ďťż
Zamierzam kupić RS4 micro i chciałem się zapytać...




jarox91 - Nie Cze 19, 2005 9:57 pm
" />Czy w tym kicie http://www.hpi.pl/sklep/product_info.ph ... cts_id/761 są już łożyska i amory olejowe czy to co tam napisali to części opcjonalne??




Erik Turlejski - Nie Cze 19, 2005 10:31 pm
" />z czego co wiem to z tyło onwogóle nie ma amorków..... :/



jarox91 - Pon Cze 20, 2005 5:54 am
" />No ale z przodu ma A z tyłu chyba jeden ma.

Proszę o szybkoą odpowiedź.
P.S. chyba ktoś wie? Widzę tu dużo osób które posiadają RS4.



Krzysiek Jaskot - Pon Cze 20, 2005 6:37 am
" />Witam,
Micro RS4 posiada 3 amortyzatory cierne (2 z przodu i jeden z tyłu). Posiada także komplet łożysk.




jarox91 - Pon Cze 20, 2005 7:10 am
" />Huh dzięki!!!
A co to są te amory cierne???



Krzysiek Jaskot - Pon Cze 20, 2005 7:34 am
" />Amortyzatory cierne to takie, które nie posiadają ani oleju ani gazu (chyba ze powietrze uznamy za gaz). Jest tylko sprężyna założona na korpusie amortyzatora.



jarox91 - Pon Cze 20, 2005 8:04 am
" />Ach...no tak DZIĘKUJĘ!!!



Marcin Derewiński - Pon Cze 20, 2005 8:18 am
" />Ja tak tylko zapytam proforma, do czego chcesz kupic ten model? Chcesz sie moze wybrac na zawody czy tylko pojezdzic po podworku? Pytanie wbrew pozorom jest dosyc istotne.



jarox91 - Pon Cze 20, 2005 10:05 am
" />Chcę kupić model w najbliższym mies. i od grudnia jeździć na zawody.



Krzysiek Jaskot - Pon Cze 20, 2005 10:28 am
" />Jeżeli chcesz model na zawody to polecam raczej xray'a M18. Sam mam mikro i brałem udział w zawodach w Rudzie gdzie startowały same xray'e i powiem Ci było ciężko. Obecnie mój model micro RS4 jest przerabiany tak aby mógł stanąć w szranki z modelami xray (inna płyta podłogowa, inny silnik, pakiet 7.2V).



Marcin Derewiński - Pon Cze 20, 2005 10:30 am
" />to od razu ci mowie i to szczerze bez ogrodek, odpusc sobie HPI. Ten model nie nadaje sie do scigania na zawodach. Jak jest nas na kazdych zawodach okolo 10-ciu tak nikt juz od dawna nie jezdzi na HPI tylko na Xrayach. Łomot jaki HPI micro RS4 dostaje od standardowego Xraya M18 jest niemiłosierny. Jak bedziesz startowal tym modelem to nie bedziesz mial nawet cienia szansy dostac sie do pierwszej szostki na 10-ciu zawodnikow. Jezeli mi nie wierzysz toi zapytaj sie kolegi Jaskota, on byl na zawodach i widzial jak jezdza dobrze przygotowane modele Xraya do zawodow. Musialbys w tego hpi wlozyc niesamowita kase zeby probowac nawiazac walke z nami i to tez nie gwarantuje zadnego sukcesu. Na poczatku tego roku bylo kilku zapalencow startujacych na HPI w naszej klasie i wszyscy sie wycofali i teraz probuja sprzedawac te HPI na forum. Powtarzam jak myslisz powaznie o zawodach to wyrzudzisz tylko pieniadze w bloto na HPI.

P.S. Możecie panowie nie wiedziec ale od tego sezonu na hali czyli od grudniowych zawodów klasa mikro bedzie miala dopuszczone silniki bezszczotkowe wiec mocno poziom i predkosc pojdzie w gore. Tak na prawde jedynym ograniczeniem bedzie 6 cel i silnik klasy 300 reszta jak kto woli wolna amerykanka.

Pozdro



Krzysiek Jaskot - Pon Cze 20, 2005 10:32 am
" />Marcin - święte słowa



jarox91 - Pon Cze 20, 2005 10:36 am
" />I co ja mam teraz zrobić tak się napaliłem na tego HPI.
Napaliłem się bo jest dużo części tuningowych dostępnych w Polsce i wchodzi do niego aparatura standardowa. I co ja mam zrobić???

P.S no i ta cena



Krzysiek Jaskot - Pon Cze 20, 2005 10:40 am
" />Wybierz xray'a nie będziesz żałował. Do M18 też jest dużo części tuningowych. Najważniejsza to mocowanie silnika typu 300.



Marcin Derewiński - Pon Cze 20, 2005 10:42 am
" />wszystkie możliwe częśći do Xraya też są w Polsce dostępne u Jacka Ochocińskiego w sklepie Proxima włącznie z samymi modelami. Niestety chcesz startować musisz zainwestować i to nie mało. Mnie osobiście na początek tylko zaznaczam że ja nie mialem nic bo byłem całkowitym laikiem to kosztowało około 2 tys złotych żeby wystartować na pierwszych zawodach. Ty widzę masz juz jakis inny model wiec powinienes miec aparature, odbiornik, kwarce, moze ladowarke. Reszte musisz kupic, nie ma sily. Niestety to kosztuje. Ponizej link do sklepu proxima:
http://83.16.166.74/oscom/catalog/index ... 5b03766c03



jarox91 - Pon Cze 20, 2005 11:02 am
" />Czyli nadajnik i odbiornik mogę zostawić. Ale będę musiał dokupić regiel (ten z x-raya na tej stronie)? Czy może jakiś inny i tańszy? Serwo micro też x-raya czy inne może być (jakie?).

Nie wiem co wybrać. Czy tego X-raya czy HPI. X-ray jest drogi i części też, no ale jest leprzy, a HPI jest tańszy i gorszy. Hmm...gdybym chciał kupić X-raya i części to musiałbym sprzedać moją TL-kę (jestem bardzo przywiązany do niej)

No i mam problem. Kasy nie mam aż tak dużo żeby inwestować w tego malucha 2tys. zł.



Krzysiek Jaskot - Pon Cze 20, 2005 11:07 am
" />Aparature możesz zostawić (odbiornik powinien być jak najmniejszy). Regulatora xray'a nikt nie poleca (polecam Graupner SX6, lub własnej konstrukcji). Serwo powinno być mikro i nie musi być xray'a.



Marcin Derewiński - Pon Cze 20, 2005 11:35 am
" />Jesli chodzi o regiel to tylko SX3 lub SX6 Gm racing, serwo to prawie wszyscy jezdza na Hitecach HS81MG jesli dobrze pamietam. Odbiornik musi byc jak najmniejszy. Silnik konieczne 300 czyli na przyklad Graupner Speed 300. Natomiast poniewaz bedziesz w to wchodzil wiec zastanow sie nad wieksza inwestycja w silnik bezszczotkowy bo jego kupujesz tylko raz i masz z glowy, a na hali cala czolowka bedzie miec te silniki. Bedziemy je sciagac z Honk Hongu w cenie okolo 120 dolarow za silnik z reglem. Do tego jeszcze pozniej dojdzie ci pare czesci tuningowych ale to w praniu juz wyjdzie.



Krzysiek Jaskot - Pon Cze 20, 2005 11:38 am
" />Kiedy przewidujecie ściąganie tych silników z regulatorem. I jeżeli można to jakieś konkretniejsze dane dotyczące tego zestawu (silnik+regulator) ewentualnie link.



jarox91 - Pon Cze 20, 2005 11:41 am
" />Jeśli chodzi o te silniki bezszczotkowe to chyba nie można ich używać na zawodach no nie???(chyba)

A co mam zrobić z TL-ką? Sprzedać czy zostawić?
I nie wiem czy przejść do tej klasy 1/18 czy zostać przy 1/10?
Może powiecie z czego jest większa satyswakcja i frajda, czy z 1/10 czy z 1/18. Wiem że to zależy od kierowcy, ale które wam bardziej przypadły do gustu 1/10 czy 1./18????



Krzysiek Jaskot - Pon Cze 20, 2005 11:49 am
" />Posiadam TL-01 i posiadam micro. Jeżeli chodzi o frajdę to zależy co kto lubi. Przy micro można pewne rzeczy zrobić samemu (np. płyta podłogowa itp.) są to dosyć otwarte konstrukcje.
TL to stary model, w którym nie bardzo jest co ulapeszać (kupowanie oryginalnych części tuningowych to wyrzucanie pieniedzy) już lepiej przesiąść się na modele, które startują w DTM (standard i open).
Modelem micro nie pojeździmy po nierównych drogach, na których TL'ka sobie radzi doskonale.
Najgorzej jest się zdecydować. W moim przekonaniu (jeżeli nie ma się kasy) postawić na jeden model i tego się trzymać.



jarox91 - Pon Cze 20, 2005 12:38 pm
" />Ale kupowanie oryginalnych części do TL-ki jest wskazane gdy się jedzie na zawody A na stronie ATA jest dużo części tuningowych Carsona do TL-ki (tak na marginesie to czy nie można startować na amorach i łożyskach Carsona?) może można?

A co do micro to jeszcze się będę zastanawiał. Gryzie mnie jedno pytanie czy są już podziały na Stock i Open w 1/18???? Czy wszystko jest tak pomieszane (patrzyłem na przepisy)



Marcin Derewiński - Pon Cze 20, 2005 12:56 pm
" />silniki bedziemy pewnie zamawiac kolo wrzesnia, pazdziernika tego roku.
Ponizej link do tego tych silinikow. Sa 4 wiem ze dwa najmocniejsze nie sa sugerowane dla zawodnikow tylko do bicia predkosci. Model bodajze 5400 jest chyba najatrakcyjniejszy. Nie widzialem jeszcze dobrych opisow i nie wiem ktory jest ktory.
http://www.towerhobbies.com/listings/cat-cat-c.html

A co do faktu ze nie mozna stosowac silnikow bezszczotkowych na zawodach to wiem o tym ale tlumacze ze rozmawialismy juz sedzia i beda one dopuszczone w tej klasie od nowego sezonu halowego

Pozdziału na stock i open nie ma i nie bedzie dopoki ludzie wlasnie tacy jak wy nie wezma sie do roboty i nie zaczna wchodzic w ta klase. Jak jest nas na zawodach nie wiecj jak 10-ciu to nie mamy o czym mowic zeby nas podzielic jeszcze. Na razie jest Mikro OPEN. Jezeli uzbiera sie nas ze 25-ciu zawodnikow to wtedy sedzia powiedzial ze mozemy sie zastanowic nad rozbiciem mikro na stnadard i open.

Aha jeszcze jedno. Od grudnia na hali jezdzimy w mikro po 8 minut wiec akumulatory tylko GP1100, zadnych mniejszych bo nie wytrzymaja.



Krzysiek Jaskot - Pon Cze 20, 2005 2:23 pm
" />Czy mówiąc o silniku 5400 miałeś na myśli MAMBE? I czy chodziło ci o ten zestaw
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXHAH9&P=0



Rafał Piesio - Pon Cze 20, 2005 7:15 pm
" />ja swoją decyzję o zakupie silnika 5400 podjąłem po przeczytaniu informacji z tej strony: http://www.rchobbies.org/mamba-brushless.htm

o Mambach można przeczytać też na stronie producenta:
http://www.castlecreations.com/products ... ba-25.html

osobiście nie widziałem Mamb w HK - tylko w USA...



Krzysiek Jaskot - Pon Cze 20, 2005 7:24 pm
" />Jeżeli chodzi o opis i test mamby to polecam również to:
http://www.bigsquidrc.com/reviews/mamba_brushless.html



Krzysztof Rafalski - Pon Cze 20, 2005 7:42 pm
" />Marcin powiedział wszystko, XRAY i kropka jeśli się myśli o zawodach. Dodam tylko, że średnio wypasiony model to ok. 2 tys. zł. nielicząć części zamiennych.
Marcin, czy ja dobrze słyszę o tych silnikach, przecież te samochody już się odrywają od zi emi, a może w komplecie są skrzydła:) hihi
...taka buda np. jumbo jeta
... może jednak wprowadzimy do M18 wyścig na 1/18 mili:)



jarox91 - Pon Cze 20, 2005 8:07 pm
" />To zdjęcho jest spox http://www.bigsquidrc.com/reviews/mamba ... oon_01.jpg Nie wiedziałem że to ma aż tak dużą moc że zniekształca opony!!!

Mam pytanko. Ile czasu będzie się jeździło tak ok. na silniku Mamba 5400v z pakietem 11.1V 1200??

P.S Czy ktoś mi odpowie czy można jeździć na zawodach TS TL-ką z częściami Carsona(są tańsze) np. łożyska, amory.????



Marcin Derewiński - Pon Cze 20, 2005 8:38 pm
" />Potwierdzam informacje dot. silnikow bezszczotkowych, beda dopuszczone wiec formułki i standardy bójcie się. Na torze w Kłodzku przeszliśmy juz standardy więc na bezszczotkowcach to bedzie ogien dopiero.



jarox91 - Wto Cze 21, 2005 2:34 pm
" />Czemu sprowadzacie te silniki z Hong Kongu a nie z TH?
A i czy ktoś mi powie ile tak ok. czasu będzie jeździł mikro z Mambą 5400Kv?



Marcin Derewiński - Wto Cze 21, 2005 6:55 pm
" />po pierwsze jak bedziemy zamawiac to zobaczymy czy z hong kongu czy ze stanow. A jesli chodzi o jak dlugo bedzie jezdzil model z mamba to chyba do konca siwata i o jeden dzien dluzej. Ten silnik jak sie o niego dba jest nie do zajezdzenia.



jarox91 - Wto Cze 21, 2005 7:02 pm
" />To to ja wiem wkońcu Bezszczotkowiec
Ale na jednym pakiecie 1100 ile czsu pojeżdżę sobie?



Marcin Derewiński - Wto Cze 21, 2005 7:03 pm
" />nie wiem 15 minut chyba max. Na zawodach od teraz w grudniu mamy jezdzic po 8 minut wiec kolo 15 minut lekiiej jazdy powinno sie dac.



jarox91 - Wto Cze 21, 2005 7:09 pm
" />Tak czy siak zdecydowałem się na skalę 1/18. Ale kupuję na początek Losi Mini-T (ST) pewnie kupię za 5 mies. Mambę i będzie jazda, potem po roczku poczekam może jakiś nowy 1/18, może wyjdzie coś leprzego od X-Raya? A TL-kę zostawiam:)
Dzięki że mnie przekonaliście:)



Marcin Derewiński - Wto Cze 21, 2005 7:17 pm
" />losi mini T to tez jest najgorsze rozwiazanie z mozliwych. Czemu kolego nie celujesz w dobre modele tylko w takie ktore ci sie szybko rozleca i nie beda jezdzic tak jak powinny.



jarox91 - Wto Cze 21, 2005 7:36 pm
" />TRUDNO:(
To na MOJE pocieszenie http://www.bigsquidrc.com/videos/index.html



jarox91 - Pią Cze 24, 2005 11:23 pm
" />Hej.

Nie wiecie gdzie mogę dostać baterie LI-Ion w Polsce lub za granicą????

Bardzo proszę o odpwiedź.



mknet - Sob Cze 25, 2005 6:32 pm
" />Masz tu http://www.riku.com.pl/catalog/index.ph ... afdfad4f69



Kuba - Sob Cze 25, 2005 6:43 pm
" />Tylko ze jarox pytal o Li-ion a tam maja tylko Li-poly.



jarox91 - Sob Cze 25, 2005 7:47 pm
" />No właśnie, ja szukam Li-Ion-ów, szukałem za granicą w rcmart czy TH, mashroom i nigdzie nie ma:(



jarox91 - Wto Cze 28, 2005 9:48 am
" />No nie wierzę, tyle już zawodników startuje w Mikro, interesuje się tym i nie wie gdzie są Li-Iony dostępne?!

Wiem, że Rafał Piesio jeździł na takich. Mam nadzieję, że wejdzie na ten temat i weźnie głos.



Krzysztof Rafalski - Wto Cze 28, 2005 10:08 am
" />Z tego co wiem, to wszyscy zawodnicy jeżdżą na NiMH akumulatorach, a nie na Li-Ion.



Rafał Piesio @ work - Wto Cze 28, 2005 10:14 am
" />
">No nie wierzę, tyle już zawodników startuje w Mikro, interesuje się tym i nie wie gdzie są Li-Iony dostępne?!

na zawodach nie wolno startować ani na li-ionach ani na li-polach - dlatego pewnie nikt ci nie jest w stanie pomóc. ja osobiście odkąd zostałem "zmuszony" do startowania na ni-mh też jestem z nich zadowolony.

ja li-iony kupowałem w HK a nie w Polsce - tam są one w miarę tanie

nie jeździłem na li-polach, ale czytałem, że są one lepsze od li-jonów - są one w stanie dać większe natężenie, co jest nie bez znaczenia, bo jeśli jeździ się na silniku 300 i na powiedzmy 1500 mAh li-ion to po paru minutach akumulatorkowi brakuje tchu - trzeba się zatrzymać na chwilę, poczekać aż zbierze siły i dopiero wtedy można kontynuować. prawdopodobnie mając li-poly nie miałbym tych problemów - odradzam ci akumulatorki li-ion, no chyba że:
1. zamierzasz jeździć tylko na bezszczotkowcu oraz
2. będziesz jeździł tylko na 3 celach (10,8 - 11,1 V).
jednak nawet w takim przypadku, mając obecną wiedzę, wybrałbym li-poly.

weź też pod uwagę, ze na zawodach nie można jeździć ani na li-ionach, ani na li-polach. 1100 GP ni-mh to naprawdę świetne akuski, jazda na nich to też duża frajda i starczają na dość długo - jedyna wada to taka, że są stosunkowo duże w porównaniu do li-ionów i li-poly o tej samej pojemności.



jarox91 - Wto Cze 28, 2005 10:16 am
" />Tak , ale ja chcę kupić Mambę 8000kv, a mam ładowarkę tylko na Li-Iony (nie mam na Li-poly) i chę uzyskać 11.1V, no i są mniejsze od 10cell nimh



Rafał Piesio @ work - Wto Cze 28, 2005 10:22 am
" />
">Tak , ale ja chcę kupić Mambę 8000kv, a mam ładowarkę tylko na Li-Iony (nie mam na Li-poly) i chę uzyskać 11.1V, no i są mniejsze od 10cell nimh

ja mam trochę tych akumulatorków w domu - musiałbym zrobić jakiś remanent - myślę, że mógłbym Ci je odsprzedać - od dłuższego czasu nie jeździłem na nich, bo skupiłem się na startach w zawodach, gdzie jeździ się tylko na ni-mh i ni-cd. podaj swoje gg - wieczorem pogadamy.



jarox91 - Wto Cze 28, 2005 10:26 am
" />Na razie mi są nie potzrebne bo Mambę kupuję pewnie za 3-4 mies. (zobaczę jak z kasą) , także jeśli masz te Li-Iony to chętnie kupię ale nie teraz

P.S Mógłbyś je przetrzymać te 4 mies.??
Moje gg: 5795879



Krzysiek Jaskot - Czw Lip 14, 2005 8:34 pm
" />Witam,
Czy będziecie również zamawiać układ do programowania "Mamby" (ten na USB)?



Adrian Kopeć - Czw Lip 14, 2005 8:42 pm
" />
">Witam,
Czy będziecie również zamawiać układ do programowania "Mamby" (ten na USB)?


Nie ma to sensu ponieważ programowanie jest można by rzec banalnie proste dzieki adminowi Rafałowi

PS. Czy jeżeli bezszczotkowe silniki będą dopuszczone do zwodów to wraz z nimi akusy li-ion i li-poly bo jestem na etapiie kupowania akusow mam 2 5-cio celowe pakiety gp1100 i jestem z nich zadowolony i masz zamiar dokupic kolejne 10 celi i nie wiem czy nie kupic li-poly ?



Rafał Piesio - Czw Lip 14, 2005 8:54 pm
" />
">Czy będziecie również zamawiać układ do programowania "Mamby" (ten na USB)?

1. regulator, ten programowany przez usb o ile wiem nie jest przeznaczony do mamby tylko do innych silników bezszczotkowych i to do samolotów, a nie samochodów (hamulec, wsteczny), nie wiem czy ma odpowiednią wydajność, a jak ją ma, to czy z kolei nie jest za duży (gabarytowo),

2. kupienie samego regulatora ma sens wtedy kiedy masz silnik - samego silnika mamby nie kupisz, bo nie są one dostępne osobno, bez regla, same regle do mamby są w sprzedaży, ale same silniki - nie. wiem nawet dlaczego - regiel jest taki sam, a silniki są różne - wystarczyłoby kupić sobie jeden regiel i dwa silniki - np. 5400 i 8000 i miałoby się tańszym kosztem dwa rodzaje napędu, a tak, musisz kupić dwa całe zestawy....
no chyba, że uda ci się zdobyć dobry silnik innego producenta, albo mambę do której ktoś zniszczył regiel....


">Czy jeżeli bezszczotkowe silniki będą dopuszczone do zwodów to wraz z nimi akusy li-ion i li-poly bo jestem na etapiie kupowania akusow mam 2 5-cio celowe pakiety gp1100 i jestem z nich zadowolony i masz zamiar dokupic kolejne 10 celi i nie wiem czy nie kupic li-poly ?

akusów li-ion i li-po na razie nie przewiduje się wprowadzać - raczej ich nie będzie, GP 1100 spisują się świetnie i przy nich pewnie pozostaniemy w przyszłym sezonie. wytrzymują z zapasem 5 minut, myślę również że spokojnie wytrzymają 8 - zatem nie ma potrzeby poszukiwania większych pojemności, a li-po są drogie...



jarox91 - Czw Lip 14, 2005 9:04 pm
" />Witam
Jeszcze się wtrącę. Rozumiem że te 8min. na gp 7.2V przy Mambie 5400kv? A to kurde ile mi bedzie jeździć na silniku 8000kv



Marcin Derewiński - Czw Lip 14, 2005 9:20 pm
" />przykro mi ale nie wiem, chyba nie posluchales albo nie przeczytales rad na temat tego aby kupic najlepiej mambe 5400 na zawody. Niestety nikt tego nie testowal wiec nie wiem. wiemy ze mamba 5400 spokojnie da rade.



jarox91 - Czw Lip 14, 2005 9:23 pm
" />Przykro mi, ale słuchałem porad i wiem że 5400 jest najleprza NA ZAWODY, ale ja szukam czego oryginalnego i wyjątkowego jak Mamba 8000kv

POZDRAWIAM.



Marcin Derewiński - Czw Lip 14, 2005 9:38 pm
" />skoro tak no to na pewno jest ona oryginalna. Mam tylko obawy czy jak pojawisz sie na zaowdach to sobie z nia poradzisz. Bylem juz swiadkiem jak zawodnik z klasy mikro mial model najszybszy w stawce (i to na szczotkowcu), na prostej byl nie do pobicia niestety nie mozna bylo nad nim zapanowac i .... ciagle krzaki.



jarox91 - Czw Lip 14, 2005 10:12 pm
" />A kto mówił że ja chcę startować w zawodach????



Marcin Derewiński - Pią Lip 15, 2005 11:43 am
" />
">A kto mówił że ja chcę startować w zawodach????

Hmm, czy to nie twoj post z pierwszej strony tego tematu? cytuje:

"Chcę kupić model w najbliższym mies. i od grudnia jeździć na zawody."

Moze zle przeczytalem ale wydaje mi sie ze wniosek z tego zdania jest jeden, chcesz startowac.
wiec nie rozumiem pytania : a kto powiedzial ze chce jezdzic na zawody?



jarox91 - Pią Lip 15, 2005 3:53 pm
" />Ale to było dawno a teraz raczej do mojego mini-t chcę władować Mambę
Sorry za wszelkie nie porozumienia.



Krzysiek Jaskot - Pią Lip 15, 2005 5:45 pm
" />
">teraz raczej do mojego mini-t chcę władować Mambę


Przecież w podpisie masz, że z modelu została miazga



jarox91 - Pią Lip 15, 2005 7:07 pm
" />Spokojnie. NIe jestem taki głupi Przecierz jasne jest że muszę zrobić jeszcze z modelem, dlatego od razu chcę kupić części do mini-t i mambę w jednym sklepie żeby przesyłka tanio wyszła

P.S Coś cie się tak uwzieli na mnie! Przecież nie wiecie co mam w planach!

POZDRAWIAM



Erik Turlejski - Wto Lip 19, 2005 1:09 pm
" />
">

2. kupienie samego regulatora ma sens wtedy kiedy masz silnik - samego silnika mamby nie kupisz, bo nie są one dostępne osobno, bez regla, same regle do mamby są w sprzedaży, ale same silniki - nie. wiem nawet dlaczego - regiel jest taki sam, a silniki są różne - wystarczyłoby kupić sobie jeden regiel i dwa silniki - np. 5400 i 8000 i miałoby się tańszym kosztem dwa rodzaje napędu, a tak, musisz kupić dwa całe zestawy....
no chyba, że uda ci się zdobyć dobry silnik innego producenta, albo mambę do której ktoś zniszczył regiel....


już chyba są http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/WT ... VPROFIL=++

dziwne ze kupno regla +silnik wychodzi taniej niz pack !!



Krzysztof Rafalski - Wto Lip 19, 2005 1:14 pm
" />czyżby można było kupić jednak sam silnik KV bez regla? no, no...



Rafał Piesio @ work - Wto Lip 19, 2005 1:57 pm
" />
">dziwne ze kupno regla +silnik wychodzi taniej niz pack !!

no jednak są (do niedawna jeszcze nie sprzedawali samych silników), ale jak policzysz to wychodzi drożej niż za zestaw

zestaw 8000 kosztuje 134,99, a kupiony osobno kosztuje 74,99 + 67,99 = 142,98, zestaw 6800 kosztuje 118,99, a kupiony osobno kosztowałby 74,99 + 50,99 = 125,98 - więc wszystko się zgadza...

ale teraz interesujący wydaje się zakup zestaw + silnik...



jarox91 - Wto Lip 19, 2005 2:41 pm
" />No moim zdaniem rewelacja! Teraz to jestem dopiero napalony na dobre mikro z zestawem 5400+ jeszcze Mamba 8000! Wychodzi dokładnie 183.98$!!!



Adrian Kopeć - Wto Lip 19, 2005 3:02 pm
" />Wiesz co ... ? jestes za bardzo napalony ja mysle tak ... kup sobie jeden zestaw i zobacz jak sie jezdzi a pozniej jak ci bedzie zle to kupisz 2 silnik ... a zreszą zrobisz jak zechcesz



Erik Turlejski - Wto Lip 19, 2005 3:44 pm
" />
">dziwne ze kupno regla +silnik wychodzi taniej niz pack !!

no jednak są (do niedawna jeszcze nie sprzedawali samych silników), ale jak policzysz to wychodzi drożej niż za zestaw

zestaw 8000 kosztuje 134,99, a kupiony osobno kosztuje 74,99 + 67,99 = 142,98, zestaw 6800 kosztuje 118,99, a kupiony osobno kosztowałby 74,99 + 50,99 = 125,98 - więc wszystko się zgadza...

ale teraz interesujący wydaje się zakup zestaw + silnik...

upss.. sorra pomyłka w obliczeniach lol



jarox91 - Wto Lip 19, 2005 7:09 pm
" />
">Wiesz co ... ? jestes za bardzo napalony ja mysle tak ... kup sobie jeden zestaw i zobacz jak sie jezdzi a pozniej jak ci bedzie zle to kupisz 2 silnik ... a zreszą zrobisz jak zechcesz

Myślałem nad tym i chyba tak zrobię. Chodziło mi o to że by też przesyłka ogólnie taniej wyszła, ale jak będę zamawiał drugi raz Mambę 8000 to pewnie wezmę sporo części zapasowych i tuningowych
Dzięki za porade



Adrian Kopeć - Wto Lip 19, 2005 7:23 pm
" />myśle że warto się zastanowić nad mambą 6800 ...



Krzysztof Rafalski - Wto Lip 19, 2005 7:29 pm
" />w takiej cenie to można kupić wszystkie mamby



Adrian Kopeć - Wto Lip 19, 2005 7:31 pm
" />można tylko po co



Krzysztof Rafalski - Wto Lip 19, 2005 7:34 pm
" />no... żeby mieć wszystkie oczywiście.
a tak napoważnie przyglądałem się dzisiaj tym silnikom i owszem te 6800 jest ciekawą propozycją - to taki kompromis pomiędzy preferowanym 5400 przez Rafała a 8000 dla "najlepszych, najszybszych" kierowców



Marcin Derewiński - Wto Lip 19, 2005 7:39 pm
" />
">no... żeby mieć wszystkie oczywiście.
a tak napoważnie przyglądałem się dzisiaj tym silnikom i owszem te 6800 jest ciekawą propozycją - to taki kompromis pomiędzy preferowanym 5400 przez Rafała a 8000 dla "najlepszych, najszybszych" kierowców


Krzysiek zeby byla jasnosc, mamba 8000 nie jest silnikiem dla najszybszych kierowcow tylko dla ... hmm nie chce nikogo obrazic, ona sie do jazd po torze w hali nie nadaje, jest po prostu za szybka, z ta 6800 nie doswiadzczony kierowca tez moze miec duuzy problem, wiem jakie sa czasami problemy ze speedem 300 jak sie go ustawi zbyt zabójczo. A to "tylko" szczotkowiec serii 300



Krzysztof Rafalski - Wto Lip 19, 2005 7:41 pm
" />Marcin, a nie można np. ograniczyć "gazu" na aparaturze wkładając taką np. 8000?



Adrian Kopeć - Wto Lip 19, 2005 7:45 pm
" />6800 jest dobrym rozwiązaniem dla tych co jezdzą na 5 celach ... sami zobaczcie ... 6800 ma 6800RMP/V więc pomnóżmy 6800RMPx6V=40800RMP

5400 ma 5400RMP/V więc jak jeździmy na 6 celach to 5400RMPx7,2V=38880 RMP ...



Marcin Derewiński - Wto Lip 19, 2005 7:58 pm
" />powiem wam wprost, probowalismy juz z Rafalem kombinowac, 5 cel ograniczenia na apraturze albo w ogole lekkei obchodzenie sie z gazem i powiem tak, to nie dziala, jak masz za mocny silnik i to grubo to albo ustawisz gaz ze nie bedziesz mogl kontrolowac i dawac takiego ognia jak cchesz albo jak zalozysz 5 cel (to jest oczywiscie lepsze rozwiazanie) nie bedzie wtedy takiej agresji ale nie wykorzystujesz wtedy potencjalu silnika, po za tmy dochodzi robienie dodatkowego pakietu na 5 cel ktory zazwyczaj musi byc lutowany IIIII a szesc jest === (chyba ze masz motka). Dlatego mowie zeby nie przekombinowac. Pamietam taka sytuacje w Tarnowie jak Wojtek Żywiński jak dobrze pamietam założył silnik aeronauta 300 ktory ma o 1 tys obroto wiecej i pojechal jeden bieg i go zdjal bo nie mogl opanowac modelu. Panowie wy sobie chyba nie wyobrazacie jaka moc na torze bedzie miala Mamb 8000. To tak jakby do wyscigow serii VW Golf zalozyc ktoremus silnik odrzutowy, niby szybszy ale na torze nic by z tego nie bylo. Takie jest moje zdanie. Jezeli ktos mi udowodni ze na hali jest w stanie wyciagnac wszystko z mamby 8000 i opanowac jeszcze model to bede pierwszy ktory mu przyklaśnie i przyzna się do błędu



Adrian Kopeć - Wto Lip 19, 2005 8:02 pm
" />nie wiem jak na hali ale w przyszłym tygodniu wybieram się na tor asfaltowy do tarnowa - nie wiem jak jest na oponach piankowych ponieważ będe je miał dopiero pod koniec tygodnia ale na seryjnych jest naprawde ciezka do poanowania mamba 8000 dlatego dobrze ze są sprzedawane silniki oddzielnie



Krzysztof Rafalski - Wto Lip 19, 2005 8:06 pm
" />co tu gadać, chłopaki sprawdzili i 5400 to optymalny zakup.

Jest jednak propozycja wykazania się (wpadł nam z Marcinem kiedyś fajny pomysł i może warto temat podjąć) zwolennikom KV 8000. Otóż wymiśliśmy, że można byłoby zorganizować zawody mikro na 1/18 mili, co Wy na to?



Adrian Kopeć - Wto Lip 19, 2005 8:09 pm
" />czyli na 88,89 m no fajnie by mogło być



Gruby - Pon Sie 01, 2005 11:24 am
" />Podlacze sie pod ten temat z pytaniem, czy macie jakies sposoby na porzadne zamocowanie serwa w micro RS4, bo u mnie jest tak, ze jak przykleje na tasme dwustronna, nawet taka silna, to jak skrecam modelem, to serwo sie rusza, po czym zostaje krzywo i model na prostej jedzie troszke w lewo lub w prawo ( takim lukiem ), mozna by to tak korygowac nadajnikiem w nieskonczonosc, bo serwo sie przekreca raz w jedna raz w druga strone - co radzicie??



Krzysiek Jaskot - Pon Sie 01, 2005 2:17 pm
" />Witam,
Ja zrezygnowałem z oryginalnej płyty podłogowej i zrobiłem własną a serwo mam przymocowane do słupka, który jest przykręcony do podłogi:
http://157.158.14.100/~kjaskot/rywale.jpg



Gruby - Pon Sie 01, 2005 3:05 pm
" />A jak i z czego zrobiles ta plyte, bo ja tez cos podobnego zrobilem, ale strasznie prowizorycznie



Krzysiek Jaskot - Pon Sie 01, 2005 3:26 pm
" />Tutaj opisywałem z czego zrobiłem płytę:
http://www.rcauto.pl/forum/viewtopic.ph ... c&start=15
Powered by WordPress, ©