ďťż
YOKOMO czy Cyclone S




dedo12 - Pon Mar 24, 2008 2:32 pm
" />witam zastanawiam sie nad tym yokomo http://www.rcmart.com/catalog/product_i ... 20(#DPAPEX)%20Apex%20RX-7%20Drift%20CM%20Kit
i nad tym cyclone http://www.rcmart.com/catalog/product_i ... %20(#66448)%20Cyclone-S%20Drift%20Kit/Trueno%20AE-86
ktore autko jest lepsze do driftu?? czekam na odpowiedzi;p:)




diablo13 - Pon Mar 24, 2008 2:55 pm
" />oba sa dobre ale yokomo jest specjalnie do tego robione przez żółtków .



Alwonzinio - Pon Mar 24, 2008 5:01 pm
" />Ale On pyta który lepszy. Ze robili go żółtki i ze był robiony do driftu to wcale nie znaczy ze jest lepszy. Według mnie będzie lepszy Cyclon S;]
Jest bardzo dobry do driftu.



hamakarol - Pon Mar 24, 2008 5:27 pm
" />jestem za yokomo zrób ankiete, yokomo robi tylko podwozia do driftu i ma świetne budy, HB czy hpi może pomarzyć.




Jędrzej Bieniasz - Pon Mar 24, 2008 5:53 pm
" />
">yokomo robi tylko podwozia do driftu

słucham? proponuję jednak dokładnie poczytać stronę http://www.yokomousa.com



Bartosz Giza - Pon Mar 24, 2008 7:04 pm
" />Yokomo ma w swojej ofercie bagusa
A co do tematu , jasne że Yokomo



Jędrzej Bieniasz - Pon Mar 24, 2008 7:58 pm
" />Bartek, i 2 podwozia do wyścigów



hamakarol - Pon Mar 24, 2008 8:01 pm
" />wiem wiem odkryłem to 2 godziny temu, przepraszam za wprowadzenie w błąd

co nie zmienia faktu że yokomo jest ciekawszym modelem



Jędrzej Bieniasz - Pon Mar 24, 2008 9:02 pm
" />jeżeli weźmiesz Yokomo, to licz się z zakupem 2 sztuk co najmniej bo u nas brak zaplecza dla tej firmy



HPI Polska - Pon Mar 24, 2008 9:30 pm
" />W tej grupie cenowej polecam Sprinta lub Cyclone S.



hamakarol - Pon Mar 24, 2008 10:01 pm
" />
">W tej grupie cenowej polecam Sprinta lub Cyclone S.
troche nudno się zrobi jeśli każdy bedzie miał cyclona, tak jak na niemieckich drogach, same passaty i a6. Kończe.



dedo12 - Pon Mar 24, 2008 10:04 pm
" />wezne yokomo



Lord - Pon Mar 24, 2008 11:48 pm
" />
">wezne yokomo

No bardzo trafny wybór, mam yokomo (zresztą w Polsce jest ich 5), lekki tuning (tyle co wystarczy do driftu) i śmigamy, polecam. Ja jestem zapalonym maniakiem driftu (5 lat) i Yokomo



hamakarol - Pon Mar 24, 2008 11:57 pm
" />elita, jak Maclaren F1, bugatti veron. Fajnie



Maciek Czernik - Wto Mar 25, 2008 4:08 pm
" />Oba w/w modele to już porządny sprzęt.
Ja driftuje sprintem i zabawy co niemiara, jak gdzieś grzmotnę i urwę koło to dwa/trzy dni i mam części. Jak ktoś się decyduje na Yokomo - super - model klasa - ale trzeba za wczasu pomysleć o całym serwisie albo po kraksie czekać miesiąc zanim częsci przyjdą.
Dlatego z tego punktu widzenia poleciłbym Cyclona. albo każdy inny model z zapleczem serwisowym w Polsce.
A który lepszy do driftu? Driftować można każdym modelem 4WD - tego trzeba się nauczyć - nawet Yokomo z full tunungiem sam nie zadriftuje gdy kierowca przysłowiowa dupa.


">troche nudno się zrobi jeśli każdy bedzie miał cyclona, tak jak na niemieckich drogach, same passaty i a6. Kończe.

No właśnie - kup amerykański lub oldschool'owy samochód i jak coś "pójdzie" to też bryka w garaż a ty czekasz na częsci - takie życie - chcesz być unique to musisz za to zapłacić.



hamakarol - Wto Mar 25, 2008 6:41 pm
" />Jakim cudem łamiesz wachacze przy driftowaniu, przy takiej predkości niema prawa nic odpaść. Model w stanie orginalnym powininen przetrwać bez takich numerów, oczywiście zębatki łożyska to się wymienia. Chyba że driftujesz na stole.

Ja moim modelem rajduje, skoki nie sa mu obce i trafianie na krawęzniki też i jeszcze nigdny nie uszkodziłem wachacza.



Maciek Czernik - Wto Mar 25, 2008 11:45 pm
" />Nie napisałem że urwałem wachacz podczas driftu. Zdarzyło mi się kilka razy bliskie spotkanie z krawężnikem i buziak ze stalowym słupkiem ale na normalnych gumach na piaseczku i przy znacznie większych prędkościach. Wtedy to większosz modeli może się rozsypać. Ale zwrotnica to może pęknąć nawet na niewielkiej wyrwie w asfalcie jak się leci bokiem i ma się pecha że akurat zakrawędziuje. Faktem jest że jak się jeździ na PCV na wielkim parkingu to poza ryskami na podwoziu i felgach nic się nie stanie.
Yokomo ma zaletę że jest na wałku, paski generalnie nie zabardzo lubią piasek.



Alwonzinio - Śro Mar 26, 2008 2:24 pm
" />Nom to po proszę jakieś dobre doże foty podwozia Yokomo;]
Podajcie proszę jeszcze zalety Yokomo nad Cyclonem ale faktyczne a nie subiektywne wiodące sie z dziedziny firmy

Podajcie argument Chłopcy na Yokomo

Pozdr



Maciolus - Śro Mar 26, 2008 4:02 pm
" />Czy gdziekolwiek w Polsce kupisz czesci Yokomo? Czekanie 3-4 tyg na byle drobiazg z USA czy Chin jest delikatnie mowiac denerwujace.



Alwonzinio - Śro Mar 26, 2008 4:27 pm
" />Maciolus ma racje;] Poza tym według mnie Cyclon S jest lepiej w wykonany i sprawdzony



Bartosz Giza - Śro Mar 26, 2008 4:29 pm
" />A może TC4?



dedo12 - Śro Mar 26, 2008 4:33 pm
" />kurde juz sam nie wiem podajcie mi uzywane modele do driftu do ceny 600zł



Lord - Śro Mar 26, 2008 6:13 pm
" />
">Maciolus ma racje;] Poza tym według mnie Cyclon S jest lepiej w wykonany i sprawdzony

Sądzę, że obydwa modele są wykonane w podobnej jakości, w końcu to najwyższa półka, myślę też, że nie miałeś mr-4tc w rękach, a ja mam je przed sobą, koło monitora, więc coś o nim wiem. Mi nie przeszkadza, że muszę czekać te kilka tyg na części, akurat drifting jest czynnością w której modele rzadko się niszczą, jedynie po sezonie mogą być niektóre części wyrobione.

Dobrym wyborem jest też TC4, które jest identyczne jak Yokomo.



hamakarol - Śro Mar 26, 2008 6:36 pm
" />modelarstwo tez polega na cierpliwosci, jak w przypadku modeli redukcyjnych.



Alwonzinio - Śro Mar 26, 2008 6:37 pm
" />TC4 ciężko dostać w Kit a poza tym trzeba by szukać Factory Team

A kolega który szuka zdecydował sie na to:
http://cgi.ebay.com/HOTBODIES-CYCLONE-S ... dZViewItem
Co sądzicie??
Z transportem 480zł

A co mysliscie o tym:
http://cgi.ebay.com/HPI-Sprint-2-Drift- ... dZViewItem
Z transportem 390zł



Lord - Śro Mar 26, 2008 7:05 pm
" />Zdecydowanie lepiej wziąć cyclona S, model b. dobry jakościowo, jak coś to moge dac namiary na mojego znajomego, który zna cyclona jak własną kieszeń, jest zapalonym drifterem i przeprowadził taki tuning w modelu że hoho, oprócz karbonu, który w drficie nie jest potrzebny, jeździ na bezszczotce.



Alwonzinio - Śro Mar 26, 2008 7:11 pm
" />Za głupka mnie masz tez nam;p

KONIN:D zgadza sie bracie;]
O jakiej wersji B mówisz??



Lord - Śro Mar 26, 2008 7:46 pm
" />Taaaa zgadza się, Konin i szanowny mr. Drinek bezszczota to LRP 7,5 zwoja.

p.s. A za głupka Cię nie mam, nie mam do tego powodów



Alwonzinio - Czw Mar 27, 2008 9:00 am
" />HE;p Wybacz;p

Dlatego polecam mu ten model i nietylko.
Coz tym Sprintem 2??



Lord - Czw Mar 27, 2008 3:01 pm
" />Wg mnie jak ma możliwość wzięcia cyclona to niech bierze cyclona.



Dariusz Ławniczak - Wto Kwi 08, 2008 7:54 am
" />Widzę że Chłopaki poruszyli temat mojej osoby

Tak więc jeśli ktoś ma jakiekolwiek pytania dotyczące Cyclona do Driftu lub Sprinta 2 smiało pisać Postaram się pomóc
Powered by WordPress, ©