ďťż
XRAY XT8
Karol Czerwiński - Wto Lut 13, 2007 11:14 am " />chciałbym dowiedziec sie cos wiecej o modelu XRAY XT8 bo zamierzam go kupic. tylko wiem ze sa dwie wersje tego modelu. Maciej Pożycki - Wto Lut 13, 2007 11:21 am " />najlepiej zebys dodal "prosze o wypowiadanie sie osob ktore uzytkowaly model" -.- Gieroll - Wto Lut 13, 2007 11:23 am " /> ">najlepiej zebys dodal "prosze o wypowiadanie sie osob ktore uzytkowaly model" -.- to chyba logiczne, bo co mogą powiedzieć osoby, które nie użytkowały tego modelu. Przemek Borucki - Wto Lut 13, 2007 12:23 pm " />a sa jakies osoby ktore juz mialy stycznosc z tym modelem ? Piotr Krzyżanowski - Wto Lut 13, 2007 12:45 pm " /> ">najlepiej zebys dodal "prosze o wypowiadanie sie osob ktore uzytkowaly model" -.- to chyba logiczne, bo co mogą powiedzieć osoby, które nie użytkowały tego modelu. nie powiedzialbym, ze jest to logiczne bo modelu nie ma jeszcze w sprzedazy Gieroll - Wto Lut 13, 2007 12:51 pm " />w takim razie nikt nic sensownego na ten temat nie napisze, więc to jest jak najbardziej logiczne. Paweł A. Szymański - Wto Lut 13, 2007 1:35 pm " />Proponuję szukać odpowiedzi na Forum XRAY'a. Forum XRAY'a o XRAY XB8 | XT8 Tam pojawią się pierwsze informacje o tym modelu od zawodników. Michał Zieliński - Wto Lut 13, 2007 2:35 pm " /> ">najlepiej zebys dodal "prosze o wypowiadanie sie osob ktore uzytkowaly model" -.- to chyba logiczne, bo co mogą powiedzieć osoby, które nie użytkowały tego modelu. Piotr Łękarski - Wto Lut 13, 2007 3:36 pm " />witam ja proponuje forum truggyracers.com jezeli idzie o temat truggy jezeli chodzi o xt8 to mysle ze nikt w polsce nie wie wiecej niz jest napisane tu: http://www.truggyracers.com/forum/index ... wforum=146 Pozdrawiam Grupcio - Sob Mar 03, 2007 1:11 pm " />Witam.. Nie zaczynając nowego tematu chciałem kontynułowac ten A więc tak... 1. jak ogólnie z modelem wart jest te 2200zł?? 2. część 3. silnik 4. wady 5. zalety 6. czegoś nie ująłem to opiszcie coś więcej. z góry dzięki Mam zamiar kupić ten model ale nie wiem czy jest coś wart Maciej Pożycki - Sob Mar 03, 2007 1:27 pm " />ujme to tak, xray jest wiodaca marka modeli spalinowych i elektrycznych, konkurncyjna cena(jammin obecnie 26oo, str 28oo) moze sprawic ze bedzie to najlepiej sprzedajacy sie truggy. Jędrzej Bieniasz - Sob Mar 03, 2007 1:33 pm " /> ">Witam.. Nie zaczynając nowego tematu chciałem kontynułowac ten A więc tak... 1. jak ogólnie z modelem wart jest te 2200zł?? 2. część 3. silnik 4. wady 5. zalety 6. czegoś nie ująłem to opiszcie coś więcej. z góry dzięki Mam zamiar kupić ten model ale nie wiem czy jest coś wart a ja kontynuuję myśl poprzedników: co możemy powiedzieć o tym modelu, jeżeli nie wszedł jeszcze do sprzedaży? Tomasz Ostrowski - Sob Mar 03, 2007 2:47 pm " />biorąc pod uwagę, ze pochodzi w prostej linii od XB8 można powiedzieć bardzo dużo Michał Zieliński - Sob Mar 03, 2007 4:58 pm " /> ">Witam.. Nie zaczynając nowego tematu chciałem kontynułowac ten A więc tak... 1. jak ogólnie z modelem wart jest te 2200zł?? 2. część 3. silnik 4. wady 5. zalety 6. czegoś nie ująłem to opiszcie coś więcej. z góry dzięki Mam zamiar kupić ten model ale nie wiem czy jest coś wart w zestawie nie ma elektroniki silnika i wydechu Grupcio - Sob Mar 03, 2007 6:10 pm " /> ">w zestawie nie ma elektroniki silnika i wydechu o kurde dobra nie chce już tych odpowiedzi troche za dużo sobie życzą Mateusz Jezierski - Sob Mar 03, 2007 6:11 pm " /> ">w zestawie nie ma elektroniki silnika i wydechu o kurde dobra nie chce już tych odpowiedzi troche za dużo sobie życzą Jeden z tanszych kitow truggy na rynku (ceny w Polsce) Jędrzej Bieniasz - Sob Mar 03, 2007 6:12 pm " />a HPI i Ofna to nie (Hellfire SS, Jammin)? Michał Sękal - Sob Mar 03, 2007 6:43 pm " />Drogo... Jak dla kogo Jeżeli chcesz jeździć pod domem i "z czasu" na zawody daruj sobie ten model, jeżeli jednak nastawionybyłbyś docelowo na zawody to pomyśl nad tym Tomasz Ostrowski - Sob Mar 03, 2007 7:05 pm " /> ">w zestawie nie ma elektroniki silnika i wydechu o kurde dobra nie chce już tych odpowiedzi troche za dużo sobie życzą bo to jest model zawodniczy, a nie do zabawy Karol Czerwiński - Sob Mar 03, 2007 7:45 pm " />co jak ktos ma kase to moze go sobie kupic do jazdy pod blokiem Michał Zieliński - Sob Mar 03, 2007 9:07 pm " />niestety za jakość trzeba płacić. Juz to tak jakby mocno s tuningowany model z pudełka Grupcio - Sob Mar 03, 2007 9:10 pm " />to jeszcze raz wart jest te 2200zł bez silnika i elektroniki ?? Jammin ma przynajmniej silnik a o zawodach też myślę. a jak myślcie na zawody lepszy będzie jammin czy XT8 ?? Michał Zieliński - Sob Mar 03, 2007 9:12 pm " />Jammin w wersjo kit nie ma silnika. Jeśli chodzi o zawody to będa porównywalne wózki. Jak masz na myśli jammina z silnikiem to zdecydowanie xray będzie lepszy. Tomasz Ostrowski - Sob Mar 03, 2007 9:28 pm " /> ">to jeszcze raz wart jest te 2200zł bez silnika i elektroniki ?? Jammin ma przynajmniej silnik a o zawodach też myślę. a jak myślcie na zawody lepszy będzie jammin czy XT8 ?? z tego co widziałem to żadek truggy KIT nie ma silnika ani elektroniki te wózki są porównywalne Przemek Morawski - Sob Mar 03, 2007 10:54 pm " />To ja zaproponuję to: http://sklep.rcracing.pl/product_info.php?cPath=146&products_id=2356 Jest to truggy zarówno do jazdy rekreacyjnej jak i na zawodach. Podana cena dotyczy zestawu RTR czyli modelu gotowego do jazdy a firma Robitronic jest znaną i cenioną firmą. Widziałem ten model w rzeczywistości i wygląda bardzo przyzwoicie. Więcej informacji o modelu znajdziesz na http://www.robitronic.eu Maciej Pożycki - Nie Mar 04, 2007 12:46 pm " />szarpanka ;/ Grupcio - Nie Mar 04, 2007 1:10 pm " /> ">szarpanka ;/ możesz konkretnie wytłumaczyć oco ci chodziło Klinn - Nie Mar 04, 2007 1:42 pm " />pewnie woli cos w stylu roto... Mateusz Jezierski - Nie Mar 04, 2007 1:51 pm " /> ">pewnie woli cos w stylu roto... Woli ani roto ani szarpanke. Andrzej Trzeciak - Nie Mar 04, 2007 2:01 pm " />woli starter box: Piotr Łękarski - Nie Mar 04, 2007 2:18 pm " />nie zgodze sie szarpanka to najlepszy nieprofesjonalny starter najlepszym oczywiscie jest start box a teraz dllaczego (zebyscie mnie nie zlinczowali:) najlepszy dla uzytkownika rekreacyjnego dlatego bo moze wyjsc przed dom z grzalka w kieszeni, postawic model i odpalic z szarpanki a nie pakowac sie w plecaki rozstawiac itp a potem pakowac szarpanka pozwala poprostu smigac a to ze sie psuje to inna sprawa start box tez sie kiedys konczy a zwlaszcza baterie (tyczy sie tez roto) dlatego uwazam ze dla poczartkujacego uzytkowinika szarpanka to najtansze i najlepsze rozwiazanie nie trzeba ladowac aku, czuje sie czy silnik zalany itp. do tego na dluzsze wypady np. na tor mozna potem dokupic start box zeby sie nie wysilac a i w razie usterki szarpanki mozna dalej smigac natomiast jak padnie pakiet w "sb' to silniczek odpali z szarpanki wiadomo ze silniki odpalane ze start box'a sa najwydajeniejsze i w zasadzie niezawodne ale sa tez inne aspekty tej zabawy czasem fajnie poprostu wyjsc i posmigac a nie walac sie z tobolami sprawdzac czy dziala milion rzeczy i czy oby czegos nie zapomnialem mam nadzieje ze mnie rozumiecie i nie nakrzyczycie pozdrawiam ..."sezon zbliza sie wielkiemi krokami juz czuje zapach runnera" wwrrrrrr uwielbiam to... Przemek Morawski - Nie Mar 04, 2007 4:05 pm " />Warto jeszcze dodać, że Mistrz Polski 2006 w klasie Monster Truck Standard używał właśnie szarpanki i jakoś w zdobyciu mistrzostwa mu to nie przeszkodziło Maciej Pożycki - Nie Mar 04, 2007 4:43 pm " /> ">Warto jeszcze dodać, że Mistrz Polski 2006 w klasie Monster Truck Standard używał właśnie szarpanki i jakoś w zdobyciu mistrzostwa mu to nie przeszkodziło hehe sav na sb , powiec mi Przemku czemu revo odpalaja na boxach a nie z elektrycznego startera ??, teoretcznie do baggusa tez zamontujesz roto, ale baggus podobnie jak i truggy to modele typowo stworzone na zawody, gdzie nie liczy sie ile masz ze soba toreb ile one waza etc, model ma odpalic od razu kiedy zgasnie, nie raz widzialem jak mechanicy w pit stopach mecza sie z szarpanka - nie polecam. Nie preferuje tez tych malych starterow lrp, w mojej opini sb musi byc duzy, ciezki , stabilny i bez problemu krecic silnikiem 4.6 , wtedy mozna powiedziec ze jest dobry. Michał Zieliński - Nie Mar 04, 2007 5:23 pm " />Starter box jest najlepszym rozwiazaniem do odpalania modelu. kazdy jest dobry chociaż tu firmą górującą jest ofna (moim zdaniem) robią naprawde znakomite startery. W starterze chodzi głównie o zasilanie najlepiej dobrej klasy pakiety firmowe np. gp3300 lub aku 12 które starcza spokojnie na dwa dni zawodów razem z treningiem przed i po pierwszym dniu. Przemek Morawski - Nie Mar 04, 2007 5:33 pm " />Przypominam, że osoba która założyła ten wątek nie jest topowym zawodnikiem a zaledwie dopiero myśli o wzięciu udziału w zawodach i zapewne na myśleniu się skończy a jeżeli już pojawi się na zawodach to na pewno nie z myślą o zdobyciu tytułu mistrzowskiego. Do jazdy rekreacyjnej szarpanka o ile jest sprawna i umiejętnie się z nią obchodzić będzie lepsza. Mam XB8 z silnikiem z szarpanką i Serpenta odpalanego ze startera, XB8 biorę pod pachę i idę jeździć a w przypadku Serpenta nie jest to juz takie proste, brakuję rąk Jednak gdybym miał XB8 startować na zawodach to wybrałbym starter box. Maciej Pożycki - Nie Mar 04, 2007 6:07 pm " />konkretna ospowiedz ;], startery lrp'owskie sa malutkie, nie wygodnie kladzie sie na niego model, sa malo stabilne, ofnowskie sa duze ciezkie i bardzo silne Grupcio - Nie Mar 04, 2007 6:30 pm " /> ">Przypominam, że osoba która założyła ten wątek nie jest topowym zawodnikiem a zaledwie dopiero myśli o wzięciu udziału w zawodach i zapewne na myśleniu się skończy a jeżeli już pojawi się na zawodach to na pewno nie z myślą o zdobyciu tytułu mistrzowskiego. hm... czyżby Czerw myślał o zawodach?? Jak tak to po co mu koło nicku oznaczenie "Z" czyli zawodnik Przemek Morawski - Nie Mar 04, 2007 6:36 pm " />Grupcio, byłem święcie przekonany, że to ty założyłes ten wątek Tomasz Ostrowski - Nie Mar 04, 2007 8:35 pm " /> ">nie zgodze sie ... (ciach) start box stosuje się nie z wygody, nie ze skuteczności i nie z upodobania poprostu dobre zawodnicze silniki w tej klasie są odpalane ze startb boxa i tyle silniki z szarpanką czy roto kręca mniejsze obroty bo trzyma ich one way, wszystkie TEAMY mają swobodny tyłek i kręcą wyżej i szybciej. Dla buggy czy tryggu, gdzie nie ma skrzyni, bardziej liczą sie obroty silnika niż jego moc Karol Czerwiński - Nie Mar 04, 2007 9:00 pm " />przemku dla twojej wiadomosci to ja jestem zawodnikie Maciej Pożycki - Nie Mar 04, 2007 9:43 pm " /> ">przemku dla twojej wiadomosci to ja jestem zawodnikie zabrzmialo profesjonalnie eee, a czy Pan zawodnik ma imie ?? Generalnie w srodowisku raczej sie wszyscy znamy i dobrze jest moc powiedziec komos po imieniu niz "ten gosc z forum, czerw chyba ? tak czerw" Przemek Morawski - Nie Mar 04, 2007 9:49 pm " /> ">przemku dla twojej wiadomosci to ja jestem zawodnikie Tak, wiem ale po kilku postach uaktywnił się Grupcio i w sumie jemu odpowiadano na pytania. Ps. Po avatarze widzę, że braliśmy udział w tej samej imprezie tyle że ja w klasie E18T/MT śmigałem i też wygrałem Tomasz Ostrowski - Nie Mar 04, 2007 10:37 pm " /> ">Ps. Po avatarze widzę, że braliśmy udział w tej samej imprezie tyle że ja w klasie E18T/MT śmigałem i też wygrałem khmmm ten puchar w awatarze to za drugie miejsce, za pierwsze stoi na mojej półce Karol Czerwiński - Pon Mar 05, 2007 11:37 am " />dobra zakończmy to ironię na www.rcmonster.pl jest profilmojego zawodanika i połowa moich osiągnięc wiec tam mozesz sobie doczytac Karol Czerwiński - Pon Mar 05, 2007 11:37 am " />dobra zakończmy to ironię na www.rcmonster.pl jest profilmojego zawodanika i połowa moich osiągnięc wiec tam mozesz sobie doczytac Robert Lubina - Wto Mar 06, 2007 6:49 pm " />Mialem okazje przyjzec sie xrayowi xt8 i powiem szczerze ze wybralbym ponownie jammina crt kit gdybym mial ponownie startowac w klasie truggy. Jammin jest szerszy, ma plyte typowo tragusowa a nie tak jak xt8 wyciagnieta z bagusa. Jamminem objeździlem caly sezon bez awarii pomijajac silnik oraz takie rzeczy jak lozyska. podsumowujac, xt8 niczym sie nie wyroznia sposrod innych modeli truggy tej klasy Grupcio - Wto Mar 06, 2007 9:47 pm " /> ">Mialem okazje przyjzec sie xrayowi xt8 i powiem szczerze ze wybralbym ponownie jammina crt kit gdybym mial ponownie startowac w klasie truggy. Jammin jest szerszy, ma plyte typowo tragusowa a nie tak jak xt8 wyciagnieta z bagusa. Jamminem objeździlem caly sezon bez awarii pomijajac silnik oraz takie rzeczy jak lozyska. podsumowujac, xt8 niczym sie nie wyroznia sposrod innych modeli truggy tej klasy No!!!! To jest odpowiedz na jaką czekałem Wielkie dzięki! Tomasz Ostrowski - Wto Mar 06, 2007 9:58 pm " /> ">Mialem okazje przyjzec sie xrayowi xt8 i powiem szczerze ze wybralbym ponownie jammina crt kit gdybym mial ponownie startowac w klasie truggy. Jammin jest szerszy, ma plyte typowo tragusowa a nie tak jak xt8 wyciagnieta z bagusa. Jamminem objeździlem caly sezon bez awarii pomijajac silnik oraz takie rzeczy jak lozyska. podsumowujac, xt8 niczym sie nie wyroznia sposrod innych modeli truggy tej klasy silnik padł w Szprotawie? Robert Lubina - Wto Mar 06, 2007 10:33 pm " />w szprotawie i nie tylko w szprotawie moj silnik padał wiele razy a za każdym razem po zawodach chodzil dobrze a na zawodach jakoś klimat mu nie służył Przemek Morawski - Wto Mar 06, 2007 11:14 pm " /> ">Mialem okazje przyjzec sie xrayowi xt8 Przyjrzeć się czy przejechać się nim? Bo między jazdą a patrzeniem w dodatku na model którego jeszcze nie ma w sprzedaży jest duża różnica. Tomasz Ostrowski - Śro Mar 07, 2007 7:10 am " />a ja jestem ciekawy jak sie Xek prowadzi. Konstrukcyjnie to w sumie faktycznie nie ma jakiś nietypowych rozwiązań. Jak bym kase miał to bym chętnie kupił. Fluder Przemek - Sob Cze 02, 2007 5:51 pm " />Zapisałem się na tego Xraya u Jacka w sklepie. Ale liczba sztuk jest minimalna, więc pozostaje mieć nadzieję. Jeżeli do 10 czerwca będzie, to na zawodach w Kłodzku nim wystartuję. |