ďťż
X-mods gen.1 VS X-mods evo.
Jaccuss - Pon Kwi 16, 2007 2:50 pm " />Nabrałem checi na zakup takiego modeliku do jazd po domu i teraz parę pytan do obeznanych z tymi sprzęcikami: - Czy warto dołozyc i kupić wersję evo? - Na co należy zwrócić uwage przy zakupie? - Ogólne informacje (wady, zalety, co się psuje, itd) na temat poszczególnych modeli. Ps. Poszukuje pojazdu z budą Lancera lub Imprezy (jakby co wrzucać propozy na PM) Jakub Kusiewicz - Pon Kwi 16, 2007 2:59 pm " />-Po pierwsze to nie jest tak do końca model to jest zabawaka -Po drugie evo jest szybsze. -Jak chcesz koniecznie takiego mikrusa to lepiej Mini-z. Jaccuss - Pon Kwi 16, 2007 3:24 pm " />Mam swiadomość że wyrażenie model zostało użyte nieco na wyrost Gen. 1 ma podobno fatalny skręt czy w evo to poprawiono? Przy wyborze zasugierowałem sie ceną a nie wiem jak to jest w przypadku mini-z (no i dostępność części). redin - Pon Kwi 16, 2007 5:16 pm " />tak poprawiono ten błąd w EVO jesli chcesz kupic evo z tuningiem to napisz do mnie 1robert1 - Wto Kwi 17, 2007 6:58 am " /> ">-Po pierwsze to nie jest tak do końca model to jest zabawaka -Po drugie evo jest szybsze. -Jak chcesz koniecznie takiego mikrusa to lepiej Mini-z. Troche na ten temat juz bylo...moze nie na tym forum... 1. Znowu sie spytam co to znaczy model a co znaczy zabawka? i w koncu czym wogole jest modelarstwo? 2. czy mini-z czy xmods - wsio zalezy od zasobnosci porfela.. no tak mini-z jest delikatnie lzejszy i szybszy - no chyba ze pomyslimy o sprytnym tunningu 3. oczywiscie, ze lepiej dolozyc i kupic Evo... polecam odwiedzic te stronke a i jeszcze jedno uwaga na ceny, te sa mocno zroznicowane Robert Małyszewicz - Wto Kwi 17, 2007 3:20 pm " /> ">Przy wyborze zasugierowałem sie ceną a nie wiem jak to jest w przypadku mini-z (no i dostępność części). Co do tego to czesci jak i model dostaniesz na www.rcmodelsport.pl Jaccuss - Wto Kwi 17, 2007 7:34 pm " />Faktycznie, ale jak widzę w przypadku mini-z cena już jak za prawdziwy model!! Jakub Kusiewicz - Śro Kwi 18, 2007 6:07 am " />Za 330zł można kupić Mini-z RTR Jaccuss - Śro Kwi 18, 2007 1:15 pm " />A możesz powiedziec gdzie? I za jaki model, bo z tego co przeglądam mini-z to interesowałby mnie model AWD. Jakub Kusiewicz - Śro Kwi 18, 2007 1:38 pm " />Przepraszma pomyliłem się nie 330zł tylko 360zł Jest dostępny tutaj Jest to mini-z MR-015 nie AWD AWD jest troche drogie jak chcesz mieć 4WD w skali 1/28 to bierz Xmodsa Evo + Napęd 4wd. Ale ja zamiast mini-z wolałbym Hpi Micro RS4 Sport RTR za 620zł kgalik - Pon Kwi 23, 2007 6:53 pm " />xmods jest modelem, jeżeli lubisz poprawiać firmę weź 1 gen, jest bardziej podatna na tuning, na początek proponuje się zaopatrzyć w przeguby zapasowe, te padają jak muchy, no chyba, że możesz dołożyć i kupić metalowe jak ja. (mówię dalej o 1 gen) w 1 gen jest najwięcej bud: skyline, supra, 350Z, mustang 1965, mustang 2004, acura RSX i NSX, honda Civic coupe itd... jeżeli wybierasz evo to musisz wyda ok 200zł lub trucking, którego można przerobić na terenówkę lub low ridera koszt ok 230-250zł ja sam posiadam 1 gen i cenię sobie czas spędzony z nim, w planach nawet Mamba lub X-2 Light Pro (koszt ok 50-60$), polecam odwiedzić stronkę www.atomicmods.com tam są dostępne metalowe części lub tez www.performancexmods.com, ale tylko jeżeli ten temat cię wciagnie osobiście jeżeli posiadasz dość zasobny portfel weź truckina, istnieją ok 3 firmy produkujace modele w skali 1:28: Carson Modelsport (xmods), Kyosho (mini-z), oraz I-Waver, jest bądź był dostępny na allegro jeden z tych modeli, najszybsze po tuningu są jednak Xmods (moje zdanie) pamiętaj sam wybierasz, sam polecam truckiny, chociaż mam 1 gen, evo jest dość szybkie, ale nie wyjedziesz nim w terem czyli tylko chata; będzie sie wieszał na dywanie, pozdrawiam[/url] Jaccuss - Pon Kwi 23, 2007 7:14 pm " />Dzieki za cenne uwagi. Jak do tej pory najbardziej byłem nastawiony na evo (skręt lepszy i buda Lancerka, no i ogólnie sprawniejszy w serii), Ale martwi mnie ten przeswit. Choc u mnie raczej bedzie smigał po panelach i płytkach. Jaki jest przeswit w evo a jaki w gen1? 1robert1 - Wto Kwi 24, 2007 11:18 am " />ta strona powinna rozwiac twoje watpliwosci ... co do poprawiania to chyba nie ma takiego rodzaju modelu, ktorego nie mozna by poprawic redin - Wto Kwi 24, 2007 2:49 pm " />sry że nie na temat ale niemoge !! Użytkownik kgalik i jeszcze jakis inny "zamierzają" przerobic xmoda 1 gen. tak że bedzie wstanie wyscignąc "kazdy model" a xraya m18 z mambą 8000 weźmie na lajcie z tym silnikiem: http://www.undergroundxmods.com/catalog ... cts_id=140 a drugi mówi że go zrobi całego alu i jak sie rozpędzi to spalinke 1:8 rozwali Jaccuss - Wto Kwi 24, 2007 9:53 pm " /> ">ta strona powinna rozwiac twoje watpliwosci ... co do poprawiania to chyba nie ma takiego rodzaju modelu, ktorego nie mozna by poprawic Pewnie i by rozwiała, ale (wstyd sie przyznać), mój angielski jest fatalny. kgalik - Pią Cze 29, 2007 10:30 pm " />Redin, rzuciłem tylko wyzwanie, a projekt jest realny przy zastosowaniu odpowiednich przełożeń tylko wtedy jeden mały kamyczek może zniweczyć cały proces budowy, na ten moment nadal mam xmodsa i nie chcę go zmieniać na żaden inny model, włożyłem w niego ponad 600zł, więc trochę tego jest, ogólnie ten model ma potencjał i chcę go wykorzystać, choćby kosztem Xraya w tej chwili xmodziak zmienia zasilanie na li-pol i ubiera alu podwozie no jak chcesz xmodsa to bierz bez zastanowienia, sam polecam 1gen'a jeśli lubisz majsterkować-kombinować z modelem, może ma swoje wady, ale tyle zabawy mi jeszcze żadna zabawka nie przyniosła, na początek xmodziak najlepszym wyborem PS. Redin czemu wróciłeś do xmodsów?? Rafał Kowina - Śro Lip 25, 2007 10:03 am " />silnik z tej strony (http://www.undergroundxmods.com/catalog ... cts_id=140) jest niesamowity, stage 1 ma 27 000 obrotów a ten przy napięciu 4,8v 65 000 RPM a przy 7,4v aż 110 000 RPM To jest super . Pojechał by ponad 100km/h na zwykłej zębatce |