ďťż
Za mały promień skrętu w mt2
Wojtek Sadowski - Nie Paź 02, 2005 8:10 am " />Mam problem, gdy skręcam koła w moim mt2 trudni mi zawrócić na przestrzeni 15 metrów. Dodam, że ustawienie wychyłu serwa jest ustawione na maks, tu chodzi chyba o ustawienie takiego cięgna którym serwo cignie za koła. Prosze o pomoc szczególnie osoby posiadające mt2 bo one najlepiej będą wiedzieć o co mi chodzi ;] Darek Stefanowicz - Nie Paź 02, 2005 10:59 am " />coś ci sie pomyliło - chyba za duży, a nie za małypromień skrętu. być może ten orczyk który zakupiłeś ma za krótkie ramie. porównaj z oryginalnym - im krótsze ramie tym większt promień skrętu. Wojtek Sadowski - Nie Paź 02, 2005 11:06 am " />fakt za duzy pomylilo mi sie, czyli co zrobic zeby mi mocniej skrecał. http://www.rojna.pl/index.php?d=produkt&id=79 kupiłem to i czy mógłbyś mnie jakoś nakierować w która dziurkę powinienem to cięgło od serwa wsadzic i jaki dostosować długość samego cięgła? Darek Stefanowicz - Nie Paź 02, 2005 12:12 pm " />wyslalem ci fotke na @. pozdro Wojtek Sadowski - Nie Paź 02, 2005 2:15 pm " />stiepa w ten sposob co mi pokazałes na fotce koła zaczeły sie skrecac mocniej tylko w jedna stron a w druga skrecaja sie jeszcze słabiej :/ beetle4 - Nie Paź 02, 2005 3:33 pm " />Ustaw kola na wprost i wtedy zaluz serwo sawer na serwo, oczywiscie serwo w srodkowym polozeniu. Wojtek Sadowski - Nie Paź 02, 2005 4:36 pm " /> ">Ustaw kola na wprost i wtedy zaluz serwo sawer na serwo, oczywiscie serwo w srodkowym polozeniu. Gdy zrobiłem tak jak napisałeś to się słabo skręcały. Stiepa dzieki za tą fotke, już wszystko w porządku. Skręca prawie w miejscu Darek Stefanowicz - Nie Paź 02, 2005 5:04 pm " />to sie cieszę - może w końcu coś pojezdzisz. ja mt2 sprzedałem w piątek. we wtorek będzie SS4,6 i mam zamiar zacząć nowy rozdział mojego RC Wojtek Sadowski - Nie Paź 02, 2005 5:41 pm " />dziś pośmigałem ale mi sie silnik odkręca, i przesówa lekko i przycina zebatke co raz o kilka mikrometrów :/ zastanawiam sie jak go na stałe przyczepić zeby sie tak trzymał, że ani drgnie Mariusz Nowakowski - Nie Paź 02, 2005 6:01 pm " />raczej przyczepienie silnika na stale odpada...Najlepiej to posmaruj srubki klejem ( specialnym) i nie powinno byc problemu...Albo zobacz czy masz gwinty dobre w bloczkach trzymajacych silnik Ja mialem podobny problem i przyczyna byly zjechane gwinty w tych bloczkach Gruby - Nie Paź 02, 2005 6:06 pm " /> ">dziś pośmigałem ale mi sie silnik odkręca, i przesówa lekko i przycina zebatke co raz o kilka mikrometrów :/ zastanawiam sie jak go na stałe przyczepić zeby sie tak trzymał, że ani drgnie to nie jest dobry pomysl, bo w razie jakichkolwiek problemow bedziesz mial problemy z odczepieniem silnika, co moze sie skonczyc uszkodzeniem samego silnika, lub plyty podlogowej Trzeba dac klejem tak jak napisal kolega wyzej i systematycznie sprawdzac czy sie nie poluzowaly - jest to jeden ze stalych mankamentow modeli w szczegolnosci spalinowych, gdzie silnik wytwarza duze wibracje Wojtek Sadowski - Nie Paź 02, 2005 6:32 pm " />czyli na klej i potem kontrolować? Mariusz Nowakowski - Nie Paź 02, 2005 6:38 pm " />no tak bedzie najlepiej... Ogolnie to po kazdej ostrzejszej jezdzie lepiej sprawdzic "kazda" srubke |