ďťż
Wymiana silnika w savie




bartek.1991@poczta.onet.p - Sob Paź 20, 2007 7:42 pm
" />Witam
Mam Savage 3.5 i planuję wymienić w nim silnik na k4.6. Czy sprzęgło z seryjniego silnika 21bb będzie pasowało do nowego większego silnika?? I czy wymieniając silnik będe musiał sie liczyć z jakimis dodatkowymi wydatkami (np. wymiana dyfrów na mocniejsze itp...)
Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam Bartek




Bartek Koźbielak - Sob Paź 20, 2007 8:06 pm
" />tak sprzęgło wejdzie
no możliwe że będziesz musiał wymienić dyferki na mocniejsze
oraz może wałki napędowe na wzmacniane



Monster-Truck - Sob Paź 20, 2007 8:10 pm
" />Nie ma sensu kupowac slinika K4.6... Lepiej jest kupic SH 28 P6 jest na stronie www.rcbziom.pl silnik sprawdzony i z dobrymi opiniami zawodnikow



Tomasz Ostrowski - Sob Paź 20, 2007 8:23 pm
" />
">tak sprzęgło wejdzie
no możliwe że będziesz musiał wymienić dyferki na mocniejsze
oraz może wałki napędowe na wzmacniane


a jakie dyferki są mocniejsze?




Bartek Koźbielak - Sob Paź 20, 2007 8:31 pm
" />źle to ująłem chodziło mi o cztero satelitowe



Tomek Przybylski - Sob Paź 20, 2007 8:57 pm
" />w 3,5 sa cztery satelity



Tomasz Ostrowski - Sob Paź 20, 2007 9:59 pm
" />
">źle to ująłem chodziło mi o cztero satelitowe

dyfry we wszystkich savach są takie same
wersje SS mają przeniesienie napędu HD i to cała różnica



Tomasz Ostrowski - Sob Paź 20, 2007 10:01 pm
" />
">Witam
Mam Savage 3.5 i planuję wymienić w nim silnik na k4.6. Czy sprzęgło z seryjniego silnika 21bb będzie pasowało do nowego większego silnika?? I czy wymieniając silnik będe musiał sie liczyć z jakimis dodatkowymi wydatkami (np. wymiana dyfrów na mocniejsze itp...)
Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam Bartek


wałki, ośki, kubki na kołach, dyfrach i skrzyni



Bartek Koźbielak - Nie Paź 21, 2007 7:28 am
" />sorki za pomyłke zawsze myślałem że 3,5 miał dwu satelitowe..
teraz już będę pamiętał że nie



kuba112004 - Nie Paź 21, 2007 7:31 am
" />Polecam wsadzic silniczek 28 sh p3 bardzo dobrze sobie daje rade w savie wogole nie ma porownania co do 25



Jakub Żebrowski - Nie Paź 21, 2007 8:04 am
" />
">Polecam wsadzic silniczek 28 sh p3 bardzo dobrze sobie daje rade w savie wogole nie ma porownania co do 25

A jakie on ma porównanie do 25?

Weź P6



bartek.1991@poczta.onet.p - Nie Paź 21, 2007 8:31 am
" />A czy ten silniczek P6 będzie pasował bez rzadnych przerubek?? I jak jest z częściami do tego silniczka w polsce??



kuba112004 - Nie Paź 21, 2007 8:54 am
" />
">Polecam wsadzic silniczek 28 sh p3 bardzo dobrze sobie daje rade w savie wogole nie ma porownania co do 25

A jakie on ma porównanie do 25?

Weź P6

A no tak on ma sava 3,5 lecz napewno roznica bedzie i to duza



Tomasz Ostrowski - Nie Paź 21, 2007 9:30 am
" />
">Polecam wsadzic silniczek 28 sh p3 bardzo dobrze sobie daje rade w savie wogole nie ma porownania co do 25

A jakie on ma porównanie do 25?

Weź P6

za mocny, nieumiejętnie prowadzony rozwali przeniesienie napędu
P3 faktycznie będzie lepszy, ma wystarczające parametry, P6 ma za dużą nadwyżkę mocy



Michał Ankier - Nie Paź 21, 2007 9:35 am
" />
">Polecam wsadzic silniczek 28 sh p3 bardzo dobrze sobie daje rade w savie wogole nie ma porownania co do 25

A jakie on ma porównanie do 25?

Weź P6

za mocny, nieumiejętnie prowadzony rozwali przeniesienie napędu
P3 faktycznie będzie lepszy, ma wystarczające parametry, P6 ma za dużą nadwyżkę mocy

Oj ma, i jest wogule ciężko to gdzieś potem wykorzystać u mnie na 2 biegu widać jak model ciągnie do gory, heh trzeba byłoby pokombinować z przekładniami alby to wykorzystać ale ogólnie mówiąc SH polecam, nie ma porównania z silnikami HPI, a te bajki że silnik siada po 5l to chyba wymyśliła konkurencja...

P.S. Na dyfry też nie ma co narzekać, raz mi poszła tylko ta mała zębatka na zawodach i tyle, a reszta bez awaryjna



Jakub Żebrowski - Nie Paź 21, 2007 10:50 am
" />
">Polecam wsadzic silniczek 28 sh p3 bardzo dobrze sobie daje rade w savie wogole nie ma porownania co do 25

A jakie on ma porównanie do 25?

Weź P6

za mocny, nieumiejętnie prowadzony rozwali przeniesienie napędu
P3 faktycznie będzie lepszy, ma wystarczające parametry, P6 ma za dużą nadwyżkę mocy

Nie umiejętnie prowadzony rozwala przeniesienie napędu w savie, racja

Ale co do nadwyżki mocy to czasem jest przydatna



bartek.1991@poczta.onet.p - Nie Paź 21, 2007 10:55 am
" />Tak więc przekonaliście mnie do SH tylko mam dylemat który P3 jest sporo tańszy ale ta moc P6 Może ma ktoś sava z silniczkiem P3 Czy na tym silniczku jest wystarczająco mocy aby sav stawał na gume
A co do rozwalania przekładni to co konkretnie skrzynia biegów, zębatki wały czy moze wszystko na raz Czy te części można wymieniać na wzmocnione i czy to cos da??



Jakub Żebrowski - Nie Paź 21, 2007 10:56 am
" />Jakub Duda ma z P3
Maciej Mrozek z P6



kuba112004 - Nie Paź 21, 2007 11:45 am
" />P3 kiedy chce robi wheelie ma wystarczajaca moc
Jezeli masz jakies pytania 3881726



Jakub Wroński - Nie Paź 21, 2007 1:09 pm
" />Co do napędu ja mam sava X SS i silnik p6 i nie mam żadnych problemów z napędem , no ale X SS ma cały napęd wzmocniony.
Kolega miał LRP z.28 i jak mial zwykły napęd to potrafiły się ukręcac pół osie i wały.



Adam Dylewski - Nie Paź 21, 2007 4:09 pm
" />Zdecydowanie do twojego sava polecam P3, P6 nie ma sensu, zmieli ci cały napęd.



Wojtek Sadowski - Nie Paź 21, 2007 5:31 pm
" />jeśli o przeniesienie napędu chodzi to moje zdanie jest takie: miałem sava z dyframi zwykłymi 2-satelitowymi i standardowymi kubkami dyfrów i oskami... na silniku 25 od HPI wszystko było ok, nic sie nie sypało. Kupiłem silnik .32 i od razu takie dziury w kielichach pożłobiło, że musiałem je wymienić, ośki zostawiłem standardowe i trzymają się świetnie już od 5 litrów... dyfer 2 satelitowy poleciał po 4 litrach i po wymianie na 4 satelity nie ma śladów zużycia wszystko pięknie gra. Skrzynia biegów nietknięta po 5 litrach. Zeżarło mi raz zębatkę odbiorczą ale to dlatego, że śruba z silnika wyleciała.
Powered by WordPress, ©