ďťż
YOKOMO czy Cyclone S
dedo12 - Pon Mar 24, 2008 2:32 pm " />witam zastanawiam sie nad tym yokomo http://www.rcmart.com/catalog/product_i ... 20(#DPAPEX)%20Apex%20RX-7%20Drift%20CM%20Kit i nad tym cyclone http://www.rcmart.com/catalog/product_i ... %20(#66448)%20Cyclone-S%20Drift%20Kit/Trueno%20AE-86 ktore autko jest lepsze do driftu?? czekam na odpowiedzi;p:) diablo13 - Pon Mar 24, 2008 2:55 pm " />oba sa dobre ale yokomo jest specjalnie do tego robione przez żółtków . Alwonzinio - Pon Mar 24, 2008 5:01 pm " />Ale On pyta który lepszy. Ze robili go żółtki i ze był robiony do driftu to wcale nie znaczy ze jest lepszy. Według mnie będzie lepszy Cyclon S;] Jest bardzo dobry do driftu. hamakarol - Pon Mar 24, 2008 5:27 pm " />jestem za yokomo zrób ankiete, yokomo robi tylko podwozia do driftu i ma świetne budy, HB czy hpi może pomarzyć. Jędrzej Bieniasz - Pon Mar 24, 2008 5:53 pm " /> ">yokomo robi tylko podwozia do driftu słucham? proponuję jednak dokładnie poczytać stronę http://www.yokomousa.com Bartosz Giza - Pon Mar 24, 2008 7:04 pm " />Yokomo ma w swojej ofercie bagusa A co do tematu , jasne że Yokomo Jędrzej Bieniasz - Pon Mar 24, 2008 7:58 pm " />Bartek, i 2 podwozia do wyścigów hamakarol - Pon Mar 24, 2008 8:01 pm " />wiem wiem odkryłem to 2 godziny temu, przepraszam za wprowadzenie w błąd co nie zmienia faktu że yokomo jest ciekawszym modelem Jędrzej Bieniasz - Pon Mar 24, 2008 9:02 pm " />jeżeli weźmiesz Yokomo, to licz się z zakupem 2 sztuk co najmniej bo u nas brak zaplecza dla tej firmy HPI Polska - Pon Mar 24, 2008 9:30 pm " />W tej grupie cenowej polecam Sprinta lub Cyclone S. hamakarol - Pon Mar 24, 2008 10:01 pm " /> ">W tej grupie cenowej polecam Sprinta lub Cyclone S. troche nudno się zrobi jeśli każdy bedzie miał cyclona, tak jak na niemieckich drogach, same passaty i a6. Kończe. dedo12 - Pon Mar 24, 2008 10:04 pm " />wezne yokomo Lord - Pon Mar 24, 2008 11:48 pm " /> ">wezne yokomo No bardzo trafny wybór, mam yokomo (zresztą w Polsce jest ich 5), lekki tuning (tyle co wystarczy do driftu) i śmigamy, polecam. Ja jestem zapalonym maniakiem driftu (5 lat) i Yokomo hamakarol - Pon Mar 24, 2008 11:57 pm " />elita, jak Maclaren F1, bugatti veron. Fajnie Maciek Czernik - Wto Mar 25, 2008 4:08 pm " />Oba w/w modele to już porządny sprzęt. Ja driftuje sprintem i zabawy co niemiara, jak gdzieś grzmotnę i urwę koło to dwa/trzy dni i mam części. Jak ktoś się decyduje na Yokomo - super - model klasa - ale trzeba za wczasu pomysleć o całym serwisie albo po kraksie czekać miesiąc zanim częsci przyjdą. Dlatego z tego punktu widzenia poleciłbym Cyclona. albo każdy inny model z zapleczem serwisowym w Polsce. A który lepszy do driftu? Driftować można każdym modelem 4WD - tego trzeba się nauczyć - nawet Yokomo z full tunungiem sam nie zadriftuje gdy kierowca przysłowiowa dupa. ">troche nudno się zrobi jeśli każdy bedzie miał cyclona, tak jak na niemieckich drogach, same passaty i a6. Kończe. No właśnie - kup amerykański lub oldschool'owy samochód i jak coś "pójdzie" to też bryka w garaż a ty czekasz na częsci - takie życie - chcesz być unique to musisz za to zapłacić. hamakarol - Wto Mar 25, 2008 6:41 pm " />Jakim cudem łamiesz wachacze przy driftowaniu, przy takiej predkości niema prawa nic odpaść. Model w stanie orginalnym powininen przetrwać bez takich numerów, oczywiście zębatki łożyska to się wymienia. Chyba że driftujesz na stole. Ja moim modelem rajduje, skoki nie sa mu obce i trafianie na krawęzniki też i jeszcze nigdny nie uszkodziłem wachacza. Maciek Czernik - Wto Mar 25, 2008 11:45 pm " />Nie napisałem że urwałem wachacz podczas driftu. Zdarzyło mi się kilka razy bliskie spotkanie z krawężnikem i buziak ze stalowym słupkiem ale na normalnych gumach na piaseczku i przy znacznie większych prędkościach. Wtedy to większosz modeli może się rozsypać. Ale zwrotnica to może pęknąć nawet na niewielkiej wyrwie w asfalcie jak się leci bokiem i ma się pecha że akurat zakrawędziuje. Faktem jest że jak się jeździ na PCV na wielkim parkingu to poza ryskami na podwoziu i felgach nic się nie stanie. Yokomo ma zaletę że jest na wałku, paski generalnie nie zabardzo lubią piasek. Alwonzinio - Śro Mar 26, 2008 2:24 pm " />Nom to po proszę jakieś dobre doże foty podwozia Yokomo;] Podajcie proszę jeszcze zalety Yokomo nad Cyclonem ale faktyczne a nie subiektywne wiodące sie z dziedziny firmy Podajcie argument Chłopcy na Yokomo Pozdr Maciolus - Śro Mar 26, 2008 4:02 pm " />Czy gdziekolwiek w Polsce kupisz czesci Yokomo? Czekanie 3-4 tyg na byle drobiazg z USA czy Chin jest delikatnie mowiac denerwujace. Alwonzinio - Śro Mar 26, 2008 4:27 pm " />Maciolus ma racje;] Poza tym według mnie Cyclon S jest lepiej w wykonany i sprawdzony Bartosz Giza - Śro Mar 26, 2008 4:29 pm " />A może TC4? dedo12 - Śro Mar 26, 2008 4:33 pm " />kurde juz sam nie wiem podajcie mi uzywane modele do driftu do ceny 600zł Lord - Śro Mar 26, 2008 6:13 pm " /> ">Maciolus ma racje;] Poza tym według mnie Cyclon S jest lepiej w wykonany i sprawdzony Sądzę, że obydwa modele są wykonane w podobnej jakości, w końcu to najwyższa półka, myślę też, że nie miałeś mr-4tc w rękach, a ja mam je przed sobą, koło monitora, więc coś o nim wiem. Mi nie przeszkadza, że muszę czekać te kilka tyg na części, akurat drifting jest czynnością w której modele rzadko się niszczą, jedynie po sezonie mogą być niektóre części wyrobione. Dobrym wyborem jest też TC4, które jest identyczne jak Yokomo. hamakarol - Śro Mar 26, 2008 6:36 pm " />modelarstwo tez polega na cierpliwosci, jak w przypadku modeli redukcyjnych. Alwonzinio - Śro Mar 26, 2008 6:37 pm " />TC4 ciężko dostać w Kit a poza tym trzeba by szukać Factory Team A kolega który szuka zdecydował sie na to: http://cgi.ebay.com/HOTBODIES-CYCLONE-S ... dZViewItem Co sądzicie?? Z transportem 480zł A co mysliscie o tym: http://cgi.ebay.com/HPI-Sprint-2-Drift- ... dZViewItem Z transportem 390zł Lord - Śro Mar 26, 2008 7:05 pm " />Zdecydowanie lepiej wziąć cyclona S, model b. dobry jakościowo, jak coś to moge dac namiary na mojego znajomego, który zna cyclona jak własną kieszeń, jest zapalonym drifterem i przeprowadził taki tuning w modelu że hoho, oprócz karbonu, który w drficie nie jest potrzebny, jeździ na bezszczotce. Alwonzinio - Śro Mar 26, 2008 7:11 pm " />Za głupka mnie masz tez nam;p KONIN:D zgadza sie bracie;] O jakiej wersji B mówisz?? Lord - Śro Mar 26, 2008 7:46 pm " />Taaaa zgadza się, Konin i szanowny mr. Drinek bezszczota to LRP 7,5 zwoja. p.s. A za głupka Cię nie mam, nie mam do tego powodów Alwonzinio - Czw Mar 27, 2008 9:00 am " />HE;p Wybacz;p Dlatego polecam mu ten model i nietylko. Coz tym Sprintem 2?? Lord - Czw Mar 27, 2008 3:01 pm " />Wg mnie jak ma możliwość wzięcia cyclona to niech bierze cyclona. Dariusz Ławniczak - Wto Kwi 08, 2008 7:54 am " />Widzę że Chłopaki poruszyli temat mojej osoby Tak więc jeśli ktoś ma jakiekolwiek pytania dotyczące Cyclona do Driftu lub Sprinta 2 smiało pisać Postaram się pomóc |