ďťż
Wydech do silnika .28
Artur Krizar - Pon Maj 26, 2008 9:04 pm " />Witam, Zastanawiam się nad nowym wydechem do silnika SH 28 p6. Moj aktualny SH max speed nie chce wspólpracować (ciągle gaśnie na wolnych obrotach-podobno jest raczej dedykowany do silników .21). Czytając opinię skłaniam się do zakupu JP-3 lub JP-4 ale jeśli różnią się tylko homologacją to po co przepłacać? Będe wdzięczny za Wasze rady. Draxan - Pon Maj 26, 2008 9:58 pm " />ja bym bral JP-4 , roznica w cenie nie jest az tak wielka a zawsze masz juz ta homologacje ktora moze i sie nawet kiedys sprzyda . Jakub Wroński - Pon Maj 26, 2008 10:11 pm " />Moj SH .28 p6 na jp4 chodził bardzo dobrze , z łatwoscia wkrecał sie na obroty , nie gasł , i ogólnie byl zrywniejszy. Artur Krizar - Wto Maj 27, 2008 6:42 pm " />koloeś ze Stanów u którego chciałem kupić JP-4 polecił mi to: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... RK:MESE:IT tylko, że do tego trzeba dokupić kolanko za 40$ i cena zaczyna się robić abstrakcyjna fantomR - Pią Maj 30, 2008 5:02 am " />Hej, http://www.s-m-d.co.uk/pi-810-big-bore- ... -i275.html Ja do SH P6 kupilem wlasnie ten tlumik, wyszedl mnie niecale 80pln - mozna go wyrwac w podobnej cenie, nie ma homologacji EFRY ale po co komu ona w PL Tlumik ma zaje...ty dzwiek i na dodatek silnik ma mega dol , mi silnik rowniez na wolnych przygasal jak mialem tlumik ofny z kompletu, po wymianie roznica kolosalna... Ten tlumik jest wlasnie do mocnych i duzych silnikow. Pzdr! Jarek Poniatowski - Pią Maj 30, 2008 11:19 am " /> ">Witam, Zastanawiam się nad nowym wydechem do silnika SH 28 p6. Moj aktualny SH max speed nie chce wspólpracować (ciągle gaśnie na wolnych obrotach-podobno jest raczej dedykowany do silników .21). Czytając opinię skłaniam się do zakupu JP-3 lub JP-4 ale jeśli różnią się tylko homologacją to po co przepłacać? Będe wdzięczny za Wasze rady. Hmmm, nie rozumiem, jak od wydechu, moze przygasać silnik na jałowych obrotach ? Mimo iż jezdzę na silnikach .21 smię twierdzić, iż to wina regulacji - nie wydechu. Uzywam obecnie obu rodzai zestawu, zarówno max speed, jak i high torque. Przy zmianie wydechu, obowiązkowa regulacja silnika. Czasami nawet gruntowna.. Jesli silnik przygasa, nalezy podnieśc minimalnie jałowe obroty, jezeli to nie pomaga - znaczy że masz za bogata mieszanką na dole ( LSN ) Pamiętaj, aby z LSN obchodzić się delikatnie, wkręcać po troszku, bez pospiechu Przy obecnej tempreaturze, polecam świecę SH No.6 i dobrą regulację. Należy pamiętać również, iż przy zubożaniu LSN, należy także delikatnie odkręcić HSN, by silnikowi nie brakowało mieszanki na górnych obrotach. Pozdrawiam Artur Krizar - Pią Maj 30, 2008 6:10 pm " />Podobno te wydechy max speed są właśnie dedykowane do silników .21 a nie .28. Śruba wolnych obrotów jest wkręcona maksymalnie, nawet pomoc Darka z serwisu RC Monstera nie pomogła. Jarek Poniatowski - Pią Maj 30, 2008 6:23 pm " /> ">Podobno te wydechy max speed są właśnie dedykowane do silników .21 a nie .28. Śruba wolnych obrotów jest wkręcona maksymalnie, nawet pomoc Darka z serwisu RC Monstera nie pomogła. Czekaj czekaj, z tego co widzę Twoj podpis. Kojarze Cię. Tzn Was ( chyba ) Tato z młodym synem. Prawda ? Jezeli chodzi o Wasz silnik, to niedziwie się, dlaczego gaśnie itd. W Piasecznie, Nowym Targu gasł - bo jest źle dotarty to raz, dwa - po odpaleniu silnika nie pałuje sie go na maxa i puszcza odrazu na tor... spokojnie na starterze odpalamy, rozgrzewamy do ok 60-70stopni wtedy dwa kołeczka na spokojnie na torze a potem ogień ! O silnik trzeba dbać. Polecam gruntowna regulację u kogos zaufanego ( nie to, żebym miał coś do regulacji Darka ) ale polecam przejechac sie przykładowo do Pawła Lipińskiego, bądź Maćka Wróblika. Pozdrawiam i życzę sukcesów na osprzęcie SH. adzinek - Sob Maj 31, 2008 9:51 pm " />A ten wydech SH? http://sklep.rcracing.pl/product_info.p ... ts_id=2799 Jak sprawowałby się w silniku .28 P6? Jarek Poniatowski - Nie Cze 01, 2008 8:47 am " /> ">A ten wydech SH? http://sklep.rcracing.pl/product_info.p ... ts_id=2799 Jak sprawowałby się w silniku .28 P6? Do Monstera, potrzeba raczej coś mocniejszego z dołu. Polecam SA 215FS. Draxan - Pon Cze 02, 2008 10:08 am " />Jak Cie nie stac na JP-4 to kup juz JP-3 , po co kombinowac i na sile szukac jakis innych wydechow. Ja mialem JP-3 i wydech byl super. Artur Krizar - Śro Cze 04, 2008 11:56 am " />Jarek, mylisz mnie z Michałem i jego Tatą. Ja z nimi byłem w teamie na wyścigach 6-cio godzinnych a oststnio na zawodach w Piasecznie pod jednym namiotem byliśmy . Mój Hyper STjest dość charakterystyczny: niebieska buda Plymuth Hemi Cuda z czerwonymi dwoma paskami. Silnik miałem docierany u Maćka W. więc pewnie zrobił to prawidłowo. Jeśli po zmianie cylindra i tłoka nadal będzie gasł, kupię ten wydech, który polecił fantomR. Zadecydowała rekomendacja no i ta cena! Tomasz Ostrowski - Śro Cze 04, 2008 2:46 pm " /> ">Jarek, mylisz mnie z Michałem i jego Tatą. Ja z nimi byłem w teamie na wyścigach 6-cio godzinnych a oststnio na zawodach w Piasecznie pod jednym namiotem byliśmy . Mój Hyper STjest dość charakterystyczny: niebieska buda Plymuth Hemi Cuda z czerwonymi dwoma paskami. Silnik miałem docierany u Maćka W. więc pewnie zrobił to prawidłowo. Jeśli po zmianie cylindra i tłoka nadal będzie gasł, kupię ten wydech, który polecił fantomR. Zadecydowała rekomendacja no i ta cena! tylko pamiętaj, ze po wymiania tłoka i cylindra silnik trzeba docierać jak nowy |