ďťż
Wymiana części między wersjami Hyper 7




JarekC - Sob Sie 19, 2006 10:19 pm
" />Czy części do wersji Hyper 7 Pro i TQ pasuja do "zwykłego" Hyper 7 RTR-a?




Paweł Lipinski - Nie Sie 20, 2006 3:51 pm
" />Pasuja



JarekC - Pon Sie 21, 2006 10:13 am
" />Dziękuje.



Wojtek Brudnik - Wto Sie 29, 2006 9:09 pm
" />Nie do końca wszystko pasuje. Mam zarówno TQ jak i PRO. Dyfry mają np inne zębatki, podłoga jest inna, przednie zawieszenie itd. Ale większość rzeczy pasuje
Żeby było ciekawiej sporo elementów z H7 pasuje do H8
A co Ci potrzeba, bo mam trochę gratów zapasowych, a i tak już siódemką nie jeżdże.
W




JarekC - Śro Sie 30, 2006 8:07 am
" />Po prostu rozważam sensowności zakupu Hypera 7 PCR w wersji RTR (#14324) z rcworld.pl. Oferta jest fajna, ale akurat ta wersja jest już nieprodukowana, więc zastanawiałem sie czy nie będzie problemu z częściami - czy podejdą części z innych wersji Hypera.

W ogóle dojscie do ładu z wersjami Hypera 7 to nie jest łatwa sprawa. Udało mi sie znaleźć chyba z 10 wersji, każda z innym numerem (numery od 14320 do 14330 i jeszcze trochę)



Michał Bugajski - Śro Sie 30, 2006 8:25 am
" />Jacek ja Ci moge polecic ten model, miał go i byłem bardzo zadowolony <OK>



Wojtek Brudnik - Śro Sie 30, 2006 10:46 am
" />Wszystko zalezy co chcesz robic tym modelem. Jesli jeździc dla frajdy - jest super, jeśli na zawody - na razie tez w zupełności wystarczy. Hyper 8 portowy to mocny silnik. Poza tym W Kraku ma/mialo go już kilka osób, więc zawsze jakieś drobiazgi się do niego znajdą. Wiadomo też mniej więcej jak go ustawić, dotrzeć, wygegulować itd.
Za 100zł więcej jest Jammin RTR, model z trochę wyższej półki, ale nie wiem czy nie wolałbym Hypera ( nie sugeruj się - tak jak pisałem wcześniej lubie te modele i jako jeden z nielicznych w kraju ( o ile nie jedyny ) gonie Hypera na zawodach.
W



JarekC - Śro Sie 30, 2006 11:05 am
" />
">Wszystko zalezy co chcesz robic tym modelem.
Ha! Na to pytanie odpowiedź mam dobrze przemyślaną. Chce (w dokładniej takiej kolejności):

1) Nauczyć sie dbać o model spalinowy
2) Nauczyć sie jeździć modelem spalinowym (przez jeżdzic mam tez na mysli ustawić model do warunków jazdy)
3) A jeśli pierwsze dwa punkty w miarę sie udadzą, to w przyszłym sezonie wystartowac w jednej lub dwóch EMP w IC-8T, żeby nauczyć się jeździc na zawodach.

Podkreslam, że nie planuje w najblizszym sezonie walczyć w zawodach, planuje startowac żeby sie uczyć. Dlatego tez mniej jest dla mnie istotna wysokość półki, bardziej mozliwośc czerpania z doswiadczeń innych.

Stąd moje zainteresowanie Hyper 7 - to jest sprawdzona konstrukcja, znana wielu osobom i wydaje mi się rozsądnym modelem na wejscie w temat. Oczywiście mam zamiar zacząć to wejście od zamęczania pytaniami kolegów z Krakowa.



Michał Bugajski - Śro Sie 30, 2006 12:51 pm
" />
">

Stąd moje zainteresowanie Hyper 7 - to jest sprawdzona konstrukcja, znana wielu osobom i wydaje mi się rozsądnym modelem na wejscie w temat. Oczywiście mam zamiar zacząć to wejście od zamęczania pytaniami kolegów z Krakowa.


Słuchamy Jacku a co do zawodów to do przyszłego sezonu duzo czasu wiec spokojnie dasz rade najlepiej rzucic sie na głęboka wode odrazu do zobaczyska w NT
Powered by WordPress, ©