ďťż
Zakupy w sklepie LRP - http://www.lrp.pl/sklep_warszawa/
Gość - Pon Mar 09, 2009 10:03 pm " />witam Chciałbym opisać moje doświadczenia związane z tym sklepem ku przestrodze innych użytkowników forum. adres sklepu: http://www.lrp.pl/sklep_warszawa/ Przez 4 miesiące pisałem maile, pytałem co dwa tygodnie na GG i dzwoniłem do przedstawicieli wyżej wymienionego sklepu, ponieważ zamarzyłem sobie zakupić model karoserii z ich katalogu(wtedy jeszcze tam był). Fakt że jestem studentem i modelarstwo traktuję jako kolejne hobby zadecydował że kupiłem starą TL-01 i na niej zdobywałem pierwsze umiejętności i doświadczenie. Ale wracając do tematu, jak zapewne większość z was wie karoseria do TL-01 powinna mieć 190mm szerokości więc taką chciałem zakupić u dystrybutora HPI na Polskę, którym jest ów sklep (konkretnie model Peugeot 406 coupe). W końcu odpuściłem bo tłumaczenie było cały czas jedno - brak takiej karoserii u europejskiego dystrybutora.... Przez prawie pół roku nie mogli jej sprowadzić... żałosne... Kupiłem karoserię 200mm i lakier do lexanu w kolorze "biały perłowy" - myślałem że moje problemy z tym sklepem mam już za sobą... niestety chyba się na mnie uwzięli Pierwsza paczka zamiast moich przedmiotów zawierała antenki i jakieś inne drobiazgi. Odesłałem zgodnie z regulaminem sklepu i załączyłem stosowne pismo z numerem konta na który mieli przelać kasę - w końcu to nie ja popełniłem błąd i czemu miałbym płacić za wysyłkę. Po 2 tygodniach otrzymałem paczkę z karoserią i tak się ucieszyłem że zaraz po przeczytaniu manuala jak malować itp. zabrałem się za lakierowanie - jako że to moja pierwsza karoseria zacząłem od spojlera ... lakieruje ale kolor coś mało biały mi się wydał... myślę za słabo rozmieszana farba ok po 10 min trząchania puszką zaczynam lakierować model... w połowie roboty sprawdzam jak tam spojler ale ona zamiast się rozjaśnić przybrał kolor "srebrny metalic" no to ja za telefon i dzwonie do sklepu. Tam Pan, który wysyłał paczkę zaniemówił... Specjalnie wziąłem ten biały perłowy lakier żeby autko się prezentowało podobnie jak na stronce sklepu, a dodatkowo był opis, że do tej karoserii już ktoś go wcześniej kupił... No do ku***&@^@%#$&$!(!(@#&$^% Sklep po 20 minutach oddzwonił po konsultacji z szefem uznano że to nie ich wina tylko producenta lakieru i że jakiś tam rabacik mi dadzą 5 % na kolejne zakupy u nich... NIGDY W ŻYCIU ! I tak oto po ponad 7 miesięcznej przeprawie ze sklepem, zakupie felg z offsetem i paru innych modyfikacjach prezentuję w awatarze efekty swojej pracy. Moje wymarzone 406 coupe co prawda nie 190mm ale 200mm i nie białe lecz srebrne. Ale co tam przecież w modelarstwie to sklep wie najlepiej co ma się nam podobać i jak ma wyglądać nasz model... Dla zainteresowanych/niedowiarków udostępnię archiwum rozmów z GG. Niestety rozmów telefonicznych nie nagrałem Więcej zdjęć mojego obecnego modelu jak i wcześniejszej 406 w sedanie na stronie w mojej sygnaturce pozdrawiam Errtu Draxan - Wto Mar 10, 2009 2:05 am " />http://picasaweb.google.com/draxan1980/SilverCow# - to tez biala perla, tylko ze na koniec psiklem jeszcze czarnym bo buda byla pol przezroczysta mimo wypsikania prawie calej puszki sprayu na bude 1/18... Wiec dla Twojego i sklepowego info, chcesz miec Bialy Perlowy? Kup BIALA farbe + ten perlowy NABLYSZCZACZ, dowiedzialem sie tego na swoim bledzie i pozniejszym google. Jakub Żebrowski - Wto Mar 10, 2009 3:00 pm " />Biały perłowy jest półprzeźroczysty i robi się nim ładne cukierkowe kolory (biała perła jako pierwsza farba). Nie wiem jak było u ciebie, ale mogłeś pod złym światłem zobaczyć, że jest srebrne. Jeżeli był zły kolor naprawdę, to uważam, ze to nie do końca ich wina. Producent źle oznaczył, a ty powinieneś sprawdzić zanim zaczniesz malować czy dobrze rozmieszałeś farbę i czy masz napewno dobry kolor. Możesz mówić, ze oni powinni sprawdzić, ale wtedy ludzie mogliby się czepiać, że sprzedają używane lakiery. Tutaj uważam, ze bardziej ty zawiniłeś nie sprawdzając najpierw koloru przed malowaniem. Co do reszty to ich wina Draxan - Wto Mar 10, 2009 3:13 pm " />Czy ja wiem czy tak ich wina ze europejski dystrybutor nie mial budy? Pretensje do sklepu kompletnie nie na miejscu. Gość - Wto Mar 10, 2009 3:59 pm " />oznaczenie puszki z farbą to: "28600 PERMUTWEISS" ok może i pomylił się w tym wypadku dystrybutor farby, czyli LRP naklejając złą naklejkę na wieczku ale jeśli chodzi o resztę to i tak uważam że sklep nie jest bez winy ... zresztą napisałem co mi leży na wątrobie i tyle, ciekaw byłem po prostu czy traktują tak wszystkich klientów no a skoro nie mieli akurat tej budy to po co umieszczali ją w swojej ofercie z dopiskiem "dostępna na zamówienie"? Bartek Koźbielak - Wto Mar 10, 2009 8:54 pm " /> ">oznaczenie puszki z farbą to: "28600 PERMUTWEISS" ok może i pomylił się w tym wypadku dystrybutor farby, czyli LRP naklejając złą naklejkę na wieczku ale jeśli chodzi o resztę to i tak uważam że sklep nie jest bez winy ... zresztą napisałem co mi leży na wątrobie i tyle, ciekaw byłem po prostu czy traktują tak wszystkich klientów no a skoro nie mieli akurat tej budy to po co umieszczali ją w swojej ofercie z dopiskiem "dostępna na zamówienie"? Farba to na pewno Biały perłowy -wnioskując z tłumaczenia ,,PERMUTWEISS,, Mateusz Długoszewski - Wto Mar 10, 2009 9:01 pm " />Też jestem szczęśliwym klientem lrp.pl/sklep, zamówiłem u nich pakiet i dostałem jedną celę na poziomie 0,00 v na dodatek wylaną... Zobaczymy jak profesjonalnie podejdzie do tego sklep, czekałem tydzień na podjęcie decyzji czy dostane samą cele czy mam przysłać cały pakiet... okazało się że mam wysłać cały pakiet, zobaczymy co dalej. Pozdrawiam. Gość - Wto Mar 10, 2009 10:01 pm " />karoseria w moim awatarze pomalowana jest właśnie tylko i wyłącznie owym lakierem "permutweiss" aspires - Śro Mar 11, 2009 9:00 am " />tez dołożę swoje 3 grosze obsługa klienta w tym sklepie jest tragiczna kiedyś pytałem o kilka części pare z nich mieli na stanie reszte chcieli sprowadzać czas oczekiwania przekroczył 3 tygodnie wiec już na starcie zrezygnowałem poza tym ceny w nim nie są zbyt atrakcyjne a pan w telefonie nie sprawiał wrażenia osoby kompetentnej co do farby to najpierw się sprawdza na kawałku leksanu jaki wychodzi kolor dopiero potem pryska całą karoserie farby perłowe w sprayu dobrze jest tez wsadzić na 20 minut do ciepłej wody przed malowaniem mamy wtedy pewność ze kolor będzie taki jak powinien być pewnie tego nie zrobiłeś wiec się nie denerwuj ze odcień twojej perły może odbiegać od katalogu ... Michał Abramowicz - Śro Mar 11, 2009 9:39 am " />Panie Errtu, czy rozmawiałeś z RCWróblik (np. Pan Maciek Wróblewski?) czy z pracownikami HPI.pl ? Bo to jest zasadnicza różnica, równie dobrze może być to sklep http://www.hpi.pl/sklep_abrama/ a towar i tak wychodzi z Łodzi, z ichniego magazynu. Więc jakbyś podał, tak dla ciekawości z imienia i nazwiska z kim załatwiałeś biznes było by fajniej, bo moim zdaniem /sklep_warszawa/ nie miał tu dużo do załatwiania. Poza tym jak już tak piszesz i się wypowiadasz to warto się podpisać z imienia i nazwiska, pozdrawiam, Michał Abramowicz, ciągły klient w sklepie RCWróblik i zadowolony z obsługi na 101%. ps: www.hpi.pl/sklep to główna strona hpi, pozostałe to "partnerzy" którzy nawet na oczy nie widzą towaru który kupujesz Michał Abramowicz - Śro Mar 11, 2009 9:41 am " /> ">tez dołożę swoje 3 grosze obsługa klienta w tym sklepie jest tragiczna kiedyś pytałem o kilka części pare z nich mieli na stanie reszte chcieli sprowadzać czas oczekiwania przekroczył 3 tygodnie wiec już na starcie zrezygnowałem Cześć! W którym sklepie ? z hpi.pl ? czy w RcWróblik ? Pisząc tak ogólnikowo niestety wprowadzasz zamieszanie. Pozdrawiam, michał abramowicz edit: trzeba być świadomym faktu, że część towaru (najpopularniejsze części) sklepy trzymają na swoim magazynie, nie ważne czy to RCWróblik, czy HPI czy inny sklep, część towaru jest na zamówienie. Czasem jest tak, że Wróbliki ściągają towar z hpi, a tam go niema, i nie jest to wina Wróblika. W mej branży jest podobnie, ktoś zamawia konkretny serwer, a ja odpowiadam, jest albo na zamówienie, określam warunki i czekamy na dostawę w hurtowni (w mym przypadkiu 100% skuteczności). Gieroll - Śro Mar 11, 2009 10:11 am " /> "> Poza tym jak już tak piszesz i się wypowiadasz to warto się podpisać z imienia i nazwiska, Pytanie tylko po co? czy to coś zmienia? kolego to jest internet, tu się co najwyżej można ip podpisać klient jest niezadowolony i nie ma znaczenia czy nazywa się Jaś Jasola czy Kasia Cichopek. (Po co ci te dane?? w sb się bawisz widzę, ze fani sklepów hpi idą śladem wodza, bo pan F. także jak już nie miał argumentów cała rozmową sprowadzał do braku imienia i nazwiska) Zauważ że jak jestem niezadowolony z zakupów w Tesco to idę tam, robię zadymę i nikt nie nie pyta o nazwisko, więc nie wiem dlaczego pytasz o to ty? Jeszcze raz przypominam o ochronie danych osobowych, nikt tu nazwisk podawać nie musi i raczej warto tego nie robić. Maciek Ostry - Śro Mar 11, 2009 10:17 am " />Ja jestem zawsze w 100% zadowolony z zakupów u Wróblika. Jak nie ma jakiejś częsci to w tygodniu są 1-2 dostawy. A że czesci nie ma w centrali HPI to nie wina sklepu. Ja czekam na zębatkę do serwa SFL od 1stycznia więc różnie to bywa . Jak w sklepie nie znalazłem interesującej mnie czesci to dzwoniłem i była zamawiana w sklepie - i przy następnej dostawie była. Nie mam nic do zarzucenia fachowości obsługi tego sklepu. PS: a ogólnie to HPI nie lubię Pozdrawiam Michał Abramowicz - Śro Mar 11, 2009 10:24 am " /> "> Poza tym jak już tak piszesz i się wypowiadasz to warto się podpisać z imienia i nazwiska, Pytanie tylko po co? czy to coś zmienia? kolego to jest internet, tu się co najwyżej można ip podpisać klient jest niezadowolony i nie ma znaczenia czy nazywa się Jaś Jasola czy Kasia Cichopek. (Po co ci te dane?? w sb się bawisz widzę, ze fani sklepów hpi idą śladem wodza, bo pan F. także jak już nie miał argumentów cała rozmową sprowadzał do braku imienia i nazwiska) Zauważ że jak jestem niezadowolony z zakupów w Tesco to idę tam, robię zadymę i nikt nie nie pyta o nazwisko, więc nie wiem dlaczego pytasz o to ty? Jeszcze raz przypominam o ochronie danych osobowych, nikt tu nazwisk podawać nie musi i raczej warto tego nie robić. Kolego, z prostej przyczyny, mi moja wysoka kultura osobista każe podpisywać się pod tym co wypowiadam. Równie dobrze mogę zrobić sobie login aaa123 i napisać, że Ty, lub ktokolwiek inny, albo nawet sklep to tępe itp ... Ochrona danych osobowych nie ma tu nic do znaczenia, oczywiście, pytałem z czystej ciekawości, wypowiedź podpisana ma dla mnie ciut większą wartość od pseudonimu (chyba że pseudonim znam ). Dodatkowo nie jestem fanem sklepu hpi (mają swoje wady i zalety które warto znać), podzespoły z hpi pasujące do innych modeli kupuję u Wróblika. Pozdrawiam, m.a. ps: moje ip to 127.0.0.1 ps1:EOT, Maciek już wie, że jakiś smród powstał Gieroll - Śro Mar 11, 2009 10:36 am " /> ">Ochrona danych osobowych nie ma tu nic do znaczenia, oczywiście, pytałem z czystej ciekawości, wypowiedź podpisana ma dla mnie ciut większą wartość od pseudonimu Czyli jak kolega podpisał by się Maryla Rodowicz to post miałby dla Ciebie większą wartość tak? Spójrzmy na to z innej strony, skąd ja mam wiedzieć że "Michał Abramowicz" to jest Twoje imię i nazwisko czy pseudonim?? rozumiesz o co mi chodzi? Łukasz Jedlinski - Śro Mar 11, 2009 10:41 am " />Witam tak czytam o co chodzi i czytam jest jedna zasadnicza kwestia ze link do sklepu jest http://www.rcwroblik.pl i mysle ze jak tam zamowisz kakretne rzeczy nie bedzie problemu z wysyłką a druga kwestia jest taka ze jesli główny importer czesci które zamawiasz w tym przypadku firma hpi (http://www.hpi.pl) niema to zeby niewiem jakim cudotworca był p.Maciek Wróblewski i jego pracownicy cudów nie zdziałają jesli hpi ma dostepne a z linku ktory podajesz tam chciałes zrobic zakupy to poco oczerniasz inny sklep mysle ze sklep RC WRÓBLIK moze ponosic odpowiedzialnosc za towar ktory posiada na sklepie a nie za towar który jest na stronie głównego importera. I prosze nie pisac postów typu ze bronie tego sklepu bo jestem w Teamie Rc Wróblik. Widze ze kiedys była nagonka ze wszystko co hpi jest złe a teraz niektórzy próbuja bojkotowac dystrybutorów. Co do obsługi mam inne zdanie sam własciciel zajmuje sie modelarstwem od wielu lat i z powodzeniem startuje w zawodach osoby ktore pomagaja przy prowadzeniu sklepu tez znaja temat modelarstwa. Draxan - Śro Mar 11, 2009 10:43 am " />A Wy juz nie macie sie o co przekomazac ? Ja np. tez na zadnym forum nie podpisuje sie imieniem i nazwiskiem, od tego mam swoj nick, to nie urzad skarbowy zebym musial to robic. Nawet jak jakims cudem uda mi sie wystartowac w tym sezonie w zawodach, to jak bede sie ubiegal o status zawodnika na forum to tez bez zmiany nicka. Nie da sie? To wole juz tego statusu nie miec, bo nikt nie bedzie na mnie wymuszal zebym publicznie podawal swoje dane... EDIT: moja wypowiedz dotyczy poprzedniej strony aspires - Śro Mar 11, 2009 11:13 am " />po prostu szaleństwo wyjaśniam nie spodobał mi się ton głosu sprzedawcy i warunki realizacji zamówienia jakie proponował wiec zrezygnowałem z zakupu PROSTE mam do tego prawo, i nikt też, w żadnym sklepie, nie będzie mnie, o imię i nazwisko pytał, (no chyba że się mylę) nie daję się podpuszczać sprzedawcy na tekst np: max czas dostawy od 7-14 dni w myślach ROBOCZYCH oczekuje konkretnej odpowiedzi np:będzie u pana paczka w czwartek 17-tego EDIT : TYLE Z MOJEJ STRONY NA TEMAT SKLEPÓW W POLSCE Michał Abramowicz - Śro Mar 11, 2009 11:35 am " /> ">oczekuje konkretnej odpowiedzi np:będzie u pana paczka w czwartek 17-tego I wierz mi, ze w RCWróblik to działa. Towar będzie na "dzień, miesiąc", przykro mi tego co cchesz nie ma, jest w zamówieniu, przypominam się za parę dni (mówię o drobiazgach, jak dla mnie) i jest, albo sorki, w hpi tego nie ma i nie wiemy kiedy będzie, czy ma być to ciągle zamawiane? Kiedyś udało mi się kupić coś co w hpi było na stronie a nie było w magazynie, skończyło się na kupieniu innej ośki i odcięciu kawałka dremelem. Z mej strony EOT, na 100% więcej się nie wypowiem w tym wątku. m.a. Przemek Morawski - Śro Mar 11, 2009 1:45 pm " /> ">ps: moje ip to 127.0.0.1 a nick Twój to "localhost" Tomasz Świątecki - Czw Mar 12, 2009 5:01 am " /> "> bo pan F. także jak już nie miał argumentów cała rozmową sprowadzał do braku imienia i nazwiska) Zauważ że jak jestem niezadowolony z zakupów w Tesco to idę tam, robię zadymę i nikt nie nie pyta o nazwisko, więc nie wiem dlaczego pytasz o to ty? Jeszcze raz przypominam o ochronie danych osobowych, nikt tu nazwisk podawać nie musi i raczej warto tego nie robić. Przyznaję dużo racji ma kolega ! Zakupy u naszych dystrybutorów to już ostateczność i robię takie jeśli już na prawdę nie mogę czegoś znaleźć szukając za oceanem. Do dnia dzisiejszego nie rozumiem pewnych spraw związanych z wirtualnymi sklepami HPI/LRP z których 75% to tylko witryny internetowe nie mające wiele wspólnego z fizyką a takie niestety nie mogą szybko i sprawnie załatwiać naszych reklamacji i z ręki do ręki przekazać potrzebne części. Z moich obserwacji wynika iż w kwestii reklamacji wadliwych lub niezgodnych towarów jesteśmy 100 LAT ZA MURZYNAMI ! No niestety duże koncerny RC i sklepy za oceanem podchodzą do swojego klienta zupełnie inaczej - robią wszystko żeby był zadowolony i stosują różnego rodzaju sztuczki marketingowe żeby wrócił ponownie. Jeśli ktoś myśli że wymiana uszkodzonego regulatora czy odbiornika kupionego w USA czy Hongkongu to problem jest w błędzie. Dwa razy miałem podobny przypadek i to w jaki sposób zostałem potraktowany sprawiło iż na pewno pozostanę wiernym klientem firmy o której piszę. Zakupiłem 5szt odbiorników FM u Tedda Wiliamsa/USA z czego 1 był uszkodzony o czym poinformowałem mailowo. W odpowiedzi nikt nie żądał odemnie zwracania wadliwego towaru ani dokładnego opisywania usterki ani paragonu/FV ani nazwiska. Otrzymałem list: " bardzo przepraszamy Pana za powstałą sytuację i w tyrbie natychmiastowym wysyłamy kolejną paczkę ze sprawną sztuką + dodatkowo gratis 1 żeby zachęcić Pana do kolejnych zakupów na naszej stronie. Po dwóch tygodniach kolejne dwa odbiorniki były u mnie oczywiście sprawne. Nie wspomnę już nawet o ewentualnych reklamacjach silników nitro u nas w Polsce bo to jest temat rzeka. Moje doświadczenia w tym temacie są narazie niewielkie ale jedno wiem, wymiana silnika z powodu uszkodzenia łożyska ONE-WAY po dwóch tygodniach od zakupu jest u nas dużym problemem, za oceanem już nie ! Mamy kryzys i trzeba się że wogóle coś można gdzieś kupić a to czy będzie sprawne i zgodne z naszymi oczekiwaniami to już inna sprawa. Ja np. musze się cieszyć że kupując wahacz czy ośkę w sklepie wirtualnym hpi/Sosnowiec nie odbiore jej osobiście na miejscu ponieważ jest wysyłana z centrali w Łodzi kurierem GLS który zawsze ma problem z dostarczeniem jej do mnie. Dlaczego ??? to proste - bo w centrali GLS przy M1 W Czeladzi pracują dziwni ludzie - hołota która nie ma pojęcia o tym że ktoś zapłacił 25zł za to żeby oni dostarczyli mu paczkę pod drzwi a nie żeby musiał wsiadać w samochód i jeździć 10km do ich centrali a tam stać w kolejce po jej odbiór. Jakub Żebrowski - Czw Mar 12, 2009 6:47 am " />Co do GLSu to różne historie słyszałem, ale mnie osobiście jeszcze nie zawiódł. Przemek Morawski - Czw Mar 12, 2009 7:40 am " />Jednak nie można generalizować, że WSZYSCY dystrybutorzy w Polsce działają źle. Są tacy co dbają o klienta. Gieroll - Czw Mar 12, 2009 9:36 am " /> "> i sklepy za oceanem podchodzą do swojego klienta zupełnie inaczej - robią wszystko żeby był zadowolony i stosują różnego rodzaju sztuczki marketingowe żeby wrócił ponownie. Jeśli ktoś myśli że wymiana uszkodzonego regulatora czy odbiornika kupionego w USA czy Hongkongu to problem jest w błędzie. Dwa razy miałem podobny przypadek i to w jaki sposób zostałem potraktowany sprawiło iż na pewno pozostanę wiernym klientem firmy o której piszę. Miałem podobną historię, którą opiszę, może ktoś się nauczy podejścia do klienta. Pod koniec zeszłego roku kupiłem za oceanem, w jednym ze sklepów nowe REVO 2008, przy zakupie nie brałem pod uwagę "marki" sklepu, a jedynie wyszukałem sklep który ten model miał najtaniej. Także, wybór padł na jakiś mały sklepik, większości pewnie nie znany. Revo dotarło do mnie, rozpakowałem, i postawiłem na szafę, na miesiąc czy dwa, po czym postanowiłem przygotować je trochę na sezon 2009. Wtedy zaważyłem , że kolanko filtra powietrza ma wielką dziurę ( ?? ), dodatkowo brakowało zapasowych wkładów do filtra powietrza ( z tego co wiem w brakowało ich w większości zestawów, pomyłka produkcyjna). Problem niby mały, ale pomyślałem napisze do tego sklepu. Także napisałem maila, przedstawiłem sytuację, oczywiście zdawałem sobie sprawę, że w takich pozagranicznych reklamacjach może być problem. Zostałem jednak bardzo mile zaskoczony, gdy pewnego dnia odebrałem paczkę z poczty, w środku zamiast uszkodzonego kolanka był kompletny filtr powietrza, zamiast jednego zapasowego wkładu były trzy. Oczywiście o miłym kontakcie wspominać nie muszę. Także Panowie dystrybutorzy uczcie się, bo jak widać sporo pieniążków wam ucieka Draxan - Czw Mar 12, 2009 11:11 am " />A to tez sie pochwale . Sklep amainhobbies, kupowalem dla kuzyna do revo sporo tuningu w tym zestaw karbonowy, bodajze uchwyt na baterie itp. (nie pamietam juz). Paczka dotarla, wszystko pieknie, ale patrzymy na te czesci a tam zamiast tego uchwytu jest jakis inny zestaw, niech bedzie ze ten od elektroniki, drozszy niz zamawiany prawie 2x. No ale nie to chcielismy wiec piszemy do sklepu maila. Co dostalem w odpowiedzi? Dlugiego maila z przeprosinami i wysylke czesci ktore mialy byc najszybszym kurierem zagranicznym (byla u mnie w irlandi w 3dni), oczywiscie zwrotu pomylkowo wyslanych czesci nie chcieli. Jak by to sie wydarzylo w Polsce to mogl bym pomarzyc sobie tylko o takim potraktowaniu... Marek Kusiakiewicz - Pią Mar 13, 2009 9:35 am " />Historia kolejna: Sklep: TOWERHOBBIES - USA Zamówienie: 1xSAVAGE 21 (w czasach kiedy model wchoził na rynek) Oczekiwanie na paczkę: 1 miesiąc + 45 dni reklmacyjne (paczka zginęła w POLSCE na cle !! - przed świetami) Załatwienie reklamacji: wysyłka drugiego modelu, który dotarł w całości do mnie w ciagu 7 dni od wysyłki A teraz najciekawsze: 2 dni po otrzymaniu paczki reklamacyjnej - znalazła sie zguba : pierwszy SAVAGE (zaginiety na cle) Żeby byc uczciwym napisałem e-mail i przedstawiłem cała sytuację. Odpowiedź mnie zaskoczyła, a brzmiała mniej więcej tak: Prosze zatrzymać oba modele - koszt zawartości paczki nr 1 pokryło ubezpieczenie. Sytuacja taka jest ekstremalna. Nie ma co żądać od krajowych dystrybutorów takich gestów (ze zrozumiałych przyczyn) Dla zrównoważenia podam inny przykład: Swego czasu był sklep w niemczech handlujący płytami carbonowymi. Zamawiało się towar, przysyłali z fakturką w środku i dopiero potem płaciło sie kasę na ich konto. Wszystko działało pieknie i ładnie do czasu jak zaczęli robić w tym sklepie zakupy "uczciwi" polacy Sklep popłynął na zrealizowanych a nie zapłaconych transakcjach i skończyły sie fajne czasy Piszę to aby dać pod rozwagę w jakim sklepie sie kupuje, tz. jak działają przekierowania skłądania zamówień. W przypadku linka do HPI z RC-AUTO - kontakt e-mailowy dotyczący zamówienia jest ze mną a ja wyjaśniam wszelkie reklamacji i opóźnienia i informuję o tym końcowego Klienta. Chyba że Klient jest niecierpliwy i dzwoni bezpośrednio do centrali w Łodzi. Gieroll - Pią Mar 13, 2009 10:43 am " /> "> Prosze zatrzymać oba modele - koszt zawartości paczki nr 1 pokryło ubezpieczenie. Piękna sprawa |