ďťż
XRay M18 - skręt - za duże wychylenia
KiT - Wto Kwi 21, 2009 6:43 am " />Zastanawiam się jak rozwiązać temat czułości skrętu w M18 - panki, bezszczotka, wykładzina. Zakres orczyk serwa ma długość która umożliwia pracę popychacza na wałem, ale przy tej długości wykorzystywane jest 25% zakresu pracy serwa. Krótszy orczyk serwa dałby mniejsze luzy, większą siłę (mniejszą prędkość ale to nie robi), większą rozdzielczość i większy wyczucie modelu z aparatury. Jak to rozwiązać? Grzegorz Kopertowski - Wto Kwi 21, 2009 1:50 pm " />Jeżeli model jest zbyt czuły to zmniejsz D/R w aparaturze do poziomu który będzie ci odpowiadał, możesz spróbować również przesmarować klejem CA boczne powierzchnie kół, ustaw amortyzatory w twardszej pozycji (bardziej pionowo) Na jakich kołach jeździsz? jeżeli je smarujesz przed jazdą to jaką część? Masz M18 czy M18PRO? płyta z tworzywa jest dużo bardziej elastyczna co również wpływa na przyczepność, różnica w czasie jazdy jest ogromna, kolejną rzeczą poprawiającą zachowanie modelu na torze są dystanse do kół a nawet karoseria, najlepiej jeździło mi się w budzie od Scalpela, lecz ciężko znaleźć wtedy miejsce na pchełkę (tę dużą z własnym zasilaniem). Wracając do serwa u siebie mam orczyk (oryginalny servo-saver) ustawiony jest pionowo gdy koła są prosto(tak jak podaje instrukcja) popychacz wkręcony w górnym położeniu (najdalej od serwa) i jego długość ustawiona tak by przy jeździe na wprost orczyk był pionowo. Reszta to już tylko odrobina szczęścia i "szczypta" umiejetności KiT - Wto Kwi 21, 2009 6:56 pm " /> ">Jeżeli model jest zbyt czuły to zmniejsz D/R w aparaturze do poziomu który będzie ci odpowiadał, No tak tak samo mogę ustawić EPA ale wtedy tracę na rozdzielczości skrętu. Właśnie to mnie niepokoi, że dla EPA 32% dopiero dobrze jeździ. ">możesz spróbować również przesmarować klejem CA boczne powierzchnie kół, można tak smarować pianki? ">ustaw amortyzatory w twardszej pozycji (bardziej pionowo) to już mam jak również testy na twardszych sprężynach i podkładkach Atomica ">Na jakich kołach jeździsz? jeżeli je smarujesz przed jazdą to jaką część? Pianki system wsuwany, tez z M18, różne twardości, baardzo przyczepne, można tym regulować ale to nie to. Smaruje czasami tył by nie zarzucał... ">Masz M18 czy M18PRO? płyta z tworzywa jest dużo bardziej elastyczna co również wpływa na przyczepność, różnica w czasie jazdy jest ogromna, M18 ale na węglowej płycie na 5 ogniw czyli krótszej od M18Pro ">kolejną rzeczą poprawiającą zachowanie modelu na torze są dystanse do kół a nawet sprawdzałem obie pozycje założenia pianek również tę ciut rozsuniętą. "> karoseria, najlepiej jeździło mi się w budzie od Scalpela, lecz ciężko znaleźć wtedy miejsce na pchełkę (tę dużą z własnym zasilaniem). Jakaś karoseria Lambo, taka sobie. Zawody mi chyba szybko nie grożą ">Wracając do serwa u siebie mam orczyk (oryginalny servo-saver) ustawiony jest pionowo gdy koła są prosto(tak jak podaje instrukcja) popychacz wkręcony w górnym położeniu (najdalej od serwa) i jego długość ustawiona tak by przy jeździe na wprost orczyk był pionowo. Reszta to już tylko odrobina szczęścia i "szczypta" umiejetności Tak mam tylko nie ma serwo-savera, zawsze tak ustawiam każdy model +- 3st bo to kwestia pasowania wieloklinu ale zawsze to można subtrimem wyrównać. Dzięki za wskazówki... |