ďťż
z tl-01 max-v!!:)




Ice - Śro Lut 16, 2005 2:16 pm
" />mam tl-ke i chce wyciagnac z nij max predkosci. samochod bez tuningu, jakie czesci mam kupic zeby pociagnal z 70-80km/h. jaki najleprzy w tym przypadku silnik, i prosze odrazu jesli wam sie bedzie chiclao seny produktow

______________

Z gory dzieki!!!!!




Piotr Michalski - Śro Lut 16, 2005 6:54 pm
" />Hehe a sie ubawilem Dawno ktos mi nie opowiedzial takiego kawalu 70-80km/h z tlki? To chyba z silnikiem odrzutowym. A jakie czesci tam wlozyc zeby to pojechalo? Hmmm....nowe podwozie?



Paweł Żelazo - Śro Lut 16, 2005 7:40 pm
" />Wszystko sie da M-peter. Można zrobić nawet i to tylko po co. Ile będziesz sie ekscytował tym, że TL-ka jeździ 70km/h. Nie lepiej zostawić normalny silnik troche podtuningować podwozie (łożyska, czarne zębatki, amorki olejowe) i stanąć na zawody. Tam dopiero jest adrenalina. Przmyśl to.



Ice - Śro Lut 16, 2005 9:38 pm
" />w sumie masz racje, ale interesuje mnie szybkosc tego modelu. Chce z niego wyciagnacnajwiekrza szybkosc jaka mozna osiagnac. I poscigac sie z kumplam. Mowia ze dobry silnik to Team Orion Havok, czy naprawde to tak jest???czy moze radzili byscie mi jakis inny

Z gory tnx!




Piotr Michalski - Czw Lut 17, 2005 8:08 am
" />
">w sumie masz racje, ale interesuje mnie szybkosc tego modelu. Chce z niego wyciagnacnajwiekrza szybkosc jaka mozna osiagnac. I poscigac sie z kumplam. Mowia ze dobry silnik to Team Orion Havok, czy naprawde to tak jest???czy moze radzili byscie mi jakis inny

Z gory tnx!


Tylko pytanie po co Ci taka predkosc? Pawel ma racje, lepiej zainwestowac ta kase w rzeczy tuningowe i stanac do zawodow, tam bedziesz mial o wiele wyzsza adrenaline niz jadac po prostej z V=70km/h.



Adam Jaszczurowski - Czw Lut 17, 2005 8:24 am
" />pomysl nad tym w ten sposob ze nie wszystkie auta sa robione zeby zniesc taka predkosc, obawiam sie ze i tak bedziesz musial wszystko wzmocnic. To tak jakbys wsadzil silnik od VW corrado do malucha, jasne ze sie da, ale to juz nie jest maluch prawie (widzialem na zdjeciach)



Michał Bugajski - Czw Lut 17, 2005 8:49 am
" />
"> To tak jakbys wsadzil silnik od VW corrado do malucha, jasne ze sie da, ale to juz nie jest maluch prawie (widzialem na zdjeciach)

a ja na zywo :megreen: to tak samo jak porsche-syrenka....

I ty Bugi robisz mi smietnik w tym dziale M-peter



bartek_ss - Sob Lut 19, 2005 7:26 pm
" />Ja w swojej TT-01 miałem silnik havok 15 T ,i jechał ok 40 km/h ,na łożyskach ,czarne zębatki ,to co ty chcesz tam wsadzić żeby jechał 70-80 km/h ? ,nawet nie wiem czy na silniku bezszczotkowym by tyle poleciał prędzej by się rozsypał ,zamiast wpierniczać piniądze w te podwozie kup lepsze ,profesjonalne i tak jak już ktoś wcześniej mówił ,startuj w zawodach .



salvationofblade - Sob Lut 19, 2005 8:34 pm
" />
">Ja w swojej TT-01 miałem silnik havok 15 T ,i jechał ok 40 km/h ,na łożyskach ,czarne zębatki ,to co ty chcesz tam wsadzić żeby jechał 70-80 km/h ? ,nawet nie wiem czy na silniku bezszczotkowym by tyle poleciał prędzej by się rozsypał ,zamiast wpierniczać piniądze w te podwozie kup lepsze ,profesjonalne i tak jak już ktoś wcześniej mówił ,startuj w zawodach .
pewnie miales zle dobrane przelozenie. osobiscie swoim bylym yokomem po wsadzeniu
gm evo3 10T nie jechalem zbyt szybko...jechalem okolo 50km/h a wiecie dlaczego? bo mialem bardzo duze przelozenie, wystarczylo zebym zmienil zebatki i bym okolo 70-80km polecial. no ale za to jakiego mial kopa opony prawie piszczaly



Mariusz Wichniarek - Sob Lut 19, 2005 8:40 pm
" />
">Ja w swojej TT-01 miałem silnik havok 15 T ,i jechał ok 40 km/h ,na łożyskach ,czarne zębatki ,to co ty chcesz tam wsadzić żeby jechał 70-80 km/h ? ,nawet nie wiem czy na silniku bezszczotkowym by tyle poleciał prędzej by się rozsypał ,zamiast wpierniczać piniądze w te podwozie kup lepsze ,profesjonalne i tak jak już ktoś wcześniej mówił ,startuj w zawodach .
pewnie miales zle dobrane przelozenie. osobiscie swoim bylym yokomem po wsadzeniu
gm evo3 10T nie jechalem zbyt szybko...jechalem okolo 50km/h a wiecie dlaczego? bo mialem bardzo duze przelozenie, wystarczylo zebym zmienil zebatki i bym okolo 70-80km polecial. no ale za to jakiego mial kopa opony prawie piszczaly

Ja mam silnik Purple Tiger 19T (27000 obr./min.). Włożyłem czarne zębatki (55 na wałek i 25 na silnik, przełożenie: 5.72) i zapylam z 55km/h. :):D:D:D:D:D



bartek_ss - Sob Lut 19, 2005 8:43 pm
" />
">Ja w swojej TT-01 miałem silnik havok 15 T ,i jechał ok 40 km/h ,na łożyskach ,czarne zębatki ,to co ty chcesz tam wsadzić żeby jechał 70-80 km/h ? ,nawet nie wiem czy na silniku bezszczotkowym by tyle poleciał prędzej by się rozsypał ,zamiast wpierniczać piniądze w te podwozie kup lepsze ,profesjonalne i tak jak już ktoś wcześniej mówił ,startuj w zawodach .
pewnie miales zle dobrane przelozenie. osobiscie swoim bylym yokomem po wsadzeniu
gm evo3 10T nie jechalem zbyt szybko...jechalem okolo 50km/h a wiecie dlaczego? bo mialem bardzo duze przelozenie, wystarczylo zebym zmienil zebatki i bym okolo 70-80km polecial. no ale za to jakiego mial kopa opony prawie piszczaly

Ja mam silnik Purple Tiger 19T (27000 obr./min.). Włożyłem czarne zębatki (55 na wałek i 25 na silnik, przełożenie: 5.72) i zapylam z 55km/h. :):D:D:D:D:D

taaa.... no to nieźły jesteś a jakieś suszarki używałeś do mierzenia prędkości ????



Adam Jugowski - Sob Lut 19, 2005 8:50 pm
" />Bqrtek on jechal rowno z autem w skali 1:1
Tylko, ze rc zaczepilo sie o tylni zderzak i sie utrzymal az do 80...
Calkiem nieźle! Moj by wytrzymal 70 max :P:P



Mariusz Wichniarek - Sob Lut 19, 2005 10:56 pm
" />bartek-ss, a ty używałeś jakiejś "suszarki" do mierzenia prędkości. Jakoś mi nie podchodzi... Havok 15T (tylko 40 km/h)? Coś chyba prędkości nie czujesz... Co do mojego to serio ok. 55km/h.



bartek_ss - Sob Lut 19, 2005 11:11 pm
" />
">bartek-ss, a ty używałeś jakiejś "suszarki" do mierzenia prędkości. Jakoś mi nie podchodzi... Havok 15T (tylko 40 km/h)? Coś chyba prędkości nie czujesz... Co do mojego to serio ok. 55km/h.

a co ty myślałeś ,że ile pojedzie model na 15 zwojowym silniku 100km/h ? ,a to niby jak to zmieżyłeś hehe ???



Adam Jugowski - Nie Lut 20, 2005 10:00 am
" />Ostro... to moj w takim razie leci 60



BRONEK - Nie Lut 20, 2005 11:44 am
" />Jesli Dasiek liczysz sobie na podstawie zwoji v/max porownujac do innych to watpie aby byl taki wynik jaki Ci wyjdzie...Na przykladzie mario3 ma silnik 19zwojowy i wydawalo by sie ze musialby miec wieksze obroty od 27zwojowego(pisze ze ma 27000obr/min) a taki 27 zwojowy ktory wydawalo by sie ze wolnieszy wkreca sie na 32,300 (Trinity Green Machine 3 Pro Tuned Motor ) przy czym ma moc. Czyli czesto pozory myla i taki 15zwojowy team orion hawk moze byc wolnieszy od takiej 19 czy podobnego wydawalo by sie szybszego silnika(po oznaczeniu zwoji)



Mariusz Wichniarek - Nie Lut 20, 2005 4:36 pm
" />Green machine dużo kręci, ale właśnie mocy nie ma. Mój kręci tak sobie, ale ma moc. Co do bartka_ss to Team Orion robi dobre silniki więc się dziwie, że tylko ok. 40km/h... Zakończmy już tę farsę.



BRONEK - Nie Lut 20, 2005 6:09 pm
" />No dokladnie to nie wiem mi sie wydawalo ze ma moc chodz na dluzsze tory poleca sie tego greena a jesli na przsypieche do pk2 tez 27zwoji i bedzie moc.No nie wazne rozmawiamy o v/max wiec o tym napisalem



Adam Jugowski - Nie Lut 20, 2005 6:37 pm
" />MAm Havoka 39.000 obrotow, łozyska i regiel elektryczny....

Wiec moze pojechac 60 km/h .....Bo jeszcze max predkosci nigdy nie osiagnolem



tasiorex - Wto Lut 22, 2005 2:53 pm
" />to moze was zainteresować filmik na którym TT 01 pokonuje spaliniaka
http://www.tamiyaclub.com/moviecomment.asp?id=393&uid=



Adam Jugowski - Wto Lut 22, 2005 3:18 pm
" />tt'ka pokonuje 2 razy spaliniaka bo miala fall starty

Osobiscie znam kilka modeli, ktore pokonalyby spaliniaka.
Elektryk po max tuningu.
Spaliniak z kijowym, slabym, niedotartym silnikem
Wygrana elektryka masz w kieszeni!

P.S. Jak myślice ile tak tl'ka "poleci" z silnikem 10 zwojowym, z max. regoulatorem (dobrym )... 70????
O ile sie nie rozleci albo nie odfrunie



Yuri - Wto Lut 22, 2005 4:51 pm
" />
">mam tl-ke i chce wyciagnac z nij max predkosci. samochod bez tuningu, jakie czesci mam kupic zeby pociagnal z 70-80km/h. jaki najleprzy w tym przypadku silnik, i prosze odrazu jesli wam sie bedzie chiclao seny produktow

Dobra robi sie tu taki nieład więc uporządkujmy wszysto
po 1
Jak większosc osob mowi, na podwoziu tl nie pojedziesz 70km/h
prędzes samochod sie rozpadnie
po 2
jeżeli jestes w 100% pewien ze chcesz sprobowac pojechac wiecej niz 50-60km/h to powinieneś w 1 kolejności zmienic regulator na elektryczny, z jaknajmniejszym zabezpieczeniem dotyczącym uzwojenia (najlepiej na t6-t5) i mogącym wytrzymac bardzo durze przeciązenie. Następnie wymień silnik, o potęznym momencie obrotowym z jaknajmniejszym uzwojeniem (najlepiej t6) oraz kupic pakiet o jaknajwiększej pojemności.
wtedy mozesz "sprobowac" choc pogoć się z tym, ze bedziesz musiał kupic nowe podwozie po 1 jeździe.
Zainwestujesz w to ponad 1000 zł, nawet niewiadomo czy opłacalnie.
pozdrawiam
Yuri



Mariusz Wichniarek - Wto Lut 22, 2005 9:46 pm
" />Yuri po pierwsze pisze się regulator elektroniczny.
Po drugie, żeby z silnika wycisnąć 60-70km/h to pakiet musi mieć dużą pojemność przy czym zachować mały opór wewnętrzny, bo w przeciwnym wypadku nie da wystarczającej ilości prądu dla takiego pożeracza jak 6-7 zwojowy. I jeszcze proszę nie zapominać o łożyskach, bo panewki to się chyba sfajczą



_marcin_ - Wto Lut 22, 2005 10:03 pm
" />
">TT 01 pokonuje spaliniaka


model elektryczny szybciej przyśpiesza więc w pierwszej fazie wyścigu powiniene być na przodzie, później jednak spaliniak wysuwa się na prowadzenie



e-Paweł - Sob Mar 12, 2005 7:16 pm
" />Wy to macie talent do klucenia sie...

A co do tematu, to moze ta oferta was zainteresuje:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 7306698075

Jest to TL-ka podrasowana na full regulator i sprzedawca pisze, ze mierzyl predkosc szybkosciomierzem (nie wiadomo jakim dokladnie - pisze Geschwindigkeitsmessgerät) i, ze osiagnal 90 km/h!!!

Kto chce i nie bedzie miec problemow z jezykiem, moze poczytac!

Pozdrawiam,
Pawel



Kuba - Sob Mar 12, 2005 8:10 pm
" />Ja bym zamontowal na takiej TL silnik rakietowy, uruchamiany zdalnie.



andropow - Sob Mar 12, 2005 11:17 pm
" />Buahahaha

Jesli on taka predkosc uzyskal to moj max na rowerze to 120km/h.
Powered by WordPress, ©