrująca, zakładasz na nią klucz, drugi na końcówkę i luzujesz. Odkręcając końcówkę KONIECZNIE licz ile zrobiłeś obrótów zanim zeszła, nową przykręć na tyle samo obrotów. Jeśli zrobisz więcej lub mniej rozjedzie Ci się zbieżność.
PRzed odkręcaniem czegokolwiek szczota druciana i WD 40. Jak już poluzujesz nakrętkę końcówki drążka, tą, która wchodzie w...eeee... jak to się nazywa mi uciekło, to na czym wisi tarcza hamulcowa to odkręć tą nakrętkę prawie do końca i przypierdziel młotkiem, żeby ją wypchnąć. Powodzenia



taurus - 2008-10-23, 10:02
Piotrekzet, nie chodzi mi o koncowke drazka kierowniczego, ktora zakreca sie do piasty, tylko wlasnie o sam drazek kierowniczy, ktory wchodzi z jednej strony do koncowki a z drugiej do ukladu kierowniczego ( chyba maglowica sie to nazywa).
Pozdro



RadAg! - 2008-10-23, 19:39
Z tego co ja sie orientuje mozesz tez wymienic sam drazek kierowniczy bo sa w ofercie cale drazki na rockauto.com

Apropo rockauto to nie wiem czy to wina kryzysu ekonomicznego czy czego innego ale skoczyla im bardzo cena za wysylki. Wczoraj wrzucilem do koszyka dwie rzeczy (listwa do mocowania lamp przednich i pokrowiec na auto) i sobie zazyczyli za shipping do UK 600 kilka dolarow....Nigdy tyle nie placilem za cale zamowienie a zamawialem wiecej nieraz, z kilku hurtowni i cholernie ciezkie (chocby strut assembly na tyl - sztuka chyba z 30 kilo)



taurus - 2008-10-23, 19:55
Sluchaj, ja wlasnie 5 min. temu zamowilem:

2 x quick strut front
2 x quick strut rear
engine i transmision mounts ( 3 sztuki komplet)

Zaplacilem 1076.31$ z czego 407.50$ za wysylke i to sa 2 paczki. Mountsy wrzucili mi do strutow zeby nie placic trzeciej wysylki.



RadAg! - 2008-10-23, 20:34
Musialbym poszukac starych invoices...
Mam. W kwietniu za amory na przod i klocki hamulcowe - shipping 154$ (do PL)
W listopadzie 2007-cewka, swieczki, lapmy na przod - 54$ (IoM)
Pazdziernik 2007 - Strut assembly x 2 na tyl,przewody wysokiego napiecia i lampy na przod - 258$ za shipping (IoM)

A teraz za kawalek szmaty (pokrowiec) chca 128$ za shipping...



taurus - 2008-10-23, 20:36
Definitywnie jakis przekret. To zbyt mnogo...



piotrekzet - 2008-10-27, 05:56
Taurus, nie próbowałem wykręcać z maglownicy, ale chyba się da, dokładnie na tej samej zasadzie jak końcówke drążka, tylko od drugiej strony. Ale bez kanału nawet do tego nie podchodź No i tak czy inaczej będziesz musiał odkręcić końcówkę drążka od piasty.
Powered by WordPress, ©