ďťż
Zaległy finał HPI LRP Challenge sezonu 2008.




HPI Polska - Pon Kwi 20, 2009 11:01 am
" />Cieszę się, że ubiegły sezon mamy już za sobą.
Wszystkim zawodnikom gratuluję uzyskanych wyników.
Mam nadzieję, że nasze imprezy poza dobrą zabawą pomogły Wam w podnoszeniu umiejętności i doświadczenia.
Jak zwykle Wasz wysiłek staraliśmy się uhonorować cennymi nagrodami.
Tu znajdziecie kilka moich zdjęć z imprezy. Namawiam do nadsyłania również Waszych zdjęć, które chętnie dołączymy do galerii.

Użytkowników i zawodników korzystających z naszego sprzętu zapraszamy do współpracy na zawodach krajowych i zagranicznych.
W ramach wsparcia ‼Temu fabrycznego HPI Polska‼ oferujemy atrakcyjne rabaty na zakup modeli i części z naszej oferty, dostęp do najnowszych nowinek technicznych i możliwość współpracy w zakresie testów nowych wersji modeli.
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o zapoznanie się z aplikacją i odesłanie wypełnionego pliku na adres zawody@hpi.pl
Serdecznie zapraszamy na nasze imprezy w roku 2009.




HPI Polska - Pon Kwi 20, 2009 8:37 pm
" />Wyniki i ranking sezonu 2008.



Zygfryd - Wto Kwi 21, 2009 5:16 am
" />Darku,
proszę o wyjaśnienie dlaczego pomimo przejechania 3 eliminacji Hellfire'm nie ma mnie w rankingu?



Jacek Pietrzak - Wto Kwi 21, 2009 6:11 am
" />Witam.

">Darku,
proszę o wyjaśnienie dlaczego pomimo przejechania 3 eliminacji Hellfire'm nie ma mnie w rankingu?

Chyba wkradł sie błąd bo wg powszechnie stososowanych reguł mimo ze nie byłeś klasyfikowany w finale ( model innej stajni), liczba punktów zdobytych w trzech eliminacjach ( "słusznym modelem") umieszcza cie na 4 miejscu w klasyfikacji generalnej za 2008 rok.
Sorki chyba że sie na tym nie znam co nie jest wykluczone ale "Jak sie bawimy to bawmy sie do końca fair"- no chyba że to kara za zmiane stajni
Wg moich wyliczen ( a tak na marginesie lubie takie analizy) ranking za 2008 rok powinien wygladać tak :
1 JEDLIŃSKI ŁUKASZ 392 pkt WIELKIE BRAWKA
2 JÓŹWIAK BARTŁOMIEJ 376 pkt
3 WOJNA AGATA 376 pkt AGATKO SUPER A TAK NIEWIELE BRAKOWAŁO
4 ZIENKIEWICZ PIOTR 268 pkt
5 BOBOWSKI DARIUSZ 254 pkt
6 ODZIEMEK ADRIAN 184 pkt
7 GADNICKI TOMASZ 184 pkt
8 DZIAŁKOWSKI DAMIAN 96 pkt
9 GOGÓŁ RYSZARD 96 pkt
10 DOBRZYŃSKA JOANNA 96 pkt
11 KORNASZEWSKI JAN 88 pkt
12 ZATORSKI MICHAŁ 84 pkt

pozdrawiam i pilnuj swojego




Zygfryd - Wto Kwi 21, 2009 7:34 am
" />Zastanawiam się czy to zwykła pomyłka czy swego rodzaju próba ukarania mnie za zmianę modelu???



Jacek Pietrzak - Wto Kwi 21, 2009 7:42 am
" />Czas pokaże po pierwszej reakcji Organizatorów . Mam nadzieje że to zostało spowodowane Poteżnym zaangażowaniem organizatorów co za tym idzie zmęczeniem materiału materiału ludzkiego a wtedy bardzo łatwo o pomyłkę



HPI Polska - Wto Kwi 21, 2009 8:33 am
" />
">Darku,
proszę o wyjaśnienie dlaczego pomimo przejechania 3 eliminacji Hellfire'm nie ma mnie w rankingu?

Pytałeś o to samo na imprezie i dostałeś odpowiedź.
Dobrze, że o to pytasz ponownie publicznie, bo to nowy przypadek.
Trochę szkoda, że trafiło na ciebie, ale z pewnością podejmowałeś ta decyzję świadomie.

Poza wyjaśnieniem, jakie uzyskałeś na zawodach odpowiedź znajduje się również w przepisach określających zasady naszych zawodów:
"1. ORGANIZACJA ZAWODÓW.
1.1. Cykl zawodów ‼HPI LRP Challenge Polska” ma na celu wyłonienie reprezentacji Polski
teamu zawodników użytkowników modeli HPI, HB, LRP.
1.2. W Mistrzostwach HPI Challenge mają prawo startować wszyscy zgłoszeni zawodnicy z
Polski i zagranicy. Udział zawodników w zawodach odbywa się na zasadach określonych
w informatorach szczegółowych każdej imprezy zgodnie z przepisami technicznymi i
sportowymi.
1.3. Do udziału w zawodach zapraszamy również zawodników posiadających modele o podobnych
parametrach technicznych - innych producentów. Zawodnicy ci walczą o miejsce i nagrody
rzeczowe w zawodach eliminacyjnych natomiast uzyskane wynik (zdobyte punkty) nie są
uwzględniane w rankingu danego sezonu."

Twoje wyniki były publikowane w rankingu do czasu używania modelu Hellfire.
Natomiast mniej więcej w połowie sezonu zmieniłeś model.
W finale startowałeś również innym modelem.
Jak wiesz w rankingu i generalnej klasyfikacji są umieszczane tylko wyniki zawodników używających przez cały sezon modeli HPI, HB, LRP. Twój przypadek pojawił się jako pierwszy i był przedyskutowany w gronie trzech sędziów i organizatora.
Do czasu obowiązywania obecnych przepisów podobne przypadki będą traktowane tak samo.

Ogólna sytuacja w zakresie organizacji zawodów off-road w Polsce:
Na I eliminacji HPI LRP Challenge w związku z ilością zgłoszonych zawodników mogliśmy rozegrać tylko 2 rundy finałowe.
Aby zawody były atrakcyjne dla uczestników uważamy że możliwość wystartowania 2 razy w ciągu dnia to zdecydowanie zbyt mała ilość.
Chciałbym abyście zrozumieli że uwarunkowania zawarte w naszych przepisach nie wynikają z innych powodów jak realnej oceny możliwości organizacyjnych imprez jednodniowych.
HPI Polska nie jest i nie ma zamiaru być organizacją wiodącą. Nie dostajemy też żadnego wsparcia ani środków finansowych z Ministerstwa.
Organizujemy zawody na miarę naszych możliwości czasowych i finansowych.
Głównym celem organizacji zawodów Mistrzostw Polski HPI LRP Challenge jest stworzenie dla użytkowników modeli HPI, HB, LRP warunków do rozwoju, podnoszenia umiejętności i rywalizacji sportowej. Uważam to za jeden z podstawowych obowiązków każdego dystrybutora.
Do póki nie zostaną stworzone inne warunki organizacyjne, tor, ekipa sędziowska, itd., itp. niestety nie widzę realnych możliwości zmiany zasad rozgrywania naszych zawodów.
Jeśli rozumiecie co napisałem i taka propozycja Wam odpowiada to serdecznie zapraszamy do udziału w naszych imprezach.
Na dzień dzisiejszy nie jesteśmy w stanie zaproponować nic więcej.



Zygfryd - Wto Kwi 21, 2009 8:43 am
" />
">
Twoje wyniki były publikowane w rankingu do czasu używania modelu Hellfire.
Natomiast mniej więcej w połowie sezonu zmieniłeś model.
W finale startowałeś również innym modelem.
Jak wiesz w rankingu i generalnej klasyfikacji są umieszczane tylko wyniki zawodników używających przez cały sezon modeli HPI, HB, LRP. Twój przypadek pojawił się jako pierwszy i był przedyskutowany w gronie trzech sędziów i organizatora.
Do czasu obowiązywania obecnych przepisów podobne przypadki będą traktowane tak samo.



Czyli mam rozumieć że gdybym po zmianie modelu nie pojawił się w tym roku więcej na zawodach HPI, a Ty Darku byś nie wiedział że zmieniłem model to w generalce byłbym na 4 miejscu?
Czy tak?
Jeszcze prosiłbym Cię o wskazanie (bo dostałem chyba jakiejś pomroczności:) ) w przepisach technicznych lub sportowych zapisu że: w rankingu i generalnej klasyfikacji są umieszczane tylko wyniki zawodników używających przez cały sezon modeli HPI, HB, LRP.

http://www.lrp.pl/download/challenge/Pr ... owe_MT.pdf
http://www.lrp.pl/download/challenge/Pr ... zne_MT.pdf



Jacek Pietrzak - Wto Kwi 21, 2009 9:14 am
" />Szczerze troche to sie gryzie ale cóz Takie Prawo Niezaleznego Organizatora, z calym szacunkiem za zainwestowana kase i czas.
Z naszej strony opinia taka bylo Fajnie , Atmosfera super , Mozna bylo sie najezdzic (zwlaszcza jak sie jedzie w dwoch klasach = 5 litrow paliwa) a teraz minusy nie odzielony serwis od widzow (przedzieranie sie przez kibicow) slabe naglosnienie na podescie i strefie tankowania ktora byla zbyt daleko od podestu( efekt moje zdarte gardo od informowania Kuby o zjezdzie na tankowanie)
Ale ogolnie spoko .
Pozdrawiamy



Łukasz Jedlinski - Wto Kwi 21, 2009 10:00 am
" />atmosfera idealne zeby jeszcze tak jak Jacek pisze nie to ze wszyscy łazili po serwisie a niektórzy mieli lepkie rece i jak posłało sie pare głebszych zaraz rzeczy sie znajdywały i ktos przynosil dziwne moim zdaniem przy tak sporej publicznosci jaka byla teraz powinna byc oddzielona strefa dla zawodników i serwisów bez mozliwosci wstepu nie startujacych osob lub ich zawodników wiem ze to rudne do zrobienia ale naoprawde to co tam lezy kosztuje bardzo duzo pieniedzy a ludzie sa tylko ludzmi wiadomo ze nikt z naszych tego nie bedzie robil ale okazja czyni złodzieja a z drugiej strony ciezko nonstop zamykac samochód i do niego wszystko wkladac ogólnie impreza bardzo udana na nastepne w Malince trzeba pomyslec o jakiejs firmie z objadkami doworzonymi lub jakas pizzą kielbasa sie powoli przejada he he



HPI Polska - Wto Kwi 21, 2009 11:39 am
" />
">Czyli mam rozumieć że gdybym po zmianie modelu nie pojawił się w tym roku więcej na zawodach HPI, a Ty Darku byś nie wiedział że zmieniłem model to w generalce byłbym na 4 miejscu?
Czy tak?

Od oceny wyników jest sędzia a nie ja.
Zadaj to pytanie sędziemu głównemu - Darkowi Stefanowiczowi z Modelcars.

Dla mnie natomiast sprawa jest prosta:
Albo jeździsz w teamie HPI, HB, LRP i korzystasz z wszystkich wynikających z tego tytułu preferencji - rabaty na zakup modeli i części, klasyfikację w rankingu i atrakcyjne nagrody na finał sezonu - albo szukasz innych rozwiązań.
W połowie sezonu z jakiegoś powodu wybrałeś świadomie wariant B i nikt nie ma do Ciebie o to pretensji. Nadal zawsze serdecznie zapraszam na imprezy.
Nie wiedzę również powodu abyś miał zastrzeżenia do nas o swoje decyzje.
Nasze zasady są jasne, czytelne, jednakowe dla wszystkich zainteresowanych i nikt z nas ich nie zmienił w czasie sezonu. Sam podjąłeś decyzję o zmianach a my się do niej jedynie dostosowaliśmy.



Zygfryd - Wto Kwi 21, 2009 11:58 am
" />
">Albo jeździsz w teamie HPI, HB, LRP i korzystasz z wszystkich wynikających z tego tytułu preferencji - rabaty na zakup modeli i części, klasyfikację w rankingu i atrakcyjne nagrody na finał sezonu.
Dziękuję ale pozostanę przy Jamniku


">Nadal zawsze serdecznie zapraszam na imprezy.
Dziękuję jeśli eliminacja będzie w Częstochowie to napewno będę.


">Nasze zasady są jasne, czytelne, jednakowe dla wszystkich zainteresowanych i nikt z nas ich nie zmienił w czasie sezonu.
Hmmmm...

No cóż więc powyższe pytanie kieruję do sędziego głównego - Darka Stefanowicza



HPI Polska - Śro Kwi 22, 2009 7:11 am
" />Super fotki z finałów
Fotografował - Maciek Czernik



HPI Polska - Pią Kwi 24, 2009 5:19 am
" />Kolejne fotki z finałów
Fotografowała - Agata Wojna
Powered by WordPress, ©