ďťż
Wybredny regulator
Adam Jugowski - Nie Lis 20, 2005 5:53 pm " />Witajcie Jeździłem dzis na spotkaniu (tyle ile sie dalo) i zaowazylem, ze mam problem, a raczej moj regiel. Dzis jezdzilem i autko poki sie nie rozgrzalo to "zdychalo" Myslalem, ze to wina pakietu ale problem sie powtazal. Nie chcial ruszyc i stawal. Jestem pewien ze to wina regla bo w domu ruszyl bez problemu a na niskich temp. bunt. Teraz moje pytanie: Co moge zrobic zeby reglowi bylo cieplej??? Mariusz Wichniarek - Nie Lis 20, 2005 6:22 pm " />Jeżeli ma to zdejmij radiator i wsadź mniejszy... Adam Jugowski - Nie Lis 20, 2005 6:24 pm " />dzieki moj radiator sklada sie z 3 malych radiatorow. zdejme 2 Krzysiek Jaskot - Nie Lis 20, 2005 7:15 pm " /> ">Jeżeli ma to zdejmij radiator i wsadź mniejszy... A co to jest układ cieplny, że do prawidłowej pracy potrzebuje odpowiedniej temperatury (silnik spalinowy). Ogólnie układy krzemowe (Si) lepiej pracują gdy mają niską temperaturę. Adam Jugowski - Nie Lis 20, 2005 7:35 pm " />Jeżeli chcą się uruchomić.... Moj regiel to jakis buntownik ale wytestuje patent ze zdjeciem radiatora, chyba ze macie lepsze propozycje? Pio - Nie Lis 20, 2005 7:57 pm " />Dasiek jak wracalem do domu to wlasnie myslalem o tym radiatorze ale myslalem ze to nie to, ale widze ze jest ktos taki. ja wlasnie mysle ze warto sprobowac i mogloby to pomoc. bedzie sie bez radiatora latwiej grzal i bedzie cieplejszy ;p Kamil Maszkowski - Nie Lis 20, 2005 10:16 pm " /> ">bedzie sie bez radiatora latwiej grzal i bedzie cieplejszy ... i może sie łatwiej spalić Mariusz Wichniarek - Nie Lis 20, 2005 10:35 pm " /> ">A co to jest układ cieplny, że do prawidłowej pracy potrzebuje odpowiedniej temperatury (silnik spalinowy). Ogólnie układy krzemowe (Si) lepiej pracują gdy mają niską temperaturę. Prawda, ale za niska temperatura na Si za dobrze nie wpływa... Jak wynika z całej sytuacji opisanej przez Daśka... Pio - Pon Lis 21, 2005 8:09 am " />tak moze sie latwiej spalic ale przy normalnej temperaturze. Dasiek mowil ze jego regiel dziala ( pisalo w instrukcji ) do ok -2*C. a w czoraj bylo chyba 0 a jeszcze jak jechal to jeszcze bardziej sie chlodzil! mysle ze moze zdjac i jak bedzie znowu za szybko sie grzal no to trudno.. chyba zimy nici:D. Mariusz Szopa - Pon Lis 21, 2005 9:29 am " />Witam! Nie kombinuj z radiatorami. One chłodzą strukturę elementów wykonawczych a nie sterujących. Po dłuższym czasie przetrzymywania w danym otoczeniu wszystkie elementy mają tą samą temperaturę, te z radiatorem jak i te bez radiatora. Jeśli za opisane zjawisko nie odpowiadają słabe akumulatory to faktycznie trzeba pomyśleć o regulatorze, ale postawiłbym raczej na uszkodzenie a nie na to, że zakres pracy jest od - 2 stopni. Jeśli regulator jest na gwarancji to według mnie nadaje się do reklamacji (w świetle opisanego zachowania). Jeśli był intensywnie używany postawiłbym na "zimny lut" lub pęknięcie ścieżki. Niska temperatura powoduje skurcz elementów i mamy przerwę, wyższa temperatura znów przywraca połączenie. Edit: Trzeba sprawdzić na innym regulatorze, bo przyczyną równie dobrze może być odbiornik jak i nadajnik. Zacząć trzeba od połączeń, wtyków (może wystarczy je przeczyścić), a następnie w miarę możliwości podmieniać elementy sterujące (regulator, odbiornik, nadajnik) Pio - Pon Lis 21, 2005 3:09 pm " />a ja jeszcze chcialem dopowiedziec ze jak jezdzilem z Daskiem to mi sie podobnie dzialo! tzn moglem jezdzic i jezdzilem ale juz jak troszke pojezdzil to przerywal ( dlawienie ). - nie wina akusow bo jeszcze sie nie rozladowywaly! Adam Jugowski - Pon Lis 21, 2005 4:00 pm " />tak, z tym ze w domu (18C) regiel dziala bez problemow!!!! Krzysiek Jaskot - Pon Lis 21, 2005 4:54 pm " />Nie ma co dumać, zrób tak jak napisał Bonawentura. SeQ_PL - Wto Lis 22, 2005 2:07 pm " />Ja bym sprawdzil silnik. Moze szczotki nie kontaktuja? Mialem jusz jeden raz tak ;] Luki - Wto Lis 22, 2005 2:14 pm " />No, ale tu chodzi a tą temperaturę. Niech Dasiek napisze czy zrobił już jakieś postępy Adam Jugowski - Wto Lis 22, 2005 4:44 pm " />jezdzilem wczoraj 5 minut bez obudowy i bylo ok, a regiel byl lodowaty (jak caly model) Pio - Wto Lis 22, 2005 5:46 pm " />to tak jak mowiles moze cos z wilgocia.. ale Dasiek jesli to by byla wilgoc to hm.. to przeciez po to kupilem regiel elek. wodoodporny a tez mi sie to dzieje! Adam Jugowski - Czw Lis 24, 2005 5:22 pm " />Mam, znalzlem, zrobilem, dziala!! Przyczyna buntu regulatora byl brak dostawy odpowiedniego pradu, poniewaz jedna koncowka kabla niebieskiego od regla byla nie tak "styknieta" z niebieskim kablem od silnika. Wytwarzaly sie iskry! Co zrobilem: Zabezpieczylem "zlaczenie metalowe" kablow i mocniej je zczepilem dociskajac. Regiel dziala i nie szwankuje Dzieki Bonawentura!! Pio - Czw Lis 24, 2005 5:59 pm " />ee niezle.. a ja nie wiem co jest u mnie ale mysle ze to cos z mrozem.. bo jak ja jezdze to na pierwszym pakiecie jest idealnie pozniej przy drugim jade na fula i przerywa!! pakiet naladowany i baterie w pilocie tez! wszystko wskazuje na mroz;d rafcio_bialystok - Czw Lis 24, 2005 6:08 pm " />ja mam to samo po tych 15 - 20 min mimo ze pakiet full regiel przerywa przy max gazie ale to jest juz wina mrozu .... sprawdzone sa 2 wyjscia : 1. sztuczne ogrzanie regla jak ja.... 2 kombinowanie ostre ja wsadzilem regiel w podeleczko dosyc szczelne i on se zrobil temp i smigam ile wlezie na pakietach a w podeleczku jest temp okolo 15 stopni wiec styka.... Adam Jugowski - Czw Lis 24, 2005 6:36 pm " />ja mam obudowe wew. wiec reglowi ciepło! Pio - Pią Lis 25, 2005 7:05 am " />a teraz z tymi radiatorami mozna probowac? czy nie radzilibyscie? Mariusz Wichniarek - Pią Lis 25, 2005 2:19 pm " />Możesz spróbować, tylko bez przesady (wsadź mniejszy) żeby regiel się nie przegrzał. Pozdrawiam. Pio - Pią Lis 25, 2005 2:39 pm " />taaaak tylko ze mam jeden radiator;d;d Mariusz Wichniarek - Sob Lis 26, 2005 1:39 pm " />To nie szkodzi wsadź po prostu mniejszy kawałek metalu... Mariusz Szopa - Nie Lis 27, 2005 12:11 pm " />I pamiętaj o przekładkach izolacyjnych!! |